| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Óf het is zelf een enorme digibeet, óf ze is verplicht zich aan een heel uitgebreid protocol te houden! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zojuist een nieuw mailtje mét attachment gekregen nu heb ik mijn rooster voor november |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Sann, Portret van Sanne is toch best een kutboek
![]() Of eigenlijk valt het wel mee, maar als je het over 'gedateerd' hebt, dat is er zo eentje. Pubermeisjes die elkaar 'stomme griet!' noemen enzo. En gruwelijk voorspelbaar. Wel beter dan Carry Slee, maar niet veel beter. Haar andere twee boeken zijn dat wel, véél beter. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
mooie boel, eerst me een beetje lekker maken met een boek met mijn naam in de titel en dan zeggen dat 't toch een kutboek is!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het viel me wél tegen om het nog eens te lezen, dat wel. Het was ook veel te kort, in mijn hoofd was het echt een heel lang een gedetailleerd verhaal
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Oke, een domme vraag misschien, maar ik ben dan ook geen rechtenstudent of expert:
Ik snap iets niet aan het proces van Wilders. Het OM/officier van Justitie klaagt toch altijd aan, en komt met een eis? De advocaat gaat dan verdedigen, en de rechter die komt aan de hand van alle informatie tot een oordeel. Maar het OM pleit nu voor vrijspraak. Dat is toch raar? Dan weten we nu toch de uitslag al? Of zie ik het verkeerd. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is inderdaad erg raar, maar het OM wilde eerst ook niet vervolgen omdat zij van mening was dat er geen strafbare feiten waren gepleegd. Toen heeft een groepje klagers bij de rechtbank bedongen dat het OM wel moet vervolgen. Dus nu vervolgt het OM tegen haar zin en geeft ze opnieuw een uiteenzetting van haar betoog waarom er geen strafbare feiten zijn gepleegd. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de rechter kan van de eis afwijken en hoeft die niet op te volgen. Hoewel als hij dat nu doet, dat waarschijnlijk tot keiharde kritiek over partijdigheid gaat leiden. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||