Advertentie | |
|
![]() |
|
Etmakas, het fototopic bedoelde ik niet of het schilderij gemaakt was door Ivan Doerartsjok, maar of het een schilderij was die Ivan Doeratsjok afbeeldt. Je weet toch wel waar ik het over heb hé?
![]()
|
Verwijderd
|
Helemaal niet. Sommige kamers hebben het wel, maar niet waar ik zit en op deze verdieping doen die het niet zo goed en ze staan allemaal op plaatsen waar ze niet zoveel uithalen.
Gelukkig zit ik hier alleen om te forumen en te slapen, want beneden is er een kachel en zelfs vloerverwarming ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De stoel is 106 cm, ik ben 162 cm en op mijn tenen staan maakt 8 cm verschil, de afstand van mijn vingertop tot de bovenkant van mijn hoofd als ik mijn armen omhoog doe is 44 cm. Dat telt op tot een mooie ronde 220 cm. Een normale plafondhoogte is 240 cm. Laatst gewijzigd op 14-11-2010 om 15:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dan een kort fragment de protagonist in beeld, en dan opeens zie je die mensen zo: ![]() en het viel mij niet eens zo op, alleen dat er iets mis was en dat ik me opeens naar voelde. |
![]() |
|
Verwijderd
|
daarnet ging ik vanaf het station ff wiet halen, en onderweg rijdt er de hele tijd een politie met zwaailichten als een gek door de buurt. Ik haal op mijn gemakje wiet en fiets rustig het straatje in waar ik altijd doorheen ga. Aan het eind van de straat zie ik de politieauto stilstaan.
Komen er ineens allemaal mensen mijn richting opgerend, een klein boefje en wat agenten. het boefje pleurde op zijn bek en politie houdt hem aan. Dat allemaal voor mijn neus, ik schrok met het lazarus en ben snel de straat uit gegaan en heb van een afstandje gekeken. het was echt een klein boefje, denk dat ie nog niet eens 18 was. Hij had een laptop gejat maar die zal wel kapot zijn aangezien hij vrij hard op zijn bek ging. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb vanmiddag ook al de ramen gelapt. En ik heb zelfs mijn lakens gestreken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Als je een cd ript in Windows Mediaplayer, krijg je een soort rating erbij, in het donkergrijs op lichter grijze sterren. Wie maakt die? Ik bedoel, ik kan me niet voorstellen dat je als platenmaatschappij, producer of weet ik wat bijna alle nummers op een cd twee sterren maakt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb op zondag ook heel vaak niks in huis
![]() ![]() En als je dan op zondag boodschappen doet, tering, lijkt net alsof er oorlog is ofzo. Echt ontzettend druk ![]() |
![]() |
|
|