Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb net uitgerekend dat m'n huidige studieschuld ongeveer 28.000,- is. Dat wordt dus iets van 155,- per maand afbetalen, ongeveer net zoveel als collegegeld. Prima te doen
![]() Als ik nog een tweede studie ga doen dan wordt het moar like 66.000,- en dan moet ik ongeveer 368,- per maand afbetalen, ook goed te doen. Behalve dat ik niet weet of ik überhaupt een tweede studie kan doen, want het is onbekend of die boete ook voor tweede studies geldt, maar goed. Dat zal snel genoeg blijken. ![]() Paranoide naamzoek terugvindpost voor future reference. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is het leven eigenlijk onwaarschijnlijk relaxt als je geen macht of rijkdom ambieert. Ik woon het liefst in een huis dat zo klein is dat ik 'm in één oogopslag kan overzien, en qua spullen is het enige wat ik echt wil een dikke computer, eens per jaar een nieuwe gadget en een goed bed. Dikke kak aan interieur, mooie auto's, inbouwkeukens en wekelijks winkelen. Als ik zou willen zou ik na m'n opleiding gewoon drie dagen per week kunnen gaan werken en daar zou ik dan uitstekend van kunnen rondkomen. Inclusief festivalbezoekjes, aflossen van de studieschuld, sparen voor kleinschalige artistieke projecten, en eens per twee/drie jaar een vakantie in een ver oord. Chill
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De artsen zullen waarschijnlijk stellen dat baby’s met anencefalie doof, blind en zonder bewustzijn geboren worden en dat ze geen pijn kunnen registreren. Ervaringen van vele betroffen families die een kindje met anencefalie hadden spreken dit echter tegen. Eventueel aanwezig hersenweefsel verschilt van kind tot kind. Er kan functionerend hersenweefsel aanwezig zijn wat verklaard dat er gevallen bekend zijn van baby’s die in staat waren te drinken en te slikken, te huilen en te horen. Vibraties, harde geluiden en bewegingen waar te nemen en zelfs op licht te reageren. Het belangrijkste van alles is echter, ze voelen onze liefde. Want liefde wordt met het hart gegeven en ontvangen en daarvoor heb je geen perfect werkende hersenen nodig.
Wat een bull. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
eraserheadachtige baby's zie ik nu voor me |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb niet gekeken hoor. Maar wat een fucking bullshit, daadwerkelijk goede muzikanten/zangeressen krijgen een minuutje, en ze gaan wel 4:33 min stil zitten zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens heeft John Cage best leuke "gewone" dingen gemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hoi.
Ik kreeg de huur van m'n ouders en betaalde de rest zelf. Dat was soms best wel pittig, want ik kon echt maximaal 5 uur werken in de week, omdat ik het gewoon megadruk had op de academie, ook heel veel contacturen enzo. Maar ik ben pas in mijn laatste jaar gaan bijlenen. En heb nooit overdreven zuinig hoeven leven ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb er wel respect voor als je (veel) kunt werken naast je studie. Ik doe alleen freelancewerk af en toe, wat neerkomt op af en toe intensief bezig zijn en dan weer alle tijd voor de studie. Als ik elke week twee dagen ergens achter de toonbank moest staan zou ik me teveel druk maken om beide dingen en teveel gaan schuiven met slaap/eten/huiswerk/etc waardoor 't allemaal in de soep zou lopen. Ik kan me maar op één groot ding tegelijk focussen, dus óf onderwerp 'studie', óf 'werk', óf 'groot project X'. Zodra het meer dingen worden gaat de boel opeens overlopen, want dan probeer ik alle verschillende dingen de volle aandacht te geven en zeker op lange termijn werkt dat voor geen meter. /excuusautist
|
![]() |
|
|