Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
jah. Maar in limburg is het zo dat veel voorzieningen zoals winkels, banken etc verdwijnen. Waardoor met name bejaarden die minder mobiel worden steeds grotere moeilijkheden krijgen om zelfstandig te zijn. En vanwege het ontbreken van dergelijke dingen is het voor veel jonge stellen met kinderen ook niet echt interessant, want vinexwijken bij steden daar zijn dan veel beter voorzien.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind Tilburg ook best een prima plek om op te groeien. Geen reusachtige stad, maar wel een stad, en dus genoeg keuze aan scholen, vrienden, bezigheden, kunst en cultuur etc.
En ik heb m'n vader gesmst en nu belt ie net terug met de vraag of ik meega naar de Muzenconcerten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een kleine stad zou op zich ook wel kunnen inderdaad ![]() Maar Amsterdam of Rotterdam of zo.. echt niet dus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en als je je eigen kinderen wél leuk zou vinden (die zijn in elk geval goed opgevoed, nietwaar) dan eh. Dan moeten ze maar gewoon jong leren om naar de volgende wijk te fietsen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Anonieme kinderen die op straat lopen te krijsen vind ik ook niet leuk
![]() (ja ja realisme bla. Maar ik ben opgevoed volgens het boekje en Theodoor heeft straks een bachelor ontwikkelingspsychologie én een pabo-diploma, dus als het dan nog niet lukt...) |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Boah wat gaat dit topic snel!
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Je hebt een nieuw stop ![]() |
![]() |
|
|