| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Je hebt trouwens ook zo'n grrristelijk wuuf dat een kind baarde met anencefalie. Dat is dus een kind zonder hersens. Heel letterlijk zonder hersens, hun hoofd bestaat voornamelijk uit het gezicht en wat losse huidflappen. Die kinderen worden meestal geaborteerd, want ze zijn niet levensvatbaar, maar die vrouw was in al haar grrristelijkheid tegen abortus, dus heeft ze 'm gehouden. Na de geboorte doopte ze het Faith Hope en hield ze een weblog bij met zoete teksten en vooral ook heel veel video's van dat kind, op haar schoot, happend naar adem en schokkend in dierlijke doodstrijd, terwijl zij er 'koetsiekoetsiekooeeee' tegen zei. Absurd kijkmateriaal. Ook omdat de kersverse moeder de kirrende posts afwisselde met dingen als 'vandaag heb ik de ogen van Faith Hope dichtgetaped, omdat ze er anders uit zouden vallen. Het werkt heel goed!
'
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Maar goed, 't is waarschijnlijk wel de allerlaatste paper die ik voor m'n huidige studie moet schrijven, dat werkt wel lekker motiverend. Niet motiverend genoeg om 't ook góed te doen, ik denk dat ik hem zal moeten herkansen, maar in elk geval wel motiverend genoeg om langzaam maar zeker vooruit te komen.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ja, als ik aanvankelijk toch naar de kunst- of filmacademie was gegaan dan zou ik waarschijnlijk ook hunkeren naar papers en tentamens. Gras, groener, overkant, etc.
Als het onbetaalbaar blijkt om volgend jaar naar een academie te gaan of als ik niet toegelaten word dan ga ik drie/vier dagen in de week werken en voor één dag mensen inhuren om me gave praktische dingen te leren. Ik heb er nu al zin in
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kun je geen uitzondering proberen te regelen met de examencomissie? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
godverdegodverdegodver. Dat wordt een jaar werken en heel hard sparen voor die gigantische boete |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
wat is dat nou weer voor lijpe shit
als je iets niet haalt moet je nu dan een jaar wachten? RrrRrrRrRAAaaaAAaAarRrRRrrR. Ik moest vandaag mijn zieke huisgenootje zeggen dat onze mentor had gezegd dat ze iets uit kwartaal zes open heeft staan maar dat hij er vanuit gaat dat ze het wel heeft herkanst en dat het herkansingsformulier kwijt is geraakt dus dat hij dat maar even gaat rechtzetten. We zitten nu in kwartaal 14
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||