Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rolf woont al zijn hele leven in Drenthe, om precies te zijn in het 200 inwoners tellende dorpje Langelo. Een echte plattelandsjongen dus. Gek op brommers, trekkers, Jovink en natuurlijk bier! Rolf is een stoere vent: hij werkt in de bouw. Rolf heeft een hekel aan homo’s en van buitenlanders moet hij niks hebben. Gelukkig zijn die er niet in Langelo. Het is een machtig mooi oer-Hollands dorp en hij wil er nooit meer weg! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Moz naamzoek, over goede realitytelevisie, dit is echt heel goed:
Het gaat over verwende tieners die hun hele leven nooit iets uitvoeren, die dan opeens met zijn allen in een huis moeten wonen zonder ouders. In het bovenstaande filmpje heeft een meisje alleen maar junkfood gegeten, waardoor ze niet meer kan poepen. ![]()
||
Citaat:
En er was een meisje die helemaal verbaasd was over hoe een wasmachine werkt en daar naar ging zitten staren...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Is er genoeg te kijken op YT? ik vind niks op mijn dl-adresjes. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oei Moz, ik dacht dat je die al kende, anders had ik 'm je ook aangeraden. Het is behoorlijk hilarisch, ja.
Anders kun je mij (of Trimm) ook PM'en voor een downloadadresje specifiek voor Britse series, volgens mij staat 'ie daar in z'n geheel op. Alleen moet je daar erg op je ratio letten, anders word je geband. Dus YouTube is in dat opzicht wel makkelijker. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ik zie idd die SP Bono scene voor me. ![]()
|
![]() |
|
|