Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2010, 19:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn, was dat in de Santiago op Stratum?
Kan goed, tentje naast Altstadt?

Citaat:
Ja nee hij ligt nu in het ziekenhuis, ik kreeg een smsje vanuit de ambulance.
En hmm, klinkt ook niet als de meest prettige dag. Ontstoken ogen zijn niet tof!

Kun je salsa?
Oh nee maar een vriendin van me danst al heel lang; en we waren eigenlijk uit puur vermaak naar die tent gegaan dus ze heeft drie vrij dronken mannen dansles gegeven ;P
Oud 29-08-2010, 19:46
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Kut, zoals altijd!
Ach hoe komt het!
Oud 29-08-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Kan goed, tentje naast Altstadt?

Oh nee maar een vriendin van me danst al heel lang; en we waren eigenlijk uit puur vermaak naar die tent gegaan dus ze heeft drie vrij dronken mannen dansles gegeven ;P
Op vrijdagavond is dat best leuk hoor! Je moet er niet heel de avond blijven maar er komen daar ook stellen die heel goed zijn en dat is best leuk om naar te kijken met een drankje.
Oud 29-08-2010, 19:49
Carn
Carn is offline
oh, naar dansende mensen kijken interesseert me bar weinig. We waren er omdat het echt overal verdacht rustig was; en daar viel er tenminste nog wat te lachen.
Oud 29-08-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ook leuk.
Oud 29-08-2010, 19:54
Carn
Carn is offline
Ik snapte er bar weinig van ;O
Oud 29-08-2010, 19:57
Verwijderd
't Zal vooral leuk zijn geweest voor haar I guess.
Oud 29-08-2010, 20:01
Carn
Carn is offline
oh zeker Ik vond het ook wel aardig hoor, maar dansen valt bij mij in een soort vakje "leuk maar echt niets voor mij", net als pokeren, alle andere kaartspellen en atletiek.
Oud 29-08-2010, 20:06
Verwijderd
Ik had het ook niet van je verwacht (al verbaast het me soms wat voor een types ineens wél heel goed kunnen dansen/er heel erg van houden, je komt wat tegen op zo'n avond, alle rangen en standen.)
Oud 29-08-2010, 20:07
Lorelei
Lorelei is offline
Jeetje, ik huil niet vaak bij films.. maar nu hield ik het toch niet helemaal droog (heeft overigens ongetwijfeld met meer factoren te maken dan alleen die film.. maar toch)
Oud 29-08-2010, 20:08
Carn
Carn is offline
Ja ik doel dan meer op stijl/salsa en dat soort dingen waar je allemaal rekening moet houden met een ander. Op een of andere drum n bass / dubstep / 90s now avond schud ik de moves uit mn mouw!
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, ik huil niet vaak bij films.. maar nu hield ik het toch niet helemaal droog (heeft overigens ongetwijfeld met meer factoren te maken dan alleen die film.. maar toch)
Welke film?
Carn
Carn is offline
Citaat:
wellekuh?
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ook al een lijstje? Niet genoeg aan the real thing?
én én!
Oud 29-08-2010, 20:09
Lorelei
Lorelei is offline
My sister's keeper (jaja, niet eens iets bijzonders).

Maar ik ben ongesteld en ik ben heel bang dat als ik ooit een kind krijg dat op sterven ligt, dat ik dan net zo reageer zoals zij en blah..
Oud 29-08-2010, 20:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Awwww

Ik heb nog gehuild bij Spion van Oranje
Oud 29-08-2010, 20:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
én én!
Citaat:
Ook al een lijstje? Niet genoeg aan the real thing?
Rationeel doet Medeia
Oud 29-08-2010, 20:11
Verwijderd
De laatste film waar ik heel hard bij heb gehuild was The Curious Case of Benjamin Button.

Ik moest 'm even uitdoen. :')
Oud 29-08-2010, 20:12
Carn
Carn is offline
Oh, je moet deze docu kijken als je iets 'leuks' wil zien, ik vond m vrij heftig.

http://www.imdb.com/title/tt1152758/
Citaat:
In 2001, Andrew Bagby, a medical resident, is murdered not long after breaking up with his girlfriend. Soon after, when she announces she's pregnant, one of Andrew's many close friends, Kurt Kuenne, begins this film, a gift to the child. Friends, relatives, and colleagues say warm and loving things about Andrew, home movies confirm his exuberance. Andrew's parents, Kathleen and David, move to Labrador where the ex-girlfriend has gone. They await an arrest and trial of the murderer. They negotiate with the ex-girlfriend to visit their grandchild, Zachary, and they seek custody. Is there any justice; is Zachery a sweet and innocent consolation for the loss of their son?
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Rationeel doet Medeia
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh, je moet deze docu kijken als je iets 'leuks' wil zien, ik vond m vrij heftig.

http://www.imdb.com/title/tt1152758/
Hu, ik denk niet dat ik die er nu nog achteraan gooi.. dan komt het nooit meer goed met mij of zo Maar ik zal 'm in m'n achterhoofd houden voor een andere keer
Oud 29-08-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:
aaaahw.

Ik kijk nog steeds Dexter en ik kan de spanning bijna niet aan. Ik wil niet dat ie gepakt wordt!

Citaat:
Ja ik doel dan meer op stijl/salsa en dat soort dingen waar je allemaal rekening moet houden met een ander. Op een of andere drum n bass / dubstep / 90s now avond schud ik de moves uit mn mouw!
Ik had het ook over dansen waarbij je moet leiden, daar zijn ook soms verbazende mensen goed in. /is kortzichtig.

