Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2010, 12:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oeps, verkeerde edit.
nou ja, het was niet mijn pakje, en ik ben natuurlijk 150% heteroseksueel dus helaas!
Verwijderd
Citaat:
ik pak om 15.50 de trein trouwens, meeten we elkaar nog op centraal?
Ehm, die van mij vertrekt tien minuten later, dus net niet! (want dan zit ik nog in de trein náár Centraal).

Citaat:
Kate Nash gaf de slechtste liveshow die ik ooit heb gezien, sindsdien ben ik fan af
Oh, ligt wel in de lijn der verwachtingen, ik vind haar nu al niet góed, maar wel leuk, op zijn tijd.
Verwijderd
Citaat:
Niet als je een kuddeschaap bent! Ik ben tenminste gewoon mezelluf.
Kazet vindt me een kuddeschaap
Oud 01-10-2010, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Ehm, die van mij vertrekt tien minuten later, dus net niet! (want dan zit ik nog in de trein náár Centraal).

Oh, ligt wel in de lijn der verwachtingen, ik vind haar nu al niet góed, maar wel leuk, op zijn tijd.
Zonde!
Oud 01-10-2010, 12:51
Martiño
Martiño is offline
Potverdorie, wat is het netwerk van fontys toch lekker snel <33 duisent keer beter dan die kutverbinding thuis
Oud 01-10-2010, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Zonde!
*snij* *zm en alles* Pffft, we kunnen wel ehm, like over een uurtje meeten in het centrum, fris drinken op een zonnige plek en dan richting centraal gaan?
Oud 01-10-2010, 12:52
Verwijderd
(8) "What you're being a dickhead for?'' (8)
Oud 01-10-2010, 12:53
Verwijderd
Misschien zie ik jullie ook wel rond op het station. Ligt een beetje aan die doos van selexyz hoe laat ik de trein pak. Heb ik al zojuist weer een heerlijk arrogant gesprek meegevoerd, moet ze maar niet te dom om te schijten zijn <3
Oud 01-10-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:
En als je Amsterdammer bent alles buiten station Duivendrecht.
Oud 01-10-2010, 12:55
Verwijderd
Citaat:
*snij* *zm en alles* Pffft, we kunnen wel ehm, like over een uurtje meeten in het centrum, fris drinken op een zonnige plek en dan richting centraal gaan?
Tempting, maar ik heb te lang brak zitten zijn en nu moet ik nog duisent dingen doen
Oud 01-10-2010, 12:56
Verwijderd
Citaat:
ik doe niet aan 'charmes', ik luister gewoon naar wat ik graag wil horen. Mijn interesse in muziek is dusdanig dat ik weinig behoefte heb aan iemand anders die de plaatjes draait om wat voor reden dan ook; ik verafschuw ook bijvoorbeeld de 'shuffle'.
Ok, ik niet Ik hou ook van het verrassingseffect namelijk

Ok, wtf. Zegmaar. Argh.
Mijn droombaan van een jaar of twee/drie geleden (nu niet meer helemaal mijn droombaan, maar wel heel gaaf), daar is nu ineens een vacature voor. Namelijk: theaterprogrammeur bij De NWE Vorst in Tilburg. 32 uur in de week, wat dus eigenlijk helemaal niet zomaar kan, maar misschien wel als ik het heel graag wil.
En pff, er zitten - naast het zo gave werk van theatervoorstellingen bezoeken door het hele land en een programma samenstellen en zorgen dat er publiek naartoe komt enzo - ook kuttaken bij als projectsubsidies samenstellen en debatten en lezingen organiseren. Poe.
Ik word een beetje bang als ik naar de vacature kijk. Maar... toch maar proberen?
Oud 01-10-2010, 12:56
Verwijderd
Ohja de Amsterdammers die dat zeggen komen overigens allemaal NIET oorspronkelijk uit Amsterdam maar uit van die saaie dorpen waar jij en ik nog nooit van hebben gehoord.
Oud 01-10-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:

Ok, wtf. Zegmaar. Argh.
Mijn droombaan van een jaar of twee/drie geleden (nu niet meer helemaal mijn droombaan, maar wel heel gaaf), daar is nu ineens een vacature voor. Namelijk: theaterprogrammeur bij De NWE Vorst in Tilburg. 32 uur in de week, wat dus eigenlijk helemaal niet zomaar kan, maar misschien wel als ik het heel graag wil.
En pff, er zitten - naast het zo gave werk van theatervoorstellingen bezoeken door het hele land en een programma samenstellen en zorgen dat er publiek naartoe komt enzo - ook kuttaken bij als projectsubsidies samenstellen en debatten en lezingen organiseren. Poe.
Ik word een beetje bang als ik naar de vacature kijk. Maar... toch maar proberen?
JA.
Oud 01-10-2010, 12:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ok, wtf. Zegmaar. Argh.
Bang? Dat valt toch wel mee? Het is alleen veel meer werk dan 32 uur per week
Oud 01-10-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:

Ok, wtf. Zegmaar. Argh.
Oud 01-10-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Bang? Dat valt toch wel mee? Het is alleen veel meer werk dan 32 uur per week
Ja, precies. Daar ben ik dus vooral ook nogal bang voor, met daarnaast ook nog een voorstelling die ik vanaf januari ga maken en de vier verschillende lessen die ik iedere week op verschillende locaties ga geven.
Oud 01-10-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:
JA.
Ik kan allicht proberen een sollicitatiebrief te schrijven. Punt is, dat ik aan een aantal functie-eisen absoluut voldoe en aan een aantal absoluut niet Of ik ben gewoon bang dat ik niet innovatief genoeg ben op die punten
Oud 01-10-2010, 13:03
Rationeel
Rationeel is offline
morgen partehhhhh
Rationeel
Rationeel is offline
nouja, partehhhh, gewoon een tap leegzuipen!
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik kan allicht proberen een sollicitatiebrief te schrijven. Punt is, dat ik aan een aantal functie-eisen absoluut voldoe en aan een aantal absoluut niet Of ik ben gewoon bang dat ik niet innovatief genoeg ben op die punten
Gewoon proberen. In het ergste geval krijg je die baan niet, en die heb je op dit moment toch al niet. En daarbij kun je het vast goed.
Oud 01-10-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Hirsch Ballin stemt ook tegen.
Ik zou, heel eerlijk gezegd, vóór stemmen. Er mogen nog wel wat meer maatregelen genomen worden en die dierenpolitie is natuurlijk niets meer dan pappen en nathouden, maar er staan niet zo heel erg veel dingen in waar ik van denk dat het anders moet.
Oud 01-10-2010, 13:05
Verwijderd
Citaat:
nouja, partehhhh, gewoon een tap leegzuipen!
heb je nog vrijwilligers nodig ik wil ook party hardy!
Oud 01-10-2010, 13:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, precies. Daar ben ik dus vooral ook nogal bang voor, met daarnaast ook nog een voorstelling die ik vanaf januari ga maken en de vier verschillende lessen die ik iedere week op verschillende locaties ga geven.
Hmm, ja dat wordt dus erg lastig gok ik, gezien er toch wel van je verwacht wordt dat je veel 'privetijd' opoffert om het een en ander te bekijken of simpelweg aanwezig te zijn. Dat was ook mijn grootste hekelpunt, het is allemaal vrij idealistisch van "je vindt het leuk dus die extra uren maken dan niet uit".
Oud 01-10-2010, 13:07
Carn
Carn is offline
ik ben ook toe aan bier
Oud 01-10-2010, 13:08
Verwijderd
Citaat:
ik ben ook toe aan bier
Seconded!
Oud 01-10-2010, 13:10
Verwijderd
Ik kan nog even geen bier aan vrees ik
Verwijderd
ja ik had gisteren twee biertjes op na het werk en was al aangeschoten. Dat slaat echt nergens op, ik heb de laatste weken gewoon te weinig alcohol. Normaal ben ik pas na 5 bier aangeschoten
Carn
Carn is offline
Citaat:
jawel, doorgaan = het beste medicijn!
Verwijderd
Citaat:
haha. hoezo?
Carn
Carn is offline
Citaat:
ja ik had gisteren twee biertjes op na het werk en was al aangeschoten. Dat slaat echt nergens op, ik heb de laatste weken gewoon te weinig alcohol. Normaal ben ik pas na 5 bier aangeschoten
-noteert-
Oud 01-10-2010, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Ja dat wordt me van alle kanten aangeraden. Maar voor vanavond 21.00 raak ik geen alcohol aan, voor ik het weet heb ik een drankprobleem!

Citaat:
haha. hoezo?
Katertjeee.
Verwijderd
Citaat:
-noteert-
Verwijderd
Citaat:
Ja dat wordt me van alle kanten aangeraden. Maar voor vanavond 21.00 raak ik geen alcohol aan, voor ik het weet heb ik een drankprobleem!

Katertjeee.
lekkah lekkah. als je een vrije dag hebt is een kater best fijn toch?
Oud 01-10-2010, 13:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hirsch Ballin stemt ook tegen.
Ik snap echt niet dat je dat kunt vinden. Zelfs als je tegen de PVV bent.
Oud 01-10-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ja dat wordt dus erg lastig gok ik, gezien er toch wel van je verwacht wordt dat je veel 'privetijd' opoffert om het een en ander te bekijken of simpelweg aanwezig te zijn. Dat was ook mijn grootste hekelpunt, het is allemaal vrij idealistisch van "je vindt het leuk dus die extra uren maken dan niet uit".
Ja, het is inderdaad de vraag of - áls ik het al überhaupt word - ik het ervoor over heb om mijn sociale leven er zo'n beetje voor op te geven. Waarbij was dat jouw grootste hekelpunt?
Spring Fling
Spring Fling is offline
hoi
Spring Fling
Spring Fling is offline
ik verveel me en moet straks werken.
Oud 01-10-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Ik snap echt niet dat je dat kunt vinden. Zelfs als je tegen de PVV bent.
Hoezo niet? Hoe meer mensen binnen het CDA tegen stemmen, hoe wankeler de boel wordt, des te beter het is. Al helemaal als het om partijprominenten (en (ex-)ministers!) gaat.
Oud 01-10-2010, 13:16
Verwijderd
Ik heb een deadline vanavond en moet nog vanalles doen. Maar het is werkelijk ongelooflijk saai (hihi ) en ik weet nu al dat de docent die het na gaat kijken er helemaal niet lang naar gaat kijken (hihi, die zin is grappig ), maar toch moet het af... Bluh.
Oud 01-10-2010, 13:17
Verwijderd
wat gaat ie langzaam vandaag. ik ben weg jullie praten te weinig.
Oud 01-10-2010, 13:18
Verwijderd
Valt reuze mee.
Oud 01-10-2010, 13:19
Verwijderd
Citaat:
hoi
hoi mean, lekker aan het banontduiken?
Oud 01-10-2010, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een deadline vanavond en moet nog vanalles doen. Maar het is werkelijk ongelooflijk saai (hihi ) en ik weet nu al dat de docent die het na gaat kijken er helemaal niet lang naar gaat kijken (hihi, die zin is grappig ), maar toch moet het af... Bluh.
vrijdagavond, wat een raar moment voor een deadline.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, het is inderdaad de vraag of - áls ik het al überhaupt word - ik het ervoor over heb om mijn sociale leven er zo'n beetje voor op te geven. Waarbij was dat jouw grootste hekelpunt?
tijdje in de running geweest voor een baantje bij een platenmaatschappij, maar mn huidige werk had een concreter en beter aanbod.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
'HET' stofje is dan aangemaakt
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oud 01-10-2010, 13:22
Verwijderd
Citaat:
vrijdagavond, wat een raar moment voor een deadline.
Ja, waarschijnlijk maakt het ook niets uit als ik het later inlever, maar ik hou me er maar gewoon aan.
Spring Fling
Spring Fling is offline
Citaat:
die had je snel door. En het is 'wheezle' Pipi.
Verwijderd
Citaat:
tijdje in de running geweest voor een baantje bij een platenmaatschappij, maar mn huidige werk had een concreter en beter aanbod.
Aha
En wat doe je nu ook weer?
Oud 01-10-2010, 13:23
Spring Fling
Spring Fling is offline
Ik ga er vandoor, tot maandag!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten