Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2010, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Als er kans is dat hij er beter van wordt wel.
Nee ook niet, het lijden tov van die minieme kans is dat niet waard.
Advertentie
Oud 30-07-2010, 21:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee ook niet, het lijden tov van die minieme kans is dat niet waard.
We weten nog helemaal niet hoe groot de kans is, mijn moeder gaat maandag pas naar de dierenarts terug, maar ze heeft in principe nu al opgegeven door te zeggen dat ze dat inslapen waarschijnlijk gaat doen. En daar hou ik niet van.

Het zou me meer helpen als je zou zeggen dat mijn moeder een domme kut was en me steunde, overigens
Oud 30-07-2010, 22:01
Verwijderd
Citaat:
We weten nog helemaal niet hoe groot de kans is, mijn moeder gaat maandag pas naar de dierenarts terug, maar ze heeft in principe nu al opgegeven door te zeggen dat ze dat inslapen waarschijnlijk gaat doen. En daar hou ik niet van.
Die kans is erg klein, dierenoperaties zijn niet zo succesvol.
Citaat:

Het zou me meer helpen als je zou zeggen dat mijn moeder een domme kut was en me steunde, overigens
Nee, dat is wat je op dit moment graag wil horen. Het accepteren van de feiten helpt je op dit moment meer.
Oud 30-07-2010, 22:02
Verwijderd
Hoi, ik ben er weer en mijn vakantie was tof
Oud 30-07-2010, 22:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Die kans is erg klein, dierenoperaties zijn niet zo succesvol.

Nee, dat is wat je op dit moment graag wil horen. Het accepteren van de feiten helpt je op dit moment meer.
Ik vind dat je pessimistisch denkt, waarom zou er geen kans zijn dat het goed komt?

Dat klopt, dat is ook wat ik wil horen, ik wil niet horen dat ik het moet accepteren, want ik kan en wil het niet accepteren.
Oud 30-07-2010, 22:06
Verwijderd
Tja, zo gaat het leven. Je wordt geboren en dan ga je dood.

De katten liggen nu op mijn schoot te stoeien.
Oud 30-07-2010, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat je pessimistisch denkt, waarom zou er geen kans zijn dat het goed komt?
Nee, ik denk realistisch. Jij bent degene die hier religieusgedrag vertoont.
Citaat:

Dat klopt, dat is ook wat ik wil horen, ik wil niet horen dat ik het moet accepteren, want ik kan en wil het niet accepteren.
Waarom niet?
Oud 30-07-2010, 22:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, ik denk realistisch. Jij bent degene die hier religieusgedrag vertoont.

Waarom niet?
Dat klopt, maar zolang de dierenarts nog wat in haar mouw heeft, is het glas nog half vol en niet half leeg. Want zo ben ik.

Omdat het mijn hondje is en ik word er helemaal naar van als ik eraan denk dat we hem moeten vermoorden.
Oud 30-07-2010, 22:16
Carn
Carn is offline
zo. Na 3 uur slaap, te veel drank, een werkdag, toch mee wezen drinken met een collega, en zowaar gave discussies gehad over tijd/ruimte, Planck, string-theorie, en jaja, Schrödinger!
Oud 30-07-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
zo. Na 3 uur slaap, te veel drank, een werkdag, toch mee wezen drinken met een collega, en zowaar gave discussies gehad over tijd/ruimte, Planck, string-theorie, en jaja, Schrödinger!
Zo zo, er klopte vast geen kut van.
Oud 30-07-2010, 22:21
Carn
Carn is offline
Dat hoeft ook niet gezien de bier-setting; maar desbetreffende collega is er redelijk serieus mee bezig en wil zelfs weer een master bij de UvA (Physics en Astronomy and Astrophysics oid?) gaan doen.

Enfin, prima vermaakt gezien ik het interessant vind. verder ook lekker geleuterd over cryptografie; ook een leuk vakgebied.
Oud 30-07-2010, 22:25
Verwijderd
etmakas, waarom heb je al je dagboeken weggegooid? zonde! Ik heb ze nog allemaal.
Oud 30-07-2010, 22:25
Verwijderd
Nice. Nou, als je je nog eens iets afvraagt over natuurkunde houd ik me aanbevolen, hoewel ik natuurlijk ook slechts quantumfysicus ben.
Oud 30-07-2010, 22:28
Carn
Carn is offline
Ook wel een leuke discussie gehad over de fascinatie voor cirkels. In de natuur komt een perfecte cirkel niet voor; maar toch zijn we blijkbaar door (waarschijnlijk de zon/maan) dusdanig gefascineerd om een perfecte cirkel te creëren; maar ook de zon is geen perfecte cirkel/bal. Enfin.
Oud 30-07-2010, 22:28
Verwijderd
Hoe oud is je hond LP?
Oud 30-07-2010, 22:29
Verwijderd
Tja, een cirkel is een wiskundig concept. Maar "perfecte" tweedimensionale vormen bestaan sowieso niet in de natuur, cirkels of anderszins.
Oud 30-07-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Tja, een cirkel is een wiskundig concept. Maar "perfecte" tweedimensionale vormen bestaan sowieso niet in de natuur, cirkels of anderszins.
Alleen omdat je er nog nooit eentje gezien hebt?
Oud 30-07-2010, 22:32
Verwijderd
aaahw die arme meneer janse

maar ik snap mama wel, het is toch ook niks om zo'n beestje te laten lijden of 2 maanden in een bench te zetten.
Oud 30-07-2010, 22:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nice. Nou, als je je nog eens iets afvraagt over natuurkunde houd ik me aanbevolen, hoewel ik natuurlijk ook slechts quantumfysicus ben.
will do . Mn kennis gaat ook niet heel veel verder dan wat ik in veel (hard) scifi lees, zelf begrijp qua natuurkunde en gewoon interessant vind; dit soort dingen lees ik graag : http://io9.com/5596491/ask-a-physici...o-a-black-hole
Oud 30-07-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Alleen omdat je er nog nooit eentje gezien hebt?
Het is een kwestie van definitie, maar wat heeft dan een tweedimensionale vorm? Iets met een tweedimensionale vorm heeft geen dikte, en objecten in de natuur hebben altijd een dikte. Alleen een concept kan tweedimensionaal zijn.
Oud 30-07-2010, 22:35
Verwijderd
En misschien vindt zo'n hond een bench wel dikke pret.

Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij zo'n ding? Een bankje?
Oud 30-07-2010, 22:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
yep. En zo kwamen we ook weer bij dat 'Gouden Ratio' verhaal, en het verschil tussen een hexadecimaal vs binair systeem et le bla bla. En het feit dat iets als Pi, een vrij simpele formule blijkbaar toch (nog) niet exact te definiëren valt terwijl een kind het patroon kan snappen.
Verwijderd
gewoon een soort kooi. @noodels.
Carn
Carn is offline
Citaat:

een bench is een kooi(tje).
Oud 30-07-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
will do . Mn kennis gaat ook niet heel veel verder dan wat ik in veel (hard) scifi lees, zelf begrijp qua natuurkunde en gewoon interessant vind; dit soort dingen lees ik graag : http://io9.com/5596491/ask-a-physici...o-a-black-hole
Altijd lachen, die relativiteit.
Oud 30-07-2010, 22:42
Carn
Carn is offline
of postulaten van Euclydes toegepast op een torus!
Oud 30-07-2010, 22:44
Verwijderd
Je kan best een torus definiëren in een Euclidische ruimte, hoor.
Oud 30-07-2010, 22:51
Verwijderd
godver, mooie film op twee
Oud 30-07-2010, 22:52
Carn
Carn is offline
ik doelde op 2 "parallele lijnen" op een torus
Oud 30-07-2010, 22:52
Verwijderd
Kijk jij die ook egon?
Oud 30-07-2010, 23:01
Rationeel
Rationeel is offline
Welkom terug sann en absinthe!
Oud 30-07-2010, 23:02
Rationeel
Rationeel is offline
3 zware weken breken aan
Verwijderd
Citaat:
Welkom terug sann en absinthe!
jij ook nog vanuit amerika! Want volgens mij heb ik je niet meer gesproken sinds je terug bent!
Verwijderd
Citaat:
3 zware weken breken aan
mjuh
Oud 30-07-2010, 23:04
Rationeel
Rationeel is offline
Nee klopt, er is alweer een week aan goeeeedemorgens langsgekomen, maar er was geen sann om ze warm te onthalen
Oud 30-07-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Nee klopt, er is alweer een week aan goeeeedemorgens langsgekomen, maar er was geen sann om ze warm te onthalen
ik las het bij naamzoek ja, sorry!
Oud 30-07-2010, 23:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoe oud is je hond LP?
Hij is 10.
Citaat:
aaahw die arme meneer janse

maar ik snap mama wel, het is toch ook niks om zo'n beestje te laten lijden of 2 maanden in een bench te zetten.
Hij slaapt toch, of het nou in de bench is of op de bank. Maar van de bank kan hij afspringen