Citaat:
én én!
Tsss.
Oud 29-08-2010, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Rationeel doet Medeia
Dat was óók al vertrouwelijk Lorelei!
Oud 29-08-2010, 20:16
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat was óók al vertrouwelijk Lorelei!
Het spijt me.. ik ben vanmorgen al aan de vodka gegaan en ik praat steeds m'n mond voorbij
Oud 29-08-2010, 20:17
Verwijderd
Oke, het is obviously niet zo, of juist wel zo.
Oud 29-08-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Het spijt me.. ik ben vanmorgen al aan de vodka gegaan en ik praat steeds m'n mond voorbij
't Is maar goed dat ik niet wraaklustig ben!
Oud 29-08-2010, 20:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik kijk nog steeds Dexter en ik kan de spanning bijna niet aan. Ik wil niet dat ie gepakt wordt!
Ah. hoever ben je?

Citaat:
Ik had het ook over dansen waarbij je moet leiden, daar zijn ook soms verbazende mensen goed in. /is kortzichtig.
Hmm, nou volgens mij lukte dat wel redelijk nu de rest nog
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oke, het is obviously niet zo, of juist wel zo.
Eh.. whut?
Verwijderd
Citaat:
Eh.. whut?
dat Rationeel en Medeia elkaar doen, daar ging het toch over?
Oud 29-08-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Ah. hoever ben je?
Hmm, nou volgens mij lukte dat wel redelijk nu de rest nog
3.3 Ik keek het eerst op de VPRO site en daar kwam toen heel lang niks en pas sinds gisteren bedacht ik dat de Amerikanen natuurlijk al veel verder zijn en alles al online staat.
Oud 29-08-2010, 20:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dat Rationeel en Medeia elkaar doen, daar ging het toch over?
Ja maar.. het is toch altijd wel óf niet zo. Hoeveel andere opties zijn er dan?
Oud 29-08-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ja maar.. het is toch altijd wel óf niet zo. Hoeveel andere opties zijn er dan?
ja eh, dat was zo'n beetje de 'grap'.
Oud 29-08-2010, 20:23
Verwijderd
Goedeavond!

En hè verdorie, de tieten-discussie heb ik gemist
Oud 29-08-2010, 20:24
Rationeel
Rationeel is offline
Zo, het is eruit. Wat een opluchting, he schat?
Oud 29-08-2010, 20:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
3.3 Ik keek het eerst op de VPRO site en daar kwam toen heel lang niks en pas sinds gisteren bedacht ik dat de Amerikanen natuurlijk al veel verder zijn en alles al online staat.
aandoenlijk dit Seizoen 5 begint al bijna, dus als je opschiet ben je bijna helemaal bij!
Oud 29-08-2010, 20:26
Sherlock
Sherlock is offline
Ik verveel me echt ziek hard
Oud 29-08-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Zo, het is eruit. Wat een opluchting, he schat?
Uhu. Nu kunnen we tenminste net als RP en Oehoe openlijk over ons seksleven praten, een pak van mijn hart!

Citaat:
aandoenlijk dit Seizoen 5 begint al bijna, dus als je opschiet ben je bijna helemaal bij!
Komt wel goed, genoeg te soggen!
Oud 29-08-2010, 20:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Uhu. Nu kunnen we tenminste net als RP en Oehoe openlijk over ons seksleven praten, een pak van mijn hart!
.
Oeh, tell me more
Oud 29-08-2010, 20:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Komt wel goed, genoeg te soggen!
Six Feet Under zal je ook kunnen waarderen
Oud 29-08-2010, 20:28
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Today was amazing! Wid my lovely girl!
Omg
Oud 29-08-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Six Feet Under zal je ook kunnen waarderen
Been there. Vond het op 't laatst niet meer leuk (te weinig ''lucht'') dus ik heb het nooit helemaal afgekeken, maar prima serie verder.
Oud 29-08-2010, 20:31
Macrador
Macrador is offline
Lach met dit oerdomme filmpje van mij en mijn vriend

Oud 29-08-2010, 20:33
Carn
Carn is offline
Verwijderd
Ik houd er niet zo van om op commando te lachen. @ Macrador.

Btw Macrador, twee avonden typte ik nog een lange post, geheel gewijd aan jou (tenminste ik geloof toch dat jij het was), en net toen ik hem poste ging je weg, dus lees nog maar eens terug!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Been there. Vond het op 't laatst niet meer leuk (te weinig ''lucht'') dus ik heb het nooit helemaal afgekeken, maar prima serie verder.
oh daar hou ik juist wel van, vond het ook vrij stevig soms
Oud 29-08-2010, 20:37
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik houd er niet zo van om op commando te lachen. @ Macrador.

Btw Macrador, twee avonden typte ik nog een lange post, geheel gewijd aan jou (tenminste ik geloof toch dat jij het was), en net toen ik hem poste ging je weg, dus lees nog maar eens terug!
waar staat hij medeia?
Oud 29-08-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:
waar staat hij medeia?
Einde van twee saaitopics geleden, geloof ik. Anders even naamzoeken.
Oud 29-08-2010, 20:39
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Einde van twee saaitopics geleden, geloof ik. Anders even naamzoeken.
ok
Oud 29-08-2010, 20:39
Lorelei
Lorelei is offline
Medeia: zullen we in de plassen gaan stampen?
Oud 29-08-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:
oh daar hou ik juist wel van, vond het ook vrij stevig soms
Ik keek het toen ik zestien/zeventien was en toen dat meisje helemaal aan de drugs ging en zo kon ik me niet meer met haar identificeren.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten