Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2010, 19:15
Geel
Geel is offline
Citaat:
Een vriendin. Of nouja, vriendin, ik zou geen lichaamsdelen voor haar afstaan, maar ik mag haar graag. En ze houdt van Dima
Ben je nou van plan je internetloverboy door te sluizen?
Oud 05-11-2010, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ben je nou van plan je internetloverboy door te sluizen?
Ja, dat vindt ze vast leuk! En ze is best knap, dus de internetloverboy kan dat vast ook wel waarderen.
Oud 05-11-2010, 19:19
Verwijderd
Wat je eigenlijk zou moeten doen, is een afspraak maken met die internetloverboy. En dan zelf loverboy spelen bij een meisje dat je niet mag, en dat meisje dan naar die afspraak laten komen!

Of is dat te omslachtig?
Oud 05-11-2010, 19:20
Geel
Geel is offline
Nee, maar stel nou dat het iets wordt tussen die twee. Dat wil je toch ook niet?
Oud 05-11-2010, 19:21
Verwijderd
Oh, een vriendin van me speelt internetloverboy voor een meisje dat probeerde haar vriendje af te pakken! Ik zou dat meisje kunnen sturen, maar het is een beetje gemeen en bovendien weet mijn ilb hoe ik heet. En ik heet niet hetzelfde als zij.
Oud 05-11-2010, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Oh, een vriendin van me speelt internetloverboy voor een meisje dat probeerde haar vriendje af te pakken! Ik zou dat meisje kunnen sturen, maar het is een beetje gemeen en bovendien weet mijn ilb hoe ik heet. En ik heet niet hetzelfde als zij.
Dan zeg je: ik moet je iets verklappen blabla etc. etc. ik heet eigenlijk Beautifull Hope!
Oud 05-11-2010, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Dan zeg je: ik moet je iets verklappen blabla etc. etc. ik heet eigenlijk Beautifull Hope!
goed plan!
Oud 05-11-2010, 19:29
Geel
Geel is offline
Ik ga iets nuttigs doen. En vroeg naar bed. Moet morgen al om 7 uur opstaan.
Oud 05-11-2010, 19:29
Verwijderd
Ik ben vandaag op de intercom van school geweest om de schoolkrant te promoten toen ik terug de klas in was begon iedereen te klappen.
Oud 05-11-2010, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Zeven is wél een mooi getal!
Oud 05-11-2010, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Oud 05-11-2010, 19:31
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik ben vandaag op de intercom van school geweest om de schoolkrant te promoten toen ik terug de klas in was begon iedereen te klappen.
Onze schoolkrant loopt als een baksteen!

Snapikniet!
Oud 05-11-2010, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Ik was een keer in de schoolkrant van school om de intercom te promoten. Maar toen ik terug in de klas kwam kreeg ik klappen.
Oud 05-11-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Snapikniet!
Hij's voor de doordenkers!
Verwijderd
Citaat:
Onze schoolkrant loopt als een baksteen!
Onze ook, vooral als je in aanmerking neemt dat de meeste bakstenen niet zo goed lopen!
Geel
Geel is offline
Citaat:
Hij's voor de doordenkers!
Kan ik ook hints krijgen?
Verwijderd
Citaat:
Kan ik ook hints krijgen?
De URL.
Oud 05-11-2010, 19:33
Verwijderd
Ik heb ook de schoolkrant gepromoot over de intercom maar daarbij was ik zenuwachtig waardoor ik wat hard ademde en toen ik terug in de klas kwam zei iedereen 'haha je hijgde wordt het een sexy schoolkrant?'.
Verwijderd
Hij is geboren op zeven januari. Was dat de grap?
Geel
Geel is offline
http://danliterature.files.wordpress...bert-camus.jpg

snap hem nog steeds niet.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook de schoolkrant gepromoot over de intercom maar daarbij was ik zenuwachtig waardoor ik wat hard ademde en toen ik terug in de klas kwam zei iedereen 'haha je hijgde wordt het een sexy schoolkrant?'.
en, werd het dat?
Oud 05-11-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:
en, werd het dat?
Nou eigenlijk een beetje wel, want het was een aankondiging voor de valentijnseditie
Oud 05-11-2010, 19:35
Geel
Geel is offline
Sinds wanneer is valentijnsdag sexy?
Oud 05-11-2010, 19:36
Verwijderd
Moeten jullie bij deze user ook altijd aan een stom grapje over een Chinees restaurant denken?
Oud 05-11-2010, 19:37
Geel
Geel is offline
Nee, maar ik moet erbij wel aan een stomme user denken.
Oud 05-11-2010, 19:37
Verwijderd
Oh, heb je grote flamewars over PM met hem gevoerd?
Oud 05-11-2010, 19:38
Geel
Geel is offline
Nee, het is meer een eerste indruk.
Oud 05-11-2010, 19:39
Verwijderd
Ja, hij lijkt me ook niet zo erg aardig. Maar misschien valt het eigenlijk wel mee.

Heb je eigenlijk überhaupt wel eens grote PM-ruzies met iemand gehad?
Oud 05-11-2010, 19:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe is het afgelopen egon!?
Oud 05-11-2010, 19:40
Verwijderd
Oh, ik ga eten. Dag! <3
Oud 05-11-2010, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Sinds wanneer is valentijnsdag sexy?
Vanaf de jaren '40 van de negentiende eeuw werd valentijnsdag gebruikt als gelegenheid om iemand ten huwelijk te vragen (en er dus seks mee te hebben). Vanaf de jaren '50 van de twintigste eeuw werd het meer een gelegenheid om iemand wat meer vrijblijvend je romantische interesse (vaak gepaard gaand met een seksuele interesse) duidelijker te maken. Vanaf de jaren '80 van de twintigste eeuw werd het bovendien een gelegenheid om aan je al bestaande geliefde duidelijk te maken dat je om hem/haar geeft, leidend tot een grotere kans op seks.
Oud 05-11-2010, 19:41
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ja, hij lijkt me ook niet zo erg aardig. Maar misschien valt het eigenlijk wel mee.

Heb je eigenlijk überhaupt wel eens grote PM-ruzies met iemand gehad?
Nee, jammer genoeg niet.

Ik ga nu ook, echt! tjuus!
Verwijderd
Citaat:
Moeten jullie bij deze user ook altijd aan een stom grapje over een Chinees restaurant denken?
wilt u me nu?

Ja
Geel
Geel is offline
Citaat:
Vanaf de jaren '40 van de negentiende eeuw werd valentijnsdag gebruikt als gelegenheid om iemand ten huwelijk te vragen (en er dus seks mee te hebben). Vanaf de jaren '50 van de twintigste eeuw werd het meer een gelegenheid om iemand wat meer vrijblijvend je romantische interesse (vaak gepaard gaand met een seksuele interesse) duidelijker te maken. Vanaf de jaren '80 van de twintigste eeuw werd het bovendien een gelegenheid om aan je al bestaande geliefde duidelijk te maken dat je om hem/haar geeft, leidend tot een grotere kans op seks.
En ik maar denken dat valentijnsdag om de romantiek gaat!
Oud 05-11-2010, 19:43
Verwijderd
Citaat:
En ik maar denken dat valentijnsdag om de romantiek gaat!
Uiteraard, maar je gaat me toch niet vertellen dat je nog niet doorhad dat romantiek in veel gevallen tot seks leidt al dan niet onbedoeld.
Oud 05-11-2010, 19:46
Verwijderd
Valentijn gaat toch alleen nog maar om de commercie!!!!11111~
Oud 05-11-2010, 19:50
Verwijderd
Zeg die Tjeerd hè, die krijg gewoon betaald om te forumen!
Oud 05-11-2010, 19:53
Verwijderd
Ik zou een veel betere compilatie hebben samengesteld! Sowieso met alto4life en de Ariel/venusheuveldiscussie.
Oud 05-11-2010, 19:54
Verwijderd
Is Alto4life die gast met zijn hoofd voor de magnetron en een zalfje voor kanker?
Oud 05-11-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Is Alto4life die gast met zijn hoofd voor de magnetron en een zalfje voor kanker?
Tien punten!
Oud 05-11-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zou een veel betere compilatie hebben samengesteld! Sowieso met alto4life en de Ariel/venusheuveldiscussie.
Ja, en de octopenis En het boterhamworsttopic.
Oud 05-11-2010, 19:56
Verwijderd
Oud 05-11-2010, 19:57
Verwijderd
hoewel ik het wel mooi vind dat hij het meisje 1, 2 en 3 topic heeft genoemd!
Oud 05-11-2010, 20:24
Verwijderd
Ik krijg altijd zin in boterhamworst als ik dat topic lees.
Oud 05-11-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Oh, Egon, dat was bij de zus van een van mijn beste vriendinnen ook. Zij lag met een hersenbloeding op de grond. Desnoods politie bellen ofzo, want je kan iemand niet zomaar laten verdwijnen. En jezus, wat weet je weer listig te vertellen dat je vader huidkanker heeft sterkte ermee. En beterschap voor hem.

ENnnnnnnn nwsndbwnebfnvbn mijn mama heeft een pacemaker!
who ik ben ook even een paar uurtjes weg dat snijden ze eruit hoor, dat hebben ze al vaker bij hem gedaan. Dus niet zo groot maken! En dat meisje, mmm. Ja. ik ga zo even mijn klasgenoot bellen, vragen of die broer al langs is geweest!
Oud 05-11-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Huhu Absinthe heeft net m'n broodrooster in de fik gezet door er brood doordrenkt in amaretto in te gooien
ik moest hardop lachen
Oud 05-11-2010, 20:32
Verwijderd
Mijn bovenbuurmeisje is aan het meezingen met Mariah Carey
Oud 05-11-2010, 20:32
Verwijderd
Wat doet Mariah Carey dan bij je bovenbuurmeisje?
Oud 05-11-2010, 20:34
Verwijderd
op tv wil iemand niet fuck you zingen maar wel screw you. Ik vind screw you nog wel een stukje botter
Oud 05-11-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Wat doet Mariah Carey dan bij je bovenbuurmeisje?
Hoi Kazet, wist je dat de naam van een zanger(es) of band vaak gebruikt wordt als synoniem voor de muziek van desbetreffende zanger(es) of band?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten