Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2011, 02:44
Verwijderd
Citaat:
Oh wat een pret <3 Ik heb er zin in. En dan ontmoet ik para veel eerder dan verwacht
Mhm, idem hier! En Trimm misschien ook, for that matter.
Advertentie
Oud 09-03-2011, 02:45
Verwijderd
Trimm ken ik al

Ik ga iig naar bed, we smeden de rest van de plannen deze week wel ergens
Oud 09-03-2011, 02:45
Verwijderd
Slaap lekker! En laat me even weten als er iets definitiefs is dan. En ook wat mensen absoluut niet mogen/lusten
Oud 09-03-2011, 02:47
Verwijderd
Hm ik heb nog even een dillema: ik heb morgen om half 5 examen. Daarvoor moet ik mijn nieuwe ID ophalen. Gemeentehuis(burgerzaken) en examenlocatie liggen vlakbij elkaar, dus ik denk dat het het makkelijkst is om 'm voor 't examen op te halen en dan door te gaan. Hoe laat zouden jullie dan gaan om 'm op te halen?
Oud 09-03-2011, 02:48
Verwijderd
Of zouden jullie toch morgenochtend al gaan just in case?
Oud 09-03-2011, 02:48
Verwijderd
Nja in de ochtend, just in case inderdaad.
Oud 09-03-2011, 02:49
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Nja in de ochtend, just in case inderdaad.

Ambtenaren zijn, net als ik, (langharig) werkschuw tuig, dat weet iedereen.
Oud 09-03-2011, 02:49
Verwijderd
Citaat:

reageer eens even op mijn tijdstip voorstel.
Oei, excuus, ik was aan het overwegen om te gaan roken, omdat dat tegenwoordig buiten moet. Maar eee 12 uur is prima!
Oud 09-03-2011, 02:50
Verwijderd
Ymirke, ik hier?
Ymir
Ymir is offline
Oh Paranoide naamzoek ik ga even PLANESCAPE TORMENT VERDER SPELEN WANT JA IK BEN ER WEER IN BEGONNEN
Verwijderd
Hm, ik ga wel rond half 3, dan ga ik daarna naar de examenlocatie en dan kan ik daar evt. in het studiecentrum nog een uurtje ofzo leren
Verwijderd
Citaat:
Oei, excuus, ik was aan het overwegen om te gaan roken, omdat dat tegenwoordig buiten moet. Maar eee 12 uur is prima!
Yay. Ik vind het zo gaaf
Oud 09-03-2011, 02:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hm ik heb nog even een dillema: ik heb morgen om half 5 examen. Daarvoor moet ik mijn nieuwe ID ophalen. Gemeentehuis(burgerzaken) en examenlocatie liggen vlakbij elkaar, dus ik denk dat het het makkelijkst is om 'm voor 't examen op te halen en dan door te gaan. Hoe laat zouden jullie dan gaan om 'm op te halen?
Smiddags. Want als je sochtends gaat en ze hebben hem niet, kunnen ze het niet in een middag fixen. Bovendien kun je dat ding binnen 5 minuten meenemen.
Oud 09-03-2011, 02:52
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Ymirke, ik hier?
Ik heb bulletstorm al uitgespeeld en ondanks brandende ogen, wat best apart is want ik zit pas net achter de pc voor het eerst vandaag zelfs, zit ik toch nog te pc-lamen. Want ja, ik ben tegenwoordig blijkbaar een kat; ik heb vandaag al iets van 2 a 3 dutjes gedaan naast m'n normale slaap. Oftewel, ik ben verdomme klaarwakker en zoek vermaak.

Ik denk dat ik even helemaal losga en mezelf trakteer op een lekker glas goede whiskey en dan PS:T ga spelen met Jaga Jazzist op de achtergrond.
Wat een leven jongens, hoe ik het volhoud is me soms een mysterie
Oud 09-03-2011, 02:52
Ymir
Ymir is offline
Oh en Dobbie wat lees ik nou, ga jij Para en Sann en nog iemand (3 vrouwen ) ontmoeten?! :envy:
Oud 09-03-2011, 02:53
Verwijderd
Goed, bedtijd, nog even 6 uur slaap pakken.

Ik stuiter nog steeds van ons epische idee
Noedelhap
Noedelhap is offline
Slaap lekker pplz0rs!
Verwijderd
Citaat:
Oh Paranoide naamzoek ik ga even PLANESCAPE TORMENT VERDER SPELEN WANT JA IK BEN ER WEER IN BEGONNEN
Ah, dankzij mijn vermelding ervan, ja? Wil je me na afloop laten weten hoelang 't duurde voor je 'm uitgespeeld had? Dan weet ik voor hoeveel dagen ik proviand moet inslaan als ik er ook aan begin, jwz
Verwijderd
Citaat:
Oh en Dobbie wat lees ik nou, ga jij Para en Sann en nog iemand (3 vrouwen ) ontmoeten?! :envy:
Q heeft me al 2 x ontmoet hoor!
Oud 09-03-2011, 02:54
Verwijderd
Citaat:
Sanne heb ik al meer dan ééns ontmoet hoor. Maar inderdaad, Para is een first, evenals Trimm als ze komt
Oud 09-03-2011, 02:55
Verwijderd
Citaat:
Slaap lekker pplz0rs!
NN man!
Oud 09-03-2011, 02:57
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Ah, dankzij mijn vermelding ervan, ja? Wil je me na afloop laten weten hoelang 't duurde voor je 'm uitgespeeld had? Dan weet ik voor hoeveel dagen ik proviand moet inslaan als ik er ook aan begin, jwz
ja. Doordat jij erover begon bedacht ik me weer alle supergave dingen die erin gebeuren, en hoeveel verborgen goodies en mogelijkheden en keuzes en oh my, dus toen moest ik wel. Ik heb 'em trouwens nog nooit uitgespeeld
Als je alles wil zien en doen en lezen (want ja, dat wil je. Epic beyond epic) mag je er echt wel 60+ uur voor rekenen denk ik zo. Zal me niets verbazen dat, als je alles maar dan ook alles doet en overal mee praat en echt het spel beleeft je er zo 80 uur in zit.

Ik zal ook even de meest geniale fixes en patches e.d. voor je opzoeken, kan je 'em o.a. instellen op grotere resolutie zodat het er ook op een grote monitor gaaf uitziet, bugfixes, de half-afgemaakte quests zijn toegevoegd enzovoort.
Citaat:
Ik ben jaloers op je Dobby is gaaf
Oud 09-03-2011, 02:58
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Sanne heb ik al meer dan ééns ontmoet hoor. Maar inderdaad, Para is een first, evenals Trimm als ze komt
Emg, Para en Trimm en Sann. Zullen we van levens ruilen?
Ik heb katten! Iedereen houdt van katten!

Nee he?
Verwijderd
Citaat:
Emg, Para en Trimm en Sann. Zullen we van levens ruilen?
Ik heb katten! Iedereen houdt van katten!

Nee he?
Katten

Woon je ook in zo'n uithoek of valt 't mee?
Verwijderd
Ik heb helemaal geen zin om te slapen
Oud 09-03-2011, 02:59
Verwijderd
Citaat:
ja. Doordat jij erover begon bedacht ik me weer alle supergave dingen die erin gebeuren, en hoeveel verborgen goodies en mogelijkheden en keuzes en oh my, dus toen moest ik wel. Ik heb 'em trouwens nog nooit uitgespeeld
Als je alles wil zien en doen en lezen (want ja, dat wil je. Epic beyond epic) mag je er echt wel 60+ uur voor rekenen denk ik zo. Zal me niets verbazen dat, als je alles maar dan ook alles doet en overal mee praat en echt het spel beleeft je er zo 80 uur in zit.

Ik zal ook even de meest geniale fixes en patches e.d. voor je opzoeken, kan je 'em o.a. instellen op grotere resolutie zodat het er ook op een grote monitor gaaf uitziet, bugfixes, de half-afgemaakte quests zijn toegevoegd enzovoort.

Beter stuur je mij die PM of zo ook even met al die fixes, patches and so on!

En zo gaaf ben ik nou ook weer niet hoor
Oud 09-03-2011, 02:59
Verwijderd
Citaat:
Mij nog nooit! Ik ben een schuw forumdier. Maar je mag ons wat mij betreft best helpen met sjouwen, hoor Al weet ik verder niet hoe je je tot Q verhoudt. Misschien hebben jullie wel erge ruzie, dan is het wel raar dat ik je zojuist in zijn huis heb uitgenodigd. Dus dat vechten jullie zelf maar uit, maar Sann, ik en Billy verwelkomen je in elk geval op Arnhem
Oud 09-03-2011, 03:00
Verwijderd
Citaat:
Mij nog nooit! Ik ben een schuw forumdier. Maar je mag ons wat mij betreft best helpen met sjouwen, hoor Al weet ik verder niet hoe je je tot Q verhoudt. Misschien hebben jullie wel erge ruzie, dan is het wel raar dat ik je zojuist in zijn huis heb uitgenodigd. Dus dat vechten jullie zelf maar uit, maar Sann, ik en Billy verwelkomen je in elk geval op Arnhem
En hopelijk Trimm ook!

Ik vind het gaaf hoe meer zielen hoe meer vreugd enzo
Verwijderd
Hoewel Q's fantasietje over hij en 3 forumdames dan natuurlijk wel een beetje verpest wordt.
Verwijderd
Ymirke is van harte welkom natuurlijk
Oud 09-03-2011, 03:01
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Katten

Woon je ook in zo'n uithoek of valt 't mee?
Uut Grunn butjes!
Dus ehm, een goed bereikbare supertoffe uithoek.
Citaat:
Beter stuur je mij die PM of zo ook even met al die fixes, patches and so on!

En zo gaaf ben ik nou ook weer niet hoor
Coming up!
Oud 09-03-2011, 03:01
Verwijderd
Citaat:
Hoewel Q's fantasietje over hij en 3 forumdames dan natuurlijk wel een beetje verpest wordt.
*gniffel* Drie van die beesten kan ik toch niet baas joh, oud als ik ben
Oud 09-03-2011, 03:02
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Ymirke is van harte welkom natuurlijk
Doe ik toch niet, ik ben niet zo... meeterig
Verwijderd
Citaat:
.. Maar wel mieterig, hmm?
Pierrot
Pierrot is offline
Vandaag had ik heel kort een zonnebril met bruine glazen en een gouden montuur op. Ik leek wel ontsnapt uit een Duitse krimi.

Zo, en met dat kleine beetje informatie uit m'n leven laat ik jullie verder met rust. Welterusten.
Verwijderd
Citaat:
Uut Grunn butjes!
Dus ehm, een goed bereikbare supertoffe uithoek.

Coming up!
Daar heb ik ook nog een maand of 2 gewoond, leuke stad om te zijn, niet om te wonen En dik 2 uur vanaf Utrecht. Dat is wel een beetje ver voor katten!
Oud 09-03-2011, 03:03
Verwijderd
Citaat:

80 uur Nice. Ik ben wel van het trage spelen, ja, alle opties bekijken enzo. Toen Bioshock uitkwam zat ik echt twee weken te spelen en ik was ergens bij het metrostation. Toen was Uice hier en doordat ik naar college moest ging hij ook even gamen. Was hij na één middag verder dan ik in die twee weken

Waarom heb je 'm nog nooit uitgespeeld? Of kun je dat niet vertellen zonder spoilers?

Maar die PM ontvang ik grrrraag, ja, want het moest er van de zomer eindelijk eens van komen. Ik heb er zin in
Oud 09-03-2011, 03:03
Verwijderd
Citaat:
*gniffel* Drie van die beesten kan ik toch niet baas joh, oud als ik ben
Absinthe, Lorelei en mij heb je ook overleefd. Om nog maar te zwijgen over een doldwaze drankavond enkele weken geleden!

Citaat:
Jeetje wat flauw.

Citaat:
Vandaag had ik heel kort een zonnebril met bruine glazen en een gouden montuur op. Ik leek wel ontsnapt uit een Duitse krimi.

Zo, en met dat kleine beetje informatie uit m'n leven laat ik jullie verder met rust. Welterusten.
Slaap fijn!
Oud 09-03-2011, 03:04
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
.. Maar wel mieterig, hmm?
Dat sowieso!
Citaat:
Daar heb ik ook nog een maand of 2 gewoond, leuke stad om te zijn, niet om te wonen En dik 2 uur vanaf Utrecht. Dat is wel een beetje ver voor katten!
Ik woon hier al 23 jaar en ik hou ervan, wat mij betreft ga ik nooit meer weg
Oud 09-03-2011, 03:04
Verwijderd
Citaat:
Absinthe, Lorelei en mij heb je ook overleefd. Om nog maar te zwijgen over een doldwaze drankavond enkele weken geleden!
Ja, dat is dan ook wel weer zo. /flex Maar toch baal ik nog steeds van die taxi. Ik had 'm gewoon moeten "vergeten" ook eigenlijk eah.
Oud 09-03-2011, 03:05
Verwijderd
Citaat:
Dat sowieso!

Ik woon hier al 23 jaar en ik hou ervan, wat mij betreft ga ik nooit meer weg
Mijn ouders hebben er gestudeerd, en het grootste deel van mijn moeders familie woont er ook, dus ik pm wel mocht ik een x in de buurt zijn
Oud 09-03-2011, 03:05
Verwijderd
Citaat:
En hopelijk Trimm ook!

Ik vind het gaaf hoe meer zielen hoe meer vreugd enzo
Oja, en Trimm natuurlijk ook, ja Maar die heeft nog steeds niet gezegd of ze donderdag vrij is.
Oud 09-03-2011, 03:11
Verwijderd
Ah het forum doet 't weer
Oud 09-03-2011, 03:13
Verwijderd

Verwijderd
Even voor de duidelijkheid - we hebben het over volgende donderdag, niet deze donderdag/overmorgen, toch?
Ymir
Ymir is offline
Citaat:

Jeetje wat flauw.

Ik vind forumers eng, het spijt me
En jeeeetjemineetje wat was het forum net opeens traag

Quote van PS:T, even voor de lulz:

Nordom: Attention, Fall-from-Grace. I wish to address your body.
Fall-from-Grace: Pardon me?
Nordom: Your body. Your form. Your reason for selecting it. Why?
Fall-from-Grace: Why... I suppose I find it comforting. Besides, I rather like the wings.
Nordom: It would be more practical for you to assume the form of a modron. It is 13.27% more efficient. Give or take +5.2%.
Fall-from-Grace: Why, Nordom, are you trying to court me?
Nordom: It was not my intention to initiate legislation against you.

En:

Morte: Hey Nordom, knock-knock.
Nordom: Why do you persist in addressing me as a door?
Morte: It's a joke, you stupid polygon! You're supposed to answer "Who's there?"
Nordom: I know who is there. It is you. Why would I ask a question when I already know the answer?
Morte: Just forget it.

Harhar
Oud 09-03-2011, 03:14
Verwijderd
Citaat:
Even voor de duidelijkheid - we hebben het over volgende donderdag, niet deze donderdag/overmorgen, toch?
Affirmative.
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Mijn ouders hebben er gestudeerd, en het grootste deel van mijn moeders familie woont er ook, dus ik pm wel mocht ik een x in de buurt zijn
Verwijderd
Citaat:
17 maart

In m'n agenda: Billy naar Dobermann in Timboektoebrengqueeste.
Oud 09-03-2011, 03:15
Verwijderd
Citaat:
Ja lekker geloofwaardig als je net zegt dat je forumers eng vindt!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten