Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2011, 22:03
Verwijderd
Jeetje, wat zijn de strippers