Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Veel PVV stemmers wonen ook vaak in zogenaamde 'tussenwijken' en voelen zich op één of andere manier bedreigd dat de problematiek van de achterstandswijken ook langzaam maar zeker zal voordoen in een ietwat betere wijk. Of dat nu werkelijk zo is betwijfel ik maar het is wel een gevoel. En het is een beetje kortzichtig om te denken dat die mensen allemaal een hekel hebben aan moslims. Vaak zijn het de types die zeggen 'tja, die in Kanaleneiland zijn echt klootzakken maar in Ondiep zit een heel leuk Turks winkeltje met vriendelijk personeel'. Oftewel, je moet niet denken dat alle Marokkanen met messen over straat lopen en je moet ook niet denken dat iedere PVV stemmer droomt van een rassenzuivering.
|
![]() |
||
Citaat:
Daarbij zijn er genoeg voorbeelden van mensen die wel hebben afgezien dankzij geloof.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je definitie van ideologie laat ook te wensen over. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens, je scheert iedereen wel heel erg over één kam. Ik vind jou niet onwetend of wat dan ook, en kan met veel atheïsten heel goed door één deur. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En volks of niet, als je denkt dat Wilders goed is voor Nederland duidt dat gewoon op een gebrek aan kennis over politiek.
||
Citaat:
Het is wel zo dat iedere gelovige toch denkt dat ongelovigen fout bezig zijn? Ik vind gewoon dat ze het niet moeten opdringen en dat het is dat binnenhuis moet blijven en dat niet moet worden gepropageerd en zeker niet zo belangrijk mag zijn als in Amerika zodat het doorsijpelt in de politiek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk niet dat alle ongelovigen fout bezig zijn. Misschien is dat wel Gods bedoeling, dat er ongelovigen zijn, het is helemaal niet aan mij om daarover te oordelen. En dat je je geloof niet mag opdringen - hm. Stel, jij wist héél héél héél zeker dat alle ongelovigen naar de hel zouden gaan. Zou het dan niet asociaal zijn om ze maar eeuwig gemarteld te laten worden als je weet dat je daar wat aan kan doen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zelfs dan is het iets opdringen je weet immers niet dat het echt zo is want heb je echt bewijs? Nee. Dus dat is even erg als atheïsten die hun mening zouden opdringen.
|
Verwijderd
|
Überhaupt is zeker een rare term, want wat weet een mens nou helemaal zeker. Niet zo veel. Ik weet ook niet 'zeker' dat de Tweede Wereldoorlog heeft plaatsgevonden, maar ik geloof vast van wel, zo vast dat ik wel durf te stellen dat ik het zeker weet. Soms weet je iets zeker, en dan is het niet zo. Dat kan.
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En al die mensen hebben het recht hun mening te vertellen. Waarom gelovigen niet? Waar ligt voor jou dan de grens tussen opdringen en uiten? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Dat is allemaal niet erg, maar het heeft wel als consequentie dat mensen een standplaats hebben. Dat is zowel oorzaak als gevolg. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ben er wel voor om de stemgerechtigde leeftijd(scategorie) te veranderen naar 18 t/m 67 jaar en een popquiz in te voeren die je moet halen vóórdat je mag stemmen
![]() 1) wat is de vierkantswortel van 9? 2) wat is de hoofdstad van spanje? 3) wat kun je zéker zeggen over iemand die bij je heeft ingebroken? a) het is een marokkaan b) het is een crimineel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|