Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2011, 17:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wie is Emile Roemer?
Advertentie
Oud 18-04-2011, 17:18
Verwijderd
Ik ga d'r maar eens mailen.
Oud 18-04-2011, 17:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ga d'r maar eens mailen.
Dan krijg je een standaardantwoord van een woordvoerder.
Oud 18-04-2011, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Dan krijg je een standaardantwoord van een woordvoerder.
Ach, ik heb toch niks beters te doen
Oud 18-04-2011, 17:22
Verwijderd
Oh, ik zie dat de chat nogal faal was. Slecht hoor

Ik lees een boek en het is gaaf en ik heb het bijna uit en dat vind ik jammer.
Oud 18-04-2011, 17:22
TopDrop
TopDrop is offline
ieder uur dezelfde mail vanaf een ander adres
Oud 18-04-2011, 17:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Welke stad is leuker, Kaiserslautern of Frankfurt (am Main)?
Oud 18-04-2011, 17:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
De chat is nog steeds leuk
Oud 18-04-2011, 17:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ferrero, die van de snoep, is dood. Noes.
Oud 18-04-2011, 17:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, ik zie dat de chat nogal faal was. Slecht hoor

Ik lees een boek en het is gaaf en ik heb het bijna uit en dat vind ik jammer.
die je laatst bij je had?

ik heb instant food en Game of Thrones -koestert dit moment-
Oud 18-04-2011, 17:48
Verwijderd
Ha! Geniet ervan!

Ja, dat boek inderdaad. Ik weet trouwens toch niet echt of het iets voor jou is, maar ik kan ernaast zitten natuurlijk Het is bijna een kinderboek, zo ontzettend is het vanuit het perspectief vanuit een jong jongetje geschreven. Maar het is spannend, ook al weet ik al wat er gaat gebeuren enzo door de film, en mooie sfeer en mooi beschreven en alles <3
Oud 18-04-2011, 17:48
Verwijderd
Mijn pasta is bijna klaar, een variant op Sannes pesto-pasta. Met gerookte i.p.v. gebakken kipfilet, en geraspte verse parmesan i.p.v. die grana padano flakes. Vast ook heel lekker
Oud 18-04-2011, 17:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een gezellige chatter was die Mark Rutte!
Oud 18-04-2011, 17:58
Swlabr
Swlabr is offline
Yeaaaaaah, buddy.
Oud 18-04-2011, 18:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mijn pasta is bijna klaar, een variant op Sannes pesto-pasta. Met gerookte i.p.v. gebakken kipfilet, en geraspte verse parmesan i.p.v. die grana padano flakes. Vast ook heel lekker
in de Hoogvliet was de "Maaltijdsalade Italiaanse Kip" afgeprijsd. Hij krijgt van mij een 7/10 .
Oud 18-04-2011, 18:07
Verwijderd
Ah! Morgen wordt het voor mij weer eens een maaltijdsalade, denk ik, als ik op het station moet eten.
Oud 18-04-2011, 18:17
Carn
Carn is offline
Toch knap dat Game of Thrones, met verhoudingsgewijs een veel kleiner budget dan Lord of the Rings, er op een of andere manier even goed uitziet
Oud 18-04-2011, 18:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Toch knap dat Game of Thrones, met verhoudingsgewijs een veel kleiner budget dan Lord of the Rings, er op een of andere manier even goed uitziet
Maar de animatietechnieken zijn ook wel verbeterd in de tussentijd, toch?
Oud 18-04-2011, 18:25
Carn
Carn is offline
jazeker. Maar goed, in deze serie komen (voorlopig) ook geen ubergrote legers etc voor dus dat scheelt ook een hoop.
Oud 18-04-2011, 18:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb eigenlijk helemaal niets met fantasy. [/nepnerd]
Oud 18-04-2011, 18:31
Carn
Carn is offline
Hmm. De serie is dan ook niet echt fantasy, maar meer een soort middeleeuwse variant van the Sopranos / The Wire met geïmpliceerde fantasyelementen op de achtergrond. Dus geen vrolijke elfjes en schattige hobbits etc. Dus misschien erg geschikt voor de niet-fantasy-liefhebbers.
Oud 18-04-2011, 18:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Maar niet zo geschikt voor de niet-serie-liefhebbers, denk ik.
Oud 18-04-2011, 18:38
Verwijderd
Citaat:

Het blijft de hele week mooi weer jongens, dat wordt fijn boekjes lezen in de zon op het dakterras <3
Oud 18-04-2011, 18:38
Carn
Carn is offline
ligt er aan, HBO gaat meestal voor kwaliteit voor kwantiteit dus een seizoen duurt meestal maar 10 tot 12 episodes. Dus als dat al veel is dan wordt het inderdaad lastig.
Oud 18-04-2011, 18:41
Verwijderd

Oud 18-04-2011, 18:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ligt er aan, HBO gaat meestal voor kwaliteit voor kwantiteit dus een seizoen duurt meestal maar 10 tot 12 episodes. Dus als dat al veel is dan wordt het inderdaad lastig.
Oh, het gaat me er niet om dat het "teveel" is ofzo, het trekt me gewoon niet zo. Misschien moet ik eens een keer een goede serie kijken, heb nu toch (voorlopig) voldoende tijd.
Oud 18-04-2011, 18:45
Verwijderd
Citaat:

Het blijft de hele week mooi weer jongens, dat wordt fijn boekjes lezen in de zon op het dakterras <3
Ja, heerlijk hè? <3
Ik heb woensdag een barbecue met collega's, gevolgd door waterpijpen en marshmellows braden. En dan vanaf donderdagmiddag soort van vakantie En ik heb net bedacht dat ik met Karlijne ofwel een dagje ga sauna-relaxen ofwel een dagje of twee ga fietsen en kamperen in de buurt.
Oud 18-04-2011, 18:46
Carn
Carn is offline
Dan raad ik je aan om The Wire te kijken, gezien het vrij realistisch is, interessante onderwerpen bevat en ook nog eens uitstekend gemaakt is
Oud 18-04-2011, 18:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dan raad ik je aan om The Wire te kijken, gezien het vrij realistisch is, interessante onderwerpen bevat en ook nog eens uitstekend gemaakt is
Ik zal 'm eens "kopen" en binnenkort een oordeel geven.
Oud 18-04-2011, 18:50
Carn
Carn is offline
alvast een 'warning'; het is wat lastig inkomen gezien de vele verhaallijnen/karakters, en ondertiteling is misschien gewenst. Maar dat hebben ze vast ook in de "winkel".
Oud 18-04-2011, 18:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik kijk doorgaans zonder ondertiteling.
Oud 18-04-2011, 18:52
Carn
Carn is offline
Ik ook, maar ik weet niet hoe goed je Baltimore-Gangsterspeak is
Oud 18-04-2011, 18:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Niet zo goed, denk ik.
Oud 18-04-2011, 18:55
Carn
Carn is offline

Citaat:
Each season of The Wire focuses on a different facet of the city of Baltimore. They are, in chronological order: the illegal drug trade, the seaport system, the city government and bureaucracy, the school system, and the print news media.

Despite never seeing a large commercial success or winning major television awards, The Wire has been described by many critics as the greatest television series ever made and one of the most accomplished works of fiction of the 2000s. The show is recognized for its realistic portrayal of urban life, its literary ambitions, and its uncommonly deep exploration of sociopolitical themes.
Oud 18-04-2011, 18:58
Carn
Carn is offline
Generation Kill is ook een erg sterke miniserie; misschien wel een betere binnenkomer. Is van dezelfde makers als The Wire, maar het zijn maar 7 episodes. Een erg sterke verfilming (van het gelijknamige boek van Evan Wright, die als journalist mee mocht met de 1st Marine recon unit) over de eerste invasie in Irak.
Oud 18-04-2011, 19:01
Carn
Carn is offline
en de intro tune van The Wire is van Tom Waits; dat zegt genoeg
Oud 18-04-2011, 19:02
Verwijderd
Huhuhu?
Oud 18-04-2011, 19:03
Verwijderd
Carn:

Het is een beetje een kutfilmpje hoor, maar gemaakt door een kennis van mij.
Spoiler
Oud 18-04-2011, 19:04
Carn
Carn is offline
zal zo even kijken! Anne ging baarden fotograferen, ook wel geinig
Oud 18-04-2011, 19:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Godver, ik heb echt weer een ongedierteplaag in huis Ik neem echt nooit meer tapijt, want die hoerenbeestjes blijven terugkomen, zelfs na regelmatig stofzuigen
Oud 18-04-2011, 19:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Inderdaad niet eenvoudig te volgen, die negermeneer.
Oud 18-04-2011, 19:07
Verwijderd
Nice Goeie hobby
Oud 18-04-2011, 19:09
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ha! Geniet ervan!

Ja, dat boek inderdaad. Ik weet trouwens toch niet echt of het iets voor jou is, maar ik kan ernaast zitten natuurlijk Het is bijna een kinderboek, zo ontzettend is het vanuit het perspectief vanuit een jong jongetje geschreven. Maar het is spannend, ook al weet ik al wat er gaat gebeuren enzo door de film, en mooie sfeer en mooi beschreven en alles <3
Is dat 'soldaten huilen niet'?
Oud 18-04-2011, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, heerlijk hè? <3
Ik heb woensdag een barbecue met collega's, gevolgd door waterpijpen en marshmellows braden. En dan vanaf donderdagmiddag soort van vakantie En ik heb net bedacht dat ik met Karlijne ofwel een dagje ga sauna-relaxen ofwel een dagje of twee ga fietsen en kamperen in de buurt.
Ah tof
Oud 18-04-2011, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Is dat 'soldaten huilen niet'?
Nee.
Ik ben niet bang/Io non ho paura.
Oud 18-04-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
en de intro tune van The Wire is van Tom Waits; dat zegt genoeg
wat een gekke cover dan
Oud 18-04-2011, 19:16
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nee.
Ik ben niet bang/Io non ho paura.
ah oké
Oud 18-04-2011, 19:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
wat een gekke cover dan
The opening theme is "Way Down in the Hole", a gospel- and blues-inspired song originally written by Tom Waits for his 1987 album Franks Wild Years. Each season uses a different recording of it against a different opening sequence, with the theme being performed, in order, by The Blind Boys of Alabama, Waits himself, The Neville Brothers, DoMaJe and Steve Earle. Season four's version of "Way Down in the Hole" was arranged and recorded specifically for the show, and is performed by five Baltimore teenagers: Ivan Ashford, Markel Steele, Cameron Brown, Tariq Al-Sabir, and Avery Bargasse.[41] Earle, who performed the fifth season's version, is also a member of the cast, playing the recovering drug addict Walon.
Oud 18-04-2011, 19:17
Verwijderd
oh oké. Ik ken het liedje natuurlijk wel, mucho heerlijk. Maar ik kon zijn stem niet vinden maar vandaar!
Oud 18-04-2011, 19:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
oh oké. Ik ken het liedje natuurlijk wel, mucho heerlijk. Maar ik kon zijn stem niet vinden maar vandaar!
there we go.

Regels voor berichten