Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2011, 23:21
Carn
Carn is offline
Voor .sann!

Oud 09-01-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Voor .sann!

[filmpje]
Mickel, die vind ík zelfs niet leuk
Hoewel dat liedje misschien ooit nog wel grappig was.
De man achter Ferry vd Zaande is trouwens wel echt een toffe peer
Oud 09-01-2011, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Ik besef dat ik je al te lang niet meer gezien heb Minke! Binnenkort met wat zielige forumers eten en drinken en foute accentjes nadoen popje?
Jaaaaaaa <3 Wat een goed idee!

Jij moet ook maar eens naar Tilburg komen anders!
Oud 09-01-2011, 23:29
Verwijderd
Oh, en:

Citaat:
Ja en dan gaat Absinthe je verleiden door met worstenbroodje in haar decolleté. Dan komde wel rap op vakaaaansie naor Tilburg
Citaat:
Aan het decolleté van Minke kan ik natuurlijk geen weerstand bieden
Oud 09-01-2011, 23:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mickel, die vind ík zelfs niet leuk
Hoewel dat liedje misschien ooit nog wel grappig was.
De man achter Ferry vd Zaande is trouwens wel echt een toffe peer
ik heb dat nummer ooit een paar weken in mn hoofd gehad door het toedoen van iemand anders; een helse periode.
Oud 09-01-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
mickel, die vind ík zelfs niet leuk
<3.
Oud 09-01-2011, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaaaa <3 Wat een goed idee!

Jij moet ook maar eens naar Tilburg komen anders!
Jaaa beide is goed <3
Oud 09-01-2011, 23:38
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Laten we er, just in case, maar nooit meer heen gaan. Minke komt voortaan maar gewoon hier.
dat klinkt als een prima plan.
Oud 09-01-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
ik heb dat nummer ooit een paar weken in mn hoofd gehad door het toedoen van iemand anders; een helse periode.
Ik wil het graag geloven.
M'n vader zong het ook wel eens, vroeger, en toen vond ik het intens grappig ( ) maar toen ik Ferry van de Zaande leerde kennen (toen nog op de radio) was ik het héél snel beu allemaal.
Oud 09-01-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
dat klinkt als een prima plan.
ondankbare krengen.
Oud 09-01-2011, 23:43
Verwijderd
Citaat:
ondankbare krengen.
JE ZOEKT VOORTAAN MAAR MOOI EEN ANDER SLAAPADRES
Oud 09-01-2011, 23:44
Verwijderd
Mijn nicht gaat trouwen, ja ik vind het zelf ook bizar maar wat vinden jullie van zo'n pak? http://www.gentiluomo.nl/ wel Italiaans, beetje glanzend grijs en dan een mooie turquoise das erbij. Wat vinden jullie? Ordi, leuk, of een andere kleur das?
Oud 09-01-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
KLEINE MOEITE!
Verwijderd
Citaat:
Mijn nicht gaat trouwen, ja ik vind het zelf ook bizar maar wat vinden jullie van zo'n pak? http://www.gentiluomo.nl/ wel Italiaans, beetje glanzend grijs en dan een mooie turquoise das erbij. Wat vinden jullie? Ordi, leuk, of een andere kleur das?
Geen turqoise das verder, doen.
Verwijderd
Citaat:
KLEINE MOEITE!
MOOI WANT JE BENT NIET MEER WELKOM IN MIJN BED
Oud 09-01-2011, 23:46
Verwijderd
IK VIND HET AL EEN WONDER DAT IK DAT OOIT WEL WAS. AANGEZIEN IK EEN BRABANDER BEN!
Oud 09-01-2011, 23:46
Verwijderd
Ik zag het laatst in een winkel en dat stond leuk maar misschien een beetje too much voor mij inderdaad. Anders iets van groen want groene ogen of gewoon voor veilig gaan?
Oud 09-01-2011, 23:47
Verwijderd
Citaat:
IK VIND HET AL EEN WONDER DAT IK DAT OOIT WEL WAS. AANGEZIEN IK EEN BRABANDER BEN!
NOU WAT JE ZEGT JA. WAT BEZIELDE ME IN HEMELSNAAM
Oud 09-01-2011, 23:47
Verwijderd
Citaat:
mogen Minke en ik dan wel die camera lenen of was die al van Minke?
Oud 09-01-2011, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Ik zag het laatst in een winkel en dat stond leuk maar misschien een beetje too much voor mij inderdaad. Anders iets van groen want groene ogen of gewoon voor veilig gaan?
Hm, ik moet het zien voor ik daar wat nuttigs over kan zeggen!
Oud 09-01-2011, 23:49
Verwijderd
Maar het is duidelijk hoor, dat jullie het vooral NIET naar je zin hebben gehad vrijdag en zaterdag! En dat jullie me niet aardig vinden! Terwijl ik ook best leuk ben hoor, ook al ben ik een Brabander!

Welke forum(st)er doe ik na? Je mag me het antwoord pm'en, wie het als eerste goed heeft, wint een kusje.
Van een Brabander.
Carn
Carn is offline
Citaat:
NOU WAT JE ZEGT JA. WAT BEZIELDE ME IN HEMELSNAAM
gezond verstand en goede smaak!
Verwijderd
Ja kuhutt nu heb ik alleen naaktfoto's ipv pakfoto's
Verwijderd
Citaat:
mogen Minke en ik dan wel die camera lenen of was die al van Minke?
OH JA MINKE DUIKT HET BED IN MET EEN ANDERE BRABO. VERRASSEND
Oud 09-01-2011, 23:51
Verwijderd
hoi, ik was vandaag (of zondag dan) vrij maar een collega was ziek dus heb ik gewerkt en bijna anderhalf uur overgewerkt, joepie. En morgen doe ik dus ook avonddienst in plaats van dagdienst want dan is ze nog steeds ziek. Alleen weet niemand dat. Althans, niemand die er morgen om acht uur is. Dus ik moet maar even m'n wekker zetten zodat ik morgen om acht uur kan bellen dat ik er niet ben.
Oud 09-01-2011, 23:52
Verwijderd
En nu ben ik klaar, maar heb ik geen zin om te moeten rijden. Niet dat ik daar over een kwartier wel zin in heb, dus ik zal zo toch maar gaan
Oud 09-01-2011, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Maar het is duidelijk hoor, dat jullie het vooral NIET naar je zin hebben gehad vrijdag en zaterdag! En dat jullie me niet aardig vinden! Terwijl ik ook best leuk ben hoor, ook al ben ik een Brabander!

Welke forum(st)er doe ik na? Je mag me het antwoord pm'en, wie het als eerste goed heeft, wint een kusje.
Van een Brabander.
het was best leuk hoor, maar het percentage brabander was gewoon wat hoog.

Citaat:
gezond verstand en goede smaak!
Goed punt. .
Oud 09-01-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
het was best leuk hoor, maar het percentage brabander was gewoon wat hoog.

Goed punt. .
Oh, dus de volgende keer mogen Mickel en ik wegblijven?
Dan zoek je maar mooi een ander huis zeg ik!

Oh, en: <3
Kusje, want je hebt de prijsvraag gewonnen ook nog 's!
Oud 09-01-2011, 23:55
Verwijderd
Oke want ik kom toch niet meer in dat godvergeten stukje nederland!
Oud 09-01-2011, 23:55
Verwijderd
Citaat:
hoi, ik was vandaag (of zondag dan) vrij maar een collega was ziek dus heb ik gewerkt en bijna anderhalf uur overgewerkt, joepie. En morgen doe ik dus ook avonddienst in plaats van dagdienst want dan is ze nog steeds ziek. Alleen weet niemand dat. Althans, niemand die er morgen om acht uur is. Dus ik moet maar even m'n wekker zetten zodat ik morgen om acht uur kan bellen dat ik er niet ben.
Kun je dan niet heel groot een notitie opplakken ofzo?
Oud 09-01-2011, 23:56
Verwijderd
Én was het Stefanootje
Oud 09-01-2011, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Kun je dan niet heel groot een notitie opplakken ofzo?
Oh ja dat is nog niet eens zo'n slecht idee een post-it op de deur van de overdrachtsruimte
Oud 09-01-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Én was het Stefanootje
Nope.
Oud 09-01-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Oh ja dat is nog niet eens zo'n slecht idee een post-it op de deur van de overdrachtsruimte
Ja anders moet je ook weer een wekker zetten en ben je weer wakker. Niet dat ik er moeite mee heb om dan rustig door te slapen maar goed
Oud 09-01-2011, 23:58
Verwijderd
Haha ik had het lekker wel goed en ik krijg nu een kusje
Oud 09-01-2011, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Ja anders moet je ook weer een wekker zetten en ben je weer wakker. Niet dat ik er moeite mee heb om dan rustig door te slapen maar goed
Nee ik val dan ook wel weer in slaap maar dit is handiger. Ik heb een mooie grote post-it gevonden en die ga ik nu snel opplakken met een pleister en dan ga ik naar huis.
bedankt voor het idee
Oud 10-01-2011, 00:20
Verwijderd
trusten
Oud 10-01-2011, 00:21
Verwijderd
Trusten!
Ik ben er ook vandoor.
Oud 10-01-2011, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Wat is er bizar aan, behalve die rare kraagflappen? Of hoe heet dat. Ik zou 't in elk geval niet doen, dan is een mooi 'gewoon' pak met een bijpassend, niet-wit overhemd mooier. Ik ben wel fan van overhemden die donkerder zijn dan het pak Maar dat heeft verder niets met jouw vraag te maken.
Oud 10-01-2011, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Wat is er bizar aan, behalve die rare kraagflappen? Of hoe heet dat. Ik zou 't in elk geval niet doen, dan is een mooi 'gewoon' pak met een bijpassend, niet-wit overhemd mooier. Ik ben wel fan van overhemden die donkerder zijn dan het pak Maar dat heeft verder niets met jouw vraag te maken.
Nee dat mijn nicht gaat trouwen vind ik bizar Maar ik heb wel gewone pakken maar ik vind juist die brede flappen leuker En ik wil gewoon een nieuw pak van m'n ma aftroggelen, je kunt nooit genoeg pakken hebben
Oud 10-01-2011, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Nee dat mijn nicht gaat trouwen vind ik bizar
Ah zo Ik dacht al.

Citaat:
Maar ik heb wel gewone pakken maar ik vind juist die brede flappen leuker En ik wil gewoon een nieuw pak van m'n ma aftroggelen, je kunt nooit genoeg pakken hebben
Dat laatste is waar, als ik een jongen was zou ik echt alleen maar pakken dragen. Pakken <3 Maar deze vind ik toch mwa, niet door de breedte van die flappen maar doordat ze ophouden halverwege de schouder. Dan heb je alleen zo'n loze flap en daarachter niets. Raar.

Als je een nieuw pak wil dan moet je gewoon iets kiezen in een kleur die je nog niet hebt En als het klassieke viertal grijs, zwart, blauw en krijtstreep al ruimschoots gerepresenteerd wordt in jouw kledingkast dan kun je nog altijd gaan voor groenblauw, chocoladebruin of olijfgroen ofzo. Als je dat goed weet te combineren dan staan pakken in ietwat afwijkende kleuren zo gaaf. Voor voorbeelden verwijs ik je naar Frasier en How I Met Your Mother.
Oud 10-01-2011, 01:11
Verwijderd
Mijn biologisch klok is stuk
Oud 10-01-2011, 06:05
Verwijderd
Pfff. Beetje weinig slaap gehad vannacht.

Goeiemorgen trouwens.
Oud 10-01-2011, 06:25
Verwijderd
kak, nu weet ik niet hoe laat de les begint maar wel voor het eerst film

STILTE!! KAK WE GAAN DRAAIEN, IEDEREEEEEEN INNNNN POOOSSSSIIIITTTTTIIIIEEEEEEE

Stelletje KAKWOLVEN! GO!
Oud 10-01-2011, 08:44
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen!
Oud 10-01-2011, 09:00
Rationeel