Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:
OMFG Mijn dag kan nu al niet meer stuk. Ik had gister een werkje geupload naar RedBubble en net kreeg ik een mail dat ie 'so brilliant' was dat ie wordt gefeatured op de homepage

[afbeelding]

Citaat:
Jézus wat slecht

Voilà, hier is mijn haar:
[afbeelding]
staat je goed
Citaat:
Oh, dat soort antwoorden geef ik altijd. Na een tijdje wordt de grap dan wel saai. In Pips ogen dan, in mijn ogen wordt het natuurlijk steeds grappiger.
saai is een understatement.
Advertentie
Oud 11-12-2010, 16:38
Verwijderd
Citaat:
ik vraag me af of ze het waardeert dat ik het jou heb laten lezen
oh dan laat maar
Oud 11-12-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
ik ben een beetje agressief de laatste tijd net ook al boos iemand midden in een telefoongesprek weggedrukt.
Als alternatief voor je vingers in je oren stoppen en met je voeten op de grond gaan stampen terwijl je schreeuwt "NANA NANA NA IK KAN JOU NIET HOOOOREN"?
Oud 11-12-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Neem het goedkoopste.
Ook dat gaat in dit geval op!
Oud 11-12-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
oh dan laat maar
Ik zeg het uiteindelijk toch wel en ze zet er niet voor niks bij dat ze je waardeert, denk ik dan maar
Oud 11-12-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Als alternatief voor je vingers in je oren stoppen en met je voeten op de grond gaan stampen terwijl je schreeuwt "NANA NANA NA IK KAN JOU NIET HOOOOREN"?
Ja. Gewoon zo van: 'dit boeit me niet, doei'
*ophang*

het lijkt wel alsof ik opnieuw puber ofzo
Oud 11-12-2010, 16:45
Verwijderd
Citaat:
*ophang*

Dit is misschien een wat rigoreus voorbeeld, maar toch in het algemeen, voor mensen die lekker duidelijk zijn en/of voor zichzelf kiezen.
Oud 11-12-2010, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Nou, gister bijvoorbeeld zei die vriend dat ik vergeten was de soep mee te nemen die we zouden gaan eten, dat de lamp stuk was en dat hij een boek uit het raam gegooid had. En dat zegt ie 'het was een grapje' en dan snapt ze de grap niet.
ah ik weet nooit hoe ik op dat soort grapjes moet reageren ik snap ze wel, maar wat moet ik dan antwoorden? Ik ben niet ad rem ofzo. Dus meestal glimlach ik als een gansje totdat diegene weer normale dingen zegt.
Oud 11-12-2010, 16:47
Verwijderd
Ik vind mensen die de hoorn er op gooien HEEL irritant
Oud 11-12-2010, 16:47
Verwijderd
Ik heb zin in yoghurt met muesli en koffie, omdat ik net heb geslapen.
Oud 11-12-2010, 16:48
Verwijderd
Citaat:
ja dat is het ook maar ik vind mensen die lopen te etteren om het etteren nog irritanter.
Oud 11-12-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk is het terecht als iemand dat doet, toch? Ik loop ook wel eens weg bij een gesprek als het me niet zint, maar ook niet zómaar.
Oud 11-12-2010, 16:50
Uice
Uice is offline
Citaat:
ah ik weet nooit hoe ik op dat soort grapjes moet reageren ik snap ze wel, maar wat moet ik dan antwoorden? Ik ben niet ad rem ofzo. Dus meestal glimlach ik als een gansje totdat diegene weer normale dingen zegt.
Ja, jij bent dan ook het slachtoffer van de grap, je hoeft er verder niet zo veel mee.
Oud 11-12-2010, 16:51
Verwijderd
Citaat:
*ophang*

Eh, belde die persoon jou of ben jij degene die iemand opbelde? En heb je eerst je verhaal afgestoken en toen die persoon wilde reageren, heb je toen opgehangen?

Citaat:
Hahaha, awww.
Oud 11-12-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
ja dat is het ook maar ik vind mensen die lopen te etteren om het etteren nog irritanter.
Citaat:
Waarschijnlijk is het terecht als iemand dat doet, toch? Ik loop ook wel eens weg bij een gesprek als het me niet zint, maar ook niet zómaar.
I know maar het zit dan weer in mijn karakter om dan te zeggen 'fuck you, ik hang NU op'. Ik moet het altijd even aankondigen anders word ik gek (en andersom geldt dat ook).
Oud 11-12-2010, 16:55
Verwijderd
Ik heb nog nooit telefoongesprekken gehad waarin ik wilde zeggen "FUCK YOU ik hang NU op!" -- of dat wederzijds is durf ik niet met zekerheid te zeggen maar ik verdenk bepaalde helpdesks/instanties er van een wrok te koesteren jegens mijn immer charmante persoontje. Verder ben ik vet lief in het echt dusch.
Oud 11-12-2010, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Eh, belde die persoon jou of ben jij degene die iemand opbelde? En heb je eerst je verhaal afgestoken en toen die persoon wilde reageren, heb je toen opgehangen?

Hahaha, awww.
nee joh malle
Spoiler
Oud 11-12-2010, 16:58
Verwijderd
Citaat:
nee joh malle
Spoiler
Meh, dan sta je in je recht.
Oud 11-12-2010, 16:59
Verwijderd
Kak, 6 uur alweer, tijd om naar de bios te gaan. Später!
Oud 11-12-2010, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit telefoongesprekken gehad waarin ik wilde zeggen "FUCK YOU ik hang NU op!" -- of dat wederzijds is durf ik niet met zekerheid te zeggen maar ik verdenk bepaalde helpdesks/instanties er van een wrok te koesteren jegens mijn immer charmante persoontje. Verder ben ik vet lief in het echt dusch.
Ik wel maar ook hou ook wel van een goede telefonische réprimande of fittie op zijn tijd Al ben ik het laatste best wel lief aan het worden.
Oud 11-12-2010, 17:04
Batave
Batave is offline
Dobermann was.. raar.
Oud 11-12-2010, 17:34
Verwijderd
mijn zusje zou hier tussen 4 en 5 zijn
Oud 11-12-2010, 18:08
Verwijderd
ahhjghjdehfkjdsf sdlkjbhfkljbs;k;djf ik word zo gestoord van deze schoolopdracht
Oud 11-12-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
mijn zusje zou hier tussen 4 en 5 zijn
Als jouw zusje op mijn broer lijkt is dat al relatief goed op schema
Oud 11-12-2010, 18:30
Verwijderd
Vanavond Wim Helsen op NL3. Het uur van de prutser, .
Oud 11-12-2010, 18:33
Verwijderd
*reclame*
hebben jullie nog gratis kerstversieringen nodig?
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1821920
Oud 11-12-2010, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht altijd dat helpdesks etc ook nooit mochten ophangen, maar ik heb het bij t-mobile wel gehad. Het was zelfs zo erg dat ik een e-mail van t-mobile heb gehad dat ze niet meer met mij willen praten.
Oud 11-12-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht altijd dat helpdesks etc ook nooit mochten ophangen, maar ik heb het bij t-mobile wel gehad. Het was zelfs zo erg dat ik een e-mail van t-mobile heb gehad dat ze niet meer met mij willen praten.
Ja, ze mogen ophangen als ze vinden dat de klant ze onheus bejegent. Als je graag hun tijd wil verspillen kun je beter op een vraag van hen antwoorden 'oh, dat moet ik even opzoeken, ogenblikje', de telefoon op tafel leggen en iets anders gaan doen.
Oud 11-12-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, ze mogen ophangen als ze vinden dat de klant ze onheus bejegent. Als je graag hun tijd wil verspillen kun je beter op een vraag van hen antwoorden 'oh, dat moet ik even opzoeken, ogenblikje', de telefoon op tafel leggen en iets anders gaan doen.
Ja, maar dat deed ik dus niet. Ik vroeg enkel steeds of zij kon uitleggen hoe zij daarbij kwam. Maar op een gegeven moment zei ze: ik heb nu wel genoeg uitgelegd, dag.
Maar bedankt voor de tip, dan doe ik dat voortaan
Oud 11-12-2010, 18:54
Verwijderd
Ik vind 'Nog meer uggs' wel een goede banreden.

Oh dat doet me denken, Pip naamzoek. JIj zocht toch goedkope sneeuwschoenen? Er is hier een winkel, Shoe Outlet, die verkoopt altijd merkloze schoenen van vorig jaar, en dan dingen als glitterpumps van 100% plastic voor 5 euro enzo. Die hebben nu waterdichte nepleren sneeuwlaarzen van 15 euro die er nog niet eens zo fout uitzien, gewoon grijs. Er is vast ook wel zo'n soort winkel in Den Haag met vergelijkbare laarzen.

Laatst gewijzigd op 11-12-2010 om 18:59.
Oud 11-12-2010, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ga nu eens kijken of er forumers met uggs op de foto staan
Oud 11-12-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:

Oh dat doet me denken, Pip naamzoek. JIj zocht toch goedkope sneeuwschoenen? Er is hier een winkel, Shoe Outlet, die verkoopt altijd merkloze schoenen van vorig jaar, en dan dingen als glitterpumps van 100% plastic voor 5 euro enzo. Die hebben nu waterdichte nepleren sneeuwlaarzen van 15 euro die er nog niet eens zo fout uitzien, gewoon grijs. Er is vast ook wel zo'n soort winkel in Den Haag met vergelijkbare laarzen.
Ik heb kaplaarsjes gevonden. met 1 paar normale en 1 paar dikke sokken prima warm! Maar bedankt voor de tip.
Ik had die sneeuwschoenen gepast maar het liep voor geen meter met die gekke zware zolen.
Oud 11-12-2010, 19:15
Uice
Uice is offline
Sorry voor die duw bij Albert Heijn
Ik wou gewoon een stoere jochie zijn

(8)
Oud 11-12-2010, 19:25
Batave
Batave is offline
Citaat:
Sorry voor die duw bij Albert Heijn
Ik wou gewoon een stoere jochie zijn

(8)
Is McMartin terug?
Oud 11-12-2010, 19:38
Verwijderd
Goedenavond. Ik heb vandaag een zeer concrete bijdrage geleverd aan de vergadering, waarin altijd ontzettend lang bij ontzettend veel dingen wordt stilgestaan. Ik vind mezelf dan altijd lekker to-the-point (terwijl ik toch ook aardig kan lullen, maar die vier - mannelijke - collega's spannen echt de kroon!)
Oud 11-12-2010, 19:45
Verwijderd
Goeienavond!
Oud 11-12-2010, 19:45
Verwijderd
Ik heb een groentemengsel (tomaat, ui, paprika e.d.) in een ovenschaal met olijfolie in de oven gedaan. Hoe lang moet dat ongeveer?
Oud 11-12-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een groentemengsel (tomaat, ui, paprika e.d.) in een ovenschaal met olijfolie in de oven gedaan. Hoe lang moet dat ongeveer?
Uhh, op hoeveel graden? Op 200 iets van 20 minuten ofzo.
Oud 11-12-2010, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Uhh, op hoeveel graden? Op 200 iets van 20 minuten ofzo.
oke
Oud 11-12-2010, 19:48
Batave
Batave is offline
De dans-scène in napoleon dynamite , maar verder een beetje saai.
Oud 11-12-2010, 19:55
Uice
Uice is offline
Citaat:
De dans-scène in napoleon dynamite , maar verder een beetje saai.
Ik vind het sowieso wel een fijne film. De meeste goede grappen eruit zijn echter doodgemeemt door de fans.
Oud 11-12-2010, 20:05
Uice
Uice is offline
Ik heb nu wat deeg voor brood, en het is aan het rijzen. Als het klaar is, kan ik het dan gewoon in de koelkast zetten en het morgen bakken?
Oud 11-12-2010, 20:15
freezer
freezer is offline
Oud 11-12-2010, 20:16
Verwijderd
Pff, ik ben echt half dood momenteel, ook geestelijk.
Oud 11-12-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu wat deeg voor brood, en het is aan het rijzen. Als het klaar is, kan ik het dan gewoon in de koelkast zetten en het morgen bakken?
Volgens het internet kan dat niet alleen, het brood wordt er schijnbaar ook lekkerder van.

http://www.fornobravo.com/forum/f10/...ridge-653.html
http://www.kitchencookingrecipes.com...overnight.html

Maar het moet morgenochtend dan wel eerst op kamertemperatuur komen voor je 't gaat bakken, en daar hebben we niet echt tijd voor, toch?
Oud 11-12-2010, 20:18
Batave
Batave is offline
Ben jij dat?
Oud 11-12-2010, 20:19
freezer
freezer is offline
Citaat:
Ben jij dat?
Jup!
Oud 11-12-2010, 20:24
Batave
Batave is offline
Ik voel me zo oud als ik zie dat mensen die in 1998 geboren zijn al 12 zijn .
Oud 11-12-2010, 20:25
freezer
freezer is offline
Citaat:
Ik voel me zo oud als ik zie dat mensen die in 1998 geboren zijn al 12 zijn .
Ahh Ik vind het altijd heel raar. Mensen die jong zijn willen ouder zijn, en mensen die oud zijn willen jong zijn.
Oud 11-12-2010, 20:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Volgens het internet kan dat niet alleen, het brood wordt er schijnbaar ook lekkerder van.

http://www.fornobravo.com/forum/f10/...ridge-653.html
http://www.kitchencookingrecipes.com...overnight.html

Maar het moet morgenochtend dan wel eerst op kamertemperatuur komen voor je 't gaat bakken, en daar hebben we niet echt tijd voor, toch?
Oh, dat komt wel goed.

Regels voor berichten