Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2010, 13:36
Verwijderd
roombroodje?
Advertentie
Oud 27-07-2010, 13:39
Uice
Uice is offline
Worden ze niet nat?
Oud 27-07-2010, 13:41
Verwijderd
Ja, dat vroeg ik me ook net af, worden ze niet een beetje zompig na verloop van tijd?
Oud 27-07-2010, 13:43
Verwijderd
die hoezen? vast wel maar we moesten iets . Desnoods timmeren we nog wat hout aan de binnenkant maar dat kan ook over een paar dagen.
Oud 27-07-2010, 13:44
Uice
Uice is offline
Maar die mooie hoezen! Is dat niet zonde, van de hoezen?
Oud 27-07-2010, 13:44
Verwijderd
Zompige hoezen.
Oud 27-07-2010, 13:45
Uice
Uice is offline
Masha is een zompige hoes.
Oud 27-07-2010, 13:45
Verwijderd
het waren de meest suffe hoezen die ik had en nu verstoffen ze niet meer in een of andere doos. En ik koos wel die lp's die je overal, overal kan vinden. Niet net die ene obscure blues plaat ofzo.
Oud 27-07-2010, 13:46
Verwijderd
zompige hoezen blues
Oud 27-07-2010, 13:47
Uice
Uice is offline
En de lp's, waar liet je die?
Oud 27-07-2010, 13:48
Verwijderd
in een soort dikke bewaarbox. Er zitten hoesjes omheen. Misschien ontwerp ik wel nieuwe, ofzo.
Oud 27-07-2010, 13:51
Verwijderd
Julius is een hoesige zomp.
Oud 27-07-2010, 13:55
Uice
Uice is offline
Vuile hoes.
Oud 27-07-2010, 14:01
Verwijderd
Oud 27-07-2010, 14:01
Uice
Uice is offline
Toen mijn oma een hersentumor had, was ik een jong kind. Ik zag haar na de operatie met een kaal hoofd met een groot litteken, en toen zei ze "Waar kijk je naar? Het is dat kóppie van mij hè, dat rare koppie!"
Oud 27-07-2010, 14:02
Verwijderd
Julius de vieze hoes.

Op een dag ging Julius - een mooie, glanzende, nieuwe hoes van een obscuur Zappa-album - op stap. Of wel, hij ging niet zozeer op stap als dat hij in een goedkoop bestelbusje vervoerd werd naar de Libelledag. Daar werd hij al gauw verkocht aan een vlotte jongedame van vijftig lentes jong. Zij zette Julius de hoes thuis in haar LP-kast. Toen kwam er een dik kind met jam-handen naar Julius toe. "Wat ben jij een mooie hoes!" kirde het kind en pakte Julius met beide handen vast. Zijn kleine varkensoogjes glunderden van de pret. "Zo mooi en nieuw en glanzend!" De doffe matglans van z'n ogen werd iets doffer. Hij kreeg een idee. "Eens zien," mompelde hij, en deed zijn kleffe mond open. Binnenin waren de half opgekauwde restanten van een boterham met jam en chocoladepasta te zien. Langzaam bewoog hij een hoek van Julius naar z'n wijd opengesperde kinderbek en begon op een van zijn hoeken te sabbelen. "Niet doen, joh!" riep Julius, maar 't mocht niet baten. Dikke kinderen spreken geen hoezentaal.

En dat is hoe Julius een vieze hoes werd. Julius de vieze hoes.
Oud 27-07-2010, 14:04
Verwijderd
ik heb gelijk een soort van medelijden met de hoezen die in het raampje hangen
Oud 27-07-2010, 14:05
Verwijderd
een soort van medelijden, want medelijden ken ik niet. HAHA *werpt een katje uit het raam*
Oud 27-07-2010, 14:06
Uice
Uice is offline
Het dikke kind heette Masha. Vroeger was ze een mooi dun kind, graatmager zelfs, zoals dat hoort bij brave kinderen. Toen besloot ze dat het verstandig zou zijn om meer te eten. Al gauw werd ze een dik kind. Bah!

Maar gelukkig was dat een heel andere Masha dan deze Masha hier op 't forum. Die is namelijk geen dik kind maar een vuile varen.
Oud 27-07-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Toen mijn oma een hersentumor had, was ik een jong kind. Ik zag haar na de operatie met een kaal hoofd met een groot litteken, en toen zei ze "Waar kijk je naar? Het is dat kóppie van mij hè, dat rare koppie!"

(Vanwege de opmerking dan, he, niet vanwege de hersentumor. Maar dat lijkt me duidelijk.)

Welke oma was dat? Het lijkt me wel iets voor de oma wiens naam ik altijd vergeet. Die nu in 't ziekenhuis ligt met haar heup, de moeder van H.
Oud 27-07-2010, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Het dikke kind heette Masha. Vroeger was ze een mooi dun kind, graatmager zelfs, zoals dat hoort bij brave kinderen. Toen besloot ze dat het verstandig zou zijn om meer te eten. Al gauw werd ze een dik kind. Bah!

