Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.nu.nl/binnenland/2508271/...l-utrecht.html
ernst, bobbie en de rest + de mogelijkheid tot schminken en je hebt dat park zo vol natuurlijk! |
![]() |
|
Verwijderd
|
moeilijk gebruikte mijn vakantievriendinnetje uit Leidschendam van duizend jaar geleden ook altijd als synoniem voor "heel erg" ;(
maar inderdaad rustig. bevr.festivallen heh. ik heb ook geen leven. Heb net mijn sufmutsenhobby weer beoefend en een blits taartje geproduceerd ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik in een dappere bui was geweest dan had ik waarschijnlijk gewoon gevraagd of hij er een voor mij over wilde houden. Kom nou, beetje het schap leegtrekken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wees gerust, ik gebruik geen Axe Dry, die in die stomme reclames wordt gepromoot ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel vervelend hoor, dat hij telkens wakker is. Maar, zoals ze altijd zeggen op het Vivaforum: alles is een faaaase! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga binnenkort wellicht ook zoiets doen. Althans, ik las over een methode waarbij je een studie doet met een stilleven, waar je een maandlang iedere dag aan moet werken. Dat lijkt me wel interessant, volgens mij leer je daar waanzinnig goed door kijken. Ik zou in elk geval na een paar uur al zoiets hebben van 'nouja ik heb alle grote vlakken en dingen al wel', maar vervolgens moet je er nog wekenlang aan zitten ![]() Maar dat heeft nog geen prioriteit, ik moet nu eigenlijk oefenen met VFX, beginnen met 3D-software en qua tekenen moet ik me vooral focussen op gesture drawing en tonaliteit. Gelukkig is dat laatste lekker breed, dat scheelt ![]() |
![]() |
|
|