Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Net De schaduw van de wind uitgelezen. Natuurlijk een prachtig verhaal, maar toch stoorde ik me soms even aan die enorme overdaad en ellenlange zinnen (maar misschien komt dat wel deels door mijn vermoeidheid, soms kon ik de concentratie gewoon niet opbrengen en raakte ik de draad kwijt). Aan de andere kant verwonderde ik me ook over de prachtige manier van verwoorden.
Nu begin ik in Rindert Kromhout - Soldaten huilen niet, ik ben benieuwd.
|
Ik heb ook net (een week ofzo) de Schaduw van de wind uit. Ik vond de zinnen mooi, soms inderdaad wat overdreven (sommige personen praten wel heel wollig) en met de namen had ik iets meer moeite (omdat ze Spaans waren, waarschijnlijk). Maar over het algemeen wel positief. Ik heb het wel met tussenpozen gelezen, omdat ik ook nog heel wat andere boeken tegelijkertijd moest/wilde lezen, maar ik vond het zeker de moeite waard.
![]()
||
Citaat:
Ik lees An abundance of Katherines van John Green. Bijzonder vermakelijk, al is het minder goed dan Looking for Alaska.
||
Citaat:
Ik lees De beschermengel van Paulo Coelho. Het is zijn gebruikelijke spirituele geneuzel - ik ben na De Zahir en het herlezen van De winnaar staat alleen een beetje op hem afgeknapt - maar dat leest wel lekker weg.
|
|