Maar gelukkig was dat een heel andere Masha dan deze Masha hier op 't forum. Die is namelijk geen dik kind maar een vuile varen.
Wás ik maar een varen. Niet spotten met mijn onbereikbare levensdroom, vieze gnoe die je bent.
Verwijderd
niemand wil die prullenbak op ibood
Uice
Uice is offline
Citaat:

(Vanwege de opmerking dan, he, niet vanwege de hersentumor. Maar dat lijkt me duidelijk.)

Welke oma was dat? Het lijkt me wel iets voor de oma wiens naam ik altijd vergeet. Die nu in 't ziekenhuis ligt met haar heup, de moeder van H.
Nee, het was de andere. Die is wel meer van de vermakelijke uitspraken.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Volgens mij heb ik het al eens eerder gezegd, maar een partypooper is iemand die niet meedoet in een feeststemming/viering

Als er iemand partypooper is, ben jij het wel, met je op tijd naar bed gaan
Ik zeg altijd party poopers dus zit niet zo te muggenziften met je gelul dat IK een partypooper ben
Oud 27-07-2010, 14:10
Uice
Uice is offline
Little Phoebe gaat graag naar feestjes en schijt de hele boel dan onder.
Oud 27-07-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
niemand wil die prullenbak op ibood
Dobermann naamzoek.
Oud 27-07-2010, 14:14
Rivka
Rivka is offline
Paranoide, ik vond het werkelijk waar een schitterend verhaal.
Oud 27-07-2010, 14:21
Englander
Englander is offline
Goeie morgen...
Oud 27-07-2010, 14:24
Rationeel
Rationeel is offline
smash can trash can
Oud 27-07-2010, 14:31
Rivka
Rivka is offline
Ik ben nu bezig met mijn donorregistratie... Best wel spannend.
Oud 27-07-2010, 14:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga even hell's kitchen spel spelen
Oud 27-07-2010, 14:38
Englander
Englander is offline
Een sterke bak koffie, Camel natural flavortje d'r bij en een toffe CD op de achtergrond. Beste ontbijt dat er is.
Oud 27-07-2010, 14:42
Verwijderd
Nicotine en cafeïne, de hoekstenen van een gezond ontbijt
Oud 27-07-2010, 14:45
Englander
Englander is offline
Duidelijk. Een ouderwetse fry up zou 't afmaken, maar dat wordt 'm niet helaas.
Oud 27-07-2010, 15:03
Verwijderd
maar euhm, nu nog ontbijten?
Oud 27-07-2010, 15:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is jammer dat de chef niet meer tegen je brult het ergste wat hij tot nu toe heeft gezegd is 'You donkey!' maar daar ga ik dus niet sneller van koken

@qandy: Ik moet ook nog ontbijten
Oud 27-07-2010, 15:06
Verwijderd
waarom ontbijt iedereen zo laat?

over een uurtje staat het avond eten hier alweer klaar.
Oud 27-07-2010, 15:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omdat 'iedereen' net uit bed komt
Oud 27-07-2010, 15:13
Tink*
Tink* is offline
Omdat we luie draken zijn!
Oud 27-07-2010, 15:13
Verwijderd
lekker geslapen?
Oud 27-07-2010, 15:24
Rationeel
Rationeel is offline
De gesprekken van vanmiddag hebben er voor gezorgd dat ik zo maar een lekkere hamburger in elkaar ga draaien
Oud 27-07-2010, 15:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb prima geslapen 12 uur lang
Oud 27-07-2010, 15:29
Verwijderd
volgens mij heb ik 9 uurtjes geslapen, dat zet me aan het denken. aangezien het vakantie is en ik best langer had kunnen slapen
Oud 27-07-2010, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb prima geslapen 12 uur lang
Hmmmm ik heb vanmiddag twee uurtjes genapt. Voelt fijn!

HWMD: Ik heb besloten nooit aan de liefde te beginnen, nooit van iemand te houden en dat voor minstens 15 jaar zo te houden. Daaaag!
Oud 27-07-2010, 15:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hmmmm ik heb vanmiddag twee uurtjes genapt. Voelt fijn!

HWMD: Ik heb besloten nooit aan de liefde te beginnen, nooit van iemand te houden en dat voor minstens 15 jaar zo te houden. Daaaag!
Jaaaaaaaaaa, je bent 15, zo hoor je je te voelen
Oud 27-07-2010, 16:04
Verwijderd
Mijn meeloop/sollicitatiedag was vandaag en het was leuk en gezellig en dat vonden zij ook en ik begin 1 november!!
En ik ga meteen weer weg want Theodoor heeft vandaag zijn bachelor gehaald dus we moeten nu hoognodig uit eten
Oud 27-07-2010, 16:05
Verwijderd
het regent baantjes!
Oud 27-07-2010, 16:11
Englander
Englander is offline
Zo, ontbijt maar overgeslagen. Zo aan de pasta beginnen.
Oud 27-07-2010, 16:13
Englander
Englander is offline
Overigens heb ik na een jarenlange zoektocht eindelijk de slechtste film ooit gevonden? "Maar beste Englander, hoe heet deze film? En hoe slecht is ie?" Nou lieve forummers, de film heet The Room. Hoe slecht is ie? See for yerself:

Oud 27-07-2010, 16:13
Verwijderd
Haha, ik heb zo meteen ook pasta. Om precies te zijn, lasagne. Uitstekend dieet heb je, Englander.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten