Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2011, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Queasy heeft eigenlijk de macht om te bannen hier nog niet eens gebruikt

Edit: oh dat kunnen alleen fb+'s toch he?
Quis en ik hadden het er al over of de banman van Absinthe, Quis en mij weer wat aangevuld zou zijn ondertussen
Advertentie
Oud 28-05-2011, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Fijn dat jij al die dingen aan mij zo fijn vindt.
dat je tetten hebt is overigens best een pluspunt.
Oud 28-05-2011, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Queasy heeft eigenlijk de macht om te bannen hier nog niet eens gebruikt

Edit: oh dat kunnen alleen fb+'s toch he?
idd.

Citaat:
Alsof jij ook maar enige kennis van Quis' mensenkennis hebt Je hebt geen idee waar je het over hebt
Op basis van de post die jullie maken ja.

Citaat:
Ja, ik weet dat je pedagogiek of iets studeert, en dus alles leuk uit een boekje hebt. Maar van de praktijk in de grote boze wereld heb je duidelijk weinig kaas gegeten.
Hoepel jij eens op met geen praktijkervaring.
Uice
Uice is offline
Ah ah ah, dit ga ik eens even fijn bijlezen.
Verwijderd
Citaat:
Dat denken is naief. Intelligentie is meetbaar. Dat er domme mensen op de uni zitten is meetbaar. De mening hebben dat dat niet zo is, blijft naïef. En dat ik dat zoe noem is geen mening, net zo min als het een mening is dat het naïef is om te denken dat baby's van de ooievaar komen.
Ja, en blijven ontkennen dat het geen feit is dat er domme mensen op de uni zitten, is dom. En dan is het klokje rond!
Oud 28-05-2011, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Ik weet zeker van wél
Dan moet ik weer bewijs hebben en dat bewijs gaat jullie vrij weinig aan.
Hahahha. Je hebt een beetje sociologie/psychologie/pedagogie-vakken gedaan of zo? En daar bewijs van?

Citaat:
Alsof jij ook maar enige kennis van Quis' mensenkennis hebt Je hebt geen idee waar je het over hebt
Dit.
Oud 28-05-2011, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Hoepel jij eens op met geen praktijkervaring.
Ik ben al weg, kind. Maar al je theorie- en praktijkkennis pas je niet goed toe, dat blijkt wel.
Oud 28-05-2011, 21:36
Verwijderd
Citaat:
dat je tetten hebt is overigens best een pluspunt.
Wel twee zelfs!
Verwijderd
Citaat:
Hahahha. Je hebt een beetje sociologie/psychologie/pedagogie-vakken gedaan of zo? En daar bewijs van?

Dit.
Je weet niet wat ik studeer. Je weet mijn levenservaring niet. Je weet mijn bijbaan niet en je weet niks van onderzoeken af.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben al weg, kind. Maar al je theorie- en praktijkkennis pas je niet goed toe, dat blijkt wel.
Of jij komt wat te kort.
Verwijderd
Citaat:
Op basis van de post die jullie maken ja.
.
Oh maar nu heb je jezelf. Je zegt net dat je niks mag baseren op posts.
Oud 28-05-2011, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Of jij komt wat te kort.
Neu, daar geloof ik niet zo in.
Bovendien ging het niet over mij, maar over Quis.
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Oepsieeee!
Verwijderd
Citaat:
Je weet niet wat ik studeer. Je weet mijn levenservaring niet. Je weet mijn bijbaan niet en je weet niks van onderzoeken af.
En jij weet net zo min, of nog minder van mij. Waarom zou ik de dingen die jij naar je zegt weet, niet weten? Of ervaren hebben?
Oud 28-05-2011, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Nee, en zolang je er niets over kwijt wil, ga ik alleen maar harder denken dat het maar bijzonder weinig voorstelt.
Verwijderd
Citaat:
Alles is hier tot nu toe gebaseerd op posts dus ik kan zelf ook niet zoveel nu he
Verwijderd
Tvp!
Verwijderd
Citaat:
Daar leer je of mensen slim of dom zijn ja? En dat universiteit automatisch slim is? Awesome!
Oud 28-05-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Alles is hier tot nu toe gebaseerd op posts dus ik kan zelf ook niet zoveel nu he
Omfg

Deadlock naamzoek, dit wil je teruglezen allemaal.

En doe Mephisto er dan ook maar even bij
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik facepalm me hier kapot
Verwijderd
Citaat:
Waarom gebruik je het dan als argument eerder in dit topic? Ik mag niks baseren op wat jij post, maar jij wel op wat wij posten????

Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker hoor. En we lachen alleen maar harder.
Oud 28-05-2011, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ooooh, wat werk je jezelf toch heerlijk in de nesten <3
Verwijderd
Citaat:
En jij weet net zo min, of nog minder van mij. Waarom zou ik de dingen die jij naar je zegt weet, niet weten? Of ervaren hebben?
Jij weet niks van mij. Ik weet niks van jou. Klopt ja.
Dan zou je iets meer empathie tonen denk ik.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als ik echt zo oerdom zou zij als jij insinueert dan zou ik geen HBO opleiding volgen.
Citaat:
Schrödinger naamzoek!

Godver, ik mis hier weer een rel! Even bijlezen hoor.
Verwijderd
Citaat:

Verwijderd
Maak ik ondertussen nog even van de gelegenheid gebruik dat ik erg veel van Sann en Quis hou <3
Verwijderd
Citaat:
Waarom gebruik je het dan als argument eerder in dit topic? Ik mag niks baseren op wat jij post, maar jij wel op wat wij posten????

Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker hoor. En we lachen alleen maar harder.
Dat mag daar lig ik geen minuut wakker van
Oud 28-05-2011, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Maak ik ondertussen nog even van de gelegenheid gebruik dat ik erg veel van Sann en Quis hou <3
Ik reageer hier later op, anders denkt Queasy dat ik aan vriendjespolitiek doe en het daarom met jullie eens ben!
Oud 28-05-2011, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Ik reageer hier later op, anders denkt Queasy dat ik aan vriendjespolitiek doe en het daarom met jullie eens ben!
Is ook zo. Dat doet vrijwel iedereen(bewust of onbewust)
Verwijderd
Citaat:
Dat zou dan interpretatie/een foutieve aanname/naïef/dom zijn, maar goed, prima hoor
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom beweer je dan zo stellig dat je meer mensenkennis hebt dan ik?
Citaat:
Nee.

Citaat:

Godver, ik mis hier weer een rel! Even bijlezen hoor.
Welkom!
Citaat:
Insgelijks!
Oud 28-05-2011, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Oh kijk, daar ga je al!
Oud 28-05-2011, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Dat mag daar lig ik geen minuut wakker van
Je geeft geen antwoord op mijn vragen.
Oud 28-05-2011, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom beweer je dan zo stellig dat je meer mensenkennis hebt dan ik?
Nee.

Welkom!
Insgelijks!
Anders had je wel hele andere argumenten gegeven.
Verwijderd
Citaat:
Soms wel. In dit geval echt absoluut niet
Verwijderd
Citaat:
Je geeft geen antwoord op mijn vragen.
Omdat mijn prive leven je niks aan gaat
Verwijderd
Citaat:
Goeie reden. Misschien heeft jouw levenservaring je gewoon de verkeerde dingen geleerd?
Oud 28-05-2011, 21:45
Verwijderd
Overigens zijn Quis, Absinthe en ik wel dusdanig met elkaar bevriend dat we er heeeeel goed mee kunnen leven dat we het soms niet eens zijn met elkaar
Oud 28-05-2011, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Goeie reden. Misschien heeft jouw levenservaring je gewoon de verkeerde dingen geleerd?
Oud 28-05-2011, 21:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Om even olie op het vuur te gooien: als je aan een universiteit studeert is dat heus geen garantie dat je slim bent. Lilian Helder van de PVV bijvoorbeeld heeft rechten gestudeerd, en ik neem aan dat iedereen het wel met me eens is dat de fractieleden en PVV-stemmers domme mongolen zijn.

Kijk, als je nu zoals ik allemaal moeilijke shit zoals quantumfysica hebt bestudeerd is het een ander verhaal - tussen mijn collega's zitten geen dombo's (en ook geen PVV-stemmers), maar als je succesvol een universitaire opleiding kan afronden betekent het vooral dat je enige mate van discipline hebt en een enigszins stimulerende, veilige omgeving had in je jeugd.
Verwijderd
Citaat:
Dus nu baseer je je op het feiten dat er posts met argumenten afwezig zijn? Hahahha dit is echt schitterend.

Bovendien, veel eerder zei ik al, door gewoon op de uni rond te lopen en ook mensen van andere studies ken, uit ervaring weet dat er domme mensen op de uni zjin. Wat is daar geen argument aan?

Laten we het omdraaien: Ik stel dat ik meer mensenkennis heb dan jij. Zo. En nu moet jij de argumenten geven om dat te ontkrachten.
Verwijderd
Citaat:
Om even olie op het vuur te gooien: als je aan een universiteit studeert is dat heus geen garantie dat je slim bent. Lilian Helder van de PVV bijvoorbeeld heeft rechten gestudeerd, en ik neem aan dat iedereen het wel met me eens is dat de fractieleden en PVV-stemmers domme mongolen zijn.

Kijk, als je nu zoals ik allemaal moeilijke shit zoals quantumfysica hebt bestudeerd is het een ander verhaal - tussen mijn collega's zitten geen dombo's (en ook geen PVV-stemmers), maar als je succesvol een universitaire opleiding kan afronden betekent het vooral dat je enige mate van discipline hebt en een enigszins stimulerende, veilige omgeving had in je jeugd.
Oei, dit is inderdaad een heel goed argument!
Uice
Uice is offline
Dit vind ik de leukste Queasismen van vandaag:

Citaat:
Uh nee

Als ik echt zo oerdom zou zij als jij insinueert dan zou ik geen HBO opleiding volgen.
Citaat:
Universiteit = niet dom.
Citaat:
Ga jij eens toneelspelen
Citaat:
Ik denk dat die mensen wel na kúnnen denken alleen te snel zijn met dingen zeggen of roepen.
Citaat:
Dácht ik al :')
Citaat:
Foutieve aanname. Je baseert het puur alleen op wat ik hier post. Dam.
Citaat:
Mening.

Verschil nooit geleerd?
Oud 28-05-2011, 21:47
Verwijderd
En zelfs schrodinger is het met ons eens, wauw. Ga je nu nog niet twijfelen Queasy?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik lach jullie allemaal trouwens heel hard uit, dat jullie het even weten
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik de leukste Queasismen van vandaag:
Queasismen, die moeten we er in houden
Verwijderd
Citaat:
Dus nu baseer je je op het feiten dat er posts met argumenten afwezig zijn? Hahahha dit is echt schitterend.

Bovendien, veel eerder zei ik al, door gewoon op de uni rond te lopen en ook mensen van andere studies ken, uit ervaring weet dat er domme mensen op de uni zjin. Wat is daar geen argument aan?

Laten we het omdraaien: Ik stel dat ik meer mensenkennis heb dan jij. Zo. En nu moet jij de argumenten geven om dat te ontkrachten.
Ik gok dat wij het toch nooit met elkaar eens gaan worden
Waarschijnlijk vinden wij dom iets anders.
Oud 28-05-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ik lach jullie allemaal trouwens heel hard uit, dat jullie het even weten
Oud 28-05-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
En zelfs schrodinger is het met ons eens, wauw. Ga je nu nog niet twijfelen Queasy?
Nooit.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten