Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2002, 12:58
Verwijderd
wel cool die dreads zonder permantentspul... ik dacht dat met dreads je haar nooit meer kon glimmen, maar jouwes doen het wel! (al zijn ze aan het uiteinde ook niet echt dreads maar meer haar)

mijnes beginnen trouwens wel beter te worden, veel pluis enzo... en nog wat losse haren maar jah.. wat doe je duraan?

als ik trouwens een dreda heb die ik te dik vind, valt daar nog iets aan te doen ofzow? gewoon aan de wortel zo veel mogelijk splitten en dan knippen ofzow?

kusje

ow boardbabe, wat voor verf heb je gebruikt? t ziet er echt verragd uit, sorrie.. no offence, maar t is helemaal vaag en verbleekt enzow

Laatst gewijzigd op 18-10-2002 om 13:01.
Advertentie
Oud 18-10-2002, 13:05
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
wel cool die dreads zonder permantentspul... ik dacht dat met dreads je haar nooit meer kon glimmen, maar jouwes doen het wel! (al zijn ze aan het uiteinde ook niet echt dreads maar meer haar)

mijnes beginnen trouwens wel beter te worden, veel pluis enzo... en nog wat losse haren maar jah.. wat doe je duraan?

als ik trouwens een dreda heb die ik te dik vind, valt daar nog iets aan te doen ofzow? gewoon aan de wortel zo veel mogelijk splitten en dan knippen ofzow?

kusje

ow boardbabe, wat voor verf heb je gebruikt? t ziet er echt verragd uit, sorrie.. no offence, maar t is helemaal vaag en verbleekt enzow

ik denk dat je bij jou nog niet in je dreads kan knippen omdat ze nog niet helemaal vast in elkaar zitten enzo,maar als je denkt dat die dread echt goed vast zit kan je m wel door de helft knippen,maar anders valt ie uit elkaar...alssie niet goed vast zit dus.
die losse haren kan je met een haaknaald in je dreads steken.

En dat de verf van boardbabe zo vervaagt is komt geloof ik omdat ze dr haar had geverft de ochtend dat olga en ik dreads bij dr gingen zetten en door de permanentvloeistof is de verf toen vervaagt
Oud 18-10-2002, 15:09
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
*pixie* schreef:

ik zou als ik jou was nu zeker nog niet knippen, maar eerder lostrekken, want als je nu knipt dondert waarschijnlijk je hele dread eruit
Oud 18-10-2002, 16:14
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

En dat de verf van boardbabe zo vervaagt is komt geloof ik omdat ze dr haar had geverft de ochtend dat olga en ik dreads bij dr gingen zetten en door de permanentvloeistof is de verf toen vervaagt
klopt, en toen heb ik er later een beetje gekleurde gel in gepleurd (bovenste foto) Vind je het er zo lelijk uit zien dan? Ik vind het nog wel meevallen
Oud 21-10-2002, 15:07
Synonym
Synonym is offline
Wat is beeswax ofzo en waar kun je dat kopen?
Oud 21-10-2002, 15:24
the exploding boy
Citaat:
AnzjeboowN schreef:
Wat is beeswax ofzo en waar kun je dat kopen?
Beter dat je gewoon effe naar zo'n negerzaak gaat en daar vraagt naar speciale dreadwax zonder petrolium. Nog beter is om er niks in te smeren als je wilt dat je dreads snel vervilten.
Oud 21-10-2002, 15:27
Verwijderd
Deze keer laat ik m'n haar ECHT groeien om daarna dreads te laten zetten. (Wat hebben jullie hieraan? Nah, niets, geheugensteuntje voor wanneer ik m'n haar weer eens af wil knippen :/)
Oud 21-10-2002, 15:40
the exploding boy
Citaat:
Jewel schreef:
Deze keer laat ik m'n haar ECHT groeien om daarna dreads te laten zetten. (Wat hebben jullie hieraan? Nah, niets, geheugensteuntje voor wanneer ik m'n haar weer eens af wil knippen :/)
Oud 22-10-2002, 14:22
the exploding boy
Citaat:
bloempjuh schreef:
Ik heb trouwens wel kei-dun haar, lukt het dan wel om er fatsoenlijke dreads in te krijgen?
Tuurlijk. waarom niet?
Wat dan wel beter is , is om dunnere dreads te doen en niet van die dikke anders heb je er zo weinig.
Oud 22-10-2002, 18:04
nica
nica is offline
als je je dreads om krulspelden doet en er dan permanentvloeistof in gooit, komen ze er dan niet gekruld uit
Oud 22-10-2002, 18:17
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
nica schreef:
als je je dreads om krulspelden doet en er dan permanentvloeistof in gooit, komen ze er dan niet gekruld uit
nee,alleen in de puntjes zit een beetje slag,wat je met een beetje wax verhelpt.
Oud 22-10-2002, 18:38
the exploding boy
Citaat:
nica schreef:
tis btw wel zo dat hoe dunner de dreads zijn hoe meer slag erin zit, maar das logisch. en die slag is binnen ongeveer een week 2 weken wel weg.
Oud 23-10-2002, 10:31
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef:
tis btw wel zo dat hoe dunner de dreads zijn hoe meer slag erin zit, maar das logisch. en die slag is binnen ongeveer een week 2 weken wel weg.
mijnes krullen lekker nog steeds heel erg 9maar ik wil het ook zo houden eigenlijk!!!)

weet je.. als je dreads niet helemaal aan elkaar gaan zitten (veel losse haren nog ofzo) of als die krul duruit is... is het dan schadelijk ze gwoon nog een keer in de permanent te zetten???
Oud 23-10-2002, 10:33
Verwijderd
Citaat:
ik zou als ik jou was nu zeker nog niet knippen, maar eerder lostrekken, want als je nu knipt dondert waarschijnlijk je hele dread eruit

jah dat vreesde ik al
nou jah.. dan wacht ik lekker nog even... ik heb gewoon ook te weinig geduld.. ik wil ze nu perfect.. niet strakjes (ookal zijn ze eg wel cool!)

1 voordeel; nu ik me haar nie kan wassen blijft me verf volop mooi zitten!
Oud 23-10-2002, 11:49
the exploding boy
Citaat:
*pixie* schreef:
mijnes krullen lekker nog steeds heel erg 9maar ik wil het ook zo houden eigenlijk!!!)

weet je.. als je dreads niet helemaal aan elkaar gaan zitten (veel losse haren nog ofzo) of als die krul duruit is... is het dan schadelijk ze gwoon nog een keer in de permanent te zetten???
'
Ik zou niet weer in permanent doen, aangezien je haar nu al erdoor beschadigd is en ook door het touperen al. Je hebt dan wel kans dat het afbreekt.

Hehe maar jij hebt ook best dunne dreads vandaar dat die krul er wel redelij lang in blijft.

En vraagje welke verf had jij ook alweer???
Oud 23-10-2002, 12:24
Synonym
Synonym is offline
En moet er persé van dat permanentvloeistof doorheen...? Heb namelijk heel blond haar en weet niet of dat goed gaat
Oud 23-10-2002, 12:33
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef:
En moet er persé van dat permanentvloeistof doorheen...? Heb namelijk heel blond haar en weet niet of dat goed gaat
Het is wel veel beter. Ik heb bij mn broer geprobeerd dreads te maken zonder permanetvloeistof, maar het aandraaien van die dreads heeft helemaal geen nut Dus nu ga ik òf er een hele zooi wax ingooien of toch maar een pakkie permanentvloeistof kopen

En hoezo zou het niet goed gaan met blond haar
Oud 23-10-2002, 12:49
the exploding boy
Citaat:
AnzjeboowN schreef:
Wat is er mis met blond haar?
Kan gewoon hoor
Oud 23-10-2002, 12:58
Synonym
Synonym is offline
Omdat mijn haar best poreus is

Hoe lang doe je erover om dreads te maken, als iemand je helpt..?
Oud 23-10-2002, 13:12
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef:
mijn haar heeft 2x ontkleuren (1x ontkleurd --> uitgegroeid) en een paar keer kleuren èn permanentvloeistof doorstaan

Citaat:
Hoe lang doe je erover om dreads te maken, als iemand je helpt..? [/B]
dat licht eraan hoe lang je haar is/hoe goed toupeerbaar
Oud 23-10-2002, 13:20
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef:

Hoe lang doe je erover om dreads te maken, als iemand je helpt..?
Mijn haar was/is gigantisch poreus,maar het dreaden en perm. vloeistof overleeft het wel
Het duurt ongeveer 2 uur en kwartiertje ,als je een beetje door werkt en niet continue pauze neemt
Oud 23-10-2002, 14:39
the exploding boy
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Mijn haar was/is gigantisch poreus,maar het dreaden en perm. vloeistof overleeft het wel
Het duurt ongeveer 2 uur en kwartiertje ,als je een beetje door werkt en niet continue pauze neemt
oftewel 4 uur
Oud 23-10-2002, 14:53
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
oftewel 4 uur
Je stuurt nu min of meer onze potentiele dread kandidaten weg
Oud 23-10-2002, 14:58
the exploding boy
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Je stuurt nu min of meer onze potentiele dread kandidaten weg
Tsss.... als zij niet tussendoor iets willen eten of drinken
Oud 23-10-2002, 15:01
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Tsss.... als zij niet tussendoor iets willen eten of drinken
of roken,of kletsen,video kijken,msn'en

Een profesionele kapper is er niks bij.
Oud 24-10-2002, 22:01
muckymouse
muckymouse is offline
ok, hebben jullie nog tips voor als je ze eruit wil halen?
Oud 24-10-2002, 22:18
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
veel antiklit veel geduld en een aantal goeie kammen eventueel een wat hoge pijngrens
Oud 25-10-2002, 07:29
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
NEE

Heel erg veel cremespoeling,anti-klit,veel tijd
Oud 25-10-2002, 10:43
Verwijderd
Citaat:
'
Ik zou niet weer in permanent doen, aangezien je haar nu al erdoor beschadigd is en ook door het touperen al. Je hebt dan wel kans dat het afbreekt.

Hehe maar jij hebt ook best dunne dreads vandaar dat die krul er wel redelij lang in blijft.

En vraagje welke verf had jij ook alweer???

jah okeej das wel waar... dan is me haar echt dood

ik heb verf van l'oreal: maji contrast en dan gewoon RED maar ze hebben echt heel veel kleurtjes...
neem een zo laag mogelijk concentratie waterstofperoxide erbij (je koopt de tube verf en een afgepaste hoeveelheid waterstofperoxide apart) dan loopt de kleur minder snel uit (met andere woorden; dan is je witte truitje niet roze als het regent )
ik heb de zwarte verf ook uitgeprobeert was wel mooi maar valt niet meer overheen te verven

weet iemand waar je lichtroze nephaar of lichtroze kraaltjes kan kopen????

kusje

Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 11:11.
Oud 25-10-2002, 11:05
eztah
eztah is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
Waarom?
Oud 25-10-2002, 12:18
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:

ga je t nou TOCH doen
Oud 25-10-2002, 12:31
the exploding boy
Citaat:
*pixie* schreef:
jah okeej das wel waar... dan is me haar echt dood

ik heb verf van l'oreal: maji contrast en dan gewoon RED maar ze hebben echt heel veel kleurtjes...
neem een zo laag mogelijk concentratie waterstofperoxide erbij (je koopt de tube verf en een afgepaste hoeveelheid waterstofperoxide apart) dan loopt de kleur minder snel uit (met andere woorden; dan is je witte truitje niet roze als het regent )
ik heb de zwarte verf ook uitgeprobeert was wel mooi maar valt niet meer overheen te verven

weet iemand waar je lichtroze nephaar of lichtroze kraaltjes kan kopen????

kusje
dankje
Oud 26-10-2002, 11:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik wil extensions (maybe dreads) in mn kam.. hoe duur zou dat ong. zijn?
Oud 26-10-2002, 11:53
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Ik wil extensions (maybe dreads) in mn kam.. hoe duur zou dat ong. zijn?

Als ik jou was zou ik dat gewoon zelf doen,dat is onwijs weinig werk namelijk...tenminste als je het gewoon met een elastiekje vast zet.
Jouw kam is van wat ik op de fotos zag nog nie zo lang,dus je pakt gewoon steeds een plukje van je kam die doe je dubbel en doe je een elastiekje om heen(krijg je dus een ienie mienie knotje,net zoals ze bij paarden wel eens doen in de manen ) En dan doe je die dread met een elastiekje gewoon daar aan vast
Maar als je het er toch liever in geknoopt-gvlochten wil..dan duurt het toch wel wat langer.
Oud 26-10-2002, 11:57
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Als ik jou was zou ik dat gewoon zelf doen,dat is onwijs weinig werk namelijk...tenminste als je het gewoon met een elastiekje vast zet.
Jouw kam is van wat ik op de fotos zag nog nie zo lang,dus je pakt gewoon steeds een plukje van je kam die doe je dubbel en doe je een elastiekje om heen(krijg je dus een ienie mienie knotje,net zoals ze bij paarden wel eens doen in de manen ) En dan doe je die dread met een elastiekje gewoon daar aan vast
Maar als je het er toch liever in geknoopt-gvlochten wil..dan duurt het toch wel wat langer.
thnx maar kwil t liever ingevlochten/geknoopt denk ik.. en dat kan ik zelf niet.. :/
Oud 26-10-2002, 12:25
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
wallflower schreef:
thnx maar kwil t liever ingevlochten/geknoopt denk ik.. en dat kan ik zelf niet.. :/
well,dan kom je naar lelystad en dan doen olga en ik het.
Kan je gelijk zien dat ik soms wel aardig ben
Maar je woont wel ver weg he? dan kan je het maybe beter door een vriendin laten doen,dan stuur ik je een mailtje hoe je het moet invlechten?
Oud 26-10-2002, 12:44
Verwijderd
hmmmmmm vraagje

kun je ook gewoon 10cm haar hebben en daar dreads van maken? en dan dikke heh. Want als ik lange wil dan moet ik me haar nog 4 maanden laten groeien ofzo en ik zie me niet voetballen met 25cm dreads

Ik denk dat kleine dikke dreads echt iets voor mij zijn maja zie het nog effe aan ik laat inieder geval wel me haar langer groeien!
Oud 26-10-2002, 13:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
well,dan kom je naar lelystad en dan doen olga en ik het.
Kan je gelijk zien dat ik soms wel aardig ben
Maar je woont wel ver weg he? dan kan je het maybe beter door een vriendin laten doen,dan stuur ik je een mailtje hoe je het moet invlechten?
Ik wil best naar lelystad komen, maar kdenk niet dat mn mama me weg wil brengen, en kep geen geld voor de trein
Mjah, als je een mailtje wil sturen, graag
Oud 28-10-2002, 15:02
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef:
Weten jullie trouwens inmiddels of er roze nepdreads zijn?
ik maak ze zelf ( 1 euro per dread) maar ze zullen er vast wel zijn, maar uit de fabriek nepdreads zijn zooooo nep ( ) en afgrijzelijk lelijk
Oud 28-10-2002, 15:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
ik maak ze zelf ( 1 euro per dread) maar ze zullen er vast wel zijn, maar uit de fabriek nepdreads zijn zooooo nep ( ) en afgrijzelijk lelijk
dan weet ik niet waar jij ze koopt, maar ik heb pas een bos paarse nepdreads gekocht, en die zijn best goed..
Oud 28-10-2002, 15:12
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef:
dan weet ik niet waar jij ze koopt, maar ik heb pas een bos paarse nepdreads gekocht, en die zijn best goed..

ik koop ze niet, zonde van me geld. Ze zijn gewoon van mermaids, maar die zijn gewoon gedraaid en gebrand, lijkt in verre weg neit op dreads
Oud 28-10-2002, 15:34
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
ik koop ze niet, zonde van me geld. Ze zijn gewoon van mermaids, maar die zijn gewoon gedraaid en gebrand, lijkt in verre weg neit op dreads
ik heb volgens mij andere.. volgens mij zijn ze niet gebrand..
Oud 28-10-2002, 16:00
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
bloempjuh schreef:
Die jij maakt, kunnen die ook tussen echte dreads zeg maar? Dus als Olga en Maartje mijn haar gaan dreadten dat die er tussen kunnen?
Ja dat kunnen ze
aisa maakt nepdreads met een elastiekje eraan dus we kunnen ze gewoon tussen je haar zetten
Oud 28-10-2002, 16:04
Verwijderd
nie alleen elastiekjes

ik kan ze op 3 verschillende manieren

*zoals bij de kapper, klein plukje haar en daar een dread
invlechten
*2 dreads aan 1 plukje haar gevlochten
*1 dread per plukje vast aan een elastiekje, maar als je je hele hoofd zou laten doen is dit een kut manier! Ik doe dit ook alleen als er maar een paar ingaan of voor als je al dreads hebt ed
Oud 28-10-2002, 16:05
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef:
ik heb volgens mij andere.. volgens mij zijn ze niet gebrand..

nee niet gebrand maar ze zijn niet getoupeerd maar alle nepdreads worden gebrand of gesmolten, maar dat zie je niet
Oud 28-10-2002, 16:12
Verwijderd
sgoei

hier zie je welke kleuren ik dus allemala heb

die donkerblauwe zien dr een beetje gaar uit ( waren ze ook)
Oud 28-10-2002, 16:14
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
nee niet gebrand maar ze zijn niet getoupeerd maar alle nepdreads worden gebrand of gesmolten, maar dat zie je niet

oooow ok

*ziet fotow* mooje dreads
Oud 28-10-2002, 16:17
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef:
oooow ok

*ziet fotow* mooje dreads

dank
Oud 28-10-2002, 16:18
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
sgoei

hier zie je welke kleuren ik dus allemala heb

Hoe heb je die ingezet?!
Oud 28-10-2002, 16:18
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik zoek nog iemand die bij mij nepdreads in mn kam kan zetten.. (ook iemand die niet al te ver weg woont.. )
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten