Advertentie | |
|
![]() |
|
Haha ik ging even googlen naar 'cranberrysap vitamine c' en toen kwam ik op een forum waar iemand zegt:
"Afijn, laat het gezegd zijn. Bij deze afgedaan. Ikzelf neem sowieso vrijwel nooit vit C in en heb er ook absoluut geen gebrek aan. Ziek ben ik voor het laatst h??l lang geleden geweest, en meestal voel ik een virus of bacteri?le aanval in mijn lichaam direct en daar reageer ik met mijn wil en emoties op, en de laatste jaren met succes." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bij sommige vitaminen is het schadelijk om er veel van te nemen, zoals vitamine A. Bij vitamine C valt dat wel mee omdat je het teveel gewoon uitpist, maar het is wel nutteloos om er veel van te nemen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom kun je wel avondeten bestellen, maar geen boodschappen? Of nouja, ik weet wel dat er bezorgservices a la Albert zijn, maar als je daar boodschappen bestelt dan komen ze pas de dag na je bestelling aan. Ik wil dat er een site is waar je gewoon zo kunt aanklikken van 'hai, twee halfjes bruin, een pak eieren en een tros tomaten' en dat ze het naar je huis komen brengen. Desnoods met een bestelminimum van 20,- ofzo. Je zou zeggen dat dat goed zou lopen, want je hebt verder geen keuken of winkelruimte nodig, en ook geen koks. Alleen een magazijn en een puber op een scooter.
|
![]() |
|
Ik zapte langs The Bachelor op Net 5, waarin een miljonair(?) een huwelijksaanzoek deed. Het zag er allemaal ontzettend scripted uit, maar dan zoek ik later op internet en dan blijkt er echt een romance te zijn geweest (die nu weer uit is). Maar is het nou fake of niet?
![]() En dan even later een meet-up in de studio tussen de bachelor en zijn 'tweede keus', en dan lijken de emoties wel weer extreem echt (zo goed dat het onmogelijk perfect geacteerd kan zijn), maar toch ook weer zo gelikt in beeld gebracht. Ik snap het niet! |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|