Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jij zit ook op Patrick toch Minke?
Ik vind het dit jaar best wel spannend en moeilijk. Pepijn, Art, Karin of Anna zouden het ook nog makkelijk kunnen zijn. Heel misschien zelfs Jan nog! Misschien moet ik hem maar een keer opnemen in mijn pool-lijstje, om straks een verschrikkelijke nederlaag te voorkomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed: ik heb ook nog steeds zo nu en dan problemen ((semi-)crashes, problemen met inloggen) met Messenger for Mac, hoewel het de laatste tijd redelijk goed lijkt te gaan. Vroeger gebruikte ik ze trouwens weleens door elkaar, en dat leverde nooit extra problemen op. Alleen was dat wel met de versies 7.nogiets (Mac) en 2009 (Windows). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind Art ook wel verdacht. Een hele hoop misschien-hints wijzen ook zijn kant op.
Alleen ik vind dat de montage en de redactie erg veel aandacht aan hem besteden. Ik denk zelf eerder dat Art erg graag de Mol wil zijn, of door zijn ervaring als presentator graag in de picture staat, of gewoon graag verdacht wil zijn, als tactiek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Met al dat gedonder rond versie 2011 voor Windows vraag ik me af hoe lang het nog duurt voordat de meerderheid naar alternatieven voor msn gaat kijken. Skype kan bijvoorbeeld alles wat msn kan en meer, in elk geval als je kijkt naar de nuttige functies (dus niet naar dingen als schuddende venstertjes enzo), daarnaast is het heel wat betrouwbaarder.
|
![]() |
|
|