Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
vet.
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of gewoon geen hulpstoffen natuurlijk,door altijd alles vers te maken, maar zelfs dan is het lastig om alle stoffen te vermijden die ooit een E-nummer hebben gekregen. Mag je nooit meer een appel eten omdat daar E296 in zit. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, ik ben vandaag heel hard gevallen (stomme kunstwinkels met hun smalle trapjes
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Ik heb een paar jaar geleden een kunstwerkje geleast op voorwaarde dat 't ook weer terug zou komen wanneer ik er genoeg van had. Nou heb ik haar al járen niet meer gesproken dus, maar ze zal het vast leuk vinden dat ik me netjes aan die afspraak houd. Het werkje noemde ik dus haar kind. En zo. In een poging om.. Ach, laat ook maar. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik stelde me voor dat hij een tijdje geleden een schilderij had verkocht. Bij het schilderij zat een gratis kind, want de kunstenares was zo vruchtbaar als een konijn. Nu loopt er al vijf dagen een gillend kind door zijn woning en hij gaat zo de kunstenares mailen. Want bij de kunstenares is geen plek, maar bij de moeder van de kunstenares wel. Het kind zal worden opgevoed door haar strenge en gemene heks-grootmoeder tot ze veertien is en rond genoeg om gegeten te worden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: