Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2010, 09:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Oud 28-11-2010, 09:11
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 28-11-2010, 09:12
Verwijderd
Goeie titel
Oud 28-11-2010, 09:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
even ontbijten
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-11-2010, 09:13
Rationeel
Rationeel is offline
Ik moet me ook maar langzaam opmaken voor een openbaring, anders gaan mensen nog denken dat ze het ooit tegen me kunnen gebruiken
Oud 28-11-2010, 09:13
Verwijderd
@rationeel: haha zo had ik het nog niet bekeken
Oud 28-11-2010, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Ik moet me ook maar langzaam opmaken voor een openbaring, anders gaan mensen nog denken dat ze het ooit tegen me kunnen gebruiken
Oud 28-11-2010, 09:19
Verwijderd
Misschien moeten jullie gewoon met z'n allen afspreken om het voortaan consequent studenten.com te noemen
Oud 28-11-2010, 09:20
Verwijderd
Best een idee
Oud 28-11-2010, 09:21
Rationeel
Rationeel is offline
Ik schaam me niet voor het feit dat ik hier zit, maar ik weet zeker dat er een paar zijn die mijn volledige postgeschiedenis gaan doorsnuffelen. En daar heb ik niet zoveel zin in
Oud 28-11-2010, 09:26
Rationeel
Rationeel is offline
Ook maar eens opstaan en alle bijbehorende activiteiten ondernemem... *'beatrix'*
Oud 28-11-2010, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Ik schaam me niet voor het feit dat ik hier zit, maar ik weet zeker dat er een paar zijn die mijn volledige postgeschiedenis gaan doorsnuffelen. En daar heb ik niet zoveel zin in
Des te meer reden om de naam te noemen van een forum dat niet bestaat!
Oud 28-11-2010, 10:01
Verwijderd
*tumbleweed*
Oud 28-11-2010, 10:04
Verwijderd
*krekelgetsjirp*
Oud 28-11-2010, 10:04
Verwijderd
Ik wou dat illustreren met een korte youtube van een tumbleweed die door een lege woestijn rolt terwijl in de verte een gier schreeuwt, maar mensen kunnen tegenwoordig geen tumbleweeds meer filmen zonder óf keihard in lachen uit te barsen, óf er thuis cheesy muziek bij te editen voordat ze het online zetten. Dus jullie zullen je eigen fantasie moeten gebruiken.
Oud 28-11-2010, 10:04
Verwijderd
Sarah, jij weet ongetwijfeld wat een steenpuist is. Want in boeken en op het forum komen steenpuisten best vaak voor, maar eigenlijk heb ik geen idee wat het is of zo. En ik durf niet te googelen uit angst voor enge vieze plaatjes . Kan jij dat uitleggen?
Oud 28-11-2010, 10:05
Verwijderd
Citaat:
*krekelgetsjirp*
Oud 28-11-2010, 10:06
Verwijderd
Etmakas heeft een steenpuist ;dd;d
Ads door Google
Oud 28-11-2010, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Sarah, jij weet ongetwijfeld wat een steenpuist is. Want in boeken en op het forum komen steenpuisten best vaak voor, maar eigenlijk heb ik geen idee wat het is of zo. En ik durf niet te googelen uit angst voor enge vieze plaatjes . Kan jij dat uitleggen?
Een steenpuist is een diepe ontsteking van een haarzakje, waarbij weefsel afsterft het ziet eruit als een jeugdpuistje, maar dan groter en het gaat wat minder snel weg, en er kan een abces (holte gevuld met pus) door ontstaan waar je koorts van kan krijgen.
Oud 28-11-2010, 10:07
Verwijderd
Nou nee ik vroeg het me gewoon af.
Oud 28-11-2010, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Een steenpuist is een diepe ontsteking van een haarzakje, waarbij weefsel afsterft het ziet eruit als een jeugdpuistje, maar dan groter en het gaat wat minder snel weg, en er kan een abces (holte gevuld met pus) door ontstaan waar je koorts van kan krijgen.
Gadverdamme. Maar bedankt!
Oud 28-11-2010, 10:09
Verwijderd
Door dit topic trouwens. Korreltje voor korreltje eruitkrabbelen. *slikt*
Oud 28-11-2010, 10:12
Rationeel
Rationeel is offline
Nog 12 nachtjes slapen en dan heb ik mijn huisje!
Oud 28-11-2010, 10:15
Rationeel
Rationeel is offline
Oe, die Korea's... Ik heb wel eens zin in een verzetje
Oud 28-11-2010, 10:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Argh moe en ik moet eigenlijk zo weg en bleh
Advertentie
Oud 28-11-2010, 10:26
Verwijderd
even snel een stiekem forumberichtje vanaf werk. Ik had het echt niet meer toen ze scholieren.com noemde heb echt als een autist naar de tafel zitten staren en angstvallig niemnad aangekeken om niet in lachen uit te barsten
Oud 28-11-2010, 10:30
Verwijderd
Citaat:
even snel een stiekem forumberichtje vanaf werk. Ik had het echt niet meer toen ze scholieren.com noemde heb echt als een autist naar de tafel zitten staren en angstvallig niemnad aangekeken om niet in lachen uit te barsten
Het is maar goed dat ik niet jou kant op keek idd! 't Was mooi zeg.

Even heel iets anders, is er iemand die Judith Herzberg kent en me kan introduceren? Ze moet me adopteren.
Oud 28-11-2010, 10:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Stel nou dat er iemand van gisteravond nu zit te lezen dan zijn jullie allemaal busted. Want ze weten dat hier enge oude mannetjes zoals Jaeger en Dobermann zitten.. misschien zitten ze hier zelf ook wel.
Oud 28-11-2010, 10:38
Verwijderd
Ja joh, laten we lekker para worden allemaal.
Oud 28-11-2010, 10:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja joh, laten we lekker para worden allemaal.
Ik lach me kapot als dat gebeurt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-11-2010, 11:02
Verwijderd
Bwwpp.... ik heb een puist midden in dat kuiltje in mijn kin ;d;::
Oud 28-11-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Stel nou dat er iemand van gisteravond nu zit te lezen dan zijn jullie allemaal busted. Want ze weten dat hier enge oude mannetjes zoals Jaeger en Dobermann zitten.. misschien zitten ze hier zelf ook wel.
Waar heb ik dit nou weer aan te danken, je kwetst me

Ik had het Moment Supręme wel willen meemaken trouwens, ik heb gisteren al verschillende scenario's door m'n hoofd laten gaan toen Sann begon over "welk verhaaltje moet ik instuderen", wat een heerlijke socially awkward impending DOOM zeg

edit: Trouwens ik heb wat van je liedjes geluisterd en ik wil het graag nog 'ns horen maar dan met fatsoenlijke kwaliteit want het klinkt zo op het eerste oor best lekker.

Laatst gewijzigd op 28-11-2010 om 11:28.
Oud 28-11-2010, 11:34
Verwijderd
I just peed a little om dat verhaal van Lorelei
Oud 28-11-2010, 11:36
Verwijderd
oh godver ik lees dat nu pas ik moest pleurishard lachen
Oud 28-11-2010, 11:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Helleuw
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-11-2010, 11:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hehehe.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Ads door Google
Oud 28-11-2010, 11:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik snap trouwens niet dat jullie allemaal in de forumkast zitten, ik heb er nooit een geheim van gemaakt.

Hoewel ik, eerlijk is eerlijk, het soms wel stiekem een heel klein beetje genant vind.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-11-2010, 11:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Huhu forumpersoonlijkheid is een correct woord volgens FireFox.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-11-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Huhu forumpersoonlijkheid is een correct woord volgens FireFox.
Als FireFox een goede spellcheck heeft, dan weet die spellcheck dat je in het Nederlands altijd zelfstandige naamwoorden aan elkaar mag plakken en dat er dan een correct woord door ontstaat
(overigens rekent firefox het bij mij wel fout)
Oud 28-11-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Ik snap trouwens niet dat jullie allemaal in de forumkast zitten, ik heb er nooit een geheim van gemaakt.

Hoewel ik, eerlijk is eerlijk, het soms wel stiekem een heel klein beetje genant vind.
Ja, ik vind het ook nooit zo'n punt. Het is geen 1997 meer waarin alleen nerds van internet gebruik maken, iedereen heeft facebook, hyves, noem maar op, een forum is gewoon net zoiets.
Oud 28-11-2010, 11:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als FireFox een goede spellcheck heeft, dan weet die spellcheck dat je in het Nederlands altijd zelfstandige naamwoorden aan elkaar mag plakken en dat er dan een correct woord door ontstaat
(overigens rekent firefox het bij mij wel fout)
Ja nouja maar toch.

