Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2010, 12:43
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Probeer de hele dag al mijn school bellen. De hele ochtend nemen ze niet op, nu bel ik, krijg ik te horen dat ze lunchpause hebben
Zo, moest ik effe kwijt
Krijg ik wel een mail van ze dat als ik niet snel betaal, ik per direct wordt uitgeschreven, maar de telefoon opnemen zit er ook na de lunch niet in
Advertentie
Oud 22-09-2010, 12:51
Verwijderd
Ik ben niet zwanger!
Oud 22-09-2010, 12:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ben niet zwanger!
*cadeautjes beteuterd terugbrengt naar de winkel*
Oud 22-09-2010, 12:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Krijg ik wel een mail van ze dat als ik niet snel betaal, ik per direct wordt uitgeschreven, maar de telefoon opnemen zit er ook na de lunch niet in
Oh, ja dat soort dingen zijn vreselijk. Daarom heb ik ook nooit haast met iets als het om school gaat. Ik betaal, zij leveren een dienst.
Oud 22-09-2010, 12:55
Verwijderd
Waar gaaaaaat het over?
Oud 22-09-2010, 12:56
Macrador
Macrador is offline
Goede middag mensen
Oud 22-09-2010, 12:56
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Lucky Luciano, die topic is weer open over het jailbreaken van de iPhone.
www.jailbreakme.com

En je bent klaar
Oud 22-09-2010, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Waar gaaaaaat het over?
het naar aanleiding van deze topic met de avonturen van kleffie en beffie.

http://forum.scholieren.com/showthre...906&highlight=
Oud 22-09-2010, 13:12
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
www.jailbreakme.com

En je bent klaar

Oud 22-09-2010, 13:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mooi topic inderdaad.
Oud 22-09-2010, 13:22
Tink*
Tink* is offline
Ik snap nooit waarom mensen zo te koop lopen met: ik heb grote tetten. Het is niet alsof je er zelf iets aan hebt gedaan waardoor ze zijn gegroeid als kool ofzo.
Oud 22-09-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Ik snap nooit waarom mensen zo te koop lopen met: ik heb grote tetten. Het is niet alsof je er zelf iets aan hebt gedaan waardoor ze zijn gegroeid als kool ofzo.
Ik vind het vreemd dat mensen zulke dingen niet op hun cv zetten, grote tetten kweken is echt een enorme prestatie!
Oud 22-09-2010, 13:25
Verwijderd
Ik mag naar huis
Oud 22-09-2010, 13:26
Tink*
Tink* is offline
Insmeren met pokon die handel!
Oud 22-09-2010, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Gewoon heel veel aankomen en/of zwanger worden, daar krijg je grotere tetten van en dan heb je er zelf ook aan bijgedragen
Oud 22-09-2010, 13:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het is niet alsof mensen die intelligent of knap zijn, of bijvoorbeeld veel charisma hebben daar veel aan gedaan hebben, die eigenschappen zijn hen ook gewoon toebedeeld. And yet...

Citaat:
Ik vind het vreemd dat mensen zulke dingen niet op hun cv zetten, grote tetten kweken is echt een enorme prestatie!
Het vergroot wel de kans op een baan, ja!
Oud 22-09-2010, 13:31
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Het is niet alsof mensen die intelligent of knap zijn, of bijvoorbeeld veel charisma hebben daar veel aan gedaan hebben, die eigenschappen zijn hen ook gewoon toebedeeld. And yet...

Nou ja ik vind ook niet dat mensen moeten opscheppen met hun intelligentie ofzo. Volgens mij is het het opschepgedeelte dat ik irritant vind.
Oud 22-09-2010, 13:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou ja ik vind ook niet dat mensen moeten opscheppen met hun intelligentie ofzo. Volgens mij is het het opschepgedeelte dat ik irritant vind.
Snap ik wel, maar die mensen krijgen ook gratis drankjes, betere baantjes, hogere salarissen, enzovoorts. En te koop lopen met een grote cupmaat is immers ook vast vooral om aantrekkelijk gevonden te worden. (en de daarbij horende voordelen)
Oud 22-09-2010, 13:33
Verwijderd
Citaat:

Maar met intelligentie en charisma kun je ook echt iets bereiken... Hmm, wait, met grote tetten ook...
Oud 22-09-2010, 13:34
Verwijderd
ergens mee te koop lopen is een ding, maar ik kan zelf slecht tegen de v-lid methode om te laten merken hoe slim/knap/grootbetet je bent ;x
Oud 22-09-2010, 13:35
Verwijderd
Citaat:
ergens mee te koop lopen is een ding, maar ik kan zelf slecht tegen de v-lid methode om te laten merken hoe slim/knap/grootbetet je bent ;x
Grootbetet
Oud 22-09-2010, 13:35
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Snap ik wel, maar die mensen krijgen ook gratis drankjes, betere baantjes, hogere salarissen, enzovoorts. En te koop lopen met een grote cupmaat is immers ook vast vooral om aantrekkelijk gevonden te worden. (en de daarbij horende voordelen)
Ja maar op een forum? :')
Oud 22-09-2010, 13:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar met intelligentie en charisma kun je ook echt iets bereiken... Hmm, wait, met grote tetten ook...

Vuilnismannen met een laag IQ doen ook heel nuttig en zwaar werk. Toch krijgen ze net iets minder betaald dan een of andere directeur, een dokter, etc. Terwijl intelligentie ook maar een toevallige eigenschap is waar die mensen niks aan kunnen doen.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ben 1.80 Moz, ja ja groot hè, goed hè.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja maar op een forum? :')
Oh ik dacht a la inkijk. Op het forum is het gewoon omdat die mensen aandacht nodig hebben.
Oud 22-09-2010, 13:37
Verwijderd
Knappe mensen krijgen gewoon meer of sneller iets gedaan bij anderen, niet altijd even leuk maar c'est la vie.
Oud 22-09-2010, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben 1.80 Moz, ja ja groot hè, goed hè.
*veer steek*
Oud 22-09-2010, 13:38
Verwijderd
Citaat:

Vuilnismannen met een laag IQ doen ook heel nuttig en zwaar werk. Toch krijgen ze net iets minder betaald dan een of andere directeur, een dokter, etc. Terwijl intelligentie ook maar een toevallige eigenschap is waar die mensen niks aan kunnen doen.
True
Oud 22-09-2010, 13:39
Tink*
Tink* is offline
Oh poep ik heb om drie uur een afspraak.
Oud 22-09-2010, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Knappe mensen krijgen gewoon meer of sneller iets gedaan bij anderen, niet altijd even leuk maar c'est la vie.
Ja het schijnt ook dat ouders (onbewust natuurlijk) ((meestal tenminste)) net ietsje meer houden van hun knappere kind(eren) dan van de lelijke. Is eigenlijk dieptragisch en zielig maar ja c'est la vie idd
Oud 22-09-2010, 13:40
JJoosje
JJoosje is offline
Hoi allemaal!
Oud 22-09-2010, 13:41
Rationeel
Rationeel is offline
hey, ik ben een beetje lui, maar lees best graag over grote tetten. kan iemand even een directlinkje plaatsen?
Oud 22-09-2010, 13:42
Verwijderd
Citaat:
hey, ik ben een beetje lui, maar lees best graag over grote tetten. kan iemand even een directlinkje plaatsen?
de linkjes staan zelfs nog op deze pagina!
Oud 22-09-2010, 13:43
Verwijderd
goedemiddag!
Oud 22-09-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
goedemiddag!
Hallo! Hoe was pilates?
Oud 22-09-2010, 13:48
Verwijderd
Was leuk uur vloog voorbij!
Oud 22-09-2010, 13:51
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
de linkjes staan zelfs nog op deze pagina!
woops.

wat een bitchie die duif
Oud 22-09-2010, 13:52
Verwijderd
Ik vind het wel gaaf dat ze dat allemaal zegt, ik ben dan weer veel te bang voor ene ban ofzo ;x
Oud 22-09-2010, 13:53
Rationeel
Rationeel is offline
mja, maar internetbash = fail
Oud 22-09-2010, 13:54
Rationeel
Rationeel is offline
ik stel een georganiseerde hatefuck voor en dan mag de rest van het forum kijken
Oud 22-09-2010, 14:14
Verwijderd
Ah ik heb m'n toets echt verknald.
Oud 22-09-2010, 14:28
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ik stel een georganiseerde hatefuck voor en dan mag de rest van het forum kijken
Wut...
Oud 22-09-2010, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Ah ik heb m'n toets echt verknald.
waarom dat?
Oud 22-09-2010, 14:36
Verwijderd
Citaat:
waarom dat?
Het was een erg lastige toets. Maarja het jaar is net begonnen dus nog genoeg kansen. Misschien valt het cijfer wel mee ik weet het niet, laten we het maar hopen.

Hmm vanochtend te horen gekregen dat iemand waarmee ik erg goed kan praten is overleden.
Oud 22-09-2010, 14:36
Verwijderd
Ah gecondoleerd, en heel veel sterkte! Ging het daarom ook minder goed?
Wat rot voor je.
Oud 22-09-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Ah gecondoleerd, en heel veel sterkte! Ging het daarom ook minder goed?
Wat rot voor je.
Ja ook natuurlijk. Maar de hele klas vond 'm lastig dus denk ook niet dat het echt aan mij lag.

Iemand nog wat gedaan vandaag?
Oud 22-09-2010, 14:41
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Het was een erg lastige toets. Maarja het jaar is net begonnen dus nog genoeg kansen. Misschien valt het cijfer wel mee ik weet het niet, laten we het maar hopen.

Hmm vanochtend te horen gekregen dat iemand waarmee ik erg goed kan praten is overleden.
Sterkte!
Oud 22-09-2010, 14:50
Verwijderd
Citaat:

aw sterkte!
Oud 22-09-2010, 14:55
Verwijderd
Bedankt allemaal.
Oud 22-09-2010, 14:56
Verwijderd
Ik ga maar even flyeren voor school! Voor een rijksweg die hier gaat komen en waar de meesten hier tegen zijn. Hopelijk helpt het wat.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten