Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:
oja rolf heette hij. Tenzij je een wel HEUL modern gezin hebt was dat dezelfde die weigerde een koksbuis aan te trekken bij de kookles op de hotelschool? "ik ga heus niet zo'n apepakkie rondlopen"
Haha, echt? Dat zijn de leukste!
Advertentie
Oud 29-10-2010, 13:14
Verwijderd
Toch fijn zo'n winkelstraat in het bedrijfspand strippenkaart check
Oud 29-10-2010, 13:16
Verwijderd
Citaat:
omg die sjoerd uit puberruil. Over een paar jaar wil ik zijn nummer!
Wat een stoere vent knalt een duif uit de lucht en bereidt die gewoon zelf, zit bij de jeugdbrandweer, slacht konijnen voor zijn werk.
Ruige bikkels
dat broertje van jelle.

Merel: "Ik zou niet op hem kunnen vallen!"
Broertje: "Echt wel."

Oud 29-10-2010, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Haha, echt? Dat zijn de leukste!
Nooit gezien? Kijken dan: http://puberruil.kro.nl/Puberruil200...levering6.aspx

Rolf woont al zijn hele leven in Drenthe, om precies te zijn in het 200 inwoners tellende dorpje Langelo. Een echte plattelandsjongen dus. Gek op brommers, trekkers, Jovink en natuurlijk bier! Rolf is een stoere vent: hij werkt in de bouw. Rolf heeft een hekel aan homo’s en van buitenlanders moet hij niks hebben. Gelukkig zijn die er niet in Langelo. Het is een machtig mooi oer-Hollands dorp en hij wil er nooit meer weg!

Verwijderd
Citaat:

Rolf woont al zijn hele leven in Drenthe, om precies te zijn in het 200 inwoners tellende dorpje Langelo. Een echte plattelandsjongen dus. Gek op brommers, trekkers, Jovink en natuurlijk bier! Rolf is een stoere vent: hij werkt in de bouw. Rolf heeft een hekel aan homo’s en van buitenlanders moet hij niks hebben. Gelukkig zijn die er niet in Langelo. Het is een machtig mooi oer-Hollands dorp en hij wil er nooit meer weg!

Wauw! Dat zijn de echte stoere mannen!
Verwijderd
wat is het eigenlijk bijzonder vreemd dat wij allemaal nog hier rondhangen
Oud 29-10-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
wat is het eigenlijk bijzonder vreemd dat wij allemaal nog hier rondhangen
ssst
Oud 29-10-2010, 13:21
Verwijderd
Waarom kun je geen ban aanvragen voor 2 weken?
Oud 29-10-2010, 13:22
Verwijderd
De PVV wil de wintertijd afschaffen. We kunnen de klok beter een uur vooruit zetten morgen.
Maar wintertijd is de standaardtijd dus eigenlijk willen ze de zomertijd standaard maken?
Oud 29-10-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Waarom kun je geen ban aanvragen voor 2 weken?
Omdat fbs lui zijn
Oud 29-10-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:

ik vind het sowieso al schitterend dat die gast in drenthe ondertiteling krijgt en die andere knul niet
Oud 29-10-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
De PVV wil de wintertijd afschaffen. We kunnen de klok beter een uur vooruit zetten morgen.
Maar wintertijd is de standaardtijd [afbeelding]
dus eigenlijk willen ze de zomertijd standaard maken?
waarom willen ze wintertijd afschaffen
Oud 29-10-2010, 13:26
Verwijderd
Citaat:
ik vind het sowieso al schitterend dat die gast in drenthe ondertiteling krijgt en die andere knul niet
Ja dat is de kers op de taart
Citaat:
waarom willen ze wintertijd afschaffen
VInden ze leuk denk ik. http://www.nu.nl/politiek/2366958/pv...intertijd.html
Oud 29-10-2010, 13:27
Verwijderd
Ik ben ook niet zo voor die klokverzetting in de winter en zomer.
Oud 29-10-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
dat broertje van jelle.

Merel: "Ik zou niet op hem kunnen vallen!"
Broertje: "Echt wel."

ja, dat was zoo schattig, je zag gewoon dat ze helemaal verliefd was. en dat afscheid nemen was ook zo akward als wat
Oud 29-10-2010, 13:32
Verwijderd
oh hey station breda volgens mij
Oud 29-10-2010, 13:34
Verwijderd
welkom thuis
Oud 29-10-2010, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Omdat fbs lui zijn

sann waarom wil je ban dan?
Oud 29-10-2010, 13:40
Verwijderd
Citaat:
ja, dat was zoo schattig, je zag gewoon dat ze helemaal verliefd was. en dat afscheid nemen was ook zo akward als wat
ja, echt geweldig
Oud 29-10-2010, 13:41
Verwijderd
Citaat:

Je kan wel nono-en, maar feit is natuurlijk dat er geen enkel anders bezwaar is dan dat plusjes elke keer de banman in moeten. Door deze lange duur proberen ze een drempel op te werpen dat niet iedereen het snel aanvraagt en zij niet zovaak de banman in moeten
Oud 29-10-2010, 13:52
Verwijderd
ik heb gehoord over een verschrikkelijke aflevering van het familie diner ofzo, met een gezin uit oosterhout. Die ga ik eens lekker kijken, volgens mij is dat ook wel een beetje lekkere paupertv.
Oud 29-10-2010, 13:54
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Je kan wel nono-en, maar feit is natuurlijk dat er geen enkel anders bezwaar is dan dat plusjes elke keer de banman in moeten. Door deze lange duur proberen ze een drempel op te werpen dat niet iedereen het snel aanvraagt en zij niet zovaak de banman in moeten
True, maar je moet je wel bedenken dat dit een extraatje is, normaal moet je maar je account verwijderen of op eigen kracht wegblijven. Voor de mensen die dat niet kunnen is dit een mogelijkheid, tja.
Oud 29-10-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:

tentamens.
Oud 29-10-2010, 14:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sann, als ik nou gewoon heel gemeen tegen je ga doen, blijf je dan ook weg?

Of als ik dreig nog een keer je huis onder te kotsen?
Oud 29-10-2010, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Sann, als ik nou gewoon heel gemeen tegen je ga doen, blijf je dan ook weg?

Of als ik dreig nog een keer je huis onder te kotsen?
Neuh, waarschijnlijk niet. Dat laatste hielp de vorige x iig ook niet

Maar ik ben relatief productief vandaag, ik ben best tevreden
Oud 29-10-2010, 14:14
Uice
Uice is offline
Moz naamzoek, over goede realitytelevisie, dit is echt heel goed:

Het gaat over verwende tieners die hun hele leven nooit iets uitvoeren, die dan opeens met zijn allen in een huis moeten wonen zonder ouders. In het bovenstaande filmpje heeft een meisje alleen maar junkfood gegeten, waardoor ze niet meer kan poepen.
Oud 29-10-2010, 14:18
Carn
Carn is offline
"Its hardly the moonlanding"
Oud 29-10-2010, 14:19
Verwijderd
It's the first time I've had to look after myself for food.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

[filmpje]

Het gaat over verwende tieners die hun hele leven nooit iets uitvoeren, die dan opeens met zijn allen in een huis moeten wonen zonder ouders. In het bovenstaande filmpje heeft een meisje alleen maar junkfood gegeten, waardoor ze niet meer kan poepen.
Oh ja, dat programma is echt hilarisch! Dat meisje vond het ook vreselijk om zelf boodschappen te moeten doen en kwam dan terug met alleen bier, chocola en potjes yoghurt.
En er was een meisje die helemaal verbaasd was over hoe een wasmachine werkt en daar naar ging zitten staren...
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]

Lel al 17 dagen niet meer gekakt
Is er genoeg te kijken op YT? ik vind niks op mijn dl-adresjes.
Verwijderd
Is constipation contagious?
Oud 29-10-2010, 14:21
Verwijderd
Hahaha, en wat gaat 'ie dan kopen? Geen laxeermiddelen, maar antibiotica.
Oud 29-10-2010, 14:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
Lel al 17 dagen niet meer gekakt
Is er genoeg te kijken op YT? ik vind niks op mijn dl-adresjes.
Hier staat volgens mij heel seizoen 1: http://www.youtube.com/user/BBC3ProgrammesInHD
Oud 29-10-2010, 14:23
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]

<3 Nu moet ik mezelf heel erg gaan inhouden dit niet op te gaan zoeken als sog materiaal
Oud 29-10-2010, 14:24
Verwijderd
Oei Moz, ik dacht dat je die al kende, anders had ik 'm je ook aangeraden. Het is behoorlijk hilarisch, ja.

Anders kun je mij (of Trimm) ook PM'en voor een downloadadresje specifiek voor Britse series, volgens mij staat 'ie daar in z'n geheel op. Alleen moet je daar erg op je ratio letten, anders word je geband. Dus YouTube is in dat opzicht wel makkelijker.
Oud 29-10-2010, 14:24
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh ja, dat programma is echt hilarisch! Dat meisje vond het ook vreselijk om zelf boodschappen te moeten doen en kwam dan terug met alleen bier, chocola en potjes yoghurt.
En er was een meisje die helemaal verbaasd was over hoe een wasmachine werkt en daar naar ging zitten staren...
Ja. <3 En voice-over van Robert Webb.
Oud 29-10-2010, 14:25
Verwijderd
Ik moet er van poepen, als ik naar dat filmpje kijk.

Jezus, 17 dagen, dat kan toch niet? Waar blijft het dan allemaal?
Oud 29-10-2010, 14:26
Verwijderd
17 dagen Holy Moses
Oud 29-10-2010, 14:27
Carn
Carn is offline
<3
Oud 29-10-2010, 14:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Vanaf 5:20 ongeveer gaat het over Young, Dumb & Living Off Mum.
Oud 29-10-2010, 14:28
Verwijderd
In de krant stond laatst een artikel over een jongetje dat een jaar niet had gepoept. Alles liep er langzaam uit.
Oud 29-10-2010, 14:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
[filmpje]

Vanaf 5:20 ongeveer gaat het over Young, Dumb & Living Off Mum.
Ik vind Reginald daarin zo goed.
Oud 29-10-2010, 14:29
Verwijderd
Citaat:
In de krant stond laatst een artikel over een jongetje dat een jaar niet had gepoept. Alles liep er langzaam uit.
Een jaar? En er is niet eerder ingegrepen?
Oud 29-10-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Een jaar niet My god, ik vind 1 dag overslaan al lang
Verwijderd
Citaat:
Ik moet er van poepen, als ik naar dat filmpje kijk.

Jezus, 17 dagen, dat kan toch niet? Waar blijft het dan allemaal?
ik zie dan voor me hoe haar volledige darm gezellig vol zit met een meterslange drolworst of het gaat zoals die SP-aflevering met Bono.
Verwijderd
Citaat:
Een jaar? En er is niet eerder ingegrepen?
Ze wisten het heel lang niet, geloof ik. Hij verborg het heel erg, kon bijna niet staan, en laxeermiddelen werkten niet meer.
Oud 29-10-2010, 14:34
Carn
Carn is offline
holy fucking Chris Evans/Captain America; mooi werk is dat toch, betaald in de sportschool zitten.

Carn
Carn is offline
alhoewel het natuurlijk al een afgetrainde gast was. Dat maakt het weer wat minder spannend.
Verwijderd
Citaat:
ik zie dan voor me hoe haar volledige darm gezellig vol zit met een meterslange drolworst of het gaat zoals die SP-aflevering met Bono.
Oeh ja, hoeveel Couric zou het zijn geweest?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ze wisten het heel lang niet, geloof ik. Hij verborg het heel erg, kon bijna niet staan, en laxeermiddelen werkten niet meer.
Ai, pijnlijk.

En ik zie idd die SP Bono scene voor me.

Regels voor berichten