Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn polsen doen pijn, de linker best wel erg, mijn knie is weer gedeeltelijk dik en blauw en op mijn bovenbeen zit ook een ei, mijn nek- en schouderspieren zijn verkrampt van het vallen het onbewust in een vreemde houding fietsen, maar ik moet en zal naar buiten, en salsa-dansen. Hopelijk ben ik morgen nog heel.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wel leuk zo'n wandeling, ik deed er 60 min. over om boodschappen de doen (wandelend). ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh en ik heb een vraag! Een paar jaar geleden lag mijn moeder in het ziekenhuis en toen was de hele familie uit binnen- en buitenland in het ziekenhuis. Mijn oom vertelde toen een mop of verhaal of anekdote of zo over een geit waar iedereen heel hard om moest lachen. Alleen ik snapte hem niet. Toen ik om de clou vroeg, zeiden ze 'denk er maar over na. Over een week word je midden in de nacht wakker en dan ineens begrijp je het'. Maar dat moment is nooit gekomen. En inmiddels ben ik de mop vergeten. Iemand enig idee over een verhaal met een geit? De clou was iets met stank. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Menzo klinkt als Menno. En bij Menno moet ik denken aan die ene van Jules Unlimited:
![]() Ik zou het sowieso wel leuk vinden als mijn zoon een beetje op hem leek. Hij is een beetje hetzelfde type als mijn vader. Maar de z is echt een extra dimensie ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik maak altijd foto's op de wc, met mijn telefoon, als ik beschonkendronken ben. Na een week bekijk ik mijn foto's weer en denk ik 'ohja'. Over dertig jaar heb ik tienduizendmiljoen foto's. Dan kan ik een fotoboek maken met de meest troosteloze en deprimerende foto's ooit.
|
![]() |
|
|