Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2011, 11:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja Ik heb haar voor de zekerheid maar een priveberichtje gestuurd
Hahahaha
Oud 22-01-2011, 17:14
Batave
Batave is offline
Oud 22-01-2011, 18:20
Issun
Issun is offline
Dit is zo random:

"I was in my back yard entertaining a friend with my hands"
Oud 23-01-2011, 12:08
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
een Hyena plan school
Oud 23-01-2011, 14:44
TheeEi
TheeEi is offline
Femke: Jeetje, wat heb ik kuthaar vandaag, het wil echt niet zitten.
Ik: Wat?
Femke: Ik heb kuthaar!
Oud 23-01-2011, 14:50
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Die strip in de Sp!ts laatst.
Beestjes van Schwantz, volgens mij donderdag.

"Gatverdamme, je stinkt uit je bek als een beer uit z'n reet"

Heeft iemand die nog meer gezien?
Oud 23-01-2011, 14:56
Batave
Batave is offline
Dominic Howard, bassist van Muse over Twilight: "There's nothing like Radio 1, nothing's national and sometimes you just have to sell your soul."
Oud 23-01-2011, 14:57
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Femke: Jeetje, wat heb ik kuthaar vandaag, het wil echt niet zitten.
Ik: Wat?
Femke: Ik heb kuthaar!
In dezelfde categorie:

M'n man was onze dochter aan het verschonen, maar de billendoekjes kwamen er niet uit.
Hij: 'jemig, wat een kutdoekjes!'
Ik: 'het waren toch billendoekjes?'
Oud 23-01-2011, 15:45
Verwijderd
Oud 23-01-2011, 18:03
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ik ben mezelfd niet extreem aan het verdedigen. Waarom denkt iedereen dat toch?
Citaat:
Geel schiet wel heel erg in de verdediging..
Hierom. Heb verder niet bijgelezen ofzo dus weet niet wie er gelijk heeft, maar deze twee posts achter elkaar deden mij in de lach schieten
Oud 23-01-2011, 18:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 23-01-2011, 19:52
Lorelei
Lorelei is offline
Gisteren in de krant een twitter bericht: de pvv houdt niet van mensen die ze niet kennen. Eerst de allochtonen, nu de mensen met een opleiding.
Oud 23-01-2011, 20:26
Batave
Batave is offline
Citaat:
Gisteren in de krant een twitter bericht: de pvv houdt niet van mensen die ze niet kennen. Eerst de allochtonen, nu de mensen met een opleiding.
Oud 24-01-2011, 10:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat komt uit de toespraak die Johannes Visser hield op het Malieveld vrijdag.
Oud 24-01-2011, 10:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat komt uit de toespraak die Johannes Visser hield op het Malieveld vrijdag.
Ah. Nou jeej voor Johannes Visser dan.

Dat was overigens wel ontzettend irritant. Het geluid stond redelijk zacht, de helft van de mensen konden we niet horen omdat we vrij ver achteraan stonden.
Oud 24-01-2011, 10:58
Uice
Uice is offline
Hier is trouwens de hele toespraak. Hij is wel leuk.

http://www.propriacures.nl/?p=4337

Beste docenten, politici en mede-studenten,

Wat goed. Wat goed dat u zo massaal bent komen opdagen op het verjaardagspartijtje van Halbe Zijlstra. Ik kan u straks misschien nog wat chips en cola aanbieden, maar het zal niet als een verrassing komen dat Jan-Kees de Jager alle taart al heeft opgegeten.

Maar daar laten we ons feestje niet door verpesten. Want zelden zult u in het gezelschap zijn geweest van zoveel politici die u naar de mond willen praten. Alles hebben ze er voor over om zich bij u binnen te likken. Guusje ter Horst bood me net nog een voetmassage met happy ending aan. En als ik hier uitgesproken ben dan zal ik shirtje ruilen met Alexander Pechtold. Speciaal voor u is hier vandaag van iedere partij de meest charismatische politicus aanwezig. Alleen de PvdA heeft Job Cohen gestuurd.

En u valt voor dat charme-offensief. Tijdens het studentenprotest op de Dam vorige maand was het hevigste verzet een mandarijn die naar VVD’er Anne Wil Lucas werd gegooid. U krijgt geen studiefinanciering meer tijdens uw masterfase, een tweede studie gaat duizenden euro’s extra kosten, het collegegeld voor langstudeerders wordt verdubbeld en uw meest vijandige reactie is dat u uw vijand een vitamine-C-vergiftiging probeert te bezorgen.

Het is tijd voor een andere aanpak. Laten we beginnen bij het derde wiel aan de wagen, de zwembandjes onder de oksel van het kabinet Rutte, de partij van spek en bonen. De PVV! Van de PVV konden we verwachten dat ze op onderwijs zouden willen bezuinigen. De PVV heeft een hekel aan mensen die ze niet kennen. Eerst de allochtonen, nu mensen met een opleiding. Dat is niet verwonderlijk. Voor de PVV hoef je je studie toch niet af te ronden om het op je cv te kunnen zetten. En als we straks met z’n allen nog wat gaan drinken in het centrum van Den Haag, zet dan alsjeblieft uw fietshelm op voor het geval u een kopstoot moet incasseren.

En ook Marja van Bijsterveldt bezuinigt gulzig mee. Zij studeerde zelf verpleegkunde. En laten we voor het gemak eens stellen dat het onderwijs een patiënt is. Een zieke patiënt die door een wrede wending van het lot Marja van Bijsterveldt toegewezen heeft gekregen als verpleegster. Heb je griep? Amputatie! Uitslag? Amputatie! Spierpijn? Amputatie! Ongeacht het probleem, bij het CDA is snijden altijd de oplossing.

En dan is daar nog Halbe Zijlstra, hier vandaag ook aanwezig. Iemand die in interviews trots toegeeft dat hij alleen thrillers leest, maar daarbij verzwijgt dat zijn laatst gelezen boek een scheurkalender was. Wie heeft Halbe Zijlstra verantwoordelijk gemaakt voor onderwijs? Je maakt de burgemeester van Moerdijk ook geen staatssecretaris van volksgezondheid. Je maakt iemand die wel eens is wezen lasergamen niet gelijk minister van defensie. Je zet Bobby Farell niet op financiën. Halbe Zijlstra is bovendien de nieuwe cultuurpaus, en in de rijke traditie van het katholicisme kan hij het niet nalaten om zijn klamme vingers ook in de broek van het hoger onderwijs te steken.

Maar deze Halbe Zijlstra is onze redding. Want nu wordt er alleen gesneden in de kosten, maar Zijlstra heeft nog 3,5 jaar om ook het onderwijs naar zijn eigen, unieke niveau te brengen. Van uw boek Wetenschapsfilosofie zal een film gemaakt worden met de borsten van Carice van Houten in de hoofdrol, studieboeken zonder cliffhangers gaan allemaal uit het pakket en om de pagina zult u in uw boeken voortaan een tekening van Fiep Westendorp aantreffen. Alleen de studie Media & Cultuur zal niet zoveel van de veranderingen merken.

Kortom. U moet wel een ongelooflijke Dion Graus zijn om uw diploma niet op tijd te halen. Uw studie heeft u afgerond voor Halbe Zijlstra een boek kan uitlezen. Vandaag is niet alleen de verjaardag van Halbe Zijlstra. Vandaag wordt het startschot gegeven van het vier jaar durende verjaardagsfeestje dat uw studie met Zijlstra aan het roer zal worden. Met z’n allen in een kringetje en de PVV-fractie met een feesthoedje op. Halbe zorgt voor de Wokkels, Marja van Bijsterveldt neemt truffels mee en Hero Brinkman staat achter de tap. Het feest kan beginnen! Dankuwel!
Oud 24-01-2011, 11:06
Batave
Batave is offline
Geweldig
Oud 24-01-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, en hun ogen vind ik ook best lijken. En verder ook hoe ze praten, hoe hun monden bewegen etc. Zou echt broer en zus kunnen zijn

Op deze foto zie ik amper het verschil tussen Harrie en Annemarie Annemarie's haar wat naar achteren binden en huppa, het is Harrie!
[afbeelding]
hier moest ik hard om lachen
Oud 24-01-2011, 14:51
Verwijderd

dit is zo ruk
Oud 24-01-2011, 15:15
Carn
Carn is offline
Oud 24-01-2011, 16:21
PunkyFunkyDucky
PunkyFunkyDucky is offline
Een beetje nerdy maar ik moest er wel om lachen

Oud 24-01-2011, 16:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[filmpje]
dit is zo ruk
hij heeft al die gebaren wel heel erg uit zijn hoofd geleerd
Oud 24-01-2011, 22:10
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
ik kom niet meer bij
Oud 24-01-2011, 23:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hier is trouwens de hele toespraak. Hij is wel leuk.

http://www.propriacures.nl/?p=4337

Beste docenten, politici en mede-studenten,

Wat goed. Wat goed dat u zo massaal bent komen opdagen op het verjaardagspartijtje van Halbe Zijlstra. Ik kan u straks misschien nog wat chips en cola aanbieden, maar het zal niet als een verrassing komen dat Jan-Kees de Jager alle taart al heeft opgegeten.

Maar daar laten we ons feestje niet door verpesten. Want zelden zult u in het gezelschap zijn geweest van zoveel politici die u naar de mond willen praten. Alles hebben ze er voor over om zich bij u binnen te likken. Guusje ter Horst bood me net nog een voetmassage met happy ending aan. En als ik hier uitgesproken ben dan zal ik shirtje ruilen met Alexander Pechtold. Speciaal voor u is hier vandaag van iedere partij de meest charismatische politicus aanwezig. Alleen de PvdA heeft Job Cohen gestuurd.

En u valt voor dat charme-offensief. Tijdens het studentenprotest op de Dam vorige maand was het hevigste verzet een mandarijn die naar VVD’er Anne Wil Lucas werd gegooid. U krijgt geen studiefinanciering meer tijdens uw masterfase, een tweede studie gaat duizenden euro’s extra kosten, het collegegeld voor langstudeerders wordt verdubbeld en uw meest vijandige reactie is dat u uw vijand een vitamine-C-vergiftiging probeert te bezorgen.

Het is tijd voor een andere aanpak. Laten we beginnen bij het derde wiel aan de wagen, de zwembandjes onder de oksel van het kabinet Rutte, de partij van spek en bonen. De PVV! Van de PVV konden we verwachten dat ze op onderwijs zouden willen bezuinigen. De PVV heeft een hekel aan mensen die ze niet kennen. Eerst de allochtonen, nu mensen met een opleiding. Dat is niet verwonderlijk. Voor de PVV hoef je je studie toch niet af te ronden om het op je cv te kunnen zetten. En als we straks met z’n allen nog wat gaan drinken in het centrum van Den Haag, zet dan alsjeblieft uw fietshelm op voor het geval u een kopstoot moet incasseren.

En ook Marja van Bijsterveldt bezuinigt gulzig mee. Zij studeerde zelf verpleegkunde. En laten we voor het gemak eens stellen dat het onderwijs een patiënt is. Een zieke patiënt die door een wrede wending van het lot Marja van Bijsterveldt toegewezen heeft gekregen als verpleegster. Heb je griep? Amputatie! Uitslag? Amputatie! Spierpijn? Amputatie! Ongeacht het probleem, bij het CDA is snijden altijd de oplossing.

En dan is daar nog Halbe Zijlstra, hier vandaag ook aanwezig. Iemand die in interviews trots toegeeft dat hij alleen thrillers leest, maar daarbij verzwijgt dat zijn laatst gelezen boek een scheurkalender was. Wie heeft Halbe Zijlstra verantwoordelijk gemaakt voor onderwijs? Je maakt de burgemeester van Moerdijk ook geen staatssecretaris van volksgezondheid. Je maakt iemand die wel eens is wezen lasergamen niet gelijk minister van defensie. Je zet Bobby Farell niet op financiën. Halbe Zijlstra is bovendien de nieuwe cultuurpaus, en in de rijke traditie van het katholicisme kan hij het niet nalaten om zijn klamme vingers ook in de broek van het hoger onderwijs te steken.

Maar deze Halbe Zijlstra is onze redding. Want nu wordt er alleen gesneden in de kosten, maar Zijlstra heeft nog 3,5 jaar om ook het onderwijs naar zijn eigen, unieke niveau te brengen. Van uw boek Wetenschapsfilosofie zal een film gemaakt worden met de borsten van Carice van Houten in de hoofdrol, studieboeken zonder cliffhangers gaan allemaal uit het pakket en om de pagina zult u in uw boeken voortaan een tekening van Fiep Westendorp aantreffen. Alleen de studie Media & Cultuur zal niet zoveel van de veranderingen merken.

Kortom. U moet wel een ongelooflijke Dion Graus zijn om uw diploma niet op tijd te halen. Uw studie heeft u afgerond voor Halbe Zijlstra een boek kan uitlezen. Vandaag is niet alleen de verjaardag van Halbe Zijlstra. Vandaag wordt het startschot gegeven van het vier jaar durende verjaardagsfeestje dat uw studie met Zijlstra aan het roer zal worden. Met z’n allen in een kringetje en de PVV-fractie met een feesthoedje op. Halbe zorgt voor de Wokkels, Marja van Bijsterveldt neemt truffels mee en Hero Brinkman staat achter de tap. Het feest kan beginnen! Dankuwel!
Dit is gewoon prachtig geschreven
Oud 24-01-2011, 23:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[filmpje]
dit is zo ruk
Jezus, dat jongleren en basketballen ook echt. En dat stampen door het zand als een mongol.

En ik weet nog steeds niet wat z'n droom nou is en wat freezecrowd doet.
Oud 24-01-2011, 23:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jezus, dat jongleren en basketballen ook echt. En dat stampen door het zand als een mongol.

Maar wel dat hij het heeft bedacht, dat hij droomt en die dromen naleeft, hij doet alsof hij van handgebaren houdt, kan jongleren en hij kan een basketbal in een basket gooien
Oud 24-01-2011, 23:49
Verwijderd
dat ik nu aan het koken ben
Oud 25-01-2011, 12:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Het is toch gewoon een grap/parodie, een soort facebookidee ofzo, verpakt in een soort 'get rich with this program'-reclame? Die indruk kreeg ik althans.

OT:
Een reeks reacties op een facebookberichtje van egon:

' (...) waar de kunstschilder A. Hitler nog niet eens fatsoenlijk een vrouwenbeen kon neerpenselen, (...) '
Geert Mak is af en toe net Ivo Niehe.
13 uur geleden · Vind ik leuk · Reageren
2 personen vinden dit leuk.

ik vond het best aardige schilderingetjes. ik ken fuhrers die het slechter doen
13 uur geleden · Vind ik leuk

Ja, alsof ze hem slecht moeten vinden, want hij is nou eenmaal Hitler... zo erg waren die schilderijtjes ook weer niet.

Heb je de theezakjes-ansichtkaarten van Mussolini wel eens gezien? Dat is pas prutswerk

of de winterwortel-wand van stalin. niks aan!

Pol Pot's terracotta...

Ja of Fidel castro's kartoffel kunst
12 uur geleden · Vind ik leuk

ceaucescu's fresco´s

of die uitleenboeken van Lenin

toen bleef ie ook maar reclame maken voor lenin.nl

mao's mozaiekjes

poetins poezie

Lenin was pas echt irritant in die reclames van Frisia Financieringen...

