ik vind boodschappen doen leuk vooral nu, dan laat ik bb achter bij de man en heb ik even pauze lekker even met de auto crossen en rustig door de supermarkt sjokken
Oh ja, boodschappen... dát moest ik doen.
Heb nu alleen een pak kaas en wat krentenbollen liggen, en hoewel dat lekker is, kom ik er niet de week mee door.
de vraag is alleen, gaat Baby OOIT slapen, zodat er gekookt en gegeten kan worden?
Gaat alles nog goed? Is het erg zwaar? is het zo vermoeiend als wordt gezegd, of nog erger?
10-02-2011, 16:49
Verwijderd
die vrienden van mijn vader gebruiken facebook echt als een soort mail. Bij reacties bij foto's:
Hoi *naam vader*,
veel plezier doe geen gekke dingen denk aan je BMI.
Gr, Arno
die vrienden van mijn vader gebruiken facebook echt als een soort mail. Bij reacties bij foto's:
Hoi *naam vader*,
veel plezier doe geen gekke dingen denk aan je BMI.
Gr, Arno
Ik vind het altijd zo grappig als fb-noobs hele verhalen op iemands wall plaatsen met ss best persoonlijke dingen zonder zich te realiseren dat iedereen dat kan lezen.
Gaat alles nog goed? Is het erg zwaar? is het zo vermoeiend als wordt gezegd, of nog erger?
Over het algemeen wel goed, alleen zijn er mindere periodes die vnl bestaan uit huilen, brullen ende bleren. Gelukkig slaapt hij 's nachts nu behoorlijk (dwz ongeveer tussen 12 en 4:30 en dan na een voeding nog tot 7:30 zo'n beetje), anders zou ik het niet trekken nee.
10-02-2011, 16:57
Verwijderd
Ik krijg van water alleen nog maar erger dorst en een droge mond.
aaaargh er zit zo´n irritant mokkel met haar net zo irritante vriendje tegenover me in de trein. Mijn nekharen gaan elke keer overeind staan als ze wat zegt. AARHG.