Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik dig, ik dig
![]() ![]() Even off topic; ter illustratie, dit is Suicide Silence live met het beroerdste publiek dat je ooit hebt gezien, maar een indicatie van de strakheid live: OT, nog een band die afgelopen weekend de belofte helemaal waar maakte: |
![]() |
||
Citaat:
Hoe embed ik een youtube video? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: MEh, Ik houd niet zo van Rise Against ![]() Alleen give it all vind ik leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben aan het twijfelen of ik die nu wel of niet live heb gezien. Ik vind ze best gaaf, dus als ik de kans heb gehad, zal ik die vast zijn gaan zien. |
![]() |
|
Ja zeg, ik ga niet al die nummers luisteren. Ik heb het eerste nummer gehoord, en dat was inderdaad kut.
En omdat bovenstaande post wellicht verwijderd gaat worden, zeg ik ook nog: Megadeth is altijd leuk.
|
Niet echt mijn ding, opnieuw... maar zo af en toe is het eigenlijk wel lekker.
![]() Maar gelukkig dat er niemand hier naar de slechte-maar-bekende muzikanten luisteren die je dag in dag uit hoort, en zelfs onder een steen ben je er niet veilig voor. Daarom ga ik nu voor:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Je nieuwste ontdekking Verwijderd | 365 | 12-04-2014 18:31 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Tar Anárion | 171 | 30-10-2012 11:50 | |
Muziek |
Original vs Cover PunkyFunkyDucky | 18 | 06-07-2012 20:43 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Verwijderd | 500 | 29-11-2010 21:27 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Issun | 500 | 19-02-2010 18:47 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 |