en dan vergeten we bijna Papa Doc's documentaires

Idd. En Saddams dame blance was ook zeer middelmatig

en die bouwtekeningen van Bouterse al helemaal

de bonbonsoep van Napoleon was ook echt een aparte

om maar te zwijgen over de lithografie van Khadaffi

die geboetseerde bambi van obama was ook niet om over naar huis te schrijven

Ho Chi Minhs minimalistische etsjes waren ook niet veel aan
10 uur geleden · Vind ik leuk
Oud 25-01-2011, 12:26
Verwijderd
Oud 25-01-2011, 12:33
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Oud 25-01-2011, 12:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Weer begonnen met hardlopen. Na podcast les 1 (waarna ik met een piepende ademhaling bijna omviel en waarvan ik nog minstens een dag moet bijkomen) zegt Evi: "Ik wil je even een dikke proviciat wensen [Vlaams ], tja, je moet natuurlijk nog 26 lessen, maar dán heb je ook een topconditie!"

Yay
Oud 25-01-2011, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Het is toch gewoon een grap/parodie, een soort facebookidee ofzo, verpakt in een soort 'get rich with this program'-reclame? Die indruk kreeg ik althans.

OT:

' (...) waar de kunstschilder A. Hitler nog niet eens fatsoenlijk een vrouwenbeen kon neerpenselen, (...) '

Ja, alsof ze hem slecht moeten vinden, want hij is nou eenmaal Hitler... zo erg waren die schilderijtjes ook weer niet.

Heb je de theezakjes-ansichtkaarten van Mussolini wel eens gezien? Dat is pas prutswerk

Pol Pot's terracotta...

ceaucescu's fresco´s

mao's mozaiekjes

poetins poezie

ja ik ging ook echt stuk het is een komisch geniaal duo
Oud 25-01-2011, 14:46
Batave
Batave is offline
Citaat:

OT:

Pol Pot's terracotta...

ceaucescu's fresco´s

mao's mozaiekjes

poetins poezie

Oud 25-01-2011, 15:01
Miekje*
Miekje* is offline
Al een paar dagen geleden, maar:

. Uit de bak bij een winkel ergens, volgens mij was het de Kijkshop.
Oud 25-01-2011, 15:04
Batave
Batave is offline
huhu
Oud 25-01-2011, 16:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

:')
Oud 25-01-2011, 16:58
Batave
Batave is offline
ik had dit als laatste vraag: Ik heb eens axe feromonen spray gebruikt, maar er kwamen niet allemaal mooie dames op me af, wat moet ik doen?
Oud 25-01-2011, 16:59
Batave
Batave is offline
Ik heb het gevoel dat Sense_Jan niet zo goed in frans is :').
Oud 25-01-2011, 21:38
Verwijderd
Oud 25-01-2011, 21:39
Batave
Batave is offline
Ik zie nu pas dat ik twee posts in deze topic heb gezet die in saai hoorde :').
Oud 25-01-2011, 22:23
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Deze nieuwe ad van Hotmail/Ben. Ik dacht dat ze een baard had.
Oud 25-01-2011, 22:43
Noedelhap
Noedelhap is offline

Oud 25-01-2011, 22:43
flyaway
flyaway is offline
Hahaha ja inderdaad @ baard
Oud 25-01-2011, 23:08
Verwijderd

Oud 25-01-2011, 23:11
Batave
Batave is offline
Held, dat had ik al gehoord ja.
Oud 26-01-2011, 09:31
Verwijderd
Omdat ik met een verkoudheid zat die niet overging (nog steeds hoesten na 3 weken), had de huisarts me zo'n astma-inhalator voorgeschreven om een week of wat te gebruiken. Dus ik dat ding ophalen bij de apotheek, waar de assistente me uit ging leggen hoe hij werkte. Komt ze met de opmerking: "...als je niet weet of je goed inhaleert, kun je hem het beste de eerste keren voor de spiegel proberen. Als er rook uit je oren of neus komt, doe je het niet goed."

Pardon, rook uit mijn oren?
Oud 26-01-2011, 11:23
Dinalfos
Dinalfos is offline
Oud 26-01-2011, 11:33
Verwijderd

Oud 26-01-2011, 12:12
Dinalfos
Dinalfos is offline
Heheh
Oud 26-01-2011, 14:54
Hanneke