Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2011, 15:01
Rationeel
Rationeel is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...0#post31576030

haha
Advertentie
Oud 05-05-2011, 15:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ongeveer wat ik ook dacht ja.
Oud 05-05-2011, 15:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat betekent dat ik bij de ene procent hoor die geen smaak heeft?
Ik wou nét zeggen, maar je was me voor!
Oud 05-05-2011, 15:34
Rationeel
Rationeel is offline
http://www.nu.nl/binnenland/2508271/...l-utrecht.html

ernst, bobbie en de rest + de mogelijkheid tot schminken en je hebt dat park zo vol natuurlijk!
Oud 05-05-2011, 15:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nieuw is dat op alle festivals om 16.55 uur wordt stilgestaan bij vrijheid. Via een livestream zijn alle festivals op dat moment met elkaar verbonden.

Wat gaan ze doen dan, weer letterlijk stil zijn voor 2 minuten?
Oud 05-05-2011, 15:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nieuw is dat op alle festivals om 16.55 uur wordt stilgestaan bij vrijheid. Via een livestream zijn alle festivals op dat moment met elkaar verbonden.

Wat gaan ze doen dan, weer letterlijk stil zijn voor 2 minuten?
Nee, dan sluiten ze het geluid op elkaars boxen aan en wordt het een mooie feedbackloop.
Oud 05-05-2011, 16:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, dan sluiten ze het geluid op elkaars boxen aan en wordt het een mooie feedbackloop.
Oud 05-05-2011, 17:14
Verwijderd
Ik heb zin om een Bollywood film te kijken met veel zang en dans. Nog nooit echt gezien, maar denk dat ik het wel leuk vind.
Oud 05-05-2011, 17:15
Verwijderd
Moeilijk rustig hier trouwens, vandaag!

Iedereen heeft zeker weer een leven?
Oud 05-05-2011, 17:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik niet hoor, dat duurt nog wel even.
Oud 05-05-2011, 17:20
Verwijderd
moeilijk gebruikte mijn vakantievriendinnetje uit Leidschendam van duizend jaar geleden ook altijd als synoniem voor "heel erg" ;(
maar inderdaad rustig. bevr.festivallen heh. ik heb ook geen leven. Heb net mijn sufmutsenhobby weer beoefend en een blits taartje geproduceerd
Oud 05-05-2011, 17:21
Verwijderd
Is toch niet sufmutsen, ik wou dat ik zo creatief was!

Ik gebruik 'moeilijk' eigenlijk alleen soms hier, ondanks dat ik mezelf had voorgenomen het moeilijk vaak te gaan gebruiken.
Ik vind het hilarisch.
Oud 05-05-2011, 17:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb zin om een Bollywood film te kijken met veel zang en dans. Nog nooit echt gezien, maar denk dat ik het wel leuk vind.
Ik raad je Dilwale Dulhania Le Jayenge (The Brave Heart Will Take the Bride) aan! Eerste en enige Bollywoodfilm die ik heb gezien, en die was nog verrassend grappig en meeslepend. Mooie zang ook wel. Wel een lange zit (zoals met elke B-woodfilm), ruim 3 uur.
Verwijderd
Hoe gaat het met junior? (mwhehe junior :')) slaapt hij al beter? /sufmutsengesprek
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Is toch niet sufmutsen, ik wou dat ik zo creatief was!

Ik gebruik 'moeilijk' eigenlijk alleen soms hier, ondanks dat ik mezelf had voorgenomen het moeilijk vaak te gaan gebruiken.
Ik vind het hilarisch.
Je vindt het dus moeilijk om het moeilijk vaak te gebruiken?
Oud 05-05-2011, 17:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Moeilijk rustig hier trouwens, vandaag!

Iedereen heeft zeker weer een leven?
Bevrijdingsfestival enzo.

Ik heb echt 0,0 zin om iets te gaan doen.
Oud 05-05-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Ik raad je Dilwale Dulhania Le Jayenge (The Brave Heart Will Take the Bride) aan! Eerste en enige Bollywoodfilm die ik heb gezien, en die was nog verrassend grappig en meeslepend. Mooie zang ook wel. Wel een lange zit (zoals met elke B-woodfilm), ruim 3 uur.
Heb er al twee gedownload. Inderdaad, fucking lang, eigenlijk zou ik misschien alleen filmpjes op YT moeten zoeken van de zang/dans stukjes, want daar gaat het me om
Oud 05-05-2011, 17:24
Verwijderd
Shit, nu zeg ik fucking lang, terwijl ik natuurlijk moeilijk lang bedoel
Oud 05-05-2011, 17:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Daarnet was er een tokkie bij de Kruidvat die het hele schap Axe deo's leeghaalde. Echt iets van 20+ stuks in zijn mandje. Ik wou ook net deo halen, dus bleef over met een minimale keuze. Bleek het te gaan om een 1+1gratis actie

Ik heb toen maar 4 mindere 'smaakjes' gekocht.
Oud 05-05-2011, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Daarnet was er een tokkie bij de Kruidvat die het hele schap Axe deo's leeghaalde. Echt iets van 20+ stuks in zijn mandje. Ik wou ook net deo halen, dus bleef over met een minimale keuze. Bleek het te gaan om een 1+1gratis actie

aww, ik zie jou daar echt heel beteuterd staan

Als ik in een dappere bui was geweest dan had ik waarschijnlijk gewoon gevraagd of hij er een voor mij over wilde houden. Kom nou, beetje het schap leegtrekken.
Oud 05-05-2011, 17:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Ik druk nu een virtuele drol uit in je gezicht omdat je een enabler bent van Axe-reclames.
Oud 05-05-2011, 17:30
Verwijderd
Wat gebruik jij dan voor deo? Bestaat er Euroshopperdeo?
Oud 05-05-2011, 17:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
aww, ik zie jou daar echt heel beteuterd staan

Als ik in een dappere bui was geweest dan had ik waarschijnlijk gewoon gevraagd of hij er een voor mij over wilde houden. Kom nou, beetje het schap leegtrekken.
Naja, ik kwam aanlopen en toen was ie al bijna klaar. En ik keek vooral "wtf". Er waren nog wel deo's over, alleen niet meer in mijn "favo" smaak.
Oud 05-05-2011, 17:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik wil eigenlijk 8x4-deo gebruiken, omdat die het goedkoopst is. Pip vindt die echter stinken, dus koop ik met grote tegenzin Rexona, meestal als het in de aanbieding is.
Oud 05-05-2011, 17:33
Verwijderd
Maar wat staat je tegen aan Axe? Dat er veel reclame voor wordt gemaakt? Of dat het duur is? Of omdat het stinkt?

Of alledrie?
Verwijderd
ja nou het is wel een huismoekeshobby junior is nog steeds 587739867 keer per nacht wakker, dus dat is een beetje jammer. verder is hij lief en groot en houdt hij de hele dag zijn voetjes vast.
Verwijderd
toe maar kazet, a-merk deo
Oud 05-05-2011, 17:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik druk nu een virtuele drol uit in je gezicht omdat je een enabler bent van Axe-reclames.
Ik heb genoeg andere (goedkope) deo's geprobeerd, zoals 8x4, nivea en Fa, maar veel daarvan geven rare vlekken op mijn kleding. En na een tijdje bouw ik ook een soort tolerantie op tegen die deo's, ofzo. Dus toen moest ik maar overstappen op Axe, en die doet het tot nu toe nog goed.

Wees gerust, ik gebruik geen Axe Dry, die in die stomme reclames wordt gepromoot
Verwijderd
ik vind axe een beetje een middelbareschooljongetjesmerk
Verwijderd
Citaat:
ja nou het is wel een huismoekeshobby junior is nog steeds 587739867 keer per nacht wakker, dus dat is een beetje jammer. verder is hij lief en groot en houdt hij de hele dag zijn voetjes vast.
nohhh, dat is een lieve fase <3

Wel vervelend hoor, dat hij telkens wakker is. Maar, zoals ze altijd zeggen op het Vivaforum: alles is een faaaase!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar wat staat je tegen aan Axe? Dat er veel reclame voor wordt gemaakt? Of dat het duur is? Of omdat het stinkt?

Of alledrie?
"Voortijdige zweetlozing"
Oud 05-05-2011, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb genoeg andere (goedkope) deo's geprobeerd, zoals 8x4, nivea en Fa, maar veel daarvan geven rare vlekken op mijn kleding. En na een tijdje bouw ik ook een soort tolerantie op tegen die deo's, ofzo. Dus toen moest ik maar overstappen op Axe, en die doet het tot nu toe nog goed.

Wees gerust, ik gebruik geen Axe Dry, die in die stomme reclames wordt gepromoot
Je gaat je toch niet verantwoorden tegenover Kazet, de uberbeknibbelaar/beroepszeikerd?
Verwijderd
Citaat:
nohhh, dat is een lieve fase <3

Wel vervelend hoor, dat hij telkens wakker is. Maar, zoals ze altijd zeggen op het Vivaforum: alles is een faaaase!
ja het zal wel een SPRONGETJE zijn.
Verwijderd
Citaat:
"Voortijdige zweetlozing"
Oh ja god inderdaad, is dat Axe?

Vreselijk ja.
Oud 05-05-2011, 17:36
Verwijderd
Citaat:
ja het zal wel een SPRONGETJE zijn.
Ja, sprongetje, wat wordt daar precies mee bedoeld?
Oud 05-05-2011, 17:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Als we het nu toch over reclames hebben, die Chiquita banana-reclame is ergerniswekkend
Oud 05-05-2011, 17:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je gaat je toch niet verantwoorden tegenover Kazet, de uberbeknibbelaar/beroepszeikerd?
Nou, verantwoorden niet, maar ik ben er ook niet trots op dat ik Axe koop, dus ik snap waar Kazet 'vandaan komt'.
Oud 05-05-2011, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Als we het nu toch over reclames hebben, die Chiquita banana-reclame is ergerniswekkend
Welke niet.

Eerst kwam die van Pietertje nog weleens, die leuk was, maar nu is er niet een meer leuk.
Oud 05-05-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, sprongetje, wat wordt daar precies mee bedoeld?
Je hebt zo'n boek genaamd "Oei ik groei" en volgens dat boek ontwikkelen kinderen zich met sprongen, die dan tussen x en x weken plaatsvinden en x dagen/weken duren, en dan vertonen ze x gedrag, en hebben ze daarna nieuwe skills geleerd. Kortom: als je kind kut doet -> oh hij zit in een sprong!
Oud 05-05-2011, 17:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Btw, Schrö, ik ben een disabler van de Axe-reclames; ik zorg voor voldoende vraag zodat ze minder reclame hoeven te maken
Oud 05-05-2011, 18:00
Verwijderd
ik had altijd axe maar toen zei iemand die ik leuk vond een keer 'wat ruikt het hier naar oude mannen', en sindsdien denk ik aan oude mannen als ik die deo ruik ;:;D /makkelijk te manipuleren. Nu heb ik eh, andere deo

Laatst gewijzigd op 05-05-2011 om 18:17.
Oud 05-05-2011, 18:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Of alledrie?
Het is duur, het is een A-merk, en de reclames zijn vervelend.
Oud 05-05-2011, 19:31
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
+ Axe ruikt zo vies sterk.
Oud 05-05-2011, 19:46
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Zo. Een nieuwe DigiD aangevraagd en internetbankieren gefixed.
Oud 05-05-2011, 19:49
Verwijderd
Ik vind Axe een rare naam. Meer iets voor seriemoordenaars met bijlen of zo. Of houthakkers, natuurlijk.
Oud 05-05-2011, 19:50
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Schilderen, nog 164 uur te gaan!
Oud 05-05-2011, 20:00
Verwijderd
is dat turner, kauw?
Oud 05-05-2011, 20:11
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Jazeker, de beste man heeft mijn hart gestolen.
Oud 05-05-2011, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Schilderen, nog 164 uur te gaan!
Zo Wat voor schilderij wordt dat?

Ik ga binnenkort wellicht ook zoiets doen. Althans, ik las over een methode waarbij je een studie doet met een stilleven, waar je een maandlang iedere dag aan moet werken. Dat lijkt me wel interessant, volgens mij leer je daar waanzinnig goed door kijken. Ik zou in elk geval na een paar uur al zoiets hebben van 'nouja ik heb alle grote vlakken en dingen al wel', maar vervolgens moet je er nog wekenlang aan zitten Dan zie je volgens mij al snel steeds meer kleine details (of juist grote maar subtiele overkoepelende vlakken) die je normaliter altijd mist.

Maar dat heeft nog geen prioriteit, ik moet nu eigenlijk oefenen met VFX, beginnen met 3D-software en qua tekenen moet ik me vooral focussen op gesture drawing en tonaliteit. Gelukkig is dat laatste lekker breed, dat scheelt
Oud 05-05-2011, 20:25
Verwijderd
ik heb nog nooit een grotere hekel aan illustratie gehad dan tijdens het afstuderen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten