Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker hoor. En we lachen alleen maar harder. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Om even olie op het vuur te gooien: als je aan een universiteit studeert is dat heus geen garantie dat je slim bent. Lilian Helder van de PVV bijvoorbeeld heeft rechten gestudeerd, en ik neem aan dat iedereen het wel met me eens is dat de fractieleden en PVV-stemmers domme mongolen zijn.
Kijk, als je nu zoals ik allemaal moeilijke shit zoals quantumfysica hebt bestudeerd is het een ander verhaal - tussen mijn collega's zitten geen dombo's (en ook geen PVV-stemmers), maar als je succesvol een universitaire opleiding kan afronden betekent het vooral dat je enige mate van discipline hebt en een enigszins stimulerende, veilige omgeving had in je jeugd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, veel eerder zei ik al, door gewoon op de uni rond te lopen en ook mensen van andere studies ken, uit ervaring weet dat er domme mensen op de uni zjin. Wat is daar geen argument aan? Laten we het omdraaien: Ik stel dat ik meer mensenkennis heb dan jij. Zo. En nu moet jij de argumenten geven om dat te ontkrachten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||||
Dit vind ik de leukste Queasismen van vandaag:
Citaat:
Citaat:
Citaat: