Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2010, 13:03
Rationeel
Rationeel is offline
ze heeft een punt. ze doen veel te streng daar op seks. ik heb gister zelfs mijn eerste waarschuwing ooit gescoord
Advertentie
Verwijderd
Stripagenda was gaaf heb ik ook een paar jaar gehad. En een keer de Break-Out! agenda, met die fotoroman waarbij je zelf de tekstballonnetjes kon invullen
Verwijderd
Pip, passoa jus! Is volgens mij ook goedkoop. En je kunt eens bij de action kijken voor lelijke cheap ass accessoires zoals tatoobandjes voor om je nek, tamagotchis etc
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al mn PU's nog ergens in een doos Nr1 tot het 3de of 4de jaar oid Toen stapte ik over op EGM en Edge <3
Edge is prima!
Oud 31-08-2010, 13:06
Verwijderd
JAAAA tribal bandjes voor om je nek ik had er ook een om mijn arm!
Oud 31-08-2010, 13:07
Verwijderd
enenenenen haarmascara!
Verwijderd
en klaparmbandjes
Verwijderd
Ik koop altijd een Fokke en Sukke agenda
Oud 31-08-2010, 13:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Haha

Ik ben altijd een behoorlijk schrale MF geweest, maar die gratis agenda's gingen zelfs mij te ver

Ik heb idd nog die van de power unlimeted gehad, een jaar die van ajax, een paar jaar een strip agenda, en toen ging ik over op de kleine hema's, inmiddels al een paar jaar overgestapt op de grote hema's (zijn groot, zien er luxe uit, en kosten maar een paar eur)
Ik had eens een Mr. Bean agenda, een Garfield Agenda en nog een paar van zulk soort dingen.
Ik plakte de voor en achterkant altijd he-le-maal vol met allerlei flyers, stickers en andere plaatjes en dan met een hele rol plakband eromheen zodat het een beetje bleef zitten.
Ik heb ze bewaard en ze zijn best hip. 1tje was met dingen van Waterfront en D&B feesten enzo en 1 met een kleurplaat van Duckman en Cornfed.

En hoe langer ik op school zat, hoe meer plaatjes, krabbels en onzin er in stonden en hoe minder huiswerk.
Oud 31-08-2010, 13:08
Verwijderd
Volgens mij staan mijn Mags ook nog bij mijn ouders in de schuur. Of was dat al 2000?
.
Oud 31-08-2010, 13:09
Verwijderd
Citaat:
nu probeert mijn baas me van mijn ford mondeo af te praten, want dat is niet goed voor mijn 'image'.
maar toen ik voorstelde om me dan maar een audi cadeau te doen, begon hij alleen maar te lachen.

salarisonderhandelingen
autoonderhandelingen

Nou heb ik echt de ballen verstand van auto's, maar waarom zou een Ford Mondeo niet goed zijn voor je image?
Oud 31-08-2010, 13:10
Verwijderd
Oh ik heb trouwens laatst een foto gevonden waarop ik sta met spillepoten in een wortelbroek en van die GIGANTISCHE spice girls schoenen eronder haha even inscannen
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb echt een hekel aan alles wat met ziekenhuizen en huisartsen te maken heeft. En dan werkzaam zijn voor een artsenorganisatie :')
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@ Pipje: Ik heb nog een T-shirt met Flat Eric erop, maar dat is wel late jaren 90.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
OMG meeuwenflatsen en vieze luiers ik was helemaal vergeten dat je die had vroegah <3
"meeuwenflatsen"
Verwijderd
Oud 31-08-2010, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Oh ik heb trouwens laatst een foto gevonden waarop ik sta met spillepoten in een wortelbroek en van die GIGANTISCHE spice girls schoenen eronder haha even inscannen
Andere vrouwen zouden zo'n foto gelijk ritueel verbranden en het nooit noemen op een forum als dit, maar jij daarentegen Hulde~!
Oud 31-08-2010, 13:12
Verwijderd
Mijn moeder wou ook dat ik zo'n geel/oranje geruite tuinbroek droeg, maar dat weigerde ik want daar zag ik echt niets in!
Oud 31-08-2010, 13:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ze heeft een punt. ze doen veel te streng daar op seks. ik heb gister zelfs mijn eerste waarschuwing ooit gescoord
Mjah, het is sowieso een beetje een prutsboel op Lichaam en Geest af en toe.

Citaat:
Stripagenda was gaaf heb ik ook een paar jaar gehad. En een keer de Break-Out! agenda, met die fotoroman waarbij je zelf de tekstballonnetjes kon invullen
uberhip

Citaat:
<3 bewaren om aan het Kind te laten zien zodat hij zich voor je kan schamen.
Oud 31-08-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:

Vroeger, toen Ben de Dood nog leuke stukjes schreef!
Ik kan me de geweldige recensie van Quake nog herinneren "We schrijven het jaar des heren 1996. Quake is klaar." <3

En dan vervolgens keihard afbranden en het een evolutie noemen ipv een revolutie
Oud 31-08-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
en klaparmbandjes
Heb je nou de video niet gezien die ik speciaal voor jou had gepost op de vorige pagina?
Oud 31-08-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Heb je nou de video niet gezien die ik speciaal voor jou had gepost op de vorige pagina?
jawellll
Oud 31-08-2010, 13:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Edge is prima!
Bestaat het nog? ben eigenlijk since the InterWebz eigenlijk de computerblaadjes n beetje uit het oog verloren..en EGM is al jaren weg heb ik begrepen
Oud 31-08-2010, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Ik wisselde elk jaar, volgens mij heb ik in de brugklas de hitkrantagenda of iets anders kuts met popsterren gehad.
ik ook :')
Citaat:
Ik had in de brugklas een dierenagenda, alsof het nog niet erg genoeg was dat ik op rode Dr Martens liep en met ee knaloranje Kipling-rugzak

Gelukkig werd ik daarna heel hip.
omg ik liep ook met rode dr martens, in mijn alto tijd. Ik leek net een clown
Oud 31-08-2010, 13:18
Verwijderd
Spoiler
Oud 31-08-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
<333
Oud 31-08-2010, 13:19
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nou heb ik echt de ballen verstand van auto's, maar waarom zou een Ford Mondeo niet goed zijn voor je image?
misschien omdat het er eentje uit 1994 en vol met deuken betreft
Verwijderd
Grey's anatomy vind ik wel leuk hoor maar ik hou er gewoon niet van om zelf naar de dokter te gaan. Ik ga pas naar een dokter als mijn arm er af valt bij wijze van spreken.
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
wahahhaaha die schoenen
in de 2e had ik dat soort spice girls schoenen.
En zo'n carstuinpak had ik ook, en die vind ik eigenijk nog wel leuk
Oud 31-08-2010, 13:20
Verwijderd
Toen ik die schoenen had vond ik het ook gewoon de ALLERGAAFSTE schoenen OOIT :'''''D
Oud 31-08-2010, 13:21
Verwijderd
Ik ben in mijn foto album op zoek naar een typische 90's foto, afgezien van het permanent van mijn moeder heb ik er nog geen gevonden, maar ontdek wel dat ik nog bijna alle namen ken op de klassenfoto van groep 4
Spoiler
Oud 31-08-2010, 13:22
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Bestaat het nog? ben eigenlijk since the InterWebz eigenlijk de computerblaadjes n beetje uit het oog verloren..en EGM is al jaren weg heb ik begrepen
Beste shit die je kan lezen als je een half uur op een station moet wachten omdat je de trein hebt gemist
Oud 31-08-2010, 13:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Spoiler
Awwww, ik vind het schattig hoor. Alleen staan die witte plateaugympen natuurlijk niet met een spijkerbroek.

Citaat:
Grey's anatomy vind ik wel leuk hoor maar ik hou er gewoon niet van om zelf naar de dokter te gaan. Ik ga pas naar een dokter als mijn arm er af valt bij wijze van spreken.
Hm, dus je knapt niet af op mijn labjas?
Oud 31-08-2010, 13:23
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Toen ik die schoenen had vond ik het ook gewoon de ALLERGAAFSTE schoenen OOIT :'''''D
dat waren die soort van nike airs met lampjes erin al
Oud 31-08-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ben in mijn foto album op zoek naar een typische 90's foto, afgezien van het permanent van mijn moeder heb ik er nog geen gevonden, maar ontdek wel dat ik nog bijna alle namen ken op de klassenfoto van groep 4
mja ik ook. die van groep 1 zelfs ook nog. achternamen ben ik wel vergeten.
Oud 31-08-2010, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Hm, dus je knapt niet af op mijn labjas?
Nee hoor!
Verwijderd
Citaat:
dat waren die soort van nike airs met lampjes erin al
oeh ja die had mijn broertje. die lampjes knipperden bij elke stap
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Toen ik 12 was vond mijn moeder het nooit goed dat ik gympen of nikes of weetikwat droeg, terwijl IEDEREEN in mijn klas zulke schoenen had. Toen heb ik uiteindelijk zelf van mn zakgeld schoenen gekocht, ik heb ze niet meer en ze zullen vast ook niet bijzonder zijn geweest, maar ik was er wel trots op.
Verwijderd
En hier en daar foto's waarop mijn zus en ik in pyjama staan, en we dragen altijd matchende pyjama's
Oud 31-08-2010, 13:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee hoor!
Fijn.

Ik vraag me trouwens af of ik volgende week gewoon een standaardmaat krijg of dat ik een op maat gemaakte jas krijg.
Verwijderd
Citaat:
Toen ik 12 was vond mijn moeder het nooit goed dat ik gympen of nikes of weetikwat droeg, terwijl IEDEREEN in mijn klas zulke schoenen had. Toen heb ik uiteindelijk zelf van mn zakgeld schoenen gekocht, ik heb ze niet meer en ze zullen vast ook niet bijzonder zijn geweest, maar ik was er wel trots op.
I feel you. Die sg-schoenen waren mijn eerste blitse, daarvoor moest ik altijd van die goed-voor-je-voeten-schoenen aan
Verwijderd
Ik droeg van die lage witte Nike sneakers en mijn moeder vond dat altijd lekker kampsjakerig staan
Oud 31-08-2010, 13:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Beste shit die je kan lezen als je een half uur op een station moet wachten omdat je de trein hebt gemist
meh, ik wil best een abbo op Edge maar die fuckers doen weer alleen aan creditcards
Oud 31-08-2010, 13:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
I feel you. Die sg-schoenen waren mijn eerste blitse, daarvoor moest ik altijd van die goed-voor-je-voeten-schoenen aan
Schoenen kopen was altijd een vreselijke gebeurtenis. Mijn moeder ging altijd met me naar een winkel in Melick, dat is een dorpje hier bij Roermond in de buurt. Ik snapte nooit (en nog steeds niet, eigenlijk, zal het haar straks eens vragen) waarom we niet gewoon naar het centrum gingen waar je veel meer winkels had, en die hadden alleen maar een klein en saai assortiment aan kinderschoenen. Ik had ook nog eens al vrij vroeg grote voeten, dus dan was het al helemaal een zoektocht.
Oud 31-08-2010, 13:27
Rationeel
Rationeel is offline
veel beter dan dit worden mijn 90's foto's niet. ikzelf werd doorgaans verbazingwekkend goed gekleed. danku ouders
Oud 31-08-2010, 13:28
Verwijderd
Citaat:
veel beter dan dit worden mijn 90's foto's niet. ikzelf werd doorgaans verbazingwekkend goed gekleed. danku ouders [afbeelding]
<3 + huhu kerstontbijt
Oud 31-08-2010, 13:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
oeh ja die had mijn broertje. die lampjes knipperden bij elke stap
Hm, volgensmij zijn die weer in tegenwoordig!

Citaat:
Ik droeg van die lage witte Nike sneakers en mijn moeder vond dat altijd lekker kampsjakerig staan
Daar had je moeder gelijk in, waarschijnlijk.
Oud 31-08-2010, 13:29
Verwijderd
Kindjes uit Bilthoven zijn doorgaans goed gekleed hoor. Ik was vroeger een petit bateau kindje met blonde krulletjes
Oud 31-08-2010, 13:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik droeg wel eens de Air Max'en van m'n (7 jaar)oudere zus.
Soms best handig, die grote voeten.

Maar verder zag ik er niet uit. Ik droeg alleen maar jongenskleren. Veels te wijde spijkerbroeken, t-shirts met cartoonprintjes waarin ik zowat verzoop, grote Catarpillar schoenen en sóms een tuinbroek.

Ooit had ik LA Gears met lampjes erin. Toen voelde ik me helemaal de BOM!
Maar volgens mij hebben m'n ouders die lampjes gesloopt, want 'ineens' deden ze 't niet meer en waren mijn ouders heel blij.
Oud 31-08-2010, 13:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
veel beter dan dit worden mijn 90's foto's niet. ikzelf werd doorgaans verbazingwekkend goed gekleed. danku ouders [afbeelding]
Is dat je moeder, Rationeel?

En ja, dit is met kerst ofzo, logisch dat je goed gekleed bent. Ik neem aan dat je niet iedere dag een strikje en gilet droeg, tenzij je graag in elkaar werd geslagen.

Regels voor berichten