Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2011, 13:10
Noedelhap
Noedelhap is offline

Spoiler
Advertentie
Oud 01-03-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Hmm... Bouillon ben ik gisteren erg beroerd van geworden
slappe bouillon dan? Dat ruikt niet zo sterk en dan krijg je nog wat zout binnen
Oud 01-03-2011, 13:11
Verwijderd
Citaat:
ET!

Maar D&D is dan ook niet echt boeiend genoeg om te onthouden.
Oh. Nou, dat is me iets te lang geleden
En wordt er dan zo naar verwezen dat je daarna weet wat D&D is of is de verwijzing alleen herkenbaar voor de kenners?
Oud 01-03-2011, 13:12
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ja, echt hè? <3
Maar het was een Variatie-Optimel, en hij is nu alweer uit de schappen Vervangen door bosbes-vanille of zoiets.
Waar slaat dat nou weer op!
Oud 01-03-2011, 13:13
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Matzes!
Tis tenslotte bijna Pasen

Citaat:
Ik heb een keer toen ik keihard moest lachen ijs door mn neus gekregen. Nu zie ik hetzelfde voor me, maar dan met beschuit Dankje snoopy.
YW

Citaat:
Ik heb een keer beschuit door m'n neus gekregen en dat is geen lekker gevoel Maar er zat ook paracetamol door, dat maakte het mogelijk nóg ranziger dan alleen beschuit.
ˆ2

Citaat:
slappe bouillon dan? Dat ruikt niet zo sterk en dan krijg je nog wat zout binnen
Hmmm... Misschien een idee. Maar heb nu echt zo'n misselijkheids-reactie bij het idéé bouillon
Misschien zoute popcorn! Is licht en zout
Verwijderd
Citaat:
Waar slaat dat nou weer op!
Ja, omdat het zo'n Variatie-smaak is, en die wisselen iedere... drie maanden ofzo? Alleen Kokos is gebleven blijkbaar, en ik had gehoopt dat ze Sinaasappel Kaneel er ook gewoon in zouden houden, maar daar lijkt het niet op, want ik kan hem echt nergens meer vinden
Verwijderd
Citaat:
Jezus, het enige leuke aan Iedereen is Gek op Jack is hoe ontzettend duidelijk het is dat ze een lachband gebruiken ipv publiek.

http://www.rtl.nl/xl/#/u/86622967-1c...0-d4c50664437d
De groene weerspiegeling van de greenscreen op z'n haar, in dat eerste shot Had hem dan een ander shirt aangedaan en een blauw scherm gebruikt als je niet weet hoe je dat moet wegpoetsen, dat had nog wel gewerkt omdat de kozijnen blauw zijn. En omdat de bluescreen minder vaak gebruikt wordt, dus dan springt het ook minder in 't oog.
Oud 01-03-2011, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Oh. Nou, dat is me iets te lang geleden
En wordt er dan zo naar verwezen dat je daarna weet wat D&D is of is de verwijzing alleen herkenbaar voor de kenners?
Ik heb werkelijk geen idee
Oud 01-03-2011, 13:15
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Uit spelregels:

Je moet je functie geheim houden en mag deze (of informatie die uit je functie voortvloeit) nooit aan andere spelers bekend maken (op welke wijze dan ook). Tovenaars, Heksen en Zieners mogen tijdens het spel dus ook niet bekend maken wie zij hebben opgevraagd, behekst of beschermd. Wolven en geliefden mogen wel overleg plegen en informatie delen. Zieners mogen wel hinten naar hun medespelers welke spelers zij in de gaten moeten houden. Om een leuk spelverloop te garanderen, houd je hier alsjeblieft aan. Niks is zo frustrerend als halverwege ineens het spel te kunnen stoppen omdat cruciale functies bekend zijn geworden.

En:

Verder nog een toevoeging; houd het alsjeblieft gezellig en houd je functie voor je. Er is in een eerder spel een behoorlijke discussie geweest over wat wel en niet mag, maar feit blijft dat het spel behoorlijk verpest wordt als mensen met hun functies gaan strooien.
Ook staat in de spelregels dat je niet buiten het weerwolfspel over het weerwolfspel inhoudelijk mag praten. Als jullie frustraties willen uiten doe dat dan in het weerwolfspel zelf aub.
Oud 01-03-2011, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb werkelijk geen idee
Oh, nou ja, ik heb in elk geval weinig nerd-vriendjes en Magic was op de basisschool nog wel moeilijk te ontwijken, want alle nerd-jongetjes in de klas speelden daarmee, maar dat hele D&D ken ik dus niet. Echt alleen van naam.
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Ook staat in de spelregels dat je niet buiten het weerwolfspel over het weerwolfspel inhoudelijk mag praten. Als jullie frustraties willen uiten doe dat dan in het weerwolfspel zelf aub.
Dat mocht toch ook niet?
Oud 01-03-2011, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Oh, nou ja, ik heb in elk geval weinig nerd-vriendjes en Magic was op de basisschool nog wel moeilijk te ontwijken, want alle nerd-jongetjes in de klas speelden daarmee, maar dat hele D&D ken ik dus niet. Echt alleen van naam.
Ik voelde me zo veel cooler toen omdat vet veel mensen pokemonkaarten kochten en ik magic
Oud 01-03-2011, 13:20
Verwijderd
Oh ja ik moet Community gaan downloaden, dat vergeet ik elke keer.
Oud 01-03-2011, 13:21
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Hoe kan het dat je gezicht zo ontzettend kut wordt van meth?

http://www.skoften.net/index/gallery..._faces_of_meth

Die neuzen veranderen zo ontzettend en die ogen ook. Nou ja en de huid natuurlijk. Gaat je kraakbeen kapot ofzo?

Sarah Deadlock Mephisto andere drugskenners (al schaar ik daar Sarah natuurlijk niet onder ) naamzoek.
Je immuunsysteem gaat achteruit en mensen eten minder. Kraakbeen verandert in principe niet, maar men verliest het onderhuids vet dat je gezicht vorm geeft dus neus en ogen blijven gelijk maar de rest er omheen neemt af. Wondgenezing verloopt ook niet meer goed dus vandaar al die dingen op hun gezicht.

Meth elimineert hongergevoel dus je combineert schadelijke troep met een tekort aan voedingsstoffen om die klappen op te vangen.
Oud 01-03-2011, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Oh ja ik moet Community gaan downloaden, dat vergeet ik elke keer.
S1E23 is ZO geniaal
Oud 01-03-2011, 13:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Een pm lijkt me verstandiger dan spammen in het topic
Oud 01-03-2011, 13:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Maar daar mag ik ook niet meer posten...
Verwijderd
Sharifke!
Verwijderd
Citaat:
Ik voelde me zo veel cooler toen omdat vet veel mensen pokemonkaarten kochten en ik magic
Goed, dát snap ik dan wel Denk ik
Oud 01-03-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Je immuunsysteem gaat achteruit en mensen eten minder. Kraakbeen verandert in principe niet, maar men verliest het onderhuids vet dat je gezicht vorm geeft dus neus en ogen blijven gelijk maar de rest er omheen neemt af. Wondgenezing verloopt ook niet meer goed dus vandaar al die dingen op hun gezicht.

Meth elimineert hongergevoel dus je combineert schadelijke troep met een tekort aan voedingsstoffen om die klappen op te vangen.
Hm oke. Thanks Maar toch lijken de neuzen heel anders

Citaat:
S1E23 is ZO geniaal
Ik heb een paar afleveringen gezien, maar ik weet niet precies welke. Hij is iig seizoen 1 & 2 aan het binnenhalen nu
Oud 01-03-2011, 13:25
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:

Ik heb een paar afleveringen gezien, maar ik weet niet precies welke. Hij is iig seizoen 1 & 2 aan het binnenhalen nu
snuiven verneukt je kraakbeen ook nogal. Maar vergelijk de gezichtsvorm rond de kaken eens, dan zie je het verschil.
Verwijderd
Oh en Mephisto doe es op mijn sms voorstel voor veul bier reageren.
Verwijderd
Citaat:
snuiven verneukt je kraakbeen ook nogal. Maar vergelijk de gezichtsvorm rond de kaken eens, dan zie je het verschil.
Ik zal nog eens kritisch gaan kijken.
Oud 01-03-2011, 13:27
Uice
Uice is offline
Citaat:
S1E23 is ZO geniaal
Señor Chang daarin. <3
Oud 01-03-2011, 13:28
Verwijderd
seizoen 2 heb ik over 2 uur en 25 minuten binnen <3 Seizoen 1 gaat ietsiepietsie langzamer, maar die is er morgen ook wel
Oud 01-03-2011, 13:28
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Een pm lijkt me verstandiger dan spammen in het topic
Ik geloof dat het nu wel duidelijk is.

Citaat:
Maar daar mag ik ook niet meer posten...
Dan wacht je tot het spel is afgelopen. Bovendien zijn we er mee bezig.

Hele erge frustrerende frustraties kunnen eventueel in een PM naar de spelleider.
Oud 01-03-2011, 13:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Het membraan achterin de neus kan wel kapotgaan, waardoor je neusvleugels letterlijk inzakken.
Oud 01-03-2011, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Señor Chang daarin. <3
Inderdaad
Oud 01-03-2011, 13:32
Verwijderd

Hier is wel wat misgegaan met de neus, of hij heeft er een flinke klap op gehad.
Oud 01-03-2011, 13:33
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Hier is wel wat misgegaan met de neus, of hij heeft er een flinke klap op gehad.
Hij heeft ook geen boventanden meer.
Oud 01-03-2011, 13:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]

Deze gast mist ook zijn tanden, zo te zien

Stu Ungar (beroemd pokerspeler) had ook een ingevallen neusvleugel vanwege teveel drugs snuiven.
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft ook geen boventanden meer.
Ieh ga je er dan zo uitzien?
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

daaaamn
Oud 01-03-2011, 13:35
Verwijderd
DK heeft 100 lezers atm
Verwijderd
Bij veel foto's helpt het ook niet dat ze een white trash (geen naamzoek) kapsel hebben genomen
Verwijderd
Dat komt vast omdat DE Julian Assange hier net postte
Oud 01-03-2011, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Die blijkbaar in zijn vrije tijd uc's maakt op gele scholierenfora om anderen te vertellen dat ze a grip on hun life moeten getten
Verwijderd
Citaat:
Ieh ga je er dan zo uitzien?
ja dan duw je je ondertanden/onderkaak gewoon direct tegen je boventandvlees, waardoor je gezicht zo in elkaar wordt gepropt, en je wangen vallen in doordat ze niet tegen je tanden aanleunen.
Vraag maar eens aan een opa of oma of ze hun boventanden uit willen doen
Oud 01-03-2011, 13:38
Verwijderd
Wuhu. Gezichten zijn al best klein, maar zonder tanden wordt het al helemaal zo'n klein schildpaddengezichtje
Oud 01-03-2011, 13:38
Verwijderd

Hier zit dus maar een paar maand tussen
Oud 01-03-2011, 13:39
Verwijderd
.sann, Louis Theroux heeft ooit een aflevering gemaakt over meth geloof ik, die heb ik toen gezien. Best wel maf hoeveel mensen er verslaafd aan zijn.
Oud 01-03-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

Hier zit dus maar een paar maand tussen
Op die tweede foto heeft ze tenminste niet meer van die vieze spinnenpotenmascara op
Verwijderd
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind de before vaak ook al lelijk, dus ik vind de achteruitgang relatief meevallen
Oud 01-03-2011, 13:41
Verwijderd
Citaat:
.sann, Louis Theroux heeft ooit een aflevering gemaakt over meth geloof ik, die heb ik toen gezien. Best wel maf hoeveel mensen er verslaafd aan zijn.
Deze foto's moeten toch wel voldoende zijn om evt. interesse gelijk de kop in te drukken
Citaat:
Op die tweede foto heeft ze tenminste niet meer van die vieze spinnenpotenmascara op
Oud 01-03-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Deze foto's moeten toch wel voldoende zijn om evt. interesse gelijk de kop in te drukken
Mee eens hoor
Oud 01-03-2011, 13:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Methamphetamine is a stimulant and is used to treat a certain attention disorder (attention deficit hyperactivity disorder-ADHD) in children older than 6 years. It is used as part of a total treatment plan, including psychological, educational, and social treatments. It may help increase the ability to pay attention, concentrate, and stop fidgeting.

?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten