Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2010, 22:50
Verwijderd
Jeetje, ik kom nu tot de conclusie dat ik helemaal niet vaak verliefd ben geweest!
Advertentie
Verwijderd
Oh ja, en ik ging dus net op zoek naar een oudcollega waar ik ooit een minicrush op had (maar goed, ik heb hem blijkbaar wel onthouden ) en die had een profielfoto die niet heel erg adembenemend was, maar hij zag er wel erg goed uit in vergelijking met de drie gasten naast hem (die echt niet te hébben zo lelijk waren )
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
OMG Phoebe!!!

Hoe is het?
Prima Internet (de hele pc eigenlijk) is langzaam als dikke stront door een trechter, maar ach
Oud 15-09-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, weet ik, maar deze zou dat ook echt zijn Echt

Mijn basisschoolvriendje is geen hottie geworden, maar hij lijkt wel bizar veel op de jongen met wie ik voor het eerst zoende. Ook al geen hottie geworden, maar ik snap in beide de charme wel. En dat basisschoolvriendje intrigeert me op de een of andere manier. Ik zou het er niet op kunnen, maar toch.
Ik geloof je niet! Je kent me nog niet lang genoeg om zulke dingen te mogen zeggen.

Citaat:
wat een slechte kazet opmerking @ mezelf

Citaat:
Ik denk het wel, maar je kunt hem ook best gewoon even op msn linken
Dan link ik die perfecte gast naar je
Okay. Hoewel mijn handen jeuken, het is zó hilarisch.
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, ik kom nu tot de conclusie dat ik helemaal niet vaak verliefd ben geweest!
Ach ja, dat is zoiets. Ik weet niet of ik ooit verliefd ben geweest, wanneer ben je echt verliefd?
Nou goed, ik denk wel een paar keer. Op de middelbare school kon ik echt 1,5 jaar in alle stilte verliefd zijn op de jongen die naast me zat (omdat hij dan bij mij af kon kijken, want ik ging naar het vwo )
Verwijderd
Citaat:
Is het tegen de regels hier een link te plaatsen van een foto op een facebookprofiel?
Waarom zou dat tegen de regels zijn? Je mag alleen niet (ongevraagd) foto's van forummers posten.
Oud 15-09-2010, 22:52
Verwijderd
Als kleuter had ik een vriendje, echt een schattig jochie... Twintig jaar niet gezien en nu lijkt hij belachelijk veel op mijn man Hij is kleiner en getint, maar verder houden de verschillen vrij snel op
Oud 15-09-2010, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Prima Internet (de hele pc eigenlijk) is langzaam als dikke stront door een trechter, maar ach
Een uur later reageren is indd wel heul traag ja
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou dat tegen de regels zijn? Je mag alleen niet (ongevraagd) foto's van forummers posten.
Geen idee, maar ik neem graag het zekere voor het onzekere.
Verwijderd
Citaat:
Ach ja, dat is zoiets. Ik weet niet of ik ooit verliefd ben geweest, wanneer ben je echt verliefd?
Nou goed, ik denk wel een paar keer. Op de middelbare school kon ik echt 1,5 jaar in alle stilte verliefd zijn op de jongen die naast me zat (omdat hij dan bij mij af kon kijken, want ik ging naar het vwo )
Huhu zoals medeia nu is

Oud 15-09-2010, 22:54
Verwijderd
Oh ik bedenk opeens nog iemand! Kijken of ik 'm kan vinden
Oud 15-09-2010, 22:55
Verwijderd
Oei frank is nog walgelijker dan voorheen
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een uur later reageren is indd wel heul traag ja
ja, nee, eerst was ik het vergeten, ik moest mijn 43 onboeiende emails verwijderen en youtube bekijken enzo maar hij is wel langzaam hoor!
Nu ga ik even roken en ik wil eigenlijk ook even douchen (maar dat zou morgen ook nog wel kunnen )
Carn
Carn is offline
Citaat:
Godver ik ben Kick ass aan het kijken en ik moet hem soms echt ff stilzetten voor een overload aan valse schaamte
heerlijke film
Oud 15-09-2010, 22:56
Verwijderd
Troooooolololooooooooooolin'
Oud 15-09-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:
ja, nee, eerst was ik het vergeten, ik moest mijn 43 onboeiende emails verwijderen en youtube bekijken enzo maar hij is wel langzaam hoor!
Nu ga ik even roken en ik wil eigenlijk ook even douchen (maar dat zou morgen ook nog wel kunnen )
Ja jeetje, prioriteiten!
Oud 15-09-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Huhu zoals medeia nu is

Oh als dat het criterium is ben ik maar één keer verliefd geweest.
Oud 15-09-2010, 23:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja jeetje, prioriteiten!
Mjaaa...Maar dan moet ik NU nog gaan douchen

Maar anders moet ik er morgen weer vroeger uit.. Hmmm ik ga er even over peinzen.
Oud 15-09-2010, 23:01
Verwijderd
Goedeavond

Net terug van introductiedag van het toneel en ik weet niet echt wat ik ervan vond
Verwijderd
Citaat:
Oh als dat het criterium is ben ik maar één keer verliefd geweest.
Ik 3x zoals jij nu. Denk ik. En nog 2x wat normaler. En dat was 't wel
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, maar ik neem graag het zekere voor het onzekere.
Het was meer een retorische vraag. Het mag gewoon Anders zouden alle 'post plaatjes van gekke mensen'-topics ook niet mogen.
Verwijderd
Citaat:
Mjaaa...Maar dan moet ik NU nog gaan douchen

Maar anders moet ik er morgen weer vroeger uit.. Hmmm ik ga er even over peinzen.
Mooi. Vertel ondertussen maar even hoe het met je is!
Oud 15-09-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Het was meer een retorische vraag. Het mag gewoon Anders zouden alle 'post plaatjes van gekke mensen'-topics ook niet mogen.
Nou dit valt wel onder de noemer plaatje van gek mens. Ooit mijn basisschoolliefde dus, schriel nerdje met bril en onderzoekende ogen... en dan nu.
http://www.facebook.com/home.php#!/p...&ref=fbx_album
Oud 15-09-2010, 23:04
Verwijderd
Haha wtf
Oud 15-09-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Nou dit valt wel onder de noemer plaatje van gek mens. Ooit mijn basisschoolliefde dus, schriel nerdje met bril en onderzoekende ogen... en dan nu.
http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?pid=352120&id=1759800554&ref=fbx_album
Oud 15-09-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
http://www.facebook.com/home.php#!/p...&ref=fbx_album
Ik blijf hardop lachen <3
Oud 15-09-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Oei frank is nog walgelijker dan voorheen

Oh, ik weet er ook nog één! Maar ik denk dat die te suf is om facebook te hebben
Oud 15-09-2010, 23:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mooi. Vertel ondertussen maar even hoe het met je is!
Goed what is there to say? Veel werken, veel regen, veel vervelende kinderen en veel meer vervelende ouders

Jij zou me moeten vertellen of ik nu moet douchen of morgenochtend
Oud 15-09-2010, 23:07
Verwijderd
Al m'n (jeugd)liefdes zijn recalcitrante rebellen zonder Facebook. Al moet ik trouwens niet zeuren want ik heb ook niet m'n eigen achternaam ingevuld, dus ik ben daar ook niet te vinden als je niet weet waar je moet zoeken.
Verwijderd
Citaat:
Goed what is there to say? Veel werken, veel regen, veel vervelende kinderen en veel meer vervelende ouders

Jij zou me moeten vertellen of ik nu moet douchen of morgenochtend
Morgenochtend natuurlijk!

Hoe lang duurt dat gebeuren? Moet je in de winter ook werken of ben je dan weer lekker 24/7 online?
Verwijderd
Citaat:
Al m'n (jeugd)liefdes zijn recalcitrante rebellen zonder Facebook. Al moet ik trouwens niet zeuren want ik heb ook niet m'n eigen achternaam ingevuld, dus ik ben daar ook niet te vinden als je niet weet waar je moet zoeken.
Nou, doe hun myspaces dan
Oud 15-09-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde een andere achternaam gaan gebruiken maar dat wordt niet (meer?) goedgekeurd.
Oud 15-09-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Je blijft maar in mijn vriend suggestie lijst opduiken hoor
Oud 15-09-2010, 23:09
Verwijderd
Daar zitten ze ook niet, denk ik. Bovendien snap ik MySpace niet want die heb ik overgeslagen Net als Hyves.
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde een andere achternaam gaan gebruiken maar dat wordt niet (meer?) goedgekeurd.
Volgens mij moet je van facebook officieel je eigen naam gebruiken, inclusief achternaam.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Morgenochtend natuurlijk!

Hoe lang duurt dat gebeuren? Moet je in de winter ook werken of ben je dan weer lekker 24/7 online?
ok ok ok.

Tot eind oktober ongeveer. We staan hier t/m volgende week woensdag, daarna gaan we naar Weert, Nijmegen en Arnhem. De laatste zou dan op de Dam moeten zijn, maar dat is niet helemaal zeker, zou nog Amstelveen kunnen worden.
Verwijderd
OMG mijn 3vwo crush heeft een kind
Oud 15-09-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Je blijft maar in mijn vriend suggestie lijst opduiken hoor
Doe 'es toevoegen dan

Citaat:
Hoe weten ze nou of je je echte achternaam gebruikt? Of bedoel je dat je niet meer mag wijzigen wat je eerst had staan? Want dat is wel raar.
Verwijderd
Citaat:
ok ok ok.

Tot eind oktober ongeveer. We staan hier t/m volgende week woensdag, daarna gaan we naar Weert, Nijmegen en Arnhem. De laatste zou dan op de Dam moeten zijn, maar dat is niet helemaal zeker, zou nog Amstelveen kunnen worden.
Gelukkig luister je nog steeds goed naar me

Oke, gaaf! Het wordt weer hoog tijd voor een nachtelijke rel over naaktfoto's ofzo
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij moet je van facebook officieel je eigen naam gebruiken, inclusief achternaam.
Ik heb het nog eens geprobeerd, deze moeten ze goedkeuren, het hád mijn naam kunnen zijn!
Oud 15-09-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Doe 'es toevoegen dan

Hoe weten ze nou of je je echte achternaam gebruikt? Of bedoel je dat je niet meer mag wijzigen wat je eerst had staan? Want dat is wel raar.
Done
Oud 15-09-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb je gevonden Weet niet eens meer hoe, waarschijnlijk ook suggested friends inderdaad.
Oud 15-09-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het nog eens geprobeerd, deze moeten ze goedkeuren, het hád mijn naam kunnen zijn!
Ik zie jouw profiel nu toevallig ergens opduiken, volgens mij is het gelukt.
Oud 15-09-2010, 23:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gelukkig luister je nog steeds goed naar me

Oke, gaaf! Het wordt weer hoog tijd voor een nachtelijke rel over naaktfoto's ofzo
Mja, moet toch nog dingen downloaden enzo en dat ga ik morgen toch niet doen ik ken mezelf.

hahaha als ik morgen niet om 11 uur had weggemoeten, had ik het vannacht nog gedaan, maar helaas. Oktober weer
Verwijderd
Medeia
Verwijderd
Citaat:
Hm, toen ik me aanmeldde mocht je alleen niet teveel x'en, y'en en z'en in je achternaam hebben. Wat voor mij problematisch was, want daardoor heb ik m'n fictieve achternaam moeten veranderen van Vzzbx naar Vzbx, en dat bekt toch veel minder lekker. Bovendien klopt de referentie naar Bottom dan niet meer.

Maar goed, Facebook kan alsnog niet weten of je een echte of een valse naam opgeeft, ze kunnen hooguit weigeren om je naam te veranderen als je al een profiel hebt. Dus ze kunnen wel eisen dat je je met je echte naam aanmeldt, maar dat zorgt er nog niet meteen voor dat dat technisch gezien ook echt gecontroleerd kan worden.

Citaat:
Wat raar en stom! Nou, dan kom ik er met m'n echte achternaam niet in, denk ik, want die klinkt vrij raar/ongeloofwaardig/verzonnen. Maar goed, je kan nog altijd een nieuw profiel aanmaken met de naam die je wil.
Verwijderd
Citaat:
Mja, moet toch nog dingen downloaden enzo en dat ga ik morgen toch niet doen ik ken mezelf.

hahaha als ik morgen niet om 11 uur had weggemoeten, had ik het vannacht nog gedaan, maar helaas. Oktober weer
Ja mijn wekker gaat om half 10, dus om 4 uur nog gaan rellen is een slecht idee
Oud 15-09-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb je gevonden Weet niet eens meer hoe, waarschijnlijk ook suggested friends inderdaad.
Ja, via friend suggestions is het wel makkelijk, maar dan zit je dus al in 't netwerk waarin je moet zoeken. Als je FROM SCRATCH begint dan is het niet te doen, denk ik.
Oud 15-09-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Ik zie jouw profiel nu toevallig ergens opduiken, volgens mij is het gelukt.
Oh whut wat snel?! Er stond dat de beoordeling 24 uur zou duren!

Citaat:
Medeia
Juh. Maar serieus als het naamrecht niet zo discriminerend was, was dit mijn naam geweest, dus liegen is het niet.
Oud 15-09-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, via friend suggestions is het wel makkelijk, maar dan zit je dus al in 't netwerk waarin je moet zoeken. Als je FROM SCRATCH begint dan is het niet te doen, denk ik.
Dan geeft ie al een boel suggesties, hoor.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten