Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2010, 18:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou docent gemaild, scriptiebegleider en examencommissie. Vrijdag heb ik inzage, kijken of er dan nog wat te redden valt.

Ik geloof niet dat ik me eerder zo kut heb gevoeld
Ik denk dat het wel helemaal goed gaat komen .
Oud 13-12-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
En dan kan je makkelijk die 3000 euro er bij verdienen!
Er wordt inmiddels gesproken over 5000. Maar ook dat, ja
Oud 13-12-2010, 18:34
Verwijderd
Jullie zijn lief. Nu ga ik naar Zwolle voor bier en knuffels. Fijne avond
Verwijderd
Ik heb net uitgerekend dat m'n huidige studieschuld ongeveer 28.000,- is. Dat wordt dus iets van 155,- per maand afbetalen, ongeveer net zoveel als collegegeld. Prima te doen Vooral als je in berekening neemt dat ik ook nu prima rondkom, en als ik ga werken dan is mijn inkomen natuurlijk veel hoger. Ik ben verder niet van plan om binnenkort te verhuizen of om binnen de komende tien jaar een huis te kopen, dus prrrrima.

Als ik nog een tweede studie ga doen dan wordt het moar like 66.000,- en dan moet ik ongeveer 368,- per maand afbetalen, ook goed te doen. Behalve dat ik niet weet of ik überhaupt een tweede studie kan doen, want het is onbekend of die boete ook voor tweede studies geldt, maar goed. Dat zal snel genoeg blijken.

Paranoide naamzoek terugvindpost voor future reference.
Verwijderd
succes sann!
Oud 13-12-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Je hebt trouwens ook zo'n grrristelijk wuuf dat een kind baarde met anencefalie. Dat is dus een kind zonder hersens. Heel letterlijk zonder hersens, hun hoofd bestaat voornamelijk uit het gezicht en wat losse huidflappen. Die kinderen worden meestal geaborteerd, want ze zijn niet levensvatbaar, maar die vrouw was in al haar grrristelijkheid tegen abortus, dus heeft ze 'm gehouden. Na de geboorte doopte ze het Faith Hope en hield ze een weblog bij met zoete teksten en vooral ook heel veel video's van dat kind, op haar schoot, happend naar adem en schokkend in dierlijke doodstrijd, terwijl zij er 'koetsiekoetsiekooeeee' tegen zei. Absurd kijkmateriaal. Ook omdat de kersverse moeder de kirrende posts afwisselde met dingen als 'vandaag heb ik de ogen van Faith Hope dichtgetaped, omdat ze er anders uit zouden vallen. Het werkt heel goed! '

Citaat:
Nou docent gemaild, scriptiebegleider en examencommissie. Vrijdag heb ik inzage, kijken of er dan nog wat te redden valt.

Ik geloof niet dat ik me eerder zo kut heb gevoeld
Jezus, wat kut voor je :\ Ik hoop dat ze niet zo moeilijk doen over een her (zeker niet als je je penibele situatie uit de doeken doet) en ik hoop ook dat die hele boete-vanwege-studievertraging niet doorgaat.
Oud 13-12-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net uitgerekend dat m'n huidige studieschuld ongeveer 28.000,- is. Dat wordt dus iets van 155,- per maand afbetalen, ongeveer net zoveel als collegegeld. Prima te doen Vooral als je in berekening neemt dat ik ook nu prima rondkom, en als ik ga werken dan is mijn inkomen natuurlijk veel hoger. Ik ben verder niet van plan om binnenkort te verhuizen of om binnen de komende tien jaar een huis te kopen, dus prrrrima.

Als ik nog een tweede studie ga doen dan wordt het moar like 66.000,- en dan moet ik ongeveer 368,- per maand afbetalen, ook goed te doen. Behalve dat ik niet weet of ik überhaupt een tweede studie kan doen, want het is onbekend of die boete ook voor tweede studies geldt, maar goed. Dat zal snel genoeg blijken.

Paranoide naamzoek terugvindpost voor future reference.
Mijn schuld is iets van 5000 euro als ik afgestudeerd ben, niet slecht voor een achtstejaars.
Oud 13-12-2010, 18:47
Verwijderd
Wat is het leven eigenlijk onwaarschijnlijk relaxt als je geen macht of rijkdom ambieert. Ik woon het liefst in een huis dat zo klein is dat ik 'm in één oogopslag kan overzien, en qua spullen is het enige wat ik echt wil een dikke computer, eens per jaar een nieuwe gadget en een goed bed. Dikke kak aan interieur, mooie auto's, inbouwkeukens en wekelijks winkelen. Als ik zou willen zou ik na m'n opleiding gewoon drie dagen per week kunnen gaan werken en daar zou ik dan uitstekend van kunnen rondkomen. Inclusief festivalbezoekjes, aflossen van de studieschuld, sparen voor kleinschalige artistieke projecten, en eens per twee/drie jaar een vakantie in een ver oord. Chill
Oud 13-12-2010, 18:48
Verwijderd
De artsen zullen waarschijnlijk stellen dat baby’s met anencefalie doof, blind en zonder bewustzijn geboren worden en dat ze geen pijn kunnen registreren. Ervaringen van vele betroffen families die een kindje met anencefalie hadden spreken dit echter tegen. Eventueel aanwezig hersenweefsel verschilt van kind tot kind. Er kan functionerend hersenweefsel aanwezig zijn wat verklaard dat er gevallen bekend zijn van baby’s die in staat waren te drinken en te slikken, te huilen en te horen. Vibraties, harde geluiden en bewegingen waar te nemen en zelfs op licht te reageren. Het belangrijkste van alles is echter, ze voelen onze liefde. Want liefde wordt met het hart gegeven en ontvangen en daarvoor heb je geen perfect werkende hersenen nodig.

Wat een bull.
Oud 13-12-2010, 18:48
Verwijderd
De kans anencefalie is 1 op 1000
Oud 13-12-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Mijn schuld is iets van 5000 euro als ik afgestudeerd ben, niet slecht voor een achtstejaars.
Ja, maar jij hoeft je studie, boeken, verzekeringen en huur (?) niet zelf te betalen. Zo kan ik het ook
Oud 13-12-2010, 18:51
Verwijderd
Citaat:
De kans anencefalie is 1 op 1000
Oi, dat is behoorlijk hoog, eigenlijk

Citaat:
De artsen zullen waarschijnlijk stellen dat baby’s met anencefalie doof, blind en zonder bewustzijn geboren worden en dat ze geen pijn kunnen registreren. Ervaringen van vele betroffen families die een kindje met anencefalie hadden spreken dit echter tegen. Eventueel aanwezig hersenweefsel verschilt van kind tot kind. Er kan functionerend hersenweefsel aanwezig zijn wat verklaard dat er gevallen bekend zijn van baby’s die in staat waren te drinken en te slikken, te huilen en te horen. Vibraties, harde geluiden en bewegingen waar te nemen en zelfs op licht te reageren. Het belangrijkste van alles is echter, ze voelen onze liefde. Want liefde wordt met het hart gegeven en ontvangen en daarvoor heb je geen perfect werkende hersenen nodig.

Wat een bull.
Inderdaad zeg. Waar staat dat?
Oud 13-12-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:

Wat een bull.

eraserheadachtige baby's zie ik nu voor me
Oud 13-12-2010, 18:56
Verwijderd
Die man @ DWDD Met zijn -watishet- 3 minuten durende stilte. Dat ze er aandacht aan besteden
Oud 13-12-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Oi, dat is behoorlijk hoog, eigenlijk

Inderdaad zeg. Waar staat dat?
http://www.anencephalie-info.org/nl/vragen.php
Oud 13-12-2010, 19:01
Verwijderd
1 op 1000, wtf
Oud 13-12-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Die van mij is ook zoveel, maar ik was na 5,5 jaar klaar
Oud 13-12-2010, 19:17
Verwijderd
Ligt het aan mij of gaat DWDD vandaag eens écht nergens over?
Oud 13-12-2010, 19:22
Verwijderd
Tegenover de hoogstaande kwaliteit van de andere uitzendingen?
Oud 13-12-2010, 19:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, maar jij hoeft je studie, boeken, verzekeringen en huur (?) niet zelf te betalen. Zo kan ik het ook
ik wel! En ik heb geen studieschuld!
Oud 13-12-2010, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ligt het aan mij of gaat DWDD vandaag eens écht nergens over?
Ze gingen toch 4:33 van John Cage (4:33 stilte, that is) 'beluisteren'?

Heb niet gekeken hoor. Maar wat een fucking bullshit, daadwerkelijk goede muzikanten/zangeressen krijgen een minuutje, en ze gaan wel 4:33 min stil zitten zijn?
Oud 13-12-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Allemaal incorrect behalve de verzekering.
Oud 13-12-2010, 19:46
Verwijderd
Ik zou ook onwel worden bij het zien van teveel amateuristisch geschilderde vaasjes.
Oud 13-12-2010, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Ze gingen toch 4:33 van John Cage (4:33 stilte, that is) 'beluisteren'?

Heb niet gekeken hoor. Maar wat een fucking bullshit, daadwerkelijk goede muzikanten/zangeressen krijgen een minuutje, en ze gaan wel 4:33 min stil zitten zijn?
Ja. Niet te vergeten een heel item over Arie Boomsma die een paar 'trucjes' laat zien aan de trapeze. Want hij houdt van sport. Toe maar.
Oud 13-12-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Ja. Niet te vergeten een heel item over Arie Boomsma die een paar 'trucjes' laat zien aan de trapeze. Want hij houdt van sport. Toe maar.
Ja, dat heb ik wel gezien, omg :')
Oud 13-12-2010, 19:48
Carn
Carn is offline
Stiekem wil ik ook kunnen goed kunnen zingen en goed kunnen drummen. Net als Deen

fapfapmancrush
Oud 13-12-2010, 19:49
Verwijderd
Citaat:
ik wel! En ik heb geen studieschuld!
Dan ben je een grotere held dan ik Ik kan maar één ding tegelijk. Of nouja, 'kan' is natuurlijk erg relatief, als het echt niet anders kon zou ik wel meer gaan werken naast m'n studie, maar aangezien dat niet per se hoeft stop ik die tijd liever in m'n studie zodat ik lekker vlot door het studieprogramma kan wandelen.
Oud 13-12-2010, 19:50
Verwijderd
Als idee vind ik een muziekstuk dat alleen uit stilte bestaat nog wel grappig, en dat het een keer uitgevoerd wordt voor in boekjes, maar het is het nu ook daadwerkelijk te krijgen via iTunes!

:')
Oud 13-12-2010, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Allemaal incorrect behalve de verzekering.
Heb je dat meteen vanaf je propedeusejaar allemaal zelf betaald, ja? Nu je een toffe betamaster bent en (geheel terecht, overigens) betaald aan het studeren bent is het makkelijk praten he
Oud 13-12-2010, 19:52
Verwijderd
Citaat:
As idee vind ik een muziekstuk dat alleen uit stilte bestaat nog wel grappig, en dat het een keer uitgevoerd wordt voor in boekjes, maar het is het nu ook daadwerkelijk te krijgen via iTunes!

:')
Ja, dat is zo debiel, dat mensen zo'n grap serieus gaan nemen.

Overigens heeft John Cage best leuke "gewone" dingen gemaakt.
Oud 13-12-2010, 19:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dan ben je een grotere held dan ik Ik kan maar één ding tegelijk. Of nouja, 'kan' is natuurlijk erg relatief, als het echt niet anders kon zou ik wel meer gaan werken naast m'n studie, maar aangezien dat niet per se hoeft stop ik die tijd liever in m'n studie zodat ik lekker vlot door het studieprogramma kan wandelen.
mjah, ik moet zeggen, tijdens mn eerste opleiding woonde ik nog thuis; en mijn stufi ging toen gewoon naar mijn ouders gezien ze ook mn opleiding "betaalden". En toen ik daarna nog een andere opleiding wilde gaan doen vonden ze dat ook prima; maar die mocht ik dan lekker zelf betalen/regelen als in 'je bent een grote jongen dus zoek het maar uit'. Maar goed, ik gok dat ik max. 10 tot 15 lesuren per week had en ik kon altijd prima bijbeunen bij de lokale AH. En toen ik eindelijk naar Utrecht verhuisde was ik al zo goed als klaar met school en nu werk ik alweer een tijdje fulltime.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wrs dezelfde mensen die vinden dat pissen in een spaghettiblik gelijk staat aan diepzinnige kunst.
Verwijderd
Citaat:

Overigens heeft John Cage best leuke "gewone" dingen gemaakt.
Is het een grap, of wat bedoel je? Want ik heb het niet uit eerste hand hoor, dus ik kan dingen gemist hebben.
Oud 13-12-2010, 19:54
Carn
Carn is offline
Oud 13-12-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Is het een grap, of wat bedoel je? Want ik heb het niet uit eerste hand hoor, dus ik kan dingen gemist hebben.
Het is een grap van John Cage.
Oud 13-12-2010, 19:56
Verwijderd
Hoi.
Ik kreeg de huur van m'n ouders en betaalde de rest zelf. Dat was soms best wel pittig, want ik kon echt maximaal 5 uur werken in de week, omdat ik het gewoon megadruk had op de academie, ook heel veel contacturen enzo. Maar ik ben pas in mijn laatste jaar gaan bijlenen. En heb nooit overdreven zuinig hoeven leven ofzo
Oud 13-12-2010, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Het is een grap van John Cage.
Nja, in de uitzending van DWDD werd er ook erg lacherig over gedaan, maar dat ze er überhaupt de tijd voor uittrekken.
Oud 13-12-2010, 19:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nja, in de uitzending van DWDD werd er ook erg lacherig over gedaan, maar dat ze er überhaupt de tijd voor uittrekken.
DWDD en lacherig? That's a first!
Oud 13-12-2010, 20:03
Verwijderd
ik ben misselijk van het lachen ik kreeg een smsje van een docent die uh, niet voor mij was maar voor zo'n vriendin
Oud 13-12-2010, 20:04
Verwijderd
Ai ai ai
Oud 13-12-2010, 20:05
Verwijderd
ik las ook eerst het eerste smsje en toen pas daarna de SORRY SORRY SORRY sms dus ik zat echt zo van ' ' en toen van uhhh. en toen, uhuhsdhushduh
Oud 13-12-2010, 20:06
Verwijderd
Zal goed gênant zijn ja
Oud 13-12-2010, 20:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
huhuhuhuhuh. Wat stond erin egon? Beschreef hij wat 'ie vanavond allemaal met je ging doen?
Oud 13-12-2010, 20:09
Verwijderd
viezerik
Oud 13-12-2010, 20:09
Verwijderd
Ik heb er wel respect voor als je (veel) kunt werken naast je studie. Ik doe alleen freelancewerk af en toe, wat neerkomt op af en toe intensief bezig zijn en dan weer alle tijd voor de studie. Als ik elke week twee dagen ergens achter de toonbank moest staan zou ik me teveel druk maken om beide dingen en teveel gaan schuiven met slaap/eten/huiswerk/etc waardoor 't allemaal in de soep zou lopen. Ik kan me maar op één groot ding tegelijk focussen, dus óf onderwerp 'studie', óf 'werk', óf 'groot project X'. Zodra het meer dingen worden gaat de boel opeens overlopen, want dan probeer ik alle verschillende dingen de volle aandacht te geven en zeker op lange termijn werkt dat voor geen meter. /excuusautist
Oud 13-12-2010, 20:11
Carn
Carn is offline

Vind ik leuk
Oud 13-12-2010, 20:12
Verwijderd
2 uur onderweg van freaking enschede naar losser
Oud 13-12-2010, 20:14
Carn
Carn is offline
Zeg, wie kent er de Poo Genie al?

Oud 13-12-2010, 20:15