Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2011, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb komkommer gegeten, al 3x deze week
En hoeveel verbruikt?
Advertentie
Oud 27-05-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
En hoeveel verbruikt?
Ik weet niet hoe ik dit op moet vatten.
Oud 27-05-2011, 19:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Spiegel Online heeft een themapagina over EHEC:
http://www.spiegel.de/thema/ehec/
Ja, daar staat in dat je groentes goed moet doorkoken. Maar dat is het probleem - ik kan even niet koken. :x
Oud 27-05-2011, 19:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waarom? Zit er spi-nazi in?

Heilkraut ook
Oud 27-05-2011, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, daar staat in dat je groentes goed moet doorkoken. Maar dat is het probleem - ik kan even niet koken. :x
Pizza bestellen.
Oud 27-05-2011, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Je groente komt toch gewoon van de Appie en niet uit Duitsland? maak je niet zo druk joh, je kunt niks eten als je bang bent dat je er dood van gaat.
Oud 27-05-2011, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Klopt, helemaal niks mis mee. Ik vermaak mij prima met dat programma.

Maar waarom moet je weer daar naar verwijzen? Is het weer niet intellectueel genoeg volgens jullie?
Ik dacht dat jij gs deed.
Oud 27-05-2011, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Doe maar even de hele foto mailen, dan kan ik het beter beoordelen!

Ik vond het niet zó grappig, maar nu wel
Ok!

Citaat:
Het was niet eens een poging om grappig te zijn.

Ik was gewoon een beetje aan het kloten.
Dat gekloot, zat dat hem in de herhaalde grap over de zesjescultuur, of in die foute redenering?
Verwijderd
Of je eet alles met knoflook, daar voorkom je bijna alle ziektes mee!
Verwijderd
Ik vind DWDD ook niks trouwens.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Pizza bestellen.
Ik ga wel even wat ingeblikt eten kopen
(goedkoper ;d)
Oud 27-05-2011, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Ook kanker, of AIDS?
Verwijderd
Citaat:
Ok!

Citaat:
Knoflook is awesome inderdaad
Verwijderd
Citaat:
Ook kanker, of AIDS?
Nee, daar is BIMI voor!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je groente komt toch gewoon van de Appie en niet uit Duitsland? maak je niet zo druk joh, je kunt niks eten als je bang bent dat je er dood van gaat.
Ja, maar er is nu ook bacterie in Nederland gevonden. Ik ben al een halfjaar ziek van een e-coli bacterie, ben er wel even klaar mee. Ingeblikte groentes zijn voorgegaard, dus dat ga ik wel even kopen
Oud 27-05-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ook kanker, of AIDS?
AIDS niet! Maar kanker wel*.

*zeggen ze. Of het tegen kanker ook echt helpt weet ik niet, maar wel tegen griep, astma, koorts, hoestaanvallen, longontstekingen en dat soort dingen.
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar er is nu ook bacterie in Nederland gevonden. Ik ben al een halfjaar ziek van een e-coli bacterie, ben er wel even klaar mee. Ingeblikte groentes zijn voorgegaard, dus dat ga ik wel even kopen
Dat kan ook altijd nog natuurlijk
Verwijderd
Citaat:
Nee, daar is BIMI voor!
Oud 27-05-2011, 19:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dagdag! inkopentijd!
Oud 27-05-2011, 19:15
Verwijderd
Hoe ontzettend gaaf moet bimi met knoflook dan wel niet zijn?
Oud 27-05-2011, 19:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die eeeeeuwige filmpjes in DWDD, eerst 3 minuten lang fragmentjes van muzikanten die iedereen al twintig keer heeft gezien, dan een hele intro van Huub van der Lubbe, dan nog een stukje van Eddy Cochran om te horen om welk nummer het gaat, en DAN PAS het optreden van Huub zelf
Oud 27-05-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ja! Ik heb nog nooit bimi gegeten, dus ik weet niet hoe je het in een fatsoenlijk gerecht met knoflook moet mengen. Maar als ik daarachter ben doen we bimiknoflookmeet met bimiknoflookrecept, en iedereen is uitgenodigd, zodat iedereen oud&gezond&gelukkig wordt.
Oud 27-05-2011, 19:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Die eeeeeuwige filmpjes in DWDD, eerst 3 minuten lang fragmentjes van muzikanten die iedereen al twintig keer heeft gezien, dan een hele intro van Huub van der Lubbe, dan nog een stukje van Eddy Cochran om te horen om welk nummer het gaat, en DAN PAS het optreden van Huub zelf
Anders..

SNAPPEN WE HET NIET!??!?!
Oud 27-05-2011, 19:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
fuck, ik zou het in de blender gooien en injecteren!
Oud 27-05-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Ja! Ik heb nog nooit bimi gegeten, dus ik weet niet hoe je het in een fatsoenlijk gerecht met knoflook moet mengen. Maar als ik daarachter ben doen we bimiknoflookmeet met bimiknoflookrecept, en iedereen is uitgenodigd, zodat iedereen oud&gezond&gelukkig wordt.
Wat ben je toch een ontzettend schatje <3

Citaat:
fuck, ik zou het in de blender gooien en injecteren!
FUCKYEAH.
Oud 27-05-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Oud 27-05-2011, 19:22
Verwijderd
Ik heb nieuwe aardappels met boter en kruidenzout. Onomnomnom.
Oud 27-05-2011, 19:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Anders..

SNAPPEN WE HET NIET!??!?!
Precies, twisted logic van Matthijs, gelukkig zei Jan Mulder er een keer wat van!

He, jammer, nu kan ik er een hele zomer niet meer op zeiken :*(
Oud 27-05-2011, 19:23
Carn
Carn is offline
misschien moet er een Bimi-verfrisser komen. Zodat alles naar gezonde Bimi ruikt.
Oud 27-05-2011, 19:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik zou uiterlijk maandag horen of ik de baan heb, en nog niks gehoord. Kerel reageert niet eens op mijn e-mail. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om iemand af te wijzen?
Oud 27-05-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Ik zou uiterlijk maandag horen of ik de baan heb, en nog niks gehoord. Kerel reageert niet eens op mijn e-mail. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om iemand af te wijzen?
Wat slecht

Ben jij ook bij bas vrijdag trouwens? Zag een berichtje langskomen op facebook. (En ja er past met gemak 45 man in, ook wel het dubbele, of drie keer zoveel)
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Waarvoor heb je gesolliciteerd?
Verwijderd
Citaat:
Wat ben je toch een ontzettend schatje <3

O en het is echt een van de ergerlijkste, vervelendste dingen ooit om een biebboek open te slaan en dan bebloede vingerafdrukken te zien. Maak eerst je handen schoon als je ongesteld bent en een boek wil lezen ofzo.
Oud 27-05-2011, 19:27
Verwijderd
Citaat:

O en het is echt een van de ergerlijkste, vervelendste dingen ooit om een biebboek open te slaan en dan bebloede vingerafdrukken te zien. Maak eerst je handen schoon als je ongesteld bent en een boek wil lezen ofzo.
Of pleeg die moord nadat je het boek uit hebt!
Oud 27-05-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Of pleeg die moord als je het boek uit hebt!

Is het trouwens echt zo dat er heel veel bloed uit iemand spuit als je hem doodschiet? Want op films is dat soms wel en soms niet. Waar hangt dat vanaf? Waar je iemand raakt? Wat voor kogel? En kan echt je hoofd ontploffen als je erin schiet?
Oud 27-05-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:

Is het trouwens echt zo dat er heel veel bloed uit iemand spuit als je hem doodschiet? Want op films is dat soms wel en soms niet. Waar hangt dat vanaf? Waar je iemand raakt? Wat voor kogel? En kan echt je hoofd ontploffen als je erin schiet?
Als je iemand in het hoofd schiet schijnen de hersenen aan het plafond te zitten (als je het binnen doet) Maar als je ergens anders schiet weet ik 't eigenlijk niet, het hangt er nogal vanaf waar je geraakt wordt, neem ik aan.
Oud 27-05-2011, 19:32
Verwijderd
Maar dan moet je hoofd wel soortvan ontploffen toch? Of in elk geval barsten. Want ik neem aan dat niet al je hersenen door een klein kogelgaatje kunnen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waar heb je gesolliciteerd?

En wen er maar aan
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Als je iemand in het hoofd schiet schijnen de hersenen aan het plafond te zitten (als je het binnen doet) Maar als je ergens anders schiet weet ik 't eigenlijk niet, het hangt er nogal vanaf waar je geraakt wordt, neem ik aan.
Dan schieten ze de lucht in, kletteren ze naar beneden en dan vallen ze terug in het gat waar ze vandaan kwamen, of zo 'KLETS' in je gezicht. (buiten)
Oud 27-05-2011, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Maar dan moet je hoofd wel soortvan ontploffen toch? Of in elk geval barsten. Want ik neem aan dat niet al je hersenen door een klein kogelgaatje kunnen.
Waarschijnlijk schiet je een stuk van de schedel weg.
Oud 27-05-2011, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Mooi het goede voorbeeld ook.

Citaat:

En wen er maar aan
Hij is al op gesprek geweest toch?
Edit: oh nu is je post ineens korter!
Oud 27-05-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat denk ik ook volgens mij barst je hoofd gewoon open door de klap.
Verwijderd
Citaat:
Dan schieten ze de lucht in, kletteren ze naar beneden en dan vallen ze terug in het gat waar ze vandaan kwamen, of zo 'KLETS' in je gezicht. (buiten)
Volgens mij sproeien de hersenresten dan gewoon door de lucht en vallen op willekeurige plekken op straat
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Hangt af van het kaliber, de afstand, de hoek.

Qua bloed valt het soms reuze mee, maar bij een zwaar kaliber is er vaak ook wel een exit wound.

je hoofd kan best half open liggen na een goedgemikte kogel. Kijk maar naar de moord op JFK.
Oud 27-05-2011, 19:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mooi het goede voorbeeld ook.

Hij is al op gesprek geweest toch?
Edit: oh nu is je post ineens korter!
Ja Precies daarom.
Oud 27-05-2011, 19:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
En het hangt af van de kogel zelf, een scherpe kogel maakt minder troep dan een stompere kogel.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

En wen er maar aan
Bij een universiteit. Ben er al op gesprek geweest (van 1 tot half 8), kerel was positief.
Verwijderd
Misschien heeft ie een verkeerde komkommer gegeten?
Oud 27-05-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Misschien heeft ie een verkeerde komkommer gegeten?
Oud 27-05-2011, 19:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Bij een universiteit. Ben er al op gesprek geweest (van 1 tot half 8), kerel was positief.
Sja. Ik ben ook wel eens bij een sollicitatie positief ontvangen, nooit meer iets gehoord.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten