Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
...Finnen tonen nooit enige emotie?
Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat het zelfmoordcijfer daar vrij hoog was.
Advertentie
Oud 07-12-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Nope. Of nouja de twee die ik er kende in elk geval niet. Of zo minimaal dat het alleen zichtbaar/merkbaar was voor andere Finnen, met een bepaalde code of zo. Zo van ''als ik mijn mijn wijsvinger over mijn hand strijk ben ik ont-zet-tend blij.''
Oud 07-12-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Alleen woede. \m/ \m/
Ohja, in Finland waren ook die schietgebeurens op school en heel veel zelfmoorden en zo! *lampje*
Oud 07-12-2010, 18:59
Carn
Carn is offline
Citaat:

Noorwegen is sowieso een heel gesloten land. Mensen vertrouwen alleen op hun eigen mensen, het is heel erg dorpsmentaliteit daar.
Een beetje cultureel antropoloog zal je daar vast alles over kunnen vertellen Het zal vast te maken hebben met de niet al te vriendelijke leefomstandigheden qua natuur en voedsel en het dus 'samen' moeten rooien en daarom ook vaak negatief tegenover vreemdelingen staan omdat die een groep kunnen verstoren. Ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Jawel, op vrijdag- en zaterdagavond. Dan worden ze met z'n allen dronken en maken ze ruimte voor emotie.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ohja, in Finland waren ook die schietgebeurens op school en heel veel zelfmoorden en zo! *lampje*
Die zijn er in alle landen?
Oud 07-12-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Klopt, er was er laatst nog een in een winkelcentrum op een paar kilometer van waar ik woonde.
Verwijderd
Citaat:
Die zijn er in alle landen?
Finland had het hoogste zelfmoordcijfer van heel Europa en ik herinner me uit het nieuws wat schietincidenten op scholen in Finland. (Of misschien maar een, maar is dat in mijn hoofd verdubbeld, dat weet ik niet.)
Verwijderd
Citaat:
Haha Medeia die pasta begrijp ik wel maar TITANIC

Ik ga even volledig offtopic in dit topic maar ik ben met één van de betere sog-activiteiten bezig: een verlanglijstje maken voor de kerstman <3
Ja serieus. We gingen met een grote groep Titanic kijken (en eten, vooral) met als doel smakelijk te kunnen lachen en kut-opmerkingen te maken. Vervolgens maak ik de kut-opmerkingen en kruipen de Italianen steeds verder in hun stoel en verzuchten ze dingen als ''meeh, I feel al little sad now, this movie is so depressing. It's so sad that he dies!'' (like, mánnen, hè).
Oud 07-12-2010, 19:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Finland had het hoogste zelfmoordcijfer van heel Europa en ik herinner me uit het nieuws wat schietincidenten op scholen in Finland. (Of misschien maar een, maar is dat in mijn hoofd verdubbeld, dat weet ik niet.)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...y_suicide_rate

Tja, België staat er nèt onder. Wat zegt dat over Belgen?
Oud 07-12-2010, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, niet het hoogste zelfmoordcijfer. Wel relatief hoog.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_suicide_rate
Oud 07-12-2010, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Ja serieus. We gingen met een grote groep Titanic kijken (en eten, vooral) met als doel smakelijk te kunnen lachen en kut-opmerkingen te maken. Vervolgens maak ik de kut-opmerkingen en kruipen de Italianen steeds verder in hun stoel en verzuchten ze dingen als ''meeh, I feel al little sad now, this movie is so depressing. It's so sad that he dies!'' (like, mánnen, hè).
Volgens mij had ik me kostelijk geamuseerd als ik daar tussen had gezeten.
Oud 07-12-2010, 19:03
Carn
Carn is offline
lolzikwaseerderdanKazet
Oud 07-12-2010, 19:03
Verwijderd
Citaat:

Tja, België staat er nèt onder. Wat zegt dat over Belgen?
Dat Belgen ruime normen hebben om iets zelfmoord te noemen?

Citaat:
Nee hoor, niet het hoogste zelfmoordcijfer. Wel relatief hoog.

Ohja, dan had ik dat verkeerd onthouden.
Oud 07-12-2010, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Italianen zijn sowieso mooi volk. Ik versta het best redelijk omdat ik goed Frans spreek en toen waren er een stel stoere jongens onderling iemand voor finocchio aan het uitmaken. Er liep namelijk een übernicht voorbij. Maar 5 minuten later wel een spiegeltje vragen aan je vrienden en aan je wenkbrauwen plukken in het openbaar.
Verwijderd
Die schietpartijen hebben ook te maken met het feit dat je in Finland dienstplicht hebt (dus iedereen leert schieten) en je vrij makkelijk aan wapens kan komen omdat veel mensen jagen en/of reservist zijn.
Verwijderd
Citaat:
volgens mij wist ik dat eigenlijk wel, excuse

Maar goed, de scheiding tussen mijn ouders ging eigenlijk ook prima en het zat er al heeeeeeeeeel lang aan te komen dus misschien had dat onbewust ook wel wat geholpen.
Het zal sowieso heel erg verschillen per persoon en per ouders

Bij mij zat het er niet al heel lang aan te komen, het zat niet goed, dat had ik wel door, maar het ging wel heel snel allemaal en het was nou niet bepaald zo dat ik kon zeggen 'Het is maar beter als ze uit elkaar gaan'. Verder was ik misschien júist wel zo emotioneel omdat ik al een stuk ouder was, en ik alles ging analyseren tot in den treuren en daaruit ging concluderen dat ik het had kunnen voorkomen. Wat natuurlijk niet zo is.

Maar goed

Bij jou heeft het verhaal vooral een naar staartje, toch?
Verwijderd
Citaat:
lolzikwaseerderdanKazet
Zie mijn link.
Oud 07-12-2010, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Italianen zijn sowieso mooi volk. Ik versta het best redelijk omdat ik goed Frans spreek en toen waren er een stel stoere jongens onderling iemand voor finocchio aan het uitmaken. Er liep namelijk een übernicht voorbij. Maar 5 minuten later wel een spiegeltje vragen aan je vrienden en aan je wenkbrauwen plukken in het openbaar.
Oud 07-12-2010, 19:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zie mijn link.
die zijn hetzelfde
Verwijderd
Citaat:
die zijn hetzelfde
Kijk nog eens.
Verwijderd
Citaat:
Nee, het kwam omdat ik uitlegde waarom ik vond dat de problemen voor een groter deel haar schuld waren dan zij vond.

Maar uiteindelijk heeft dat wel tot vooruitgang geleid. Harde heelmeesters maken smakelijke wonden!
Wie was het?
Oud 07-12-2010, 19:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kijk nog eens.
Oud 07-12-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Wie was het?
Jij.
Oud 07-12-2010, 19:09
Uice
Uice is offline
Nee, gewoon een vriendin. Ik pm je, Para.
Oud 07-12-2010, 19:12
Verwijderd
Vannacht had ik gedroomd dat ik doodging. Dood zijn was heel leuk, want onder de grond was een soort permanent songfestival. En daarom heb ik al de hele dag Believe in mijn hoofd
Oud 07-12-2010, 19:14
Verwijderd
ik vind dat lelijke dagen mogen worden afgesloten met voetbal in de pub
Oud 07-12-2010, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Jij.
Dat lijkt me ongeveer even waarschijnlijk als dat jij stiekem een psychologiestudent bent.
Uice
Uice is offline
Voetbal schmoetbal schrootbal.
Verwijderd
Citaat:
Nee, gewoon een vriendin. Ik pm je, Para.
Oud 07-12-2010, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me ongeveer even waarschijnlijk als dat jij stiekem een psychologiestudent bent.
Nou ja, dat kost ook zo weinig tijd dat ik me wel kan voorstellen dat psychologiestudenten soms vergeten dat ze het studeren.
Oud 07-12-2010, 19:21
Carn
Carn is offline
Oud 07-12-2010, 19:24
Uice
Uice is offline
Dit is fucking raar.

http://www.garfield.com/comics/vault...89&addr=891023
Oud 07-12-2010, 19:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
halloween?
Oud 07-12-2010, 19:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
halloween.
Maar dan nog. Moeten we er nu vanuit gaan dat
Spoiler
Oud 07-12-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Maar dan nog. Moeten we er nu vanuit gaan dat
Spoiler
Huh, die strip gaat gewoon door (to be continued), en er is een afsluiter, even verderop. Dus ik snap niet wat je bedoelt.
Oud 07-12-2010, 20:46
Verwijderd
Hebben jullie trouwens de film "The Island" gezien (geregisseerd door Michael Bay)? Hij deed me een beetje aan The Room denken.
Oud 07-12-2010, 20:46
Verwijderd
Is toch met Ewan McGregor en Scarlett Johansson? Nee, niet gezien. Zij zijn wel gaaf, maar de film schijnt nogal kut te zijn.
Oud 07-12-2010, 20:49
Verwijderd
Nee, als je aan zo'n film meewerkt ben je niet gaaf, dan ben je een Untermensch.

Tenzij ze het expres deden omdat ze het grappig vonden te spelen in een tergend slechte film, dan zijn ze wel gaaf.
Oud 07-12-2010, 20:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
Huh, die strip gaat gewoon door (to be continued), en er is een afsluiter, even verderop. Dus ik snap niet wat je bedoelt.
Ja, en die afsluiter suggereert
Spoiler
Oud 07-12-2010, 20:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kazet, waar is pip?
Oud 07-12-2010, 20:52
Verwijderd
Little Phoebe, hier naast me op een stoel, hoezo?
Oud 07-12-2010, 20:52
Verwijderd
Of nee, ik bedoel: met een prop in haar mond in de berging.
Oud 07-12-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Nee, als je aan zo'n film meewerkt ben je niet gaaf, dan ben je een Untermensch.

Tenzij ze het expres deden omdat ze het grappig vonden te spelen in een tergend slechte film, dan zijn ze wel gaaf.
Gave mensen maken ook wel eens fouten. Ewan Mcgregor is sowieso belachelijk gaaf, en daarmee basta. Maar dat die film tergend slecht is, wil ik wel geloven ja. Misschien kreeg ie er heel veel geld voor.
Uice
Uice is offline
Welke forumer beeld ik uit:

Verwijderd
In de berging
Oud 07-12-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Gave mensen maken ook wel eens fouten. Ewan Mcgregor is sowieso belachelijk gaaf, en daarmee basta. Maar dat die film tergend slecht is, wil ik wel geloven ja. Misschien kreeg ie er heel veel geld voor.
Dan nog, Ewan McGregor heeft toch hopelijk wel genoeg geld, waarom meewerken aan een film die de rest van zijn carrière een zwarte, stinkende schandvlek op zijn c.v. is?
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]
Eddy Kaas. Kaas Zoëy. Goudse Kerel. Gele Man. Eetbaar Kaal. Gaten JPG. Eén van die, denk ik.
Verwijderd
Mensen met internetkennis naamzoek: Ik moet om me te registreren op een site invullen of mijn e-mailadres HTML of Text is, enig idee welk van die twee gmail is?
Oud 07-12-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]
Kazettie.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten