Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2011, 10:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou zeg, dat wakkerworden van mij was ook een deceptie. Ben na een uurtje weer in slaap gemieterd en nu pas weer wakker.
16 uur slaap!

Nou, doei tentamen. Dat word volgend jaar overdoen, want met lager dan een 4 mag ik niet herkansen.
Oud 14-01-2011, 10:25
Verwijderd
Wat een schattig huisje dit

http://www.funda.nl/koop/groningen/h...fotos/#foto-35
Oud 14-01-2011, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Nou zeg, dat wakkerworden van mij was ook een deceptie. Ben na een uurtje weer in slaap gemieterd en nu pas weer wakker.
16 uur slaap!

Nou, doei tentamen. Dat word volgend jaar overdoen, want met lager dan een 4 mag ik niet herkansen.
griep in tentamenperiode is zo kut
Oud 14-01-2011, 10:28
Carn
Carn is offline
hadden ze dat soort woningen maar in voor die prijs hier in Utrecht.
Oud 14-01-2011, 11:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
griep in tentamenperiode is zo kut
Ja.
Oud 14-01-2011, 11:39
Verwijderd
Oh hai thar.

edit: oh kak, vandaag nieuwjaarsreceptie @ work. Liever ga ik gewoon lekker werken tbh.

Laatst gewijzigd op 14-01-2011 om 11:54.
Oud 14-01-2011, 12:02
Verwijderd
De Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) is een onderzoek gestart naar een medewerker van een kliniek voor evangelische hulpverlening die zou doen aan duiveluitdrijving.

Een woordvoerder van de IGZ bevestigt vrijdag een bericht hierover in de Volkskrant. Aanleiding zijn berichten die psycholoog Rob Hondsmerk publiceerde over zijn ervaringen met de behandeling van kinderen die door de duivel zouden zijn bezeten.

Zo schreef hij over een confrontatie met een jongen van 8 jaar. "Uit de mond van de jongen kwam een zwavelgeur. Hier was duidelijk sprake van een confrontatie met het rijk der duisternis", citeert de krant een bericht van Hondsmerk in het Reformatorisch Dagblad. "Ik heb gebeden: Heer, U bent sterker dan de machten der duisternis. In Uw naam beveel ik hem met rust te laten." De jongen zou vervolgens zijn gekalmeerd.

Hondsmerk werkt voor de ggz-instelling stichting De Hoop uit Dordrecht. De inspectie gaat nu onderzoeken in hoeverre de psycholoog zich houdt aan zijn beroepscode en richtlijnen voor de uitoefening van zijn werk. Dat houdt onder meer in dat hij zich aan de recentste wetenschappelijke inzichten dient te houden.

Een woordvoerder van De Hoop neemt afstand van de uitspraken van Hondsmerk. "Het was een domme opmerking. Het doet vermoeden alsof wij dergelijke hulpverlening bieden." Hij is blij met het onderzoek van de inspectie, zodat duidelijk kan worden dat De Hoop zich niet inlaat met dergelijke praktijken.

Volgens de woordvoerder heeft Hondsmerk zelf ook spijt van zijn uitlatingen.

Ik had die jongen een tube tandpasta en 'n borstel gegeven, maar nee, laten we de duivel uitdrijven
Oud 14-01-2011, 12:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Rare mensen, die gelovigen
Oud 14-01-2011, 12:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver, mijn moeder wil ons wéér niet zien. Ik snap best dat ze zich vertyfd voelt en niet sexy met stoma enzo, maar dan wil je toch juist je gezin zien? Nu ligt ze daar de hele dag
Oud 14-01-2011, 12:55
Martiño
Martiño is offline
Hello
Oud 14-01-2011, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Godver, mijn moeder wil ons wéér niet zien. Ik snap best dat ze zich vertyfd voelt en niet sexy met stoma enzo, maar dan wil je toch juist je gezin zien? Nu ligt ze daar de hele dag
Anders moet je gewoon gaan morgen. Niet bellen whatsoever. Gewoon binnenwippen.
Oud 14-01-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:
DUSHANBE - Na meer dan 130 jaar gesteggel hebben Tadzjikistan en China deze week een einde gemaakt aan een slepend grensconflict.

© Getty Images
De voormalige Sovjetstaat draagt ongeveer 1 procent van het totale grondoppervlak over aan China. De minister van Buitenlandse Zaken van Tadzjikistan sprak vrijdag van een succes.
In de overeenkomst is afgesproken dat China 1122 vierkante kilometer onbewoond bergland krijgt. Omdat Peking eigenlijk aanspraak maakte op 28.000 vierkante kilometer, is minister Khamrokhon Zarifi toch erg blij met de overeenkomst.

Ook een woordvoerder van het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken liet weten tevreden te zijn met de afspraken.
Het grensconflict dateerde al uit 1884.
Wat moeten ze überhaupt met wat onbewoond bergland in Tadzjikistan.
Oud 14-01-2011, 13:32
Verwijderd
Dat gaat prima totdat China daar allerlei grondstoffen vindt.
Oud 14-01-2011, 13:33
Carn
Carn is offline
grondstoffen.
Oud 14-01-2011, 13:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Anders moet je gewoon gaan morgen. Niet bellen whatsoever. Gewoon binnenwippen.
Ik weet niet of ze dat kan waarderen
Oud 14-01-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of ze dat kan waarderen
Kan je niet, om toch iets te doen, iets voor haar maken of een lange brief schrijven of weet ik wat, en dat dan aan de afdeling geven? En dat de afdeling het dan weer aan haar geeft dus.
Oud 14-01-2011, 14:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kan je niet, om toch iets te doen, iets voor haar maken of een lange brief schrijven of weet ik wat, en dat dan aan de afdeling geven? En dat de afdeling het dan weer aan haar geeft dus.
Wij doen niet zo aan lange brieven schrijven enzo
Oud 14-01-2011, 14:03
Verwijderd
Ik zou gewoon gaan hoor LP
Oud 14-01-2011, 14:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zou gewoon gaan hoor LP
dat is lekker aardig voor mijn moeder ook
Oud 14-01-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Wij doen niet zo aan lange brieven schrijven enzo
Dan knutsel je iets of zo, het gaat erom dat ze weet dat je toch aan haar denkt en alles.
Oud 14-01-2011, 14:19
Verwijderd
Ja okay maar heeft ze ook aangegeven waarom ze het niet wilt? Mijn moedertje zou echt heel erg behoefte hebben om zielig gevonden te worden en getroost Of is jouw moeder zo'n tough chick dat niet van dat aaaahw gejank houdt?
Oud 14-01-2011, 14:19
Verwijderd
Mijn moeder vond het iig heel fijn dat wij elke dag daar waren toen ze in het ziekenhuis lag.
Oud 14-01-2011, 14:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dan knutsel je iets of zo, het gaat erom dat ze weet dat je toch aan haar denkt en alles.
Knutselen ze lacht haar lul uit haar broek als ik dat doe.
Citaat:
Ja okay maar heeft ze ook aangegeven waarom ze het niet wilt? Mijn moedertje zou echt heel erg behoefte hebben om zielig gevonden te worden en getroost Of is jouw moeder zo'n tough chick dat niet van dat aaaahw gejank houdt?
Mijn ma houdt daar helemaal niet van en volgens mij ziet ze er zo crappy uit dat ze niet wil dat we haar zien ofzo.
Citaat:
Mijn moeder vond het iig heel fijn dat wij elke dag daar waren toen ze in het ziekenhuis lag.
Mijn moeder wil niet eens dat mijn vader komt.
Oud 14-01-2011, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Knutselen ze lacht haar lul uit haar broek als ik dat doe.
Lachen is niet verkeerd in een ziekenhuis.
Oud 14-01-2011, 14:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Lachen is niet verkeerd in een ziekenhuis.
True maar toch, wij zijn niet zo van dingen in elkaar zetten voor elkaar.
Oud 14-01-2011, 14:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mijn moeder wil niet eens dat mijn vader komt.
aha, ongewenste zwangerschappen!
Oud 14-01-2011, 14:32
Verwijderd
Elmer heeft gister voor me uitgerekend dat ik als ik nu mijn jaarafrekening zou krijgen, ik iets van 180 euro zou terug krijgen. Maar aan de hand van gebruik van de jaren ervoor en mijn termijnbedrag, zou dat in april (als de jaarafrekening daadwerkelijk komt) ongeveer uitkomen dat ik 200 bij moet betalen. Maar dat wil ik niet dus nu staat de kachel sinds gistermiddag al uit hier Ik ga het echt proberen vol te houden.
Oud 14-01-2011, 14:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ga je dan eindelijk die extra trui aantrekken ja?
Oud 14-01-2011, 14:38
Verwijderd
Meh stomme kutregen.
Oud 14-01-2011, 14:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver ik word niet goed Ik kan volgens Google met Nero Vision heus wel AVI bestanden branden, omdat Nero deze dan zelf converteert, maar dat doet ie natuurlijk niet. Er zal es in een keer iets lukken bij mij
Oud 14-01-2011, 14:47
Verwijderd
Ik voel me een beetje gay nu
Oud 14-01-2011, 14:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
16 uur slaap!

Herkenbaar, dat 16uurspowernappen. Wel kutmetperen natuurlijk.
Oud 14-01-2011, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me een beetje gay nu
scharen met babs?
Oud 14-01-2011, 14:53
Verwijderd
Ik zie er gay uit
Oud 14-01-2011, 14:53
Verwijderd
bleh
Oud 14-01-2011, 14:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, dan doe je iets anders aan
Oud 14-01-2011, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Ik zie er gay uit
gadver
Oud 14-01-2011, 15:16
Verwijderd
wat is dat, er gay uitzien?
Oud 14-01-2011, 15:18
Verwijderd
Er zo uitzien

Oud 14-01-2011, 15:19
Verwijderd
Dus jij ziet er vandaag zo uit?
Oud 14-01-2011, 15:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn mama belde net, alles is goed, alleen ze voelt zich superberoerd en de rest van de kamer ook, dus het is wel prima.
En wij en zij zeggen tegen iedereen dat ze geen bezoek wil, staan mijn oom P. en tante M. (waar mijn moeder toch al niet zoveel mee heeft, en ik trouwens ook niet, want racistische oom en achterlijke tante) ineens naast haar bed
Als ze ons als niet eens wil zien, zijn dat wel de laatste mensen die daar iets te zoeken hebben!
Oud 14-01-2011, 15:30
Verwijderd
Ik wil zomerrrrrr.
Oud 14-01-2011, 15:31
Verwijderd
ik wil morgen beter zijn
Oud 14-01-2011, 15:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil dat het stopt met regenen.

Huhu mijn moeder maakte zich ook helemaal zorgen dat mijn pa en ik ruzie zouden krijgen
Oud 14-01-2011, 15:33
Verwijderd
Citaat:
ik wil morgen beter zijn
Ben je ziek?
Oud 14-01-2011, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Ik wil dat het stopt met regenen.

Huhu mijn moeder maakte zich ook helemaal zorgen dat mijn pa en ik ruzie zouden krijgen
Aww
Oud 14-01-2011, 15:34
Martiño
Martiño is offline
Ik wil morgen iets leuks doen maar ik "moet" naar een stomme verjaardag.
Oud 14-01-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ik wil morgen iets leuks doen maar ik "moet" naar een stomme verjaardag.
Ik moet naar een stom huisfeest
Oud 14-01-2011, 15:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Aww
'Hij heeft het hartstikke druk' (MAW hij is gestresst, dus kort lontje ) of ik voor de vorm even een stofzuiger door het huis wilde halen. Had ik gister dus allang gedaan, omdat ik ook wel weet dat ik ruzie heb als ik geen moer uitvoer terwijl hij werkt en mijn mama ziek is
Oud 14-01-2011, 15:36
Verwijderd
Oh trouwens het was gister zo gaaf bij mijn broertje. Ik heb echt het leukste broertje dat er bestaat. Dat jullie dat even weten.

En wat ook heul gaaf was, toen ik op de middelbare school zat was er een overzicht met pasfoto's van iedereen die daar op school zat. Inmiddels is er een nieuw gebouw en het oude gebouw staat al een aantal jaar leeg. En dat overzicht (groot posterformaat) hing daar dus nog. Toen hebben mijn broertje en zijn huisgenoten (die ook allemaal op mijn middelbare school zaten) 'm meegenomen uit het gebouw en opgehangen in de wc. Dus ik heb gister zeker een half uur naar al die mensen zitten kijken en me afgevraagd hoe het met ze zou gaan etc.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten