Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Al moet ik die film ook nog eens zien, vind ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, ik moet je maar eens bellen he, sann, want als het goed is lezen jullie dit niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb toch zo'n volslagen idioot als collega. Vorige keer ging ie me uitleggen wat de namen waren van de mensen. Gast, ik werk daar al anderhalf jaar, alsof ik niet weet hoe die mensen heten.
En ook steeds zeggen wat ik moest doen, JAHA IK WEET WAT IK MOET DOEN IK HEB HET AL DUIZEND KEER GEDAAN. Ja, ik weet dat er een map ligt met de werkzaamheden ik ben geen debiel. En vandaag vroeg hij of ik ook verder nog in het huis werkte ipv alleen op het dementenproject, ik bedoel wtf? Al anderhalf jaar is het hem blijkbaar niet opgevallen dat ik daar gemiddeld 3 keer per week kom. Laat hem lekker op zichzelf letten, hij laat gewoon medicijnen los op een kar liggen waar dementen rondlopen. Ik hoorde laatst ook dat hij lag te slapen in het trappenhuis terwijl hij gewoon dienst had ![]() Maar ik ben niet de enige hater gelukkig, iedereen vindt hem een ei. Vooral omdat hij altijd doet alsof je een verstandelijk gehandicapte bent terwijl hij dat dus zelf is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|