Citaat:

Een bench is een kooi. En hij vindt het nu niet meer erg (eerst wel), hij ging er vandaag zelfs vrijwillig inliggen, nadat mijn moeder hem met haar domme hoofd hem eruit had gelaten. Maar hij ligt toch alleen maar te pitten, kan ie beter in de bench doen, want dan hoeven we ook niet op te letten of hij ergens vanaf wil springen, wat nog slechter is voor zijn poot.
Oud 30-07-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Dat heet niet opgeven, maar er een einde aan maken als de tijd daarvoor gekomen is.
Citaat:
Kijk jij die ook egon?
ja, want ik heb een mancrush op mads mikkelsen. Daarmee bedoel ik dat ik graag sigaretjes met hem zou willen roken en whiskey zou drinken, in plaats van dat ik posters op mijn kamer heb hangen en met een hoog stemmetje zeg hoe 'ontzettend leuk hij wel niet is'
Oud 30-07-2010, 23:33
Verwijderd
Citaat:
3 zware weken breken aan
juh
Oud 30-07-2010, 23:51
Verwijderd

ik hou van foto's <3.
Oud 31-07-2010, 00:03
Verwijderd
Goed, bedtijd lieve forummers! Trusten.
Oud 31-07-2010, 00:04
Verwijderd
Voor mij ook.
Daghoor.
Oud 31-07-2010, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Goed, bedtijd lieve forummers! Trusten.
Citaat:
Voor mij ook.
Daghoor.
Ik wil jullie net welkom terug heten!

Maar eigenlijk is het voor mij ook bedtijd...
Oud 31-07-2010, 00:44
Verwijderd
Hoi
Oud 31-07-2010, 01:20
Verwijderd
Hier komt Super Kell!
Oud 31-07-2010, 01:51
Verwijderd
Ik heb twee drankjes gedronken en ik voel het toch wel als ik op sta. Als ik zit een beetje. 't was gezellig.

en nu ben ik bezig een serie op mijn mp3 speler te zetten, er zit videofunctie op maar ik weet niet of het gaat werken. Ik hoop het!!!!!!!11!11!

edit 2 : helaas ;x ik had me er echt op verheugd boehoe
er staan 2 demo filmkes op en die zijn van quicktime, dus misschien moet ik die sheit dan veranderen daarin? Ik ben hier veel te noob voor en het interesseert me ook allemaal te weinig anders had ik dit misschien wel geweten.

nou ik heb een converterdinges gevonden, maar het duurde duizend jaar om te downloaden en ik weet ook nooit of die dingen te vertrouwen zijn. Maar google geeft een groen blaadje bij die site.

Laatst gewijzigd op 31-07-2010 om 02:46.
Oud 31-07-2010, 03:13
Verwijderd
ik doe echt alles wat op die site staat maar ik snap er gewoon geen ene moer van En hij doet het niet

4 converters verder heb ik er een gevonden die het hoogstwaarschijnlijk doet hij is nu bezig met overzetten. Alleen moet ik over 30 dagen die shit kopen ofzo.

godverdomme nou staat het erop maar moet er nog iets veranderd worden oid. ik snap er geen hoer van
ik ga maar gewoon slapen met ouderwetse radio in m'n oor ;x ;x ;x

Laatst gewijzigd op 31-07-2010 om 03:39.
Oud 31-07-2010, 05:50
flyaway
flyaway is offline
'Ik snap er geen hoer van'
Misschien moet je d'r op slaan.
Oud 31-07-2010, 06:37
Martiño
Martiño is offline
Welkom terug Absinthe.

En ik zag op ibood een tablet http://www.ibood.com/static/generate...ablet_met_Pen/ maar ik twijfel of het iets is voor mij. Eigenlijk wil ik er al langer eentje voor de gein, maar ik weet niet of dit een goede is ofzo.
Oud 31-07-2010, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Ook wel een leuke discussie gehad over de fascinatie voor cirkels. In de natuur komt een perfecte cirkel niet voor; maar toch zijn we blijkbaar door (waarschijnlijk de zon/maan) dusdanig gefascineerd om een perfecte cirkel te creëren; maar ook de zon is geen perfecte cirkel/bal. Enfin.
Dat is nogal logisch omdat het een roterend object is
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten