Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2010, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ludwig (Egon)

[afbeelding]
Ha
Advertentie
Oud 23-11-2010, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Hoerenfotoshop!

Wat snap je niet? Misschien kan ik het je uitleggen.
Oud 23-11-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:

Wat snap je niet? Misschien kan ik het je uitleggen.
Eigenlijk ben ik zelf nu de hoer omdat ik dit heb geflikt:

Spoiler

Alles op de background, nouja, veel
Oud 23-11-2010, 17:49
Verwijderd
owja, wil natuurlijk een achtergrondje op plakken
Oud 23-11-2010, 17:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmmmmm raspatat en een kaassouflé <33333 en nu ga ik domme televisie kijken. Dag liebe menschen!
Oud 23-11-2010, 17:53
Elmp
Elmp is offline
Maakt een nieuwe layer en zet die helemaal onderaan van je layerlijstje. Jobs done
Oud 23-11-2010, 17:54
Verwijderd
Wie ben jij Elmp?
Oud 23-11-2010, 17:55
Elmp
Elmp is offline
Oh wacht, ik zie dat je hebt getekent op je background layer. Dan moet je rechtermuisknop op die background layer doen en dan 'layer from background'
Oud 23-11-2010, 17:55
Elmp
Elmp is offline
Buurjongen van rode panda : )
Oud 23-11-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Oh wacht, ik zie dat je hebt getekent op je background layer. Dan moet je rechtermuisknop op die background layer doen en dan 'layer from background'
Leerling leert zijn meester, moet niet gekker worden
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk ben ik zelf nu de hoer omdat ik dit heb geflikt:

Spoiler

Alles op de background, nouja, veel
Oei, ja, daar valt niet zoveel aan te doen. Behalve misschien Select > Color Range, klikken op de achtergrond, OK, en er dan met een gum overheen. Fuzziness op 0 trouwens, en dan kijken of dat een beetje werkt, zo niet dan kun je even ctrl+z en dan opnieuw proberen met een andere waarde. Hoe dan ook, als je alles hebt weggegumd moet je dubbelklikken op de backgroundlayer, op OK drukken zodat het een normale layer wordt, en dan kun je de layer met de nieuwe achtergrond er weer onder krijgen.

Maar het gaat wel je lijnen verpesten, deze tactiek. Voortaan goed letten op dat je niet op de backgroundlayer bezig bent
Verwijderd
Ik wil een foto zien!
Oud 23-11-2010, 17:57
Verwijderd
Oei, lees ik toch net dat Badr Hari weer op vrije voeten is. Dat wordt weer oppassen geblazen
Oud 23-11-2010, 17:57
Elmp
Elmp is offline
Citaat:
Leerling leert zijn meester, moet niet gekker worden
Is het gelukt ?
Oud 23-11-2010, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Dat werkt niet, want het gaat erom dat de achtergrondlayer als standaardinstelling wit/niet transparant is. Dus ook als hij 'los' is en je stopt er een layertje onder kun je de nieuwe achtergrond niet zien, door het witte vlak.
Oud 23-11-2010, 18:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oei, lees ik toch net dat Badr Hari weer op vrije voeten is. Dat wordt weer oppassen geblazen
Ik denk niet dat ie jou komt opzoeken in dat godverlaten oord waar je woont
Oud 23-11-2010, 18:07
Carn
Carn is offline
vet.
Citaat:
I used a 210fps camera at 35mph, and on playback at 30fps it'll seem to the observer that they're moving at walking pace - but everything observed will be operating at 1/7th speed.
Oud 23-11-2010, 18:09
Verwijderd
Slowmotioncamera's zijn zo fakking gaaf
Oud 23-11-2010, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Overigens heb ik een hele tijd geen idee gehad wie jij bent ik heb het nu door. Al die nickchanges ook!
Wait, wie is het dan?
Oud 23-11-2010, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Slowmotioncamera's zijn zo fakking gaaf
Joa, keichaaf man!
Oud 23-11-2010, 18:17
Verwijderd
Citaat:
http://www.grenswetenschap.nl/blogs/...-van-vetzucht/

Jaja, "Grenswetenschap, lol" EN ALLES maar toch. Ik houd niet van E-nummers. Per definitie.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mononatriumglutamaat geeft trouwens dan wel weer aan dat 't allemaal wel meevalt. Maar toch houd ik er niet van.
Alle hulpstoffen die goedgekeurd zijn voor consumptie in de EU hebben een E-nummer. Zowel synthetische als natuurlijke stoffen. Gebruik je liever hulpstoffen die niet zijn goedgekeurd voor consumptie?

Of gewoon geen hulpstoffen natuurlijk,door altijd alles vers te maken, maar zelfs dan is het lastig om alle stoffen te vermijden die ooit een E-nummer hebben gekregen. Mag je nooit meer een appel eten omdat daar E296 in zit.
Oud 23-11-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Is het gelukt ?
failure, dan maar geen achtergond, zit nu al zo lang te kloten met dat domme ding
Oud 23-11-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Een meisje wat ik ken heeft hem een hand gegeven, WIE WIL MIJ AANRAKEN?
Oud 23-11-2010, 18:19
Verwijderd
Over Badr Hari gesproken, hoe doen islamitische topsporters dat met de ramadan? En plannen ze de Olympische Spelen daar ook omheen en zo?
Oud 23-11-2010, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Een meisje wat ik ken heeft hem een hand gegeven, WIE WIL MIJ AANRAKEN?
Ik niet want 't is gewoon een ordinair stuk tuig zonder gevoel voor sportsmanship.

Citaat:
Over Badr Hari gesproken, hoe doen islamitische topsporters dat met de ramadan? En plannen ze de Olympische Spelen daar ook omheen en zo?
Het zal me niet verbazen als er één of andere uitzonderingsregel voor is. Dat is praktisch met alle religies zo. Regeltjes zijn prima maar we moeten wél kunnen marchanderen
Oud 23-11-2010, 18:21
Miekje*
Miekje* is offline
Hi class!
Oud 23-11-2010, 18:22
Verwijderd
Citaat:
E621 is toch een ding dat ook van nature in eten voorkomt? Wat scheelt er dan aan?
ja, uit zeewier. Al wordt het meestal synthetisch bereid, dat is goedkoper. Maar er zijn wel veel mensen die merken dat ze diarree krijgen als ze het eten, al is daar geen biochemische verklaring voor.
Oud 23-11-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
failure, dan maar geen achtergond, zit nu al zo lang te kloten met dat domme ding
Doe dan wat ik zei, dat werkt. Tenzij je probleem niet is wat ik denk dat het is.
Oud 23-11-2010, 18:23
Miekje*
Miekje* is offline
Nomnom zeewier!

Ik heb pas een braakbal van school mee gekregen, hoe gaaf is dat .
Oud 23-11-2010, 18:24
Verwijderd
Laat ik jullie eens wat vertellen, het is verdomme gelukt!!!
Oud 23-11-2010, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Het zal me niet verbazen als er één of andere uitzonderingsregel voor is. Dat is praktisch met alle religies zo. Regeltjes zijn prima maar we moeten wél kunnen marchanderen
Ja, maar die gelden alleen voor kinderen, zieken en zwangere vrouwen, geloof ik. Iig niet voor topsporters.
Oud 23-11-2010, 18:25
Verwijderd
Oud 23-11-2010, 18:26
Verwijderd

En welke PVV'er is dat?
Verwijderd
Volgens wielerland.nl en marokko.nl hebben islamitische topsporters gewoon pech gehad. Of nouja, 'pech', ze kiezen zelf natuurlijk, dus ze hebben een conflict van belangen.
Verwijderd
Wat sneu voor ze.
Oud 23-11-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar die gelden alleen voor kinderen, zieken en zwangere vrouwen, geloof ik. Iig niet voor topsporters.
Nou ja, als er geen escape blijkt te zijn zou ik zo zeggen: jammer dan voor onze islamitische medemens heurrr. Ze kiezen er zelf voor. Net als dat ze zelf voor topsport gekozen hebben.

Citaat:
Volgens wielerland.nl en marokko.nl hebben islamitische topsporters gewoon pech gehad. Of nouja, 'pech', ze kiezen zelf natuurlijk, dus ze hebben een conflict van belangen.
Waar Googlen op "topsport ramadan" al niet toe kan leiden; ik heb zojuist hetzelfde artikel gelezen
Oud 23-11-2010, 18:30
Verwijderd
Hm, ik ben vandaag heel hard gevallen (stomme kunstwinkels met hun smalle trapjes ) van best een flinke hoogte en toen deed het helemaal geen pijn, ook onderweg naar huis niet, maar nu heeft m'n voet besloten om toch maar moeilijk te gaan doen en zit ik als een kreupele door het huis te strompelen.
Oud 23-11-2010, 18:31
Verwijderd
Hm Ik vind vooral die ruggengraat leuk.
Oud 23-11-2010, 18:31
Verwijderd
M'n Essay terug:

Nu ik weer voor het schilderij sta van meneer Van Cleve gieren de "wow, dat is wel machtig interressant stofjes" door mijn lichaam

Rood onderstreept met een vraagteken

7.5 O nou
Oud 23-11-2010, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Hm Ik vind vooral die ruggengraat leuk.
vond het zelf ook zekers een goeie keuze
Oud 23-11-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Waar Googlen op "topsport ramadan" al niet toe kan leiden; ik heb zojuist hetzelfde artikel gelezen
ik had 'ramadan topsport' gegoogeld
Oud 23-11-2010, 18:33
Verwijderd
Zit in mn agenda te loeren staat er voor donderdag

"3 aanzichten, acktie ding"

the fuck? Wat moet dat nou voorstellen

ben ik er op het moment mee bezig..
Oud 23-11-2010, 18:34
Verwijderd
Speaking of kunst, ik moet nog een mailtje sturen naar een kunstenares dat een kind van haar terug mag naar haar mams.
Oud 23-11-2010, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Speaking of kunst, ik moet nog een mailtje sturen naar een kunstenares dat een kind van haar terug mag naar haar mams.
Oud 23-11-2010, 18:38
Verwijderd
Het enige wat ik me er bij kan voorstellen is dat Dobermann voogdijrechter is en belangrijke zaken altijd per email afhandelt.
Oud 23-11-2010, 18:40
Verwijderd

Ik heb een paar jaar geleden een kunstwerkje geleast op voorwaarde dat 't ook weer terug zou komen wanneer ik er genoeg van had. Nou heb ik haar al járen niet meer gesproken dus, maar ze zal het vast leuk vinden dat ik me netjes aan die afspraak houd.

Het werkje noemde ik dus haar kind. En zo. In een poging om.. Ach, laat ook maar.
Oud 23-11-2010, 18:40
Verwijderd
Ik stelde me voor dat hij een tijdje geleden een schilderij had verkocht. Bij het schilderij zat een gratis kind, want de kunstenares was zo vruchtbaar als een konijn. Nu loopt er al vijf dagen een gillend kind door zijn woning en hij gaat zo de kunstenares mailen. Want bij de kunstenares is geen plek, maar bij de moeder van de kunstenares wel. Het kind zal worden opgevoed door haar strenge en gemene heks-grootmoeder tot ze veertien is en rond genoeg om gegeten te worden.
Oud 23-11-2010, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Ik stelde me voor dat hij een tijdje geleden een schilderij had verkocht. Bij het schilderij zat een gratis kind, want de kunstenares was zo vruchtbaar als een konijn. Nu loopt er al vijf dagen een gillend kind door zijn woning en hij gaat zo de kunstenares mailen. Want bij de kunstenares is geen plek, maar bij de moeder van de kunstenares wel. Het kind zal worden opgevoed door haar strenge en gemene heks-grootmoeder tot ze veertien is en rond genoeg om gegeten te worden.
Ik ben een beetje sprakeloos.
Oud 23-11-2010, 18:41
Verwijderd
Citaat:

Ik heb een paar jaar geleden een kunstwerkje geleast op voorwaarde dat 't ook weer terug zou komen wanneer ik er genoeg van had. Nou heb ik haar al járen niet meer gesproken dus, maar ze zal het vast leuk vinden dat ik me netjes aan die afspraak houd.

Het werkje noemde ik dus haar kind. En zo. In een poging om.. Ach, laat ook maar.
Niet stoppen wanneer het verhaal op gang komt!
Oud 23-11-2010, 18:42
Verwijderd
Citaat:
hm, jij hebt meer voorstellingsvermogen dan ik
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten