Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat klopt, dat is ook wat ik wil horen, ik wil niet horen dat ik het moet accepteren, want ik kan en wil het niet accepteren.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Omdat het mijn hondje is en ik word er helemaal naar van als ik eraan denk dat we hem moeten vermoorden.
|
zo. Na 3 uur slaap, te veel drank, een werkdag, toch mee wezen drinken met een collega, en zowaar gave discussies gehad over tijd/ruimte, Planck, string-theorie, en jaja, Schrödinger!
|
Dat hoeft ook niet gezien de bier-setting; maar desbetreffende collega is er redelijk serieus mee bezig en wil zelfs weer een master bij de UvA (Physics en Astronomy and Astrophysics oid?) gaan doen.
Enfin, prima vermaakt gezien ik het interessant vind. verder ook lekker geleuterd over cryptografie; ook een leuk vakgebied.
|
Ook wel een leuke discussie gehad over de fascinatie voor cirkels. In de natuur komt een perfecte cirkel niet voor; maar toch zijn we blijkbaar door (waarschijnlijk de zon/maan) dusdanig gefascineerd om een perfecte cirkel te creëren; maar ook de zon is geen perfecte cirkel/bal. Enfin.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb twee drankjes gedronken en ik voel het toch wel als ik op sta. Als ik zit een beetje. 't was gezellig.
en nu ben ik bezig een serie op mijn mp3 speler te zetten, er zit videofunctie op maar ik weet niet of het gaat werken. Ik hoop het!!!!!!!11!11! edit 2 : helaas ;x ik had me er echt op verheugd boehoe ![]() er staan 2 demo filmkes op en die zijn van quicktime, dus misschien moet ik die sheit dan veranderen daarin? Ik ben hier veel te noob voor en het interesseert me ook allemaal te weinig anders had ik dit misschien wel geweten. nou ik heb een converterdinges gevonden, maar het duurde duizend jaar om te downloaden en ik weet ook nooit of die dingen te vertrouwen zijn. Maar google geeft een groen blaadje bij die site. Laatst gewijzigd op 31-07-2010 om 02:46. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik doe echt alles wat op die site staat maar ik snap er gewoon geen ene moer van
![]() ![]() ![]() ![]() 4 converters verder heb ik er een gevonden die het hoogstwaarschijnlijk doet ![]() godverdomme nou staat het erop maar moet er nog iets veranderd worden oid. ik snap er geen hoer van ![]() ik ga maar gewoon slapen met ouderwetse radio in m'n oor ;x ;x ;x Laatst gewijzigd op 31-07-2010 om 03:39. |
![]() |
|
Welkom terug Absinthe.
![]() En ik zag op ibood een tablet http://www.ibood.com/static/generate...ablet_met_Pen/ maar ik twijfel of het iets is voor mij. Eigenlijk wil ik er al langer eentje voor de gein, maar ik weet niet of dit een goede is ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|