Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jonge kijk eens naar het hele spel ik heb het hele spel noooooit samen gespeeld met LP. Jij en rode panda daarentegen zijn het al langere tijd met elkaar eens. Iemand8000 hopelijk ben je zo verstandig om met mij mee te gaan op rode panda! |
![]() |
|
Verwijderd
|
De enige reden waarom ik met Twinkebel mee in ga is omdat hij verdacht was van geliefde, dit was niet zo het geval en toen hij onder vuur stond heb ik sowieso niks gedaan om daar iets tegen te doen
![]() Zul je zien dat gewoonweg LP en Queasy geliefden zijn, op mijn lieve opa's graf. |
![]() |
|
ik laat het nog wel weten maar ik ga er nu ff goed over na denken
edit: ik zat net te bedenken. we hebben zowieso verloren als de wolf geen geliefde is. denk maar na. we stemmen goed en de geliefde gaan eruit. 3 mensen over waarvan 1 wolf. de wolf hapt deze nacht iemand weg dus 2 over. allebei 1 stem. dus gelijkspel en de volgende nacht hapt de wolf de laatste weg. en als we nu de wolf op hangen winnen de geliefde. dus de enige manier om voor de dorpelingen nog te winnen is als er een wolfgeliefde is |
![]() |
|
Het is gelijkspel. De wolf krijgt een pm.
Opletten! Hoe sommigen misschien ook mogen denken, dit betekent niet dat het spel afgelopen is. Iedereen die dood is houdt dus nog steeds zijn mond en iedereen die niet meedoet houdt zich erbuiten.
|
Hangronde 9
De dorpelingen hangen Queasy op. Queasy was vooral de jager, maar ook één van de twee geliefden. Little Phoebe was een dorpeling. Maar ze was ook de geliefde van Queasy. Daarom sterft Little Phoebe ook. Deelnemers: 1. Onait Sirch (dorpeling) 2. Alpha_Omega (evilziener) 3. Daboman (verrader) 4. Eye of Sauron (weerwolf) 5. Rode Panda 6. Dott (dorpeling) 7. snoopy[ (leerling-verrader) 8. iemand-8000 9. Queasy (jager-geliefde 10. 11. Hanneke (dorpeling) 12. Etmakas (dorpeling) 13. Furby Feeder (weerwolf) 14. Mr.Mark (dorpeling) 15. Little Phoebe (dorpeling) 16. Solero (dorpeling) 17. twinkebel 18. Absinthe (tovenaar) 19. Röps (ziener) blauw = opgehangen rood = opgegeten groen = gestorven uit liefdesverdriet Belangrijk - Quasy, jij moet vòòr morgen 20.30 uur doorgeven wie je neer wil schieten. - Heel dom van mij, maar ik heb in het begin niets gezegd over de wincondities. Die zien er als volgt uit: Bij één dorpeling en één wolf, als de volgende ronde een eetronde is dan wint de wolf; als de volgende ronde een hangronde is dan wint de dorpeling. Dus geen gedoe over dat een dorpeling niet in z'n eentje een wolf aankan o.i.d.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mooi in ieder geval! Hoewel die wolf nogsteeds kans heeft. Time to kill twinkebel, meest wolfverdachte hierzo. De vinger is naar hem gewezen enkele keren en 8000 is duidelijk te stil |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouja jammer, maar helaas.
We hadden bíjna gewonnen, maar zucht we wisten de laatste wolf niet ![]() Verder solero bedankt hé <3 Echt ik vond dit een heelrijk spel. Tot de vorige ronde had niemand door dat we geliefden waren, en toen moesten we wel zo duidelijk spelen om mensen op alpha mee te krijgen(die geen wolf bleek te zijn) |
![]() |
|
Eetronde 9
De wolf heeft niet gegeten. De jager heeft Rode Panda neergeschoten. Rode Panda was de laatste wolf! De dorpelingen winnen dit spel! Gefeliciteerd! Deelnemers: 1. Onait Sirch (dorpeling) 2. Alpha_Omega (evilziener) 3. Daboman (verrader) 4. Eye of Sauron (weerwolf) 5. Rode Panda (weerwolf) 6. Dott (dorpeling) 7. snoopy[ (leerling-verrader) 8. iemand-8000 (dorpeling) 9. Queasy (jager-geliefde 10. 11. Hanneke (dorpeling) 12. Etmakas (dorpeling) 13. Furby Feeder (weerwolf) 14. Mr.Mark (dorpeling) 15. Little Phoebe (dorpeling) 16. Solero (dorpeling) 17. twinkebel (wolfsbane) 18. Absinthe (tovenaar) 19. Röps (ziener) blauw = opgehangen rood = opgegeten groen = gestorven uit liefdesverdriet oranje = neergeschoten door de jager Tot over twee weken!
||
Citaat:
die ben je nog niet kwijtgeraakt, maar dat heb ik nergens gezegd ![]()
||
Citaat:
|
Jemig, wat een spel...
![]() Dikke pluim voor de spelleider! ![]() Ik was alleen echt niet blij met het feit dat sann ineens moest invallen voor iemand anders. Ik had het zo ruim van tevoren geregeld enzo... Lusi had mooi zelf iemand moeten zoeken ![]() ![]() Nou, volgend spel doe ik niet mee ![]() ![]()
|
ahh verdomme zo close
![]() Toch goed gespeeld Rode Panda. en jullie ook Queasy en Little Phoebe, wij als wolven hadden in ieder geval geen flauw idee wie nou de geliefden waren. @ twinkebel: we hebben geen enkele keer geprobeerd jou te eten. De eerste keer waren we zes minuten te laat met de stem doorgeven, en toen telde de spelleider de stem niet meer mee. De tweede keer probeerden we Solero op te eten (omdat we dachten dat hij geliefde-verrader was).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #80 deel 2 Verwijderd | 500 | 16-11-2010 19:18 |