Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2011, 22:56
Verwijderd
Gódverdomme, wéér heb ik niet betaald gekregen wat ik al vier (!!) maanden zou moeten krijgen. In februari gemaild dat mijn extra aantal uren nog niet doorgevoerd waren, duizend excuses en het kon helaas voor de uitbetaling in maart niet meer geregeld worden, dus ik zou met terugwerkende kracht in april alsnog al dat salaris krijgen. Wéér niet. En ook wéér dus gewoon de betaling voor het aantal uren dat ik aan het begin van het jaar had. En nu is het vakantie en kan ik natuurlijk geen hond bereiken en heb ik het geld verdomme heel hard nodig! Aargh.
Advertentie
Oud 21-04-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Gódverdomme, wéér heb ik niet betaald gekregen wat ik al vier (!!) maanden zou moeten krijgen. In februari gemaild dat mijn extra aantal uren nog niet doorgevoerd waren, duizend excuses en het kon helaas voor de uitbetaling in maart niet meer geregeld worden, dus ik zou met terugwerkende kracht in april alsnog al dat salaris krijgen. Wéér niet. En ook wéér dus gewoon de betaling voor het aantal uren dat ik aan het begin van het jaar had. En nu is het vakantie en kan ik natuurlijk geen hond bereiken en heb ik het geld verdomme heel hard nodig! Aargh.
Wanneer ga je eens rechtsbijstand inzetten?
Oud 21-04-2011, 22:57
Verwijderd
En goedeavond trouwens allen.
Oud 21-04-2011, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Wanneer ga je eens rechtsbijstand inzetten?
Overdrijven is ook een vak.
Oud 21-04-2011, 22:58
Verwijderd
Citaat:
elmer en ik zijn vet sportief bezig geweest met ons nieuwe badmintonset. Hij was maar 1,35 euro en de shuttels gingen telkens door het netje heen. Maar toen hebben we die afgeplakt met ducttape en toen ging het als een tiet
Oud 21-04-2011, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Overdrijven is ook een vak.
Dat is misschien iets teveel van het goeie. Maar ik zou het écht niet pikken als ik verdomme 4 maanden niet uitbetaald krijg
Oud 21-04-2011, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Dat was echt een fijne avond.
Beste vriendinnetje + haar vriend langsgekomen. Kaasfonduetje gedaan, prosecco erbij, fijn muziekje erbij. En toen gingen we onderhand eens de biermand plunderen die al bijna een jaar op mijn kamer staat en ruim 50 euro gekost heeft en die we voor onze regisseur hadden gekocht, maar die hij even bij mij heeft achtergelaten en die hij snel zou ophalen, maar dat heeft ie nooit gedaan. Daarin vonden we een fles knalgroene limoenjenever. En hij is lekker < zo zie ik er nu uit.
Oud 21-04-2011, 23:02
Verwijderd
Ontzettend verkouden/koppijn/benauwd. Wel fijn getraind en met vrienden weer eens het gouden vocht rijkelijk laten vloeien
Oud 21-04-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Dat is misschien iets teveel van het goeie. Maar ik zou het écht niet pikken als ik verdomme 4 maanden niet uitbetaald krijg
Nee, dat heb ik ook nadrukkelijk in het mailtje gezet dat ik net verstuurd heb. Hopelijk wordt het nog gelezen voor de vakantie, en dus niet pas over twee weken.
Oud 21-04-2011, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Ontzettend verkouden/koppijn/benauwd. Wel fijn getraind en met vrienden weer eens het gouden vocht rijkelijk laten vloeien
Oud 21-04-2011, 23:05
Carn
Carn is offline
Hmm, heb je geen telefoonnummer van een hoge pipo? Want volgens mij mag je dit best melden.
Oud 21-04-2011, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat heb ik ook nadrukkelijk in het mailtje gezet dat ik net verstuurd heb. Hopelijk wordt het nog gelezen voor de vakantie, en dus niet pas over twee weken.
Ik wilde net zeggen wat Carn zei. Ik zou dit echt hogerop zoeken want het is echt buiten alle perken. 4 maanden geen salaris wtf hè
Oud 21-04-2011, 23:19
Carn
Carn is offline
According to Variety and from Warner Brothers, what has been speculated for a while now has been confirmed - both Joseph Gordon-Levitt and Marion Cotillard will be in THE DARK KNIGHT RISES. Gordon Levitt's character, John Blake, is described as:

a Gotham City beat cop assigned to special duty under the command of Commisioner Gordon

while Marion Cotillard's character, Miranda Tate, is:

a Wayne Enterprises board member eager to help a still-grieving Bruce Wayne resume his father's philanthropic endeavors for Gotham.
Oud 21-04-2011, 23:22
Verwijderd
wat is er?
Oud 21-04-2011, 23:25
Verwijderd
I HAVE NYANED FOR 2229.4 SECONDS!

en nu ben ik het wel zat
Oud 21-04-2011, 23:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
According to Variety and from Warner Brothers, what has been speculated for a while now has been confirmed - both Joseph Gordon-Levitt and Marion Cotillard will be in THE DARK KNIGHT RISES. Gordon Levitt's character, John Blake, is described as:

a Gotham City beat cop assigned to special duty under the command of Commisioner Gordon

a Wayne Enterprises board member eager to help a still-grieving Bruce Wayne resume his father's philanthropic endeavors for Gotham.
Ben benieuwd. Opmerkelijk toch dat Nolan vaak nieuwe personages verzint in plaats van personages uit de comics gebruiken.
Oud 21-04-2011, 23:27
Carn
Carn is offline
Valt wel mee toch? De kern van alle karakters (tot nu toe) zijn allemaal uit de comics
Oud 21-04-2011, 23:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Valt wel mee toch? De kern van alle karakters (tot nu toe) zijn allemaal uit de comics
Nouja, die rol die Tommy uit 3rd rock gaat spelen niet, de rol van Marion Cotillard niet, de rol van Katie Holmes/Maggie Gyllenhaal was ook voor de film gemaakt, en dat was toch een belangrijk personage.

Maar dat boeit an sich niet, in heel veel comicverfilmingen worden personages die een bijrol spelen verneukt en zijn ze eerder een belediging voor het bronmateriaal (kijk maar naar x-men origins), dus dan heb ik liever dat ze een nieuw en origineel personage verzinnen dan dat ze een personage verneuken omdat die nu eenmaal een bepaalde rol in het plot moet spelen.
Oud 21-04-2011, 23:36
Carn
Carn is offline
x-men origins is ook een misbaksel tot en met

Maar goed; ze gaan in de karakterbeschrijvingen natuurlijk niet al het een en ander verklappen. Rumour has it dat Cotillard Talia al Ghul gaat spelen bv. En we krijgen Bane en een soort van Catwoman.
Oud 21-04-2011, 23:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Het zal wel weer net zo'n warrige butt-film worden als TDK.

Ik vind de titel ook een beetje jammer, bijna hetzelfde als de vorige.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
x-men origins is ook een misbaksel tot en met

Maar goed; ze gaan in de karakterbeschrijvingen natuurlijk niet al het een en ander verklappen. Rumour has it dat Cotillard Talia al Ghul gaat spelen bv. En we krijgen Bane en een soort van Catwoman.
Catwoman <3

Maar als je het over het verneuken van een personage hebt dan is dat ook een mooie. Wat een gedrocht (die film met Halle Berry dus, niet Michelle Pfeiffer <3)
Carn
Carn is offline
warrig? hmm.
Oud 21-04-2011, 23:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh Catwoman, als je het over het verneuken van een personage hebt...
Ik ga m weer even op mn "foute filmavond" lijstje zetten. Wat een smerige afgedreven foetus was dat <3
Oud 21-04-2011, 23:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
warrig? hmm.
Hm-mm.
Oud 21-04-2011, 23:42
Carn
Carn is offline
in welk opzicht?
Oud 21-04-2011, 23:43
Martiño
Martiño is offline
Ik vond de "nieuwe" batmanfilms totaal niet warrig
Oud 21-04-2011, 23:44
Carn
Carn is offline
Ik vond TDK op z'n hoogst wat "te lang"
Oud 21-04-2011, 23:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
in welk opzicht?
Teveel subplots, teveel plotholes, te gehaast. Het was gewoon een rommeltje, om maar niet te spreken van de stomme actiescenes of Batman's mongolenstem.
Oud 22-04-2011, 00:06
Verwijderd
Die aidsstem ben ik wel met je eens, dat is geen gehoor voor 'n superheld
Oud 22-04-2011, 00:22
Pierrot
Pierrot is offline
Von der Dunk, .
Oud 22-04-2011, 00:49
Verwijderd
Citaat:
WTF Sanne
Citaat:
Het is The Onion, Sanne.
Jaaaaaa lees dan even door! Daarna had ik het heus wel door.

@Bas ik dacht, toen ik aan het naamzoeken was dat je WTF ging over het double teamen, en toen dacht ik: jezus, je bent toch wel wát van me gewend
Oud 22-04-2011, 00:51
Verwijderd
Voor de rest: niet dat ik dagelijks aan double teamen doe ofzo
Verwijderd
En ja ik ben dronken
Verwijderd
En dit maakt het vast allemaal niet beter
Oud 22-04-2011, 00:55
Pierrot
Pierrot is offline
tssk tssk.
Oud 22-04-2011, 00:58
Verwijderd
TSSSSlK!
Oud 22-04-2011, 01:21
Pierrot
Pierrot is offline
A-ha.
Oud 22-04-2011, 01:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Teveel subplots, teveel plotholes, te gehaast. Het was gewoon een rommeltje, om maar niet te spreken van de stomme actiescenes of Batman's mongolenstem.
Precies!
Oud 22-04-2011, 01:39
Uice
Uice is offline
Ik vind de titel trouwens ook stom. The Dark Knight Rises, hallo, dat heeft ie in Batman Begins toch al gedaan. The Dark Knight Falls zul je bedoelen.
Oud 22-04-2011, 07:50
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaaa lees dan even door! Daarna had ik het heus wel door.

@Bas ik dacht, toen ik aan het naamzoeken was dat je WTF ging over het double teamen, en toen dacht ik: jezus, je bent toch wel wát van me gewend
<3<3<3<3<3

Kusje op je kater
Oud 22-04-2011, 09:20
Carn
Carn is offline
oldschool!

Oud 22-04-2011, 09:23
Verwijderd
Oud 22-04-2011, 09:30
Carn
Carn is offline
wat een haardos.
Oud 22-04-2011, 10:02
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Oud 22-04-2011, 10:04
Verwijderd
Ik heb dat hele genyan of zoiets gemist, en ik geloof niet dat ik dat erg vind...
Oud 22-04-2011, 10:06
Verwijderd
het is een erg leuk liedje.
Oud 22-04-2011, 10:15
Verwijderd
kater
Oud 22-04-2011, 10:15
Verwijderd
(@Pip) spelletje?
Oud 22-04-2011, 10:59
Verwijderd
Citaat:
<3<3<3<3<3

Kusje op je kater
Dank je!

Citaat:
oldschool!

[afbeelding]
Heuj, Mickel met haar

Citaat:
Ik heb dat hele genyan of zoiets gemist, en ik geloof niet dat ik dat erg vind...
nyannen is awesome

Citaat:
kater
hier ook. Ik was vergeten hoe irritant katers zijn als je door de warmte wakker wordt en bleh
Oud 22-04-2011, 11:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb een kater zonder bier te hebben gezopen, ook leuk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten