Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2010, 19:53
Verwijderd
Chillen met poezen is een van de beste dingen ter wereld.
Advertentie
Oud 22-07-2010, 19:54
Verwijderd
Citaat:
OMG archont is lelijk, niet normaal
Hij heeft zeker een dikke kop he
Oud 22-07-2010, 19:57
Verwijderd
Goh, die Moz.
Oud 22-07-2010, 19:57
Verwijderd
Wat, jonge, WAT?
Oud 22-07-2010, 19:58
Verwijderd
Minimoz!
Oud 22-07-2010, 19:59
Verwijderd
Daar kom je toch niet nu pas achter? ik ben al bijna op de helft joh. nou ja, over twee weken dan.
Oud 22-07-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Chillen met poezen is een van de beste dingen ter wereld.
Ja echt. Ze ging net helemaal tegen me aan schurken en alles! En kattenhoofdjes zijn zo lief om vast te houden.
Oud 22-07-2010, 20:01
Verwijderd
Je mag niet de kattenbak verschonen hè Moz, maar dat wist je vast.
Verwijderd
Citaat:
Ja echt. Ze ging net helemaal tegen me aan schurken en alles! En kattenhoofdjes zijn zo lief om vast te houden.
Lieve hoofdjes met lieve driehoekige oortjes <3 En pootjes en staarten <3
Verwijderd
Citaat:
Je mag niet de kattenbak verschonen hè Moz, maar dat wist je vast.
Ja wist ik, maar onze katten schijten toch buiten
Oud 22-07-2010, 20:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Moz, wordt het een meisje? OF wil je dat niet zeggen
Oud 22-07-2010, 20:09
Verwijderd
Ik weet het nog niet, maar als ik het weet (waarschijnlijk over 3 weken) mogen jullie het ook best weten hoor
Waarom vraag je meisje? Weet jij iets dat ik niet weet?
Oud 22-07-2010, 20:11
Verwijderd
Ik vind dat het verboden zou moeten worden om het geslacht bekend te maken tijdens de zwangerschap. Dan is er toch geen lol meer aan! Veel leuker als je moet wachten en smachten en dat het een echte verrassing is. VIND IK.

edit : verboden bedoel ik bij wijze van spreken natuurlijk.
Oud 22-07-2010, 20:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik denk dat het een meisje wordt geen idee waarom.

Maar dat zegt niks, ik was er ook van overtuigd dat mijn beste vriendin een meisje zou krijgen, en die moet nu nog 10 weken wachten op haar zoon
Oud 22-07-2010, 20:12
Verwijderd
Ik vind de baby zelf wel verrassing genoeg! En ik ben gewoon te benieuwd ;x
Oud 22-07-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat het verboden zou moeten worden om het geslacht bekend te maken tijdens de zwangerschap. Dan is er toch geen lol meer aan! Veel leuker als je moet wachten en smachten en dat het een echte verrassing is. VIND IK.

edit : verboden bedoel ik bij wijze van spreken natuurlijk.
naaahhh, vind ik helemaal niet! Bedoel je voor jezelf, of voor de rest van de wereld? Want zelf zou ik het echt wel willen weten hoor.
Oud 22-07-2010, 20:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik geloof ook niet dat ik het 9 maanden kan volhouden ik ben ook veel te nieuwsgierig voor dat soort dingen.
Oud 22-07-2010, 20:16
Verwijderd
Ik was ervan dag 1 van overtuigd dat ik een zoon zou krijgen, maar toen ik later echo's kreeg heb ik het verzoek ingediend om aub niet bekend te maken of ik gelijk had.
Oud 22-07-2010, 20:17
Verwijderd
Ja maar dan was het voor jou toch anders, als je er al 100% van overtuigd was ik heb echt niet het flauwste idee
Oud 22-07-2010, 20:18
Verwijderd
ja maar ik had ook geen glazen bol he (nu nog steeds niet trouwens), ik kon er net zo goed naast zitten
Oud 22-07-2010, 20:19
Verwijderd
Ik ga vandaag een taboe doorbreken: ik ga Queen of the Damned kijken, de verfilming van het verhaal geschreven door Anne Rice. Ik vrees dat het zó tegen gaat vallen maar ik ben zó benieuwd hoe ze een aantal zaken in beeld gaan brengen dat ik me niet langer kan beheersen
Verwijderd
en ik heb straks wel een grote glazen bol: het scherm van de echo-apparatuur
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ga vandaag een taboe doorbreken: ik ga Queen of the Damned kijken, de verfilming van het verhaal geschreven door Anne Rice. Ik vrees dat het zó tegen gaat vallen maar ik ben zó benieuwd hoe ze een aantal zaken in beeld gaan brengen dat ik me niet langer kan beheersen
Is daar een boek van?

Al moet ik die film ook nog eens zien, vind ik.
Oud 22-07-2010, 20:21
Verwijderd
Die film heb ik gezien geloof ik jaren geleden. Geen idee meer waar ie over ging.
Oud 22-07-2010, 20:24
Verwijderd
In de zomer (8) zing ik baila baila baila
Oud 22-07-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Zeg, ik begon nergens over en werd het door medeia. En verder was ik niet van plan om een rokje aan te trekken. Wordt ook gewoon een spijkerbroek hoor. Met gaten.
En ik draag bijna altijd rokken dus dat telt eigenlijk niet!
Oh, ik moet je maar eens bellen he, sann, want als het goed is lezen jullie dit niet.
Oud 22-07-2010, 20:26
Verwijderd
Wie postte hier nu laatst dat die wals van de Godfather zo tof was? N00dles? Ik luister hem al een paar dagen heel vaak <3
Oud 22-07-2010, 20:27
Verwijderd
Oh Dobermann, doe geen moeite. Die film is tergend slecht. Maar goed, vampierfilms en -verhalen hebben natuurlijk sowieso een maximumleeftijd van 14 jaar (dat gezegd hebbende, Interview with a Vampire is wel beter).
Verwijderd
Citaat:
Wie postte hier nu laatst dat die wals van de Godfather zo tof was? N00dles? Ik luister hem al een paar dagen heel vaak <3
Ja, dat was ik, mooi he
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat was ik, mooi he
Verwijderd
Die film heeft ook een soundtrack geschreven door Jon Davis, als ik me niet vergis.
Oud 22-07-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Oh Dobermann, doe geen moeite. Die film is tergend slecht. Maar goed, vampierfilms en -verhalen hebben natuurlijk sowieso een maximumleeftijd van 14 jaar (dat gezegd hebbende, Interview with a Vampire is wel beter).
FA naamzoek
Oud 22-07-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
FA naamzoek
Oud 22-07-2010, 20:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ANTM tijd
Oud 22-07-2010, 20:42
Verwijderd
Ik heb toch zo'n volslagen idioot als collega. Vorige keer ging ie me uitleggen wat de namen waren van de mensen. Gast, ik werk daar al anderhalf jaar, alsof ik niet weet hoe die mensen heten.
En ook steeds zeggen wat ik moest doen, JAHA IK WEET WAT IK MOET DOEN IK HEB HET AL DUIZEND KEER GEDAAN. Ja, ik weet dat er een map ligt met de werkzaamheden ik ben geen debiel.
En vandaag vroeg hij of ik ook verder nog in het huis werkte ipv alleen op het dementenproject, ik bedoel wtf? Al anderhalf jaar is het hem blijkbaar niet opgevallen dat ik daar gemiddeld 3 keer per week kom.
Laat hem lekker op zichzelf letten, hij laat gewoon medicijnen los op een kar liggen waar dementen rondlopen.
Ik hoorde laatst ook dat hij lag te slapen in het trappenhuis terwijl hij gewoon dienst had
Maar ik ben niet de enige hater gelukkig, iedereen vindt hem een ei. Vooral omdat hij altijd doet alsof je een verstandelijk gehandicapte bent terwijl hij dat dus zelf is.
Oud 22-07-2010, 20:42
Verwijderd
Citaat:
ANTM tijd
welk seizoen?
Oud 22-07-2010, 20:49
Verwijderd
Wat een drol. En je zou juist zeggen dat dat een vrouwentrekje was, anderen als kleuters behandelen ;x
Oud 22-07-2010, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Wat een drol. En je zou juist zeggen dat dat een vrouwentrekje was, anderen als kleuters behandelen ;x
Mannen in de zorg zijn ook doorgaans geen stoere hete binkies
Oud 22-07-2010, 20:55
Verwijderd
Oei oei oei, ik kom nog te laat op mijn afspraak! Tweede keer haast vandaag!
Oud 22-07-2010, 20:56
Verwijderd
Heh dat zal wel ja. Hoewel, bij de nieuwe 60 baby's per uur was één van de verloskundigen een grote mannelijke neger, dat zag er wel leuk uit
Oud 22-07-2010, 21:11
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedenavond!
Oud 22-07-2010, 21:12
Rationeel
Rationeel is offline
ik zit alweer in de klm lounge, wachtend op mijn terugvlucht
Oud 22-07-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Mannen in de zorg zijn ook doorgaans geen stoere hete binkies
Martino naamzoek, dat laat je toch niet zomaar gezegd worden!
Oud 22-07-2010, 21:16
Rationeel
Rationeel is offline
zo, nog even wat cinnamon rolls naar binnen knallen en ik kan er weer tegenaan
Oud 22-07-2010, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Martino naamzoek, dat laat je toch niet zomaar gezegd worden!
Laat ik het dan specificeren tot mannelijke bejaardenverzorgers
Oud 22-07-2010, 21:18
Rationeel
Rationeel is offline
owja, ik wil alvast een volgende meet opperen. een ´the expendables´ meet ergens eind augustus
Oud 22-07-2010, 21:27
Verwijderd
'the expendables'?
Oud 22-07-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Oei oei oei, ik kom nog te laat op mijn afspraak! Tweede keer haast vandaag!
afspraken op dit tijdstippen heten doorgaans dates
Oud 22-07-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ik heb toch zo'n volslagen idioot als collega. Vorige keer ging ie me uitleggen wat de namen waren van de mensen. Gast, ik werk daar al anderhalf jaar, alsof ik niet weet hoe die mensen heten.
En ook steeds zeggen wat ik moest doen, JAHA IK WEET WAT IK MOET DOEN IK HEB HET AL DUIZEND KEER GEDAAN. Ja, ik weet dat er een map ligt met de werkzaamheden ik ben geen debiel.
En vandaag vroeg hij of ik ook verder nog in het huis werkte ipv alleen op het dementenproject, ik bedoel wtf? Al anderhalf jaar is het hem blijkbaar niet opgevallen dat ik daar gemiddeld 3 keer per week kom.
Laat hem lekker op zichzelf letten, hij laat gewoon medicijnen los op een kar liggen waar dementen rondlopen.
Ik hoorde laatst ook dat hij lag te slapen in het trappenhuis terwijl hij gewoon dienst had
Maar ik ben niet de enige hater gelukkig, iedereen vindt hem een ei. Vooral omdat hij altijd doet alsof je een verstandelijk gehandicapte bent terwijl hij dat dus zelf is.
Zeg dat dan tegen hem!!
Oud 22-07-2010, 21:34
Verwijderd
Mijn mensenkennis is subliem. Pip vroeg: "hoe noem je dat ook alweer, ik heb het te weinig en mijn zusje te veel."
- "Assertief."
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten