Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2010, 11:21
Missy
Missy is offline
En liefjes wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Oud 27-09-2010, 11:21
Carn
Carn is offline
werken
taekwondo
boodschappen
douchen
eten
stofzuigen
was draaien
nieuwe Dexter kijken
Oud 27-09-2010, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Zielig en ziek zijn.
Oud 27-09-2010, 11:43
Verwijderd
Godsamme, ik werd vanmorgen gebeld door een bedrijf en zd wilde nog wat vragen stellen dus ik vroeg of ze 12 uur wilde terugbellen. Ik ben nog steeds niet gebeld! Nou daar hoef ik dus niet te werken
Oud 27-09-2010, 11:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Godsamme, ik werd vanmorgen gebeld door een bedrijf en zd wilde nog wat vragen stellen dus ik vroeg of ze 12 uur wilde terugbellen. Ik ben nog steeds niet gebeld! Nou daar hoef ik dus niet te werken
Als ik werk spreek ik met klanten ook weleens af om terug te bellen en meestal lukt dat ook wel, maar soms is het dusdanig druk dat dat gewoon onmogelijk is.
Oud 27-09-2010, 11:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb een gemiste oproep die very important is maar ik heb geen geld meer.
Waarom bel je niet vanaf de huistelefoon?
Oud 27-09-2010, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Als ik werk spreek ik met klanten ook weleens af om terug te bellen en meestal lukt dat ook wel, maar soms is het dusdanig druk dat dat gewoon onmogelijk is.
afspraken zijn er omna te komen en als je dat niet lukt heb dan tenminste het fatsoen om dat door te geven
Oud 27-09-2010, 11:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
afspraken zijn er omna te komen en als je dat niet lukt heb dan tenminste het fatsoen om dat door te geven
Makkelijk praten, maar als er 95 mensen (niet overdreven) in de wachtrij staan omdat er een of andere storing is en je verboden wordt om wat anders te doen dan heel erg snel door die rij heen te gaan wordt dat wat lastig.

Dat is vast niet de situatie van hen, maar just saying, er kan een reden zijn.
Oud 27-09-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Makkelijk praten, maar als er 95 mensen (niet overdreven) in de wachtrij staan omdat er een of andere storing is en je verboden wordt om wat anders te doen dan heel erg snel door die rij heen te gaan wordt dat wat lastig.

Dat is vast niet de situatie van hen, maar just saying, er kan een reden zijn.
ik denk niet dat een recruiter een dergelijk probleem heeft. Die mensen zijn gemaakt om afspraken na te komen
Oud 27-09-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Waarom bel je niet vanaf de huistelefoon?
Ik zit op school. Nu weer les.
Oud 27-09-2010, 12:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik denk niet dat een recruiter een dergelijk probleem heeft. Die mensen zijn gemaakt om afspraken na te komen
Blijkbaar niet.
Oud 27-09-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Niks.
Ja wachten tot ik wat binnen heb gekregen van een klasgenoot, en dan kan ik eindelijk pas verder met schoolwerk.

Jij?
Oud 27-09-2010, 13:35
Verwijderd
..volgens mij gaat de huistelefoon We hebben er een tegenwoordig, maar ik weet zelf niet eens wat het nummer is, dus hoe kan iemand anders het weten? Dan is het vast een telemarketingiets.
Oud 27-09-2010, 13:38
Verwijderd
Zo, ik heb gewerkt en een VVV-bon gekregen, boodschappen gedaan en een gordijn gekocht voor Baby's kamer. Incl ophanggear. Dus ik ga zo de ROEDE op maat zagen en ophangen. En nog miljoen hoofdstukken samenvatten En ik ben vandaag drie keer natgeregend en daar word ik heel bedroefd van. [/lief dagboek]
Oud 27-09-2010, 13:42
Rationeel
Rationeel is offline
jongens, wat is het saai hier. is iedereen voor de verandering eens écht iets aan het doen ofzo?

het is maandag ffs, dan horen jullie bij te komen van het weekend en keihard te soggen!
Oud 27-09-2010, 13:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
jongens, wat is het saai hier. is iedereen voor de verandering eens écht iets aan het doen ofzo?

het is maandag ffs, dan horen jullie bij te komen van het weekend en keihard te soggen!
Net thuis van een nutteloos ritje naar de bieb. Zometeen even boodschappen doen en dan weer leren
Oud 27-09-2010, 13:52
Carn
Carn is offline
Citaat:

het is maandag ffs, dan horen jullie bij te komen van het weekend en keihard te woggen!
Oud 27-09-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:

Ik ben aan het werk. Ik ben werknemers aan het verwijderen uit het systeem
Oud 27-09-2010, 14:07
Verwijderd
ik ben thuis, aan het soggen dus halloo!
Oud 27-09-2010, 14:18
Verwijderd
weer (even) present!
Oud 27-09-2010, 14:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Halleeeu.

Tussenuurtje, dus even time-killen hier. Hoest met jullie daaan?
Oud 27-09-2010, 14:26
Verwijderd
Beetje gaar! met jou?
Oud 27-09-2010, 14:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lekker! Ook wel een beetje gaar na weekendje Londen, maar ook zeer content met hoe awesome het was. (Zie waardeer-topic).
Ik vind wachten stom though. Moet een uur wachten voor een lame-ass presentatie voor Sociolinguistics.
Oud 27-09-2010, 14:28
Rivka
Rivka is offline
Hoi iedereen!
Oud 27-09-2010, 14:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Euj!
Oud 27-09-2010, 14:32
Verwijderd
Ik ben niet aangenomen wegens (o.a. ?) flexibiliteit.
Oud 27-09-2010, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Halleeeu.

Tussenuurtje, dus even time-killen hier. Hoest met jullie daaan?
Wel goed, ben alles wat ik moet doen aan het ontwijken
Oeh ja je was naar Londen he nog leuke dingen gedaan/gezien?
Oud 27-09-2010, 14:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wel goed, ben alles wat ik moet doen aan het ontwijken
Oeh ja je was naar Londen he nog leuke dingen gedaan/gezien?
Yehyeahyehyeahyeh!!!

Citaat:
Ik waardeer dat ik de afgelopen 2 dagen in Londen was,
- Dat ik een horror-show in de West-End heb gezien waarvan zelfs ík bang werd

- Dat ik bij een kk grappige show was over videoclips waar ineens OK GO in de zaal bleken te zitten die op het podium werden gehaald om te praten over al hun clips en youtube commentaren als "semi-intellectual, macbook worshipping, latte sipping, hipster faggots",

- Dat ik bijna in m'n broek piste van het lachen door filmpjes over nieuwe WC-papiernamen (Luxiuriarse, Batty Weft, Bumsnuggles), youtube commentaren voorgelezen in vreemde accenten en met live-smilies, Fitty cent op twitter en de nieuwe versie van 'Hollaback' girl met pratende poep.

- Dat ik een groep medefans heb ontmoet waarmee ik hele goedkope en lekkere chinese noedel crap heb gegeten in chinatown en bieries heb gedronken.

- Dat ik heb zitten chillen in de zon met een grote bak koffie onder de Houses Of Parliament/ Big Ben.

- De tig musea waar ik ben geweest met oa Dinosaurussen en 20m hoge replica's van oude gebouwen met teringveel detail waar ik helemaal van onder de indruk was.

Ja, dit weekend was mooi.
+ Manuscripten gezien van oa Jane Austen en Oscar Wilde en Lewis Caroll en Shakespeare etc en dat was echt WOAH!
Al die dingen waar ik over heb geleerd/gelezen zag ik nu in het echt voor me. Echt supertof.
Oud 27-09-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Lekker! Ook wel een beetje gaar na weekendje Londen, maar ook zeer content met hoe awesome het was. (Zie waardeer-topic).
Ik vind wachten stom though. Moet een uur wachten voor een lame-ass presentatie voor Sociolinguistics.
Wat gaaf! Ik was stiekem een beetje vergeten dat je naar Londen ging, even lezen!
Oud 27-09-2010, 14:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Waarover?
Oud 27-09-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Yehyeahyehyeahyeh!!!
klinkt gaaf, tof!
Carn
Carn is offline
ik ga in november een paar dagen naar Londen
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet aangenomen wegens (o.a. ?) flexibiliteit.
Wat jammer!
Oud 27-09-2010, 14:36
Verwijderd
Ik baal er echt heel erg van. Maar je kan niet alles hebben wat je wil.
Oud 27-09-2010, 14:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waarover?
Geen idee, iets over de verschillen in taalgebruik/reacties/intonaties van verschillende bevolkingsgroepen.
Maar ik weet niet precies over welk onderwerp ze 't gaan hebben.
Oud 27-09-2010, 14:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik ga in november een paar dagen naar Londen
Als je de kans krijgt moet je een kaartje boeken voor BUG. Was echt tof/grappig etc, maar het is maar eens in de 2 maanden en rete-snel uitverkocht.

En Ghost Stories in de West-End is fucking eng en zeker de moeite waard! Die speelt nog tot januari ofzo.
Oud 27-09-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ik baal er echt heel erg van. Maar je kan niet alles hebben wat je wil.
Dat ligt eraan hoeveel moeite je er voor wil doen en hoeveel risico je er voor wil nemen
Oud 27-09-2010, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Yehyeahyehyeahyeh!!!

+ Manuscripten gezien van oa Jane Austen en Oscar Wilde en Lewis Caroll en Shakespeare etc en dat was echt WOAH!
Al die dingen waar ik over heb geleerd/gelezen zag ik nu in het echt voor me. Echt supertof.
Klinkt echt supertof heb je ook nog beetje goed weer gehad? (aangezien ik over in het zonnetje zitten lees )
Oud 27-09-2010, 14:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Geen idee, iets over de verschillen in taalgebruik/reacties/intonaties van verschillende bevolkingsgroepen.
Maar ik weet niet precies over welk onderwerp ze 't gaan hebben.
Ah, ik dacht dat je zelf moest presenteren

Ik heb geen zin meer in leren maar ik moet.. moet.. moet

Dus ik mag van mezelf nog tot 4 uur soggen en dan moet er weer gewoon een uur gestudeerd worden
Oud 27-09-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Dat ligt eraan hoeveel moeite je er voor wil doen en hoeveel risico je er voor wil nemen
Pfff ik kon drie dagen in de week werken. Maar ik denk dat het gewoon ook aan andere dingen ligt. Ik had niet gedacht dat ik er zo erg van zou balen.
Oud 27-09-2010, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Ah, ik dacht dat je zelf moest presenteren

Ik heb geen zin meer in leren maar ik moet.. moet.. moet

Dus ik mag van mezelf nog tot 4 uur soggen en dan moet er weer gewoon een uur gestudeerd worden
Ik heb ook nog een kwartiertje SOG en daarna moet ik mijn geschiedenis pw van morgen gaan leren.
Oud 27-09-2010, 14:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Klinkt echt supertof heb je ook nog beetje goed weer gehad? (aangezien ik over in het zonnetje zitten lees )
Het begon echt keihard te hozen het moment dat ik uit de tube stapte, dus ik had speciaal een (fucking dure) paraplu gekocht. Maar het stopte al na 5 minuten en daarna is het wel ok geweest. Af en toe een beetje 'drizzly', maar vooral de laatste dag lekker zonnig.

@wheezle: schade dat je niet bent aangenomen, maar je vind vast wel iets anders. Succes!
Oud 27-09-2010, 14:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als je de kans krijgt moet je een kaartje boeken voor BUG. Was echt tof/grappig etc, maar het is maar eens in de 2 maanden en rete-snel uitverkocht.

En Ghost Stories in de West-End is fucking eng en zeker de moeite waard! Die speelt nog tot januari ofzo.
mjah, ik ga voornamelijk om wat vrienden op te zoeken; Londen zelf ken ik al redelijk gezien ik er met school al n week gezeten heb jaren geleden.
Oud 27-09-2010, 14:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
mjah, ik ga voornamelijk om wat vrienden op te zoeken; Londen zelf ken ik al redelijk gezien ik er met school al n week gezeten heb jaren geleden.
Ja, ik ben er ook al tig keer geweest, maar die shows maakten het voor mij bijzonderder dan voorgaande keren.
De meeste toeristische dingen ken ik onderhand ook wel.
Oud 27-09-2010, 14:57
Carn
Carn is offline
ons plan (tot zover) is veel bier drinken, rondje lopen door de stad en een wedstrijd van West Ham meepakken
Oud 27-09-2010, 14:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
haha, dat is ook leuk ja. Als er maar bier bij betrokken is.

Ik was in m'n uppie, dus dan is bier drinken een beetje sneu.
Verwijderd
Citaat:
Het begon echt keihard te hozen het moment dat ik uit de tube stapte, dus ik had speciaal een (fucking dure) paraplu gekocht. Maar het stopte al na 5 minuten en daarna is het wel ok geweest. Af en toe een beetje 'drizzly', maar vooral de laatste dag lekker zonnig.

@wheezle: schade dat je niet bent aangenomen, maar je vind vast wel iets anders. Succes!
Ik mag hopen van wel. Ik heb voor Juni 2010 minstens 500 euro voor New York nodig.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh dear, schtudie tijd!

Daarna door naar A'dam, want ik heb kaartjes gewonnen voor The Divine Comedy!
Oud 27-09-2010, 15:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
haha, dat is ook leuk ja. Als er maar bier bij betrokken is.

Ik was in m'n uppie, dus dan is bier drinken een beetje sneu.
Ja we blijven logeren in een huis waar voornamelijk Australische 'backpackers' zitten die een poosje in London wonen/werken, dus het zal wel goed denk ik met het bier ;P
Oud 27-09-2010, 15:23
Verwijderd
ffffffffff het ijzerzaagje was niet bestand tegen de gordijnroede ;( het enige dat gebeurde is dat ik de kartels van het zaagje afzaagde. nu heb ik maar de stok van een rolgordijn op maat gezaagd (want dat lukte wél), en die opgehangen zonder het rolgordijn er aan, en daar het gordijn aan gehangen. De rest van mijn klusperikelen bespaar ik jullie maar. In elk geval hangt het gordijn nu en bloed ik maar uit één vinger
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten