Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
M'n vader zong het ook wel eens, vroeger, en toen vond ik het intens grappig ( ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn nicht gaat trouwen, ja ik vind het zelf ook bizar maar wat vinden jullie van zo'n pak? http://www.gentiluomo.nl/ wel Italiaans, beetje glanzend grijs en dan een mooie turquoise das erbij. Wat vinden jullie? Ordi, leuk, of een andere kleur das?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar het is duidelijk hoor, dat jullie het vooral NIET naar je zin hebben gehad vrijdag en zaterdag! En dat jullie me niet aardig vinden! Terwijl ik ook best leuk ben hoor, ook al ben ik een Brabander!
Welke forum(st)er doe ik na? Je mag me het antwoord pm'en, wie het als eerste goed heeft, wint een kusje. Van een Brabander. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hoi, ik was vandaag (of zondag dan) vrij maar een collega was ziek dus heb ik gewerkt en bijna anderhalf uur overgewerkt, joepie. En morgen doe ik dus ook avonddienst in plaats van dagdienst want dan is ze nog steeds ziek. Alleen weet niemand dat. Althans, niemand die er morgen om acht uur is. Dus ik moet maar even m'n wekker zetten zodat ik morgen om acht uur kan bellen dat ik er niet ben.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bedankt voor het idee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Als je een nieuw pak wil dan moet je gewoon iets kiezen in een kleur die je nog niet hebt ![]() ![]() |
![]() |
|
|