Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2010, 13:53
Verwijderd
Citaat:
ik kwam een heel mooi meisje tegemoet bij de ingang van de supermarkt, en toen ik bij de chipsafdeling stond sprak ze me aan over mijn Rapalje t-shirt, en ik ben een tikkeltje vliefd ze ging marshmellows kopen voor haar larp-avond, omgomg <3 en ze was ook op het KeltishMidzomerFestival geweest en toen hebben we nummers uitgewisseld
whiii
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
OK, dan is ze het attachment vergeten te attachen
Er staat bij het mailtje dan ook een paperclipje (in postvak in)
Verwijderd
Citaat:
pinda/satesaus is vrij universeel lijkt me.
Ik zie het hier alleen bij Indonesisch eten, barbecues en friet, niet bij andere frituursnacks
Oud 15-10-2010, 13:54
Verwijderd
ja pindasaus met kaassouffle? wtf
Oud 15-10-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
ik had net echt een bejaarde aan de lijn. Ik moest iets terugsturen en dat kon met een antwoordkaart, maar ook via internet ('ik weet niet of u internet heeft?') dan gaat u naar * ik verstond dww*
ik 'eh ja, dww? punt nl?
zij 'nee, www, willem willem willem.'
ik 'ja en het adres?'
zij 'blablabla, dan gaat u naar het kopje zus en dan moet u daar op drukken, en dan komt u bij kopje zo en dan kunt u inloggen. Maar dat kan alleen met digID, kent u dat?'

Óf het is zelf een enorme digibeet, óf ze is verplicht zich aan een heel uitgebreid protocol te houden!
Oud 15-10-2010, 13:55
Verwijderd
Citaat:

Óf het is zelf een enorme digibeet, óf ze is verplicht zich aan een heel uitgebreid protocol te houden!
ja het was iets van de overheid, dus daar moet natuurlijk alles in JIP EN JANNEKE TAAL.
Oud 15-10-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
ja het was iets van de overheid, dus daar moet natuurlijk alles in JIP EN JANNEKE TAAL.
En nadat je www verkeerd verstond had ze natuurlijk meteen duizend vooroordelen over jou!

Ik heb zojuist een nieuw mailtje mét attachment gekregen nu heb ik mijn rooster voor november en kan ik de namen van mijn collega's vast uit mijn hoofd leren.
Oud 15-10-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
En nadat je www verkeerd verstond had ze natuurlijk meteen duizend vooroordelen over jou!
ja terwijl ik me er al op had voorbereid ook dat ze www ging zeggen maar omdat ik dus iets anders verstond dacht ineens van wow gelijk het adres
Oud 15-10-2010, 13:59
Verwijderd
Na vijf weken heb ik al een weekenddienst spannend
Oud 15-10-2010, 14:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo girlies, I'm off! Ga eindelijk lekker naar de kapper en dan naar de parents

Doei!
Oud 15-10-2010, 14:06
Verwijderd
Ik hoop niet dat ze weer de hele film fitna gaan voor lezen. Ze hebben nog maar 2,5 uur en ze moeten nog het hele stuk over discriminatie.
Oud 15-10-2010, 14:07
Verwijderd
wat zijn die vlamingen achterbaks in expeditie robinson
Oud 15-10-2010, 14:11
Verwijderd
Maar, ik krijg dus geld voor iets waar ik minimaal gebruik van heb gemaak. maar het is een nieuwe wet en zo staat het op papier dus dan krijg je gewoon dat geld, ook al heb je er geen gebruik van gemaakt. :')
Oud 15-10-2010, 14:15
Verwijderd
Middag

@Pip hahaha ik zat echt even heel raar te kijken, door jouw avatar, zo van huh, ben ik nou de laatste die hier vanochtend heeft gepost?!
Verwijderd
Citaat:
Middag

@Pip hahaha ik zat echt even heel raar te kijken, door jou avatar, ik zo huh, ben ik nou de laatste die hier vanochtend heeft gepost?!
ik ben ook steeds in de war
Carn
Carn is offline
ik moet nogsteeds grinniken om 'muffcabbage'.
Oud 15-10-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
ik moet nogsteeds grinniken om 'muffcabbage'.
<3 ik vond het echt zo'n gave aflevering <3.
Oud 15-10-2010, 14:17
Allure
Allure is offline
Woei de ava van Absinthe is gaaf.

En Pip heeft ook al het kersje.
Oud 15-10-2010, 14:18
Verwijderd
stad met je krotten en je paleizen, JA DAT IS DEN HAAG JA DAT IS DEN HAAG
den haag olé, olé olé olé den haag, la la la la la la laai
Oud 15-10-2010, 14:20
Verwijderd
Expeditie Robinson, ik kan dat programma niet uitstaan, vieze overavontuurlijke no-lifers die een beetje halfnaakt door de bossen rennen op zoek naar takjes en voedsel. En altijd janken dat alles zo zwaar is of dat ze de anderen niet mogen. Blaaaa.
Oud 15-10-2010, 14:24
Verwijderd
I'm waaaiting, I'm waaaiting for youu
I'm waaiting, I'm waaaaiting for youhoooe (8)
Oud 15-10-2010, 14:25
Verwijderd
Een tientje voor wie bovenstaand nummer raadt.
Oud 15-10-2010, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Een tientje voor wie bovenstaand nummer raadt.
Garbage - Milk.
Oud 15-10-2010, 14:28
Verwijderd
Ik kan geen `intrinsiek conflictueuze tweedeling` meer horen
Oud 15-10-2010, 14:30
Verwijderd
Het OM vraagt ook voor feit 2 vrijspraak
Oud 15-10-2010, 14:38
Verwijderd
Citaat:
pinda/satesaus is vrij universeel lijkt me.
Ja, maar niet bij een kaassoufflé. Lijkt me best lekker, trouwens.
Oud 15-10-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Garbage - Milk.
Yay!

Oud 15-10-2010, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Zou er ook zoiets als een satésoufflé met kaassaus bestaan?
Oud 15-10-2010, 14:42
Verwijderd
Oud 15-10-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Zou er ook zoiets als een satésoufflé met kaassaus bestaan?
Oeh, klinkt wel goed in ieder geval
Oud 15-10-2010, 14:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
oh, nou ja, die saus kan overal bij wat mij betreft
Oud 15-10-2010, 14:52
Verwijderd
Sann, Portret van Sanne is toch best een kutboek
Of eigenlijk valt het wel mee, maar als je het over 'gedateerd' hebt, dat is er zo eentje. Pubermeisjes die elkaar 'stomme griet!' noemen enzo. En gruwelijk voorspelbaar. Wel beter dan Carry Slee, maar niet veel beter. Haar andere twee boeken zijn dat wel, véél beter.
Oud 15-10-2010, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Sann, Portret van Sanne is toch best een kutboek
Of eigenlijk valt het wel mee, maar als je het over 'gedateerd' hebt, dat is er zo eentje. Pubermeisjes die elkaar 'stomme griet!' noemen enzo. En gruwelijk voorspelbaar. Wel beter dan Carry Slee, maar niet veel beter. Haar andere twee boeken zijn dat wel, véél beter.
mooie boel, eerst me een beetje lekker maken met een boek met mijn naam in de titel en dan zeggen dat 't toch een kutboek is!
Oud 15-10-2010, 15:01
Verwijderd
Citaat:
mooie boel, eerst me een beetje lekker maken met een boek met mijn naam in de titel en dan zeggen dat 't toch een kutboek is!
Nee, het is geen kutboek, ik dek mezelf gewoon vast in
Het viel me wél tegen om het nog eens te lezen, dat wel. Het was ook veel te kort, in mijn hoofd was het echt een heel lang een gedetailleerd verhaal
Oud 15-10-2010, 15:02
Verwijderd
"De anderhalf uur durende presentatie van het nieuwe kabinet van premier Mark Rutte op Nederland 1 heeft het donderdag qua kijkcijfers af moeten leggen tegen het RTL-vakantieprogramma Oh Oh Cherso."
Oud 15-10-2010, 15:03
Verwijderd
Citaat:
"De anderhalf uur durende presentatie van het nieuwe kabinet van premier Mark Rutte op Nederland 1 heeft het donderdag qua kijkcijfers af moeten leggen tegen het RTL-vakantieprogramma Oh Oh Cherso."
Oud 15-10-2010, 15:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Geert Wilders heeft niet aangezet tot haat tegen moslims met uitspraken in onder meer de Volkskrant en De Pers. Het Openbaar Ministerie (OM) heeft vrijdag betoogd dat geen van de uitspraken waarvoor de PVV-leider terechtstaat, voldoet aan alle criteria voor aanzetten tot haat.
Oud 15-10-2010, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Oud 15-10-2010, 15:05
Verwijderd
Oke, een domme vraag misschien, maar ik ben dan ook geen rechtenstudent of expert:

Ik snap iets niet aan het proces van Wilders. Het OM/officier van Justitie klaagt toch altijd aan, en komt met een eis? De advocaat gaat dan verdedigen, en de rechter die komt aan de hand van alle informatie tot een oordeel.

Maar het OM pleit nu voor vrijspraak. Dat is toch raar? Dan weten we nu toch de uitslag al? Of zie ik het verkeerd.
Oud 15-10-2010, 15:06
Verwijderd
Ik heb van Oh Oh maar 1 aflevering gezien, die van de "poolparty", maar is het verder eigenlijk wel interessant, want zo heel boeiend vond ik het niet..?
Oud 15-10-2010, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb van Oh Oh maar 1 aflevering gezien, die van de "poolparty", maar is het verder eigenlijk wel interessant, want zo heel boeiend vond ik het niet..?
Nee duh, het is altijd zo 'interessant'.
Oud 15-10-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Ik snap iets niet aan het proces van Wilders. Het OM/officier van Justitie klaagt toch altijd aan, en komt met een eis?
De aanklacht is nu toch niet gedaan door het OM?
Oud 15-10-2010, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Oke, een domme vraag misschien, maar ik ben dan ook geen rechtenstudent of expert:

Ik snap iets niet aan het proces van Wilders. Het OM/officier van Justitie klaagt toch altijd aan, en komt met een eis? De advocaat gaat dan verdedigen, en de rechter die komt aan de hand van alle informatie tot een oordeel.

Maar het OM pleit nu voor vrijspraak. Dat is toch raar? Dan weten we nu toch de uitslag al? Of zie ik het verkeerd.

Het is inderdaad erg raar, maar het OM wilde eerst ook niet vervolgen omdat zij van mening was dat er geen strafbare feiten waren gepleegd. Toen heeft een groepje klagers bij de rechtbank bedongen dat het OM wel moet vervolgen. Dus nu vervolgt het OM tegen haar zin en geeft ze opnieuw een uiteenzetting van haar betoog waarom er geen strafbare feiten zijn gepleegd.
Oud 15-10-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Het is inderdaad erg raar, maar het OM wilde eerst ook niet vervolgen omdat zij van mening was dat er geen strafbare feiten waren gepleegd. Toen heeft een groepje klagers bij de rechtbank bedongen dat het OM wel moet vervolgen. Dus nu vervolgt het OM tegen haar zin.
Maar ze vervolgen niet, want ze eisen vrijspraak! Dan kan je in principe toch heel de boel afblazen?
Oud 15-10-2010, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Maar ze vervolgen niet, want ze eisen vrijspraak! Dan kan je in principe toch heel de boel afblazen?
De uitspraak van de rechter kan wel afwijken van wat het OM eist, geloof ik. Maar het is wel heel raar allemaal, ja
Oud 15-10-2010, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Vervolgen = aanhangig maken tot een zaak in een terechtzitting.
Maar de rechter kan van de eis afwijken en hoeft die niet op te volgen. Hoewel als hij dat nu doet, dat waarschijnlijk tot keiharde kritiek over partijdigheid gaat leiden.
Oud 15-10-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
De uitspraak van de rechter kan wel afwijken van wat het OM eist, geloof ik. Maar het is wel heel raar allemaal, ja
Dat vind ik raar, want als het OM vrijspraak eist, Brammetje uiteraard ook, dan zou de rechter toch op eigen houtje handelen als hij Wilders dan toch schuldig vindt?
Oud 15-10-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Vervolgen = aanhangig maken tot een zaak in een terechtzitting.
Maar de rechter kan van de eis afwijken en hoeft die niet op te volgen. Hoewel als hij dat nu doet, dat waarschijnlijk tot keiharde kritiek over partijdigheid gaat leiden.
Ik kan me niet voorstellen dat de rechter zelf iets gaat verzinnen in dit geval, want dan kan hij het niet onderbouwen.
Oud 15-10-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik raar, want als het OM vrijspraak eist, Brammetje uiteraard ook, dan zou de rechter toch op eigen houtje handelen als hij Wilders dan toch schuldig vindt?
Die schijn zal dan inderdaad bij een groot deel van de bevolking gewekt worden, zeker in het recente licht van het wrakingsverzoek en het dubieuze opdragen van de vervolging door dezelfde rechtbank.
Oud 15-10-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat vind ik ook, dus het zou enorm raar zijn als de rechter ineens met een straf komt ofzo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten