Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
ik krijg vanaf nu groene stroom. ik ben te goed voor deze wereld
Mijn opa, die een telemarketeer aan de telefoon kreeg, wilde per se dat wanneer hij groene stroom zou nemen dat ál z'n bekabeling in huis ook groen zou worden. Pas wanneer Eneco/NUON dat voor 'm ging regelen zou-ie ingaan op het aanbod van de telemarketeer.

Mijn opa was dan ook een sublieme held.

Citaat:
Dubbel post! Ik gooi dat soort dingen altijd op het nerd forum, die helpen altijd
Whehe we're all nerds here, one way or the other
Advertentie
Oud 19-12-2010, 16:13
Verwijderd
Mijn polsen doen pijn, de linker best wel erg, mijn knie is weer gedeeltelijk dik en blauw en op mijn bovenbeen zit ook een ei, mijn nek- en schouderspieren zijn verkrampt van het vallen het onbewust in een vreemde houding fietsen, maar ik moet en zal naar buiten, en salsa-dansen. Hopelijk ben ik morgen nog heel.
Oud 19-12-2010, 16:49
Batave
Batave is offline
Citaat:
Mijn opa, die een telemarketeer aan de telefoon kreeg, wilde per se dat wanneer hij groene stroom zou nemen dat ál z'n bekabeling in huis ook groen zou worden. Pas wanneer Eneco/NUON dat voor 'm ging regelen zou-ie ingaan op het aanbod van de telemarketeer.

Mijn opa was dan ook een sublieme held.

Whehe we're all nerds here, one way or the other
Jouw opa is echt vet gaaf
Oud 19-12-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Jouw opa is echt vet gaaf
Het mooiste is nog; opa zat daar op z'n stoel naast het speciale "telefoontafeltje" met een grijns van oor tot oor en die telemarketeer maar doorratelen "Maar dat heeft U niet nodig om van onze groene stroom te profiteren hoor!" -- "Nee, bij groene stroom hoort groene elektriceitskabels. Hoe weet ik anders dat ik groene stroom krijg? En het staat ook mooier." Die man was een troll avant la lettre
Oud 19-12-2010, 17:00
Verwijderd
check die sneeuw droppen dan!
Oud 19-12-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Mijn polsen doen pijn, de linker best wel erg, mijn knie is weer gedeeltelijk dik en blauw en op mijn bovenbeen zit ook een ei, mijn nek- en schouderspieren zijn verkrampt van het vallen het onbewust in een vreemde houding fietsen, maar ik moet en zal naar buiten, en salsa-dansen. Hopelijk ben ik morgen nog heel.
bwaah wat een lijstje
Oud 19-12-2010, 17:08
Verwijderd
ik zie niet helemaal scherp meer! misschien moet ik een mooie sneeuw wandeling maken
Oud 19-12-2010, 17:21
Verwijderd
de buurjongens hebben echt een GIGANTISCHE iglo in de tuin gemaakt ik dacht de eerste seconden van 'huh, sinds wanneer hebben de buren een tuinhuisje?'
Oud 19-12-2010, 17:23
Verwijderd
Citaat:
de buurjongens hebben echt een GIGANTISCHE iglo in de tuin gemaakt ik dacht de eerste seconden van 'huh, sinds wanneer hebben de buren een tuinhuisje?'
Dat is echt gaaf, heb ik ook een keer met mijn zus gemaakt, daar kun je echt lekker warm in zitten
Oud 19-12-2010, 17:25
Verwijderd
Ik ben net terug van een lange winterwandeling, was echt mooi <3 Veel konijnen langs zien huppen, gezellig. En ook leuk als je dan denkt dat een pad gewoon vlak loopt en ineens tot je knieen wegzakt
Oud 19-12-2010, 17:48
Signy
Signy is offline
Citaat:
En ook leuk als je dan denkt dat een pad gewoon vlak loopt en ineens tot je knieen wegzakt
Dat had ik ook. Ik flikkerde echt van een stoepje af.
Maar wel leuk zo'n wandeling, ik deed er 60 min. over om boodschappen de doen (wandelend).
Oud 19-12-2010, 17:55
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
awesome
Oud 19-12-2010, 17:55
Macrador
Macrador is offline
Opwarming van de aarde maakt leuke sneeuw yey voor extrema .
Oud 19-12-2010, 18:03
Martińo
Martińo is offline
Grrr... ik heb een update van iTunes geďnstalleerd en nu doet hij niet meer.
Oud 19-12-2010, 18:03
Martińo
Martińo is offline
Please reinstall iTunes...
Oud 19-12-2010, 18:11
Macrador
Macrador is offline
computer herstarten?
Oud 19-12-2010, 18:32
Batave
Batave is offline
Citaat:
Het mooiste is nog; opa zat daar op z'n stoel naast het speciale "telefoontafeltje" met een grijns van oor tot oor en die telemarketeer maar doorratelen "Maar dat heeft U niet nodig om van onze groene stroom te profiteren hoor!" -- "Nee, bij groene stroom hoort groene elektriceitskabels. Hoe weet ik anders dat ik groene stroom krijg? En het staat ook mooier." Die man was een troll avant la lettre
Oud 19-12-2010, 18:40
Verwijderd
Citaat:
WAUW. Dat lijkt me ZO ontzettend gaaf

Oh en ik heb een vraag! Een paar jaar geleden lag mijn moeder in het ziekenhuis en toen was de hele familie uit binnen- en buitenland in het ziekenhuis. Mijn oom vertelde toen een mop of verhaal of anekdote of zo over een geit waar iedereen heel hard om moest lachen. Alleen ik snapte hem niet. Toen ik om de clou vroeg, zeiden ze 'denk er maar over na. Over een week word je midden in de nacht wakker en dan ineens begrijp je het'. Maar dat moment is nooit gekomen. En inmiddels ben ik de mop vergeten. Iemand enig idee over een verhaal met een geit? De clou was iets met stank.
Oud 19-12-2010, 18:53
Batave
Batave is offline
Ligt het aan mij of is Patriot1994 een keiharde troll?
Oud 19-12-2010, 18:56
Martińo
Martińo is offline
Citaat:
computer herstarten?
Eh, nee. Meestal werkt een computer herstarten niet als een programma niet goed geďnstalleerd is. Maar ik heb het al opgelost.
Oud 19-12-2010, 19:00
Verwijderd
Wat zijn er toch een hoop interessante dingen te vinden op internet die met mijn achternaam te maken hebben
Oud 19-12-2010, 19:07
Verwijderd
Hee, er is in het Russisch een hondenras met ongeveer mijn achternaam, er is een drinkflessencompagnie, een materiaalsoort, een plaats, een steppevolk en echt duizend andere dingen ik ga hem steeds meer waarderen.
Oud 19-12-2010, 19:21
Verwijderd
wat ís je achternaam?
Oud 19-12-2010, 19:23
Verwijderd
Die mag niet op het forum! Maar ik kan je wel een pm sturen.
Oud 19-12-2010, 19:24
Verwijderd
dag mensen
Oud 19-12-2010, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Die mag niet op het forum! Maar ik kan je wel een pm sturen.
Oud 19-12-2010, 19:26
Verwijderd
Hoi, en hoi Sarah!
Oud 19-12-2010, 19:27
Verwijderd
Ik weet de eerste drie letters van Etmakas' achternaam
Oud 19-12-2010, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Ik weet de eerste drie letters van Etmakas' achternaam
Gave letters hč maar samen met mijn voornaam klinkt het als
Oud 19-12-2010, 19:35
Verwijderd
Oh dat vind ik wel meevallen
Oud 19-12-2010, 19:37
Verwijderd
ik wil een kind en ik ga het menzo noemen.
Oud 19-12-2010, 19:38
Verwijderd
Citaat:
ik wil een kind en ik ga het menzo noemen.
<3 Menzomenzomenzo.
Oud 19-12-2010, 19:45
Verwijderd
dan kan ik zeggen 'dit is mijn zoon, menzo'
Oud 19-12-2010, 19:48
Verwijderd
Menzo klinkt als Menno. En bij Menno moet ik denken aan die ene van Jules Unlimited:

Ik zou het sowieso wel leuk vinden als mijn zoon een beetje op hem leek. Hij is een beetje hetzelfde type als mijn vader.
Maar de z is echt een extra dimensie het geeft het 1iets insectigs en 2iets geekigs.
Oud 19-12-2010, 19:53
Verwijderd
MENNO BENTVELD!r
Oud 19-12-2010, 19:55
Verwijderd
Ja! Ik vind hem echt zo ontzettend aardig overkomen. Dat hij met een ontzettend blije kop vertelt 'Zo en nu ga ik in deze wildwaterkanobaan hij is heel gevaarlijk ' <3
Oud 19-12-2010, 19:58
Verwijderd
ik maak altijd foto's op de wc, met mijn telefoon, als ik beschonkendronken ben. Na een week bekijk ik mijn foto's weer en denk ik 'ohja'. Over dertig jaar heb ik tienduizendmiljoen foto's. Dan kan ik een fotoboek maken met de meest troosteloze en deprimerende foto's ooit.
Oud 19-12-2010, 20:04
Verwijderd
dan kan ik dat boek aan menzo geven en dan zegt hij : 'was het een moeilijk tijd?' en dan haal ik mysterieus mijn schouders op! En dan aai ik hem over zijn bol. Ofzo.
Oud 19-12-2010, 20:05
Verwijderd
Ik noem mijn zoon denk ik Lex.
Oud 19-12-2010, 20:05
Verwijderd
OH NEE, daar gaan we weer, nee toch.
Oud 19-12-2010, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Ik noem mijn zoon denk ik Lex.

Zo heette mijn vriendje op de basisschool.

Spoiler
Oud 19-12-2010, 20:13
Carn
Carn is offline
Citaat:

Spoiler
ik was verliefd op een Alexandra in groep 3
Oud 19-12-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Oud 19-12-2010, 20:15
Carn
Carn is offline
ik ben nog geen een keer gevallen tot nu toe; en dat zelfs met mensen achterop
Oud 19-12-2010, 20:15
Verwijderd
Dat is niet voor te lachen!
Oud 19-12-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
ik was verliefd op een Alexandra in groep 3
Ha

In groep 3 was ik op Milo.
Verwijderd
ik had iets met ene bjorn, van groep drie tot groep zeven. Nou ja, iets hebben. Het was behoorlijk basisschool
Verwijderd
Ik was in groep 3 op Jan-Willem. Omdat ie zo goed kon rekenen
Oud 19-12-2010, 20:17
Verwijderd
rufio?
Oud 19-12-2010, 20:18
Verwijderd
Toen ik in groep 3 zat was ene Eelco verliefd op mijn zus en hij kwam naar ons huis om verkering te vragen, en toen ze nee zei ging hij verkering aan mij vragen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten