Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb alleen tot en met de 3e klas geschiedenis gehad. maar over dat propaganda heb ik toch wel een punt? zeker dat in de tijd van de sovjet-unie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Qua propaganda verschilde de Sovjet-Unie nauwelijks van de VS. Zie bijvoorbeeld: http://en.wikipedia.org/wiki/McCarthyism |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lees jij deze eerste zin maar eens. zo bedoel ik ook dat communistische regimes zich van de buitenwereld afsloten om zo de inwoners voor het communisme te laten winnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je bedoelt dat beide partijen hun hand er niet voor omdraaiden dan heb je natuurlijk wel gelijk. Zie ook dit, qandy: Gemaakt door Joseph Barbera en William Hanna, trouwens. De lui die aan de grondslagen van o.a. Scooby Doo, Tom & Jerry, The Flintstones, The Jetsons, de Smurfen en meer van dat soort legendarische tekenfilms stonden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en anders geef ik de moed wel op. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen enkel volk is totaal gericht op oorlog. Voor oorlog moet je mensen overtuigen dat het gevaar dat bestreden moet worden gevaarlijker/erger is dan de oorlog zelf. En dat lukt nu eenmaal het beste met eenzijdige informatie. Waardoor je je kan afvragen hoeveel legitieme oorlogen er ooit gevoerd zijn.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar anders: hm. Ik wilde een tijdlang onderzoek doen naar auteursrecht. Bijvoorbeeld door uit te zoeken of het vaak voorkomt dat een kunstenaar het goedkeurt dat 'het publiek' z'n kunst manipuleert (zoals literal video's, of zoals een tijd terug met die gast die op hilarische wijze het geluid van brute gitaarsolo's op opnames van liveconcerten van o.a. Iron Maiden en KISS verving met klungelig gepingel, of nouja zulk soort dingen) of via internet verspreidt terwijl het label/de studio het afkeurt. Het gedoe omtrent Kabouter Wesley is daar ook een goed voorbeeld van, de makers vonden het prima dat die shit op YouTube stond want daardoor werd het o.a. opgepikt door DWDD maar Humo, waar ze die filmpjes voor maakten, heeft ze er uiteindelijk toch laten afhalen. Volgens mij is het dus zo dat kunstenaars het meestal geen probleem vinden en de dikke bazen die zelf niets (kunnen) maken wel, dat wilde ik graag in kaart brengen. Iets vergelijkbaars: ik wilde ook een case study doen naar Ebaumsworld, hun schending van auteursrecht, en de manieren waarop kunstenaars daar op hebben gereageerd. (Met zulk soort filmpjes, o.a.) En dan ook kijken hoe Eric daar op heeft gereageerd, of hij die reacties wel/niet op z'n site heeft gezet, zulk soort dingen. Dus eh, die onderwerpen kan ik je aanraden. Al is dat misschien wat te academisch voor wat jij wil? Welke kant wil je ongeveer op? Citaat:
![]() ![]() ![]() Moz en Uice naamzoek voor dit gave stukje informatie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: