Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2011, 16:02
Verwijderd
All Stars 2: Old Stars

Ik vond de eerste film heel erg fijn en ontroerend en de serie altijd goed vermaak. Nu zou het (volgens de Making off) een meer tragische film worden, met meer volwassen problemen en minder onderbroekenlol. Maar dat was wat mij betreft niet helemaal het geval. Aan het einde werd het pas even echt serieus, toen het ineens stiekem over Antonie Kamerling ging, maar verder was het vooral veel platvloerse grappen en de rollen waren een beetje karikaturen geworden (zoals in de serie). Maar heb me eigenlijk wel prima vermaakt, voor een comedy van dat kaliber vond ik hem gewoon wel weer erg fijn.
Advertentie
Oud 18-10-2011, 21:43
Martiño
Martiño is offline
The Lion King 3D

Prachtige film, en tof om hem weer eens op het grote scherm te zien (helaas had deze zaal maar een klein scherm en niet de allerbeste geluidsinstallatie, maar toch indrukwekkend genoeg).
3D geef ik niet zoveel om (hoewel het diepte-effect wel mooi is), maar als dat een excuus is om klassiekers opnieuw in de bios te zien ben ik voor.
Oud 19-10-2011, 00:35
Verwijderd
Iep!

Gratis zondagmiddagvertier in het filmhuis. Wat een ontzettend schattige originele grappige en ontroerende kinderfilm. Briljante dialogen vooral. En ik hou van Joke Tjalsma <3
Oud 20-10-2011, 01:39
Verwijderd
Cloverfield

Mjuah, ik hou wel van dit soort films, met de handheld-camera. Het voegt een hoop toe vind ik, en heeft me ook niet gestoord. Af en toe, zeker wat acteerprestaties en graphics betreft niet supergoed, maar er zaten wel leuke vondsten in, en het was ook wel aardig spannend. Het monster is natuurlijk belachelijk, maar ach.

7,5/10
Oud 20-10-2011, 06:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
The Tree of Life

Terence Malick staat bekend om zijn visuele films, volgestouwd met prachtige shots en weinig dialoog.
The Tree of Life is geen uitzondering, en het is allemaal ook wel prachtig geschoten, maar na een kwartiertje van abstracte zonsopgangen, golvende kustlijntjes en malle nebulae heb je dat ook wel weer gezien. Dan komt er ook nog eens zo'n mijmerende voice-over bij die semi-poëtisch, prententieus neuzelt over existentiële vraagstukken. Zo nu en dan komen er wat interessantere scènes voorbij van het gezin O'Brien in de jaren '50. Qua dialogen is het erg spaarzaam, dus je kijkt voornamelijk naar flarden van verschillende gebeurtenissen uit hun gezinsleven en met name dat van de kinderen. Voor de rest bestaat de film uit ronddartelende mensen in de zon of in de stad, mijmerend en nadenkend over hun leven. TWEE UUR EN EEN KWARTIER LANG.

5/10

Laatst gewijzigd op 20-10-2011 om 15:20.
Oud 20-10-2011, 12:28
Dinalfos
Dinalfos is offline
The Guard - 7/10

Gleeson en Cheadle dragen deze film, die verder niet heel bijzonder is. Maar ze dragen hem wel verdomd moeiteloos.
Oud 24-10-2011, 13:19
Rationeel
Rationeel is offline
The Ides of March - 8,5/10

Hoewel de korte omschrijving van de film niet heel aanlokkelijk is, boeit de film van begin tot eind. Hij was voorbij voor ik er erg in had, wat ik eigenlijk wel jammer vond. Goede cast, die goed presteert, goede sets, goede film
Oud 26-10-2011, 02:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Return to the Blue Lagoon

Men neme:
- Een eiland
- Een script zonder verhaal
- Een scenario zonder seks
- Een spanningsboog zonder spanning
- Een actrice zonder tieten

...en je hebt The Blue Lagoon 2!

2/10
Oud 27-10-2011, 03:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Melancholia

De eerste helft van de film is tof en doet aan Festen denken. De pijnlijke situaties, de bizarre karaktertrekken van de gasten, de voelbare spanning. Erg leuk om te zien, zoals Festen dat ook was. Maar helaas staat dit allemaal aan de voet van waar de film werkelijk om draait, namelijk
Spoiler

En dat is jammer, want het is een erg lame concept en weinig boeiend in beeld gebracht. Wist je de eerste helft nog niet zo goed waar het heen ging (waardoor het dus spannend was), de tweede helft wordt de hele situatie zo duidelijk verklaard dat het vrij voorspelbaar eindigt.

7/10 voor de eerste helft, het acteerwerk van Kirsten Dunst en sommige shots.
Oud 28-10-2011, 14:25
Uice
Uice is offline
The Adventures of Tintin

Kuifje blijft een personage van niks en motion capture blijft ongeschikt voor menselijke gezichten. Een en al uncanny valley.

Maar verder is het een prima avonturenfilm, met als grootste pluspunt de rustige montage. Volgens mij zijn er nog nooit achtervolgingsscènes gefilmd met zulke lange shots, en dat ziet er allemaal prachtig uit.

7/10

Drive

Tot nu toe de beste film van het jaar, denk ik. Heerlijk kalm en soms lekker bot, met een typisch neo-noir-sfeertje dat nooit te clichématig aanvoelt. Verrassende, maar effectieve soundtrack. Ryan Gosling is de beste acteur van zijn generatie.

9/10
Oud 29-10-2011, 17:22
MTpower
MTpower is offline
Captain America: The first avenger

Matig. 4/10

Thor

Matig. 4/10

de GVR

Nostalgie en leuk kinderverhaal. 6,5/10

Sin City

Al meerdere keren gezien, maar dit is echt een van mijn all-time favorieten. Deze film had ik even nodig na de 2 Marvel flops. 9,5/10
Oud 29-10-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
de 2 Marvel flops.
Als je een toffe superhero movie wil zien kan ik je aanraden om even chronicle in de gaten te houden;
Oud 29-10-2011, 18:03
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Als je een toffe superhero movie wil zien kan ik je aanraden om even chronicle in de gaten te houden; [filmpje]
Trailers kunnen erg misleidend zijn, maar het ziet er wel aardig uit. Ik ga hem in de gaten houden
Oud 29-10-2011, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Als je een toffe superhero movie wil zien kan ik je aanraden om even chronicle in de gaten te houden; [filmpje]
Die trailer ziet er wel vet uit, ik wacht wel even af of het wat wordt.
Oud 30-10-2011, 00:30
Verwijderd
Jup, voor hetzelfde geld issie kut. Toch verwacht ik dat hij minimaal vermakelijk zal zijn.
Oud 31-10-2011, 09:54
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Meh. Wat voor boeiends zou ik hier in moeten zien?
Oud 31-10-2011, 11:10
Verwijderd
Oh jij niet. Die film is sowieso niets voor jou.
Oud 31-10-2011, 14:37
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Cherry (2010)
Trailer is al 10x beter dan de film zelf; gewoon niet goed genoeg.
4.5/10
Oud 01-11-2011, 08:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Melancholia

De eerste helft van de film is tof en doet aan Festen denken. De pijnlijke situaties, de bizarre karaktertrekken van de gasten, de voelbare spanning. Erg leuk om te zien, zoals Festen dat ook was. Maar helaas staat dit allemaal aan de voet van waar de film werkelijk om draait, namelijk
Spoiler

En dat is jammer, want het is een erg lame concept en weinig boeiend in beeld gebracht. Wist je de eerste helft nog niet zo goed waar het heen ging (waardoor het dus spannend was), de tweede helft wordt de hele situatie zo duidelijk verklaard dat het vrij voorspelbaar eindigt.

7/10 voor de eerste helft, het acteerwerk van Kirsten Dunst en sommige shots.
Melancholia - 5,5

Mja, ik had hetzelfde. Het was mij trouwens niet duidelijk waar de prelude voor diende, behalve dan wat willekeurige mooie shots
Spoiler
.

Part 1: 9/10
Part 2: 4/10
Gemiddeld: 6,5

En dan nog 1 punt aftrek voor de prelude.

Ik las ook allemaal verhalen over mensen die sprakeloos de zaal uitliepen en nog tijden met de film bezig waren in hun hoofd. Dat had ik met Black Swan, maar deze film deed me niets, behalve dat ik het tweede deel misschien wat zonde van mijn tijd vond.
Oud 01-11-2011, 15:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Melancholia - 5,5

Mja, ik had hetzelfde. Het was mij trouwens niet duidelijk waar de prelude voor diende, behalve dan wat willekeurige mooie shots
Spoiler
.

Part 1: 9/10
Part 2: 4/10
Gemiddeld: 6,5

En dan nog 1 punt aftrek voor de prelude.

Ik las ook allemaal verhalen over mensen die sprakeloos de zaal uitliepen en nog tijden met de film bezig waren in hun hoofd. Dat had ik met Black Swan, maar deze film deed me niets, behalve dat ik het tweede deel misschien wat zonde van mijn tijd vond.
De prelude vond ik nog wel tof, lekker surrealistisch en vervreemdend. Cinematografisch sterk.
Oud 01-11-2011, 16:11
Verwijderd
Ik kon die prelude ook wel waarderen. En de rest van de film ook wel. maar het eerste gedeelte was duidelijk sterker dan het tweede. En ik vond Charlotte Gainsbourg té hysterisch, jankerig, zeikerig etc. Waar Kirsten Dunst natuurlijk veel heftigere emoties had, maar haar vond ik niet irritant, gewoon heel goed.
Oud 02-11-2011, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Ik kon die prelude ook wel waarderen. En de rest van de film ook wel. maar het eerste gedeelte was duidelijk sterker dan het tweede. En ik vond Charlotte Gainsbourg té hysterisch, jankerig, zeikerig etc. Waar Kirsten Dunst natuurlijk veel heftigere emoties had, maar haar vond ik niet irritant, gewoon heel goed.
Eens.
En in eerste instantie vond ik de eerste helft toch wel zo sterk dat de tweede helft het niet echt kon verpesten. Ik vond 't echt een fijne film, maar ik ken ook mensen die 'm al drie keer zijn gaan kijken: zo fijn/goed vond ik hem nu ook weer niet.
Oud 03-11-2011, 11:47
Verwijderd
Blade Runner 8/10

Ja cool. Opmerkelijk dat alle special effects er stukken beter uitzien dan bijvoorbeeld bij de cgi van Avatar. Grappig hoe dat met de jaren is gedowngrade.
Oud 04-11-2011, 23:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Blade Runner 8/10

Ja cool. Opmerkelijk dat alle special effects er stukken beter uitzien dan bijvoorbeeld bij de cgi van Avatar. Grappig hoe dat met de jaren is gedowngrade.
Ik vind dat echt een vreemde vergelijking, BR vs. Avatar.

Maar de sfx van BR zijn nog steeds niet gedateerd, dat is waar. Maar ik denk dat als je vandaag de dag de landschap-shots in cgi zou renderen ipv met schaalmodellen, dat het dan realistischer wordt. Het zou alleen de charme van old-skool sfx weghalen, maar dat is meer psychologisch.

OT:
The Magdalene Sisters

Best een goeie film, die het wel en wee van Ierse meisjes in de jaren '60 op een streng klooster waar (psychologische en fysieke) mishandeling en slavenarbeid aan de orde van de dag was.
Heel dramatisch allemaal, en daardoor interessant.

7,5/10
Oud 05-11-2011, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat echt een vreemde vergelijking, BR vs. Avatar.
Is het ook. Een betere vergelijking zou star wars 4/5/6 vs 1/2/3 zijn maar ik had toevallig BR net gezien en overdrijf graag om reacties uit te lokken.
Citaat:
Maar de sfx van BR zijn nog steeds niet gedateerd, dat is waar. Maar ik denk dat als je vandaag de dag de landschap-shots in cgi zou renderen ipv met schaalmodellen, dat het dan realistischer wordt. Het zou alleen de charme van old-skool sfx weghalen, maar dat is meer psychologisch.
Mja, het probleem blijft met CGI dat vooralsnog, hoe mooi het ook is je blijft zien dat het cgi is. Dat is niet per sé slecht en zal met de tijd steeds realistischer worden, maar voor mijn 'gevoel' liggen die schaalmodellen toch wat dichter bij de werkelijkheid gezien het ook daadwerkelijk tastbare modellen zijn. Dat zal inderdaad ook voor een groot deel psychologie zijn, ja.
Oud 05-11-2011, 11:39
Uice
Uice is offline
Ik weet het niet, hoor. In Watchmen zitten een aantal exterieurshots waarvan ik meteen dacht: "Jezus, wat een lelijke cgi." Als dat schaalmodellen geweest waren, had ik dat denk ik niet gemerkt, omdat je die gewoon identiek aan de werkelijkheid kan laten zijn. Kijk maar naar Coppola's Dracula; daar zit geen enkel echt gebouw in, allemaal decors en schaalmodellen, en dat zou niemand vermoeden bij het zien van die film.
Oud 05-11-2011, 14:32
Martiño
Martiño is offline
Star Wars is idd een mooi voorbeeld hoe traditionele effectshots met modellen superieur kunnen zijn aan hedendaagse cgi. Niet alleen ziet het er soms "nep" uit, er wordt vaak zoveel cgi gebruikt in één scene dat je door de kakofonie aan kleuren en beweging niet meer ziet wat er daadwerkelijk gebeurt, daarnaast worden er ook meer en meer fantastische ontwerpen gebruikt waardoor ze steeds minder realistisch overkomen (maw, ze zien er niet meer functioneel of té onwaarschijnlijk uit). Helaas is het gebruiken van fysieke modellen veel te duur geworden, dus weinig kans dat daar nog veel films mee gemaakt worden. Het mooiste zou zijn als ze gewoon één model maken en dat inscannen, zoals ze bij Star Trek hebben gedaan. Daar zie je veel moeilijker het verschil tussen model en cgi, maar cgi biedt wel veel meer mogelijkheden.

Overigens vind ik het gebruik van CGI ipv matte-shots wel een verbetering, matte-schilderingen vind ik er toch al snel nep uit zien.
Oud 06-11-2011, 09:05
Uice
Uice is offline
Het is natuurlijk ook maar de vraag of je realisme beoogt met je special effects. De decors in The Wizard of Oz zijn prachtig, en zouden er niet beter op zijn als ze realistisch waren.

Tegenwoordig zijn zowel realisme als esthetiek meestal ondergeschikt aan geld. Zelfs bloed wordt vaak met cgi gedaan, omdat het goedkoper is dan nepbloed. Doorgaans geen gezicht.
Oud 06-11-2011, 19:52
Verwijderd
Drive

Die was potdikkeme goed! Om de redenen die Uice al genoemd heeft.

Beetle Juice

Ik ben geen Burton-fan en dat ben ik nu nog steeds niet, maar ik vond hem toch wel aardig. Grappige rol van Michael Keaton en het is allemaal net wat minder voorspelbaar dan veel van zijn andere films.
Oud 07-11-2011, 08:12
Rationeel
Rationeel is offline
Drive - 8/10

Het woord sereen is uitgevonden voor deze film. Maar om je niet in slaap te laten vallen wordt de rust soms verstoord door niet al te laffe scenes

Laatst Gosling al gezien in The Ides of March en daar deed hij het ook al goed Verder ben ik fan van Cranston, dus dat is ook

Alleen
Spoiler
Oud 07-11-2011, 20:20
Dinalfos
Dinalfos is offline
Paranormal Activity: Tokyo Night - 4/10

Japanse sequel op PA 1, over een Japanse uitwisselingsstudente die terugkeert uit San Diego en naar het schijnt iets met zich mee heeft gebracht. Met dank aan Evil Katie.

En dan krijg je dus PA in Japan. En dat is vooral heel erg.....PA.
Oud 07-11-2011, 22:36
Verwijderd
Beginners

Wat een lieve, speelse, grappige, ontroerende en uiteindelijk ook treurige film.
Oud 08-11-2011, 16:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mja, het probleem blijft met CGI dat vooralsnog, hoe mooi het ook is je blijft zien dat het cgi is. Dat is niet per sé slecht en zal met de tijd steeds realistischer worden, maar voor mijn 'gevoel' liggen die schaalmodellen toch wat dichter bij de werkelijkheid gezien het ook daadwerkelijk tastbare modellen zijn. Dat zal inderdaad ook voor een groot deel psychologie zijn, ja.
Ja, het euvel is ook dat als de film gestoeld is in de realiteit, dat je (onbewust) al snel ziet dat iets nep is door matige CGI. De mens ziet snel als iets zich niet volgens natuurwetten gedraagt, of er net wat afwijkend uitziet.

