Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoewel ik eigenlijk niet zeker weet of het wel echt de man op die specifieke foto was, maar degene over wie dat verhaal gaat is vrij bekend. En zoveel mensen met drie benen en meerdere geslachtsdelen zijn er niet, dus het lijkt me waarschijnlijk dat veruit de meeste plaatjes van mannen met die aandoening afbeeldingen zijn van hem.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt wel twee baarmoeders hebben, zelfs zonder drie benen te hebben en zelfs zonder twee vagina's te hebben (dan heb je een vagina die zich splitst). Dat is ook een geboorteafwijking.
En dan is het in theorie mogelijk om tegelijkertijd van twee kinderen zwanger te zijn die niet bij dezelfde seks verwekt zijn. Alleen je hebt wel maar 1 bloedvatenstelsel waar hormonen in rondzwemmen, dus die kinderen moeten dan wel bij dezelfde ovulatie verwekt zijn, dus dat kan nooit meer dan een aantal dagen schelen, en doordat bevallen ook hormonaal gaat worden die kinderen dan ook bij dezelfde bevalling geboren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik op de neonatologie zat, was er een drieling geboren,die verwekt was na IVF. Nu is dat niet zo raar, want bij IVF worden vaak twee of drie embryo's teruggeplaatst waardoor je kans hebt op een twee-eiige tweeling of drie-eiige drieling. En het komt bij IVF vaker dan bij natuurlijke verwekking voor dat een embryo zich deelt en zo een een-eiige tweeling wordt.
Dus als er drie embryo's waren geplaatst, was er niets aan de hand geweest. Als er twee waren geplaatst, had het een een-eiige tweeling plus een eenling kunnen zijn. Maar.... er was maar 1 embryo geplaatst. Nu denk je: een een-eiige drieling kan toch ook. En ja, dat kan. Maar dit waren twee jongens en een meisje, dus die waren per definitie niet eeneiiig! Bovendien waren alle drie de kindjes wat te vroeg geboren, maar het meisje was duidelijk minder te vroeg geboren dan de jongetjes. Ongeveer drie weken. Dus wat er waarschijnlijk is gebeurd, is dat de ouders twee weken voor het terugplaatsen seks hebben gehad, en dat de moeder daarbij zwanger is geraakt, en dat na de ivf één embryo is teruggeplaatst, en dat embryo heeft zich ook nog gedeeld... |
![]() |
|
WAT.
Huisgenoot: "Raad is waar ik NU heen ga?" ik: uhhh, slapen? "Nee, Duitsland, met een privevliegtuig. Er moet een hart opgehaald worden dus ik ga nu douchen en als een gek naar het UMC" WAT ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Plaatje wat er nu staat is duidelijker ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Uwe Boll maakt echt slechte films. Als in, echt echt slecht. Maar zn belastingtruukje werkt niet meer zo goed dus zn productie is wat verminderd geloof ik ;o
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die film, die gaat de intensiteit van auschwitz niet laten zien maar vervangen met iets plats en ongevoeligs. Vermoed ik. BAAgrghhrdbnsd |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat zijn er DOMME mensen op de wereld
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nouja, dat hij nou een grotere levensgenieter is dan Paranoide, dat kan ik me ook moeilijk voorstellen ![]() |
![]() |
|
|