Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eh waar leest ie in hemelsnaam dat ik daar 'ook van hou'? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of zo probeer mannen niet te begrijpen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tja, dan had je beter iets anders neer kunnen zetten. Aan de andere kant, een v-lid nodigt al rap uit tot gekke voorstellen van opgesekste pubertjes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb meneer in kwestie vriendelijk gepm'd dat ik er niet echt van gediend ben over dergelijke zaken te pm'en en 'm veel succes gewenst met het zoeken van een ander slachtoffer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
slachtoffer Even los van jouw voorkeur. Dan is er eindelijk een vent die als een homo hond wil likken en kleffen en doen, en dan krijgt hij een kenau over zich heen die alleen maar hard wil... Dat is toch ook wel een beetje demotiverend. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() russel brand naamzoek ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kreeg net op mijn flikker van mijn baas, omdat ik geen witte handschoenen heb ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb laatst weer eens gamba's geprobeerd, omdat ik het nooit lekker vond. Maar nu nog steeds niet, die structuur vind ik zo walgelijk. Kleine vind ik wel gaan, als het tenminste ergens in verwerkt zit en ik niet teveel aan het vieze uiterlijk van die beestjes denk hou ik het wel binnen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|