Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
PVV-leider Geert Wilders neemt Tweede Kamerlid Jhim van Bemmel een deel van zijn taken af, omdat hij heeft verzwegen dat hij ooit is veroordeeld voor valsheid in geschrifte. Wilders moet nog kijken welk deel van zijn portefeuille Van Bemmel moet inleveren.
Wilders stelde dat woensdagavond naar aanleiding van een uitzending van RTL Nieuws. Van Bemmel voert namens de PVV onder meer het woord over ruimtelijke ordening, consumentenzaken en de postmarkt. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of is dat oplichting? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik krijg ineens een halve paniekaanval doordat we geen naam hebben met een "OMG ja dat is de ware" gevoel. Straks krijgen we spijt van de naam die het gaat worden
![]() Serieus, het zweet staat me in de handpalmen en ik heb het heel heet en mijn hart gaat tekeer ![]() [/hormonale offtopicheid, excuus] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedenk voor jezelf hoeveel uren je nog hebt om eventueel een betere naam te verzinnen. Dat zijn er heel veel. Je bevalt nog laaaang niet! *geeft Moz thee en koekjes* |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh en een leuk verhaaltje ter illustratie. Namen zijn gewijzigd, maar het idee is hetzelfde. Vrienden van mijn ouders hadden een kind gekregen en afgesproken om het Julia te noemen. De man fietste naar de burgerlijke stand en dacht ondertussen: "Julia, Julia, ik ga in Godesname mijn kind toch geen Julia noemen." Dus hij kwam thuis: "Ik heb haar Heleen genoemd!" Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In totaal zijn 7 Kamerleden ooit veroordeeld. Ton Elias, die dikke van de VVD die laatst in P&W riep dat slechte leraren ontslagen moeten worden, heeft ooit eens gereden onder invloed. Een reactie van Elias: "We moeten er nu geen heksenjacht van maken he. Het is 30 jaar geleden, en voorwaardelijk. Ben ik nu dan ineens een slecht Kamerlid?" Ga het maar weer bagetelliseren zoals het een politicus betaamt ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop voor jullie dat jullie uiteindelijk tevreden ermee zijn. Of ineens dé ingeving krijgen. *aai* *aaitje voor de bebe* ;x |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het gaat er ook niet om dat het zoiets kleins is, maar wat dat zegt over zo'n Kamerlid. Namelijk dat ie niet te vertrouwen is en een leugenaar, hoezeer hij ook zal beweren dat hij daarna nooit meer zoiets gedaan heeft. En bovendien zegt het ook iets over zijn gebrek aan intelligentie, want het verzwijgen naar Wilders toe is ook niet heel erg slim. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|