Citaat:
Ja, ik vind het ook nooit zo'n punt. Het is geen 1997 meer waarin alleen nerds van internet gebruik maken, iedereen heeft facebook, hyves, noem maar op, een forum is gewoon net zoiets.
Nee. De meeste mensen zitten op Facebook etc. zodat ze over zichzelf kunnen praten. Wij zitten hier om met elkaar te praten. En af te spreken. Ik kan me best voorstellen hoe kansloos dat overkomt. Maar datzelfde vind ik van het hebben van Facebook en dergelijke dus in dat opzicht..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-11-2010, 11:51
Verwijderd
Oh ik heb eigenlijik maar 1 persoon op facebook die altijd over zichzelf praat maar nooit op anderen reageert (en dat is een model, dus mogelijk doet ze dat irl ook ). De rest gebruikt het vooral om contact te houden met kennissen en op de hoogte te blijven van mensen die ze anders nooit meer zouden spreken
Oud 28-11-2010, 11:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik vind het ook nooit zo'n punt. Het is geen 1997 meer waarin alleen nerds van internet gebruik maken, iedereen heeft facebook, hyves, noem maar op, een forum is gewoon net zoiets.
Eens.

Citaat:
Nee. De meeste mensen zitten op Facebook etc. zodat ze over zichzelf kunnen praten. Wij zitten hier om met elkaar te praten. En af te spreken. Ik kan me best voorstellen hoe kansloos dat overkomt. Maar datzelfde vind ik van het hebben van Facebook en dergelijke dus in dat opzicht..
Ik meet ook nooit
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-11-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Ik snap trouwens niet dat jullie allemaal in de forumkast zitten, ik heb er nooit een geheim van gemaakt.

Hoewel ik, eerlijk is eerlijk, het soms wel stiekem een heel klein beetje genant vind.
Ik maak er geen geheim van hoor. Of nou ja, ik zou er nooit geheim van maken. Feit is wel dat in mijn eckte vriendengroep niemand zit die iemand van hier ontmoet heeft -- althans niet waar ik bij ben geweest.

Citaat:
Ja, ik vind het ook nooit zo'n punt. Het is geen 1997 meer waarin alleen nerds van internet gebruik maken, iedereen heeft facebook, hyves, noem maar op, een forum is gewoon net zoiets.
Ik wil zo graag terug naar die tijd eerlijk gezegd Internet weer van de nerds, geeks en andere outcasts. DO WANT
Oud 28-11-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Ik snap trouwens niet dat jullie allemaal in de forumkast zitten, ik heb er nooit een geheim van gemaakt.

Hoewel ik, eerlijk is eerlijk, het soms wel stiekem een heel klein beetje genant vind.
Het wordt niet als hip beschouwd in mijn vriendenkring hoor
Oud 28-11-2010, 11:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oh ik heb eigenlijik maar 1 persoon op facebook die altijd over zichzelf praat maar nooit op anderen reageert (en dat is een model, dus mogelijk doet ze dat irl ook ). De rest gebruikt het vooral om contact te houden met kennissen en op de hoogte te blijven van mensen die ze anders nooit meer zouden spreken
Dingen als facebook status (en twitterberichtjes enz) zijn toch sowieso al over jezelf en wat je doet e.d.? Je kunt dingen vanaf andere websites liken, wat betekent dat je aangeeft dat jij dingen hebt gezien die je leuk vindt, je kunt een heel profiel maken en foto's van jezelf plaatsen.. nouja enzovoorts. Het is sowieso al vrij gericht op jezelf, terwijl een forum dat in principe minder is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-11-2010, 11:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Eens.

Ik meet ook nooit
Je bent misschien niet naar een meet geweest, maar je hebt wel iemand in het echt gezien die je via het forum kende, toch?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-11-2010, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Dingen als facebook status (en twitterberichtjes enz) zijn toch sowieso al over jezelf en wat je doet e.d.? Je kunt dingen vanaf andere websites liken, wat betekent dat je aangeeft dat jij dingen hebt gezien die je leuk vindt, je kunt een heel profiel maken en foto's van jezelf plaatsen.. nouja enzovoorts. Het is sowieso al vrij gericht op jezelf, terwijl een forum dat in principe minder is.
Ja, maar de meeste mensen die ik ken plaatsen lang niet elke dag een facebookstatus, terwijl ze wel meerdere malen per dag op de status van anderen reageren. Het zijn een soort minitopicjes.

Twitter gebruik ik vooral voor contact met mijn ouders en zus, 'vroeger' stuurden we elkaar gewoon heel veel korte mailtjes met reply to all

Maargoed, een forum vind ik alsnog wel iets socialer dan een facebook, maar dat maakt het toch eerder mínder nerdig
Oud 28-11-2010, 11:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het wordt niet als hip beschouwd in mijn vriendenkring hoor
Dat beweer ik toch ook niet in de mijne ook niet
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-11-2010, 11:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, maar de meeste mensen die ik ken plaatsen lang niet elke dag een facebookstatus, terwijl ze wel meerdere malen per dag op de status van anderen reageren. Het zijn een soort minitopicjes.
Aan de andere kant hebben de meeste studentenverenigingen tegenwoordig ook fora. En op mijn werk moet ik ook 2 fora lezen en soms posten. Hmmm.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.