Ik vond Avatar niet storend qua effecten, maar het is wel een film die over pak m beet 5 jaar er al weer gedateerd uit zal zien.

Ik kan mezelf doorgaans wel vinden in een combi van CGI en practical effects.

Citaat:
Drive

Die was potdikkeme goed! Om de redenen die Uice al genoemd heeft.
Dit, maar ook een beetje:

Citaat:
Drive - 7/10

Vermakelijk hoor, maar veel te gewoontjes om echt de hype waardig te zijn. Okay, het is een misdaad-actiefilm met een wat tragere opbouw en meer nadruk op esthetische waarden dan gebruikelijk in Amerikaanse werken, maar het is toch ook weer niet zo uniek als men ons probeert te doen geloven. Wie wel eens Koreaanse thrillers kijkt, zal er in ieder geval niet stijf van achteroverslaan.
@Absinthe: Volgens mij maakte ik ook de vergelijking met Koreaanse films na afloop ;D
Oud 08-11-2011, 19:17
*oma*
*oma* is offline
Haar naam was Sarah

Ik vond het niet een hele boeiende film, ben ook een paar keer in slaap gevallen.
Oud 08-11-2011, 21:48
Martiño
Martiño is offline
W.

Wat een vreselijk acteerwerk. Echt, ze zitten er compleet naast met de casting, zowel qua uiterlijk als qua karakters, en om het nog maar een beetje erger te maken gaan ze het op het karikaturale gooien.
Je moet de spanning kunnen voelen tijdens die vergaderscene's waar Rice, Cheney, Powers en Rumsfeld de invasie van Irak plannen, maar het is allemaal maar slappe hap. Het lijkt een beetje op een satirisch programm waar de grappen uit zijn gehaald. Verder een lauwe plot die niet lang kan boeien en eigenlijk maar een beetje nergens over gaat, behalve over de daddy-issues van Bush.
Oud 08-11-2011, 21:58
Verwijderd
Citaat:
@Absinthe: Volgens mij maakte ik ook de vergelijking met Koreaanse films na afloop ;D
stimmt
Oud 08-11-2011, 23:22
Verwijderd
Mulan

We hadden deze film vroeger op video, en dus als kind vaak gezien.

Staat nog steeds vind ik. Mooie sfeer, goede muziek een aantal sterke actiescenes en een leuk en origineel thema.
Soms wel iets teveel kinderachtige grapjes en dingetjes. Had hem iets sterker gevonden als hij in zijn geheel iets volwassener was geweest, zoals bijvoorbeeld Hunchback of the Notre Dame. Maar het blijft natuurlijk een Disneyfilm.

8/10
Oud 09-11-2011, 10:24
Verwijderd
Ik probeerde Mulan vorige week te kijken met mijn kleine neef maar die vond de eindbaas-hun te eng.
Oud 09-11-2011, 16:44
*oma*
*oma* is offline
Mean girls 2

Meh, toch niets zonder Lindsay he
Oud 10-11-2011, 00:11
Verwijderd
Midnight in Paris

Tegenvaller zeg. Het begon nog best sfeervol allemaal, maar heel het gegeven werd hoe langer hoe storender. Voor de kunstkenner is het nog best vermakelijk af en toe, maar erg flauw en inhoudsloos uitgewerkt. Ook erg irritant geacteerd door vooral Wilson.
Nee, een klein mislukkinkje, wat mij betreft.
Doordat hij er wel mooi uitzag en af en toe nog wel vermakelijk was

5,5/10

Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 01:09.
Oud 10-11-2011, 00:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Midnight in Paris

Mooie beelden die doen denken aan Before Sunset, inclusief de Seine en de Arc de Triomphe...en dan vervalt het in een kluchtig verhaaltje met ééndimensionale, slecht geacteerde personages die de hoofdpersoon niet snappen. Het
Spoiler
is te makkelijk, en tot in den treure gedaan in andere (even slechte) films. En de moraal van het verhaal wordt veel te hard benadrukt.

Woody Allen maakt de laatste tijd maar matige films, teveel (flauwe)plotconstructies en te weinig humor.

3/10
Oud 10-11-2011, 06:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Entre Les Murs

In documentaire-stijl gefilmd verhaal over een docent Frans in les geeft aan een multi-cultiklas op een Parijse middelbare school.
De kinderen zijn de makkelijkste niet, en komen van gebroken of arme allochtoonse gezinnen. Ik ergerde me aan de ongeschikte leraar, die ondanks goede bedoelingen, te veel fouten maakte:
- hij ging klassikaal in discussie met leerlingen die niet luisterden
- hij schold twee meisjes uit voor 'domme mutsen' omdat ze iets deden wat niet mocht
- hij confronteerde ze op het schoolplein ten overstaan van de klas met hun gedrag, wat leidde tot nog meer discussie en gezichtsverlies
- hij besprak privé-aangelegenheden (van zichzelf en leerlingen) in de klas
- hij ging een fysieke confrontatie aan

Als film was het soms dus ergerniswekkendom te zien hoe slecht hij de klas wist te beheren. Het verhaal had weinig om het lijf, slechts wat typische klas-conflictjes. Het was allemaal erg goed geacteerd, want het kwam heel natuurlijk over.

6,5/10
Oud 10-11-2011, 12:23
*oma*
*oma* is offline
Coco avant Chanel

Leuke film om even tussendoor te kijken . Coco is maar een stoere vrouw
Oud 12-11-2011, 12:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
HP7.2

Matig einde van een toch al matige filmreeks. 7.1 was nog wel mooi, en by far het beste deel uit de reeks, maar 7.2 is een warrige, bij vlagen lelijke film, die nergens echt bijzonder is. Ook het eindduel en het einde zelf zijn slecht uitgewerkt.

6/10
Oud 13-11-2011, 20:03
Verwijderd
Komt een vrouw bij de dokter

Ik vond de film ontzettend irritant beginnen. Vreselijk popi-jopi, vreselijke teksten, ronduit walgelijke stukjes. Gelukkig werd het later beter. Goed geacteerd door Barry en Carice en de visuele stijl sprak me wel aan. De film ademt een heel modern sfeertje, wat ook erg goed bij het boek past. Nergens heel bijzonder maar toch niet slecht voor een regiedebuut.

7/10
Oud 13-11-2011, 23:48
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
The Immortals

Had wel goede potentie. Er zaten wel wat brute scenes in, maar vergeleken met 300 was het nogal tam. Wel een van de eerste films waar het 3D me niet echt stoorde. Ben bij Pirates na 20 minuten weggelopen omdat ik het niet trok.

6/10
Oud 14-11-2011, 13:08
Verwijderd
La solitudine dei numeri primi

Het verhaal intrigeert me. Dat vond ik ook al bij het boek, alleen vond ik het op den duur toch gaan tegenvallen. De theaterversie vond ik ook tegenvallen, en de film misschien toch ook wel een beetje. Wel veel indringende beelden, past bij de zware thematiek. Mooie mensen, goed gecast ook (zelfde types als ik in mijn hoofd had tijdens het lezen van het boek). Het trage vond ik mooi, maar het maakte ook dat veel verhaallijntjes veel te vluchtig verteld werden, omdat sommige andere momenten zoveel aandacht en tijd kregen, dat er nog maar weinig over was voor deze, ofzo. Ik weet niet, blijf wederom een beetje met een onvoldaan gevoel achter. En dat is niet omdat
Spoiler
Oud 14-11-2011, 13:52
Dinalfos
Dinalfos is offline
Cold Souls - 5/10

Vergezochte bullshit. Zo vergezocht dat de onmiskenbare positieve aspecten er eigenlijk niet tegenop kunnen.
Oud 15-11-2011, 09:53
*oma*
*oma* is offline
Sherlock Holmes

Leuke film en eindelijk vond ik Jude Law eens niet een gladjakker. Deel 2 maar even in de bios kijken
Oud 15-11-2011, 22:16
Martiño
Martiño is offline
Notes on a Scandal

Wat is er niet leuk aan te vinden, topwerk van Cate Blanchett en Judi Dench. Spannend plot, goed acteerwerk, anderhalf uur plezier.

Regels voor berichten