Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Jongens wat een lappen tekst op 1 middag
![]() Citaat:
Voor zover dat. Ik denk wel dat ik het een aantal slechteriken makkelijker heb gemaakt door op te roepen naar Dott te switchen. Dat er één of meer onder Dott staan zou me dan ook niet verbazen. Verder valt Mr.Mark me op, eerst doordat hij zei random te stemmen, maar toen bleek dat het cijfertje niet klopte met op wie hij wilde stemmen, het toch niet zo random bleek. Verder vind ik zijn theorien compleet uit de lucht gegrepen, en leest hij duidelijk niet wat de (meer ervaren) andere spelers zeggen. Dat bewijst deze post bijvoorbeeld Citaat:
Ook ben ik het met archont eens dat mijn nekharen recht overeind gaan staan van mensen die dingen posten als "Ik ben onschuldig ![]() Verder vind ik archont erg 'paaierig' zoals minke zegt, uit het verleden is gebleken dat ie dan nogal eens een evil functie heeft ![]() En wat gaan we met timveen doen? Als we geen concrete verdenkingen krijgen kunnen we mss beter hem eruit gooien, niks zo irritant als iemand die niet post ![]() --- Oh ik zie dat de uitslag er is! Geliefden eruit! En de heks! Wat relaxed! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens is het wel handig er bedacht op te zijn dat de geliefden waarschijnlijk aan de kant van de wolven hebben meegespeeld, aangezien 1 van de geliefden heks was. Momenteel geen zin/tijd om alles posts van archont en dabomann na te gaan lezen, maar wellicht kunnen we er nog soort van nuttige info uit halen, ik ga er morgen iig even kritisch naar kijken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: en zelfs als dat niet zo was en ze speelden aan de goede kant mee: geliefdes ben je liever kwijt dan rijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
edit: Ik denk niet goed na, ik keek de vorige pagina nog door. Maar voor alsnog laat ik mijn bericht staan ![]()
Laatst gewijzigd op 31-08-2010 om 22:29. |
![]() |
||
Citaat:
Je verteld het toch in de hoop dat mensen je geloven en je daardoor later in het spel betrouwbaar vinden. Immers je was toen eerlijk dus waarom dan niet? Je richt hiermee ook gelijk de schijnwerpers op je aan het begin van het spel waardoor je voor de wolven ook gelijk een stuk minder aantrekkelijk wordt om opgegeten te worden. Het zou zelfs een verborgen boodschap aan de wolven kunnen zijn dat je de verrader bent. Je roept hier dat je niet het type speler bent die dat doet wat net zo goed een reden kan zijn om het juist wel te doen. Denk maar even aan al die mensen die roepen echt onschuldig te zijn als ze door hun argumenten heen zijn en je snapt wel wat ik bedoel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jammer van archont. Een goede speler.
Mijn stem gaat deze ronde naar absinthe. Ik heb eigenlijk vrij weinig tijd om uit te leggen waarom. Mijn opmerking over dat we allemaal niet onder RP moesten gaan staan was niet slim, want dat was makkelijk voor de wolven om te zeggen van hé kijk die wou niet dat we allemaal onder RP gingen staan. Absinthe was de eerste die hier op inging. Het feit dat ze echt niet gestemd heeft geloof ik wel, en daarom twijfel ik wel enigzins of mijn stem op haar goed zal doen. Maar voor nu heb ik eigenlijk niks betere/concretere theorieën. Ik stem absinthe dus. En met timveen ja dat vind ik jammer, maar straks blijkt hij een goede functie te hebben of whatever. |
![]() |
|
Hmm, wel mooi dat de geliefden eruit zijn natuurlijk, en dat cupid nu aan onze kant staat.
Ik ga het nog even doorlezen als ik terug ben van stage en beslis dan hoe of wat, maar wilde ff laten weten dat ik er nog was ![]()
||
Citaat:
Als het een dorpeling is, hebben we nog 6 dorpelingen en de ziener, wolfsbane, tovenaar, en jager aan de goede kant. De jager kan sowieso iedereen neerschieten, dus als de jager verkeerde sporen volgt is er alsnog een goed persoon dood. Als tim jager is, scheelt dat misschien dus een extra dode. Is hij ziener, is het sonde dat we deze niet kunnen gebruiken, maar we hebben er ook niks aan. Zelfde verhaal voor de tovenaar. Eigenlijk hebben we alleen iets aan tim als hij bane is, dan krijgen we een extra ronde uitstel als de wolven hem proberen te eten. Maar dat vind ik weer onwaarschijnlijk, de wolven zouden immers niet veel opschieten met het opeten van een inactief persoon. Maar aan de andere kant kan tim ook een wolf zijn, de ll-heks of de verrader. Is het de verrader of heks, kunnen wij opgelucht ademhalen omdat we daar geen last meer van zullen hebben. Is het een wolf, kunnen we wel een feest-meet beginnen voor het meest goed gelopen spel ooit ![]() Persoonlijk zie ik niet in waarom we niet op timveen zouden stemmen maar wel op welk willekeurig ander persoon dan ook.
Laatst gewijzigd op 01-09-2010 om 07:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Mja.. als er geen sterke aanwijzingen zijn voor iemand anders, dan is het wel een optie om timveen eruit te stemmen. Ik heb daar op zich niets op tegen. Aan de andere kant loop je het risico dat je een dorpeling op hangt en hoewel het dan een nutteloze dorpeling is, het blijft er één extra (als in: We spelen een dorpeling weg, we verspillen een hangronde én we maken het de wolven makkelijker want die hoeven er dan geen eetronde aan te besteden). Je tegenargument is valide hoor ("Maar hij zou ook een wolf kunnen zijn"), dat is mij duidelijk maar ik vind 't toch een beetje zonde om een dorpeling op te hangen alleen maar omdat-ie inactief is. Wat betreft de uitslag: ![]() Zometeen wat theorieën, eerst even doorlezen (wat posten jullie allemaal veel en snel ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laten we eens bedenken dat Archont misschien niet de meest betrouwbare speler was in dit geval, als geliefde ![]() Jammer. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Absinthe staat in mijn boekje helemaal niet als verdacht: zij zette zich extra in om RP eruit te krijgen toen jullie (sann, sherlock en jij) juist raar gingen doen (werd het een beetje benauwd toen RP opeens zoveel stemmen kreeg?). Dat ze vergeten is te stemmen, vind ik niet verdacht aangezien ze zo op RP heeft aangestuurd. Daarnaast, als je toch denkt dat Sann de wolf is, waarom dan niet op haar stemmen? Ik denk eerder dat Sann de verrader is en jij de wolf. Misschien sprak RP wel de waarheid toen hij het onderstaande zei? Citaat:
|
Na wat overleg hebben we besloten dat de eerdere rare acties van Queasy al enigszins verdacht waren en dat dit gewoon het laatste zetje was. Wij stemmen dus op Queasy. Eigenlijk wordt de reden hiervoor behoorlijk samengevat in de post hierboven.
|
Verwijderd
|
Dan ga ik voorlopig met jullie mee (@FF). Blij dat er eindelijk een speler is/zijn die niet over m'n foutjes valt en ziet wat ik wél goed gedaan heb.
![]() Mocht ik uit lijfsbehoud nog op timveen moeten gaan stemmen, kan ik altijd nog switchen. |
![]() |
||
Citaat:
||||||
Wat mij is opgevallen is dat er een paar spelers zijn die zich verdedigen met het argument "als ik een wolf/andere slechte functie was, zou ik dat nooit doen". Zoals deze posts:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind dit een rare opmerking van Queasy: Citaat:
|
Verwijderd
|
Queasy's posts vind ik indd behoorlijk raar.
Wat betreft timveen: ik denk niet dat hij hier nog gaat posten, we zullen dus helemaal niks aan hem hebben. Als bane levert ie misschien nog wat op, maar die kans is wel erg klein. Als ie een goede functie heeft is het jammer, maar stel dat ie bijv. ziener is, hij vraagt toch niks op, en post zijn bevindingen al helemaal niet hier, een echt goede functie zullen we dus niet verspelen (als daar toch niks mee gedaan wordt). Conclusie: ik denk niet dat we echt iets aan 'm te verliezen hebben. Ik twijfel of ik Queasy verdacht genoeg vind om mijn stem naar haar te doen, of dat ik toch nog soort van clueless ben en mijn stem liever weggeef aan iemand die 0 bijdrage aan het spel levert. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: 12. Waarvan 1 op DK. Hij is vandaag wel online geweest, dus hij moet nu wel weten dat ie meedoet aan het spel (spelleider pm enzo) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Stemlijstje hangronde 2:
Absinthe Queasy Timveen Dingaantouwtje* Wammus Sudoku Mr.Mark QQX99 Dott sann Queasy Furby Feeder Absinthe* Sann Lucky Luciano *= nog niet zeker Nog niet gestemd Sherlock Toddish timveen heksjuh Disclaimer: je stem wordt opgenomen als je duidelijk hebt aangegeven op wie je gaat stemmen, of wie je voorlopige stem krijgt (in dat geval met een * erachter) Uit puur verdenkingen kan ik niet opmaken of je daar ook daadwerkelijk op wilt stemmen. Verder maak ook ik fouten( ![]() ![]() Stemlijst hangronde 1: hier Laatst gewijzigd op 01-09-2010 om 17:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (ik vind het trouwens wel fijn dat je de stemlijstjes bij houdt!) Ik weet het nog niet. Op mijn verdachtenlijstje staan Queasy, Sann en Absinthe (ik heb in een paar posts terug al uitgelegd waarom), maar ik vind het ook jammer om er een actieve speler uit te stemmen terwijl er iemand in het spel zit die waarschijnlijk helemaal niks meer laat horen. Overtuig me eens op wie ik moet stemmen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb even gelezen wat er tot nu toe is gepost en ik ga op Sann stemmen. Eerst probeerde ze mensen van RP af te krijgen en nu kiest ze ervoor om op een stille speler te gaan stemmen, dit is uiteraard geen slecht idee, maar juist nu zij weer het voortouw neemt vind ik het erg verdacht. Vooral omdat je er makkelijk mensen mee meekrijgt.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|