Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou goed, ik denk wel een paar keer. Op de middelbare school kon ik echt 1,5 jaar in alle stilte verliefd zijn op de jongen die naast me zat (omdat hij dan bij mij af kon kijken, want ik ging naar het vwo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu ga ik even roken en ik wil eigenlijk ook even douchen (maar dat zou morgen ook nog wel kunnen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://www.facebook.com/home.php#!/p...&ref=fbx_album |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jij zou me moeten vertellen of ik nu moet douchen of morgenochtend ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe lang duurt dat gebeuren? Moet je in de winter ook werken of ben je dan weer lekker 24/7 online? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tot eind oktober ongeveer. We staan hier t/m volgende week woensdag, daarna gaan we naar Weert, Nijmegen en Arnhem. De laatste zou dan op de Dam moeten zijn, maar dat is niet helemaal zeker, zou nog Amstelveen kunnen worden.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oke, gaaf! Het wordt weer hoog tijd voor een nachtelijke rel over naaktfoto's ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, Facebook kan alsnog niet weten of je een echte of een valse naam opgeeft, ze kunnen hooguit weigeren om je naam te veranderen als je al een profiel hebt. Dus ze kunnen wel eisen dat je je met je echte naam aanmeldt, maar dat zorgt er nog niet meteen voor dat dat technisch gezien ook echt gecontroleerd kan worden. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat: