Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh oke ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
ik moet nu denken aan iemand die bij een stage-intervisie opeens compleet begon te janken om alles wat er wel niet mis was, dat was echt zo intens vervelend
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach ja, huilen. Eerst kon ik het niet, tenminste niet waar anderen bij waren. Toen gingen mijn ouders scheiden en deed ik ineens niet anders. En nu ben ik gewoon normaal
![]() En bij films huil ik soms, maar nooit bij héél heftige films, gewoon van die films die ergens herkenbaar zijn ofzo. Bij What's eating Gilbert Grape moet ik altijd huilen, en bij In her shoes (zussenliefde/haat). |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hmm. Och ik kan, in een juiste nostalgische bui en een fles alcohol ook wel wat weemoedig worden bij sommige films ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
vanaf 4:20 ofzo. ja, mmm, ik ben benieuwd of je als redelijk intuïtief tekenaar ofzo anders zou gaan werken. Dunno! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heeft het normaal/irritant vinden van huilen niet ook te maken met opvoeding?
Ik heb bijvoorbeeld mijn moeder nog NOOIT zien huilen. Wel heel erg boos, maar dan ook op hele terechte momenten. Mijn vader is volgens mij emotioneler dan zij, en hij is altijd ineens heel erg verontwaardigd en dat gaat hij in z'n schuur zitten. Huilen = voor mietjes is een beetje het motto. Maar mijn zus belt dan wel altijd in tranen op over de gekste dingetjes. Hmm..
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar uiteindelijk heeft dat wel tot vooruitgang geleid. Harde heelmeesters maken smakelijke wonden!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarvoor kreeg ik het echt bijna nooit voor mekaar om te huilen als anderen erbij waren, ook al stonden de tranen echt in mijn ogen. Dat was ook niet helemaal gezond. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind mensen uit Scandinavië ook altijd erg kil. Ik geloof wel dat het cultureel bepaald is. Ik kan, maar alleen als ik dat wil, ook een beetje british stuck up zijn volgens vrienden. En dat is dan toch een beetje anders dan verwaand. Vriendinnetje van mij heeft een Nederlandse naam maar is Amerikaanse en heel veel mensen denken dat ze overdreven is terwijl ik gewoon weet dat ze thuis niet anders gewend is.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
</of zo> |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, de scheiding tussen mijn ouders ging eigenlijk ook prima en het zat er al heeeeeeeeeel lang aan te komen dus misschien had dat onbewust ook wel wat geholpen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd