Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ik denk het wel. Zoals spaghetti
Waarvan is die vlek op de muur? Spaghetti?

Nee, van een foetus.
Advertentie
Oud 13-12-2010, 18:21
Batave
Batave is offline
Citaat:
En pizzadeeg.
Oud 13-12-2010, 18:22
Verwijderd
Je hebt trouwens ook zo'n grrristelijk wuuf dat een kind baarde met anencefalie. Dat is dus een kind zonder hersens. Heel letterlijk zonder hersens, hun hoofd bestaat voornamelijk uit het gezicht en wat losse huidflappen. Die kinderen worden meestal geaborteerd, want ze zijn niet levensvatbaar, maar die vrouw was in al haar grrristelijkheid tegen abortus, dus heeft ze 'm gehouden. Na de geboorte doopte ze het Faith Hope en hield ze een weblog bij met zoete teksten en vooral ook heel veel video's van dat kind, op haar schoot, happend naar adem en schokkend in dierlijke doodstrijd, terwijl zij er 'koetsiekoetsiekooeeee' tegen zei. Absurd kijkmateriaal. Ook omdat de kersverse moeder de kirrende posts afwisselde met dingen als 'vandaag heb ik de ogen van Faith Hope dichtgetaped, omdat ze er anders uit zouden vallen. Het werkt heel goed! '
Oud 13-12-2010, 18:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
eugh, het vriendje van m'n huisgenoot is overgevlogen vanuit Amerika en ze zijn net pas uit bed volgens mij en ze staan de hele tijd te smoezen en de kleffen in de keuken.
Eww.
Ik heb nog niet gegeten en wil ook de keuken in, maar heb geen zin om de kleffers te onderbreken. En dan moet ik ook weer gemaakt 'bijkletsen' met het vriendje.
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel cool, want als je tijdens het drogen de ledemaatjes in grappige posities legt dan blijven ze ook zo!

Anders eerst een enkeltje door-de-blender!
Ja, maar als je ze dan te hardhandig oppakt breken ze af. Dat was een beetje een flater
Verwijderd
Hier.
Oud 13-12-2010, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Je hebt trouwens ook zo'n grrristelijk wuuf dat een kind baarde met anencefalie. Dat is dus een kind zonder hersens. Heel letterlijk zonder hersens, hun hoofd bestaat voornamelijk uit het gezicht en wat losse huidflappen. Die kinderen worden meestal geaborteerd, want ze zijn niet levensvatbaar, maar die vrouw was in al haar grrristelijkheid tegen abortus, dus heeft ze 'm gehouden. Na de geboorte doopte ze het Faith Hope en hield ze een weblog bij met zoete teksten en vooral ook heel veel video's van dat kind, op haar schoot, happend naar adem en schokkend in dierlijke doodstrijd, terwijl zij er 'koetsiekoetsiekooeeee' tegen zei. Absurd kijkmateriaal. Ook omdat de kersverse moeder de kirrende posts afwisselde met dingen als 'vandaag heb ik de ogen van Faith Hope dichtgetaped, omdat ze er anders uit zouden vallen. Het werkt heel goed! '
Oud 13-12-2010, 18:25
Carn
Carn is offline
zombaby
Oud 13-12-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Alleen als ie goed gaar is.
Citaat:
Citaat:
Als 'ie plakt heb je een gare foetus. huhuhuh.
Ja, eehhh, spuit elven
Oud 13-12-2010, 18:30
Verwijderd
Dit was uitstekend materiaal om nog even te lachen. Nu op de fiets door de kou naar zaal 004\1
Oud 13-12-2010, 18:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dit was uitstekend materiaal om nog even te lachen. Nu op de fiets door de kou naar zaal 004\1
succes, en val niet!
Oud 13-12-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Zet 'm op chick!
Oud 13-12-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Succes!
Verwijderd
Citaat:
eugh, het vriendje van m'n huisgenoot is overgevlogen vanuit Amerika en ze zijn net pas uit bed volgens mij en ze staan de hele tijd te smoezen en de kleffen in de keuken.
Eww.
Ik heb nog niet gegeten en wil ook de keuken in, maar heb geen zin om de kleffers te onderbreken. En dan moet ik ook weer gemaakt 'bijkletsen' met het vriendje.
zo verstrooid mogelijk overkomen, dat wekt goed de indruk dat je met iets bijzonder belangrijks en gewichtigs bezig ben en dat niemand je eigenlijk uit je hoofd mag trekken maar dat eten toch moet gebeuren. Dat doe je door een beetje gebogen te lopen en naar de grond te kijken en af en toe een willekeurig getal of kleur te mompelen. 'Waar...waar....Ah, zes! mmm......nee....wacht....zes....'
Verwijderd
Dank!
Oud 13-12-2010, 18:34
Verwijderd
oh tentamentijd? Zo laat?
Oud 13-12-2010, 18:39
Verwijderd
Waarom gaat de tijd toch altijd zo ontzettend snel als je moet leren of een paper moet schrijven Het is alweer tien over half zeven.
Oud 13-12-2010, 18:42
Verwijderd
Maar goed, 't is waarschijnlijk wel de allerlaatste paper die ik voor m'n huidige studie moet schrijven, dat werkt wel lekker motiverend. Niet motiverend genoeg om 't ook góed te doen, ik denk dat ik hem zal moeten herkansen, maar in elk geval wel motiverend genoeg om langzaam maar zeker vooruit te komen.
Oud 13-12-2010, 18:43
Verwijderd
lijkt me best leuk, papers schrijven
Oud 13-12-2010, 18:49
Verwijderd
Dat valt wel mee hoor.
Oud 13-12-2010, 18:49
Verwijderd
Ja, als ik aanvankelijk toch naar de kunst- of filmacademie was gegaan dan zou ik waarschijnlijk ook hunkeren naar papers en tentamens. Gras, groener, overkant, etc.

Als het onbetaalbaar blijkt om volgend jaar naar een academie te gaan of als ik niet toegelaten word dan ga ik drie/vier dagen in de week werken en voor één dag mensen inhuren om me gave praktische dingen te leren. Ik heb er nu al zin in
Oud 13-12-2010, 18:52
Verwijderd
Godverdomme jongens, ik heb m'n her niet gehaald, en ik kan het vak over een jaar pas opnieuw doen. En ik mag mn scriptie nu niet schrijven, want daarvoor moet je dit vak gehaald hebben. Ik ga even heel hard huilen.
Oud 13-12-2010, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme jongens, ik heb m'n her niet gehaald, en ik kan het vak over een jaar pas opnieuw doen. En ik mag mn scriptie nu niet schrijven, want daarvoor moet je dit vak gehaald hebben. Ik ga even heel hard huilen.
godverdomme balen!
Oud 13-12-2010, 18:54
Verwijderd
waarom moet je dat vak halen voor je scriptie?
Oud 13-12-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Wat kut Ik vind het altijd zo krom dat je soms een jaar vertraging kunt oplopen door één vak. Doe dan gewoon extra herkansingsmogelijkheden, zeker nu studenten een boete van 5000,- boven het hoofd hangt voor ieder jaar studievertraging.
Oud 13-12-2010, 18:59
Verwijderd
Citaat:

Kun je geen uitzondering proberen te regelen met de examencomissie?
Oud 13-12-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
waarom moet je dat vak halen voor je scriptie?
Dat is de ingangseis, 120 ECTS waarvan een aantal vakken verplicht. Ik heb duizendmiljoen ECTS, maar net niet het vak dat er bij hoort.

godverdegodverdegodver. Dat wordt een jaar werken en heel hard sparen voor die gigantische boete
Oud 13-12-2010, 19:01
Verwijderd
Citaat:

Kun je geen uitzondering proberen te regelen met de examencomissie?
Ga ik proberen ja, maar ik zie niet in hoe dat wat oplost. Alleen een extra tentamenmogelijkheid zou me redden. Ze gaan het vak niet eerder aanbieden en je mag geen scriptie schrijven zonder dat vak en je mag niet aan je master beginnen zonder alle vakken gehaald te hebben.
Oud 13-12-2010, 19:01
Verwijderd
wat is dat nou weer voor lijpe shit als je iets niet haalt moet je nu dan een jaar wachten? RrrRrrRrRAAaaaAAaAarRrRRrrR. Ik moest vandaag mijn zieke huisgenootje zeggen dat onze mentor had gezegd dat ze iets uit kwartaal zes open heeft staan maar dat hij er vanuit gaat dat ze het wel heeft herkanst en dat het herkansingsformulier kwijt is geraakt dus dat hij dat maar even gaat rechtzetten. We zitten nu in kwartaal 14
Oud 13-12-2010, 19:02
Verwijderd
Oh jongens wat kut. Wat kut. Wat kut.
Verwijderd
Citaat:
Ga ik proberen ja, maar ik zie niet in hoe dat wat oplost. Alleen een extra tentamenmogelijkheid zou me redden. Ze gaan het vak niet eerder aanbieden en je mag geen scriptie schrijven zonder dat vak en je mag niet aan je master beginnen zonder alle vakken gehaald te hebben.
wat een sof. Hoe vaak kan je zoiets herkansen in een jaar dan?
Verwijderd
Citaat:
wat een sof. Hoe vaak kan je zoiets herkansen in een jaar dan?
1x
Verwijderd
En nu zit er mascara op mijn shirt. Buuh.
Oud 13-12-2010, 19:03
Verwijderd
dat is dan toch ook te weinig? Hoe kan dat?
Verwijderd
De uu is gewoon ontzettend stom.
Verwijderd
En ikzelf natuurlijk, want het is mn eigen schuld dat ik 'm niet gehaald heb.
Oud 13-12-2010, 19:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Achgos Sann. *kroel*
Verwijderd
oke ik ga nu echt als een kleine debiel onwetende vragen stellen maar kan je het niet ergens anders herkansen?
Verwijderd
En mijn moeder gaat me echt doodmaken. Aargh.
Oud 13-12-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
oke ik ga nu echt als een kleine debiel onwetende vragen stellen maar kan je het niet ergens anders herkansen?
Ik denk het niet, maar het is een mogelijkheid om uit te zoeken natuurlijk
Oud 13-12-2010, 19:07
Verwijderd
Dat is balen, kun je niet "informeel" met je scriptie beginnen? Dat kon bij mij namelijk wel, ik heb me in maart ingeschreven voor mijn masterstage, maar ben rond de kerst alvast begonnen omdat ik nog maar één ding open had staan en voldoende tijd had.
Oud 13-12-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Dat is balen, kun je niet "informeel" met je scriptie beginnen? Dat kon bij mij namelijk wel, ik heb me in maart ingeschreven voor mijn masterstage, maar ben rond de kerst alvast begonnen omdat ik nog maar één ding open had staan en voldoende tijd had.
Oh, hopelijk is dat een optie, dank voor de tip Ga nu mijn scriptiebegleider mailen.
Oud 13-12-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:
wat is dat nou weer voor lijpe shit als je iets niet haalt moet je nu dan een jaar wachten? RrrRrrRrRAAaaaAAaAarRrRRrrR. Ik moest vandaag mijn zieke huisgenootje zeggen dat onze mentor had gezegd dat ze iets uit kwartaal zes open heeft staan maar dat hij er vanuit gaat dat ze het wel heeft herkanst en dat het herkansingsformulier kwijt is geraakt dus dat hij dat maar even gaat rechtzetten. We zitten nu in kwartaal 14
Ja, dat is bij universiteiten wel vaker zo. Vak niet gehaald? Jammer dan, volgend jaar beter. En ondertussen wel collegegeld moeten betalen, he. Ik betaal dit jaar ook 1600,- collegegeld voor één compleet nutteloos (maar wel verplicht) vak, voor de rest ben ik zo'n beetje klaar, inclusief scriptie.
Oud 13-12-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Meestal kan dat niet, nee. Tenzij het een kleinschalig vak is en de docent graag wil dat iedereen 't haalt, dan wordt er soms nog wel stiekem een extra herkansingsmogelijkheid gegeven aan iedereen die de eerste herkansing niet haalt. Maar dat komt heel zelden voor, ik heb het bij ons maar één keer gezien.
Oud 13-12-2010, 19:16
Verwijderd
onhandig :"(
Oud 13-12-2010, 19:17
Verwijderd
het lijkt me leuk om een fototopic van boekenkasten te starten, op letteren. Maar ja, ik kom nooit op letteren want zo boeiend vind ik het niet. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar hun boekenkasten.
Oud 13-12-2010, 19:20
Verwijderd
Nou docent gemaild, scriptiebegleider en examencommissie. Vrijdag heb ik inzage, kijken of er dan nog wat te redden valt.

Ik geloof niet dat ik me eerder zo kut heb gevoeld
Oud 13-12-2010, 19:28
Verwijderd
Bij ons gaat de coördinator van de bachelorscripties er zelfs nog achteraan dat mensen die bepaalde vakken nog niet gehaald hadden, gewoon mee konden doen. Puur omdat je die vakken alleen in de tweede helft van het jaar kunt herkansen.
Oud 13-12-2010, 19:29
Verwijderd
Komt goed, sann Zelfs als je toch dat jaar moet uitzitten. Want dan kun je die tijd besteden aan een relevant baantje of een bestuursjaar of iets in die richting, en de ervaring die je zo opdoet maakt je diploma uiteindelijk veel nuttiger.
Oud 13-12-2010, 19:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Komt goed, sann Zelfs als je toch dat jaar moet uitzitten. Want dan kun je die tijd besteden aan een relevant baantje of een bestuursjaar of iets in die richting, en de ervaring die je zo opdoet maakt je diploma uiteindelijk veel nuttiger.
En dan kan je makkelijk die 3000 euro er bij verdienen!

Regels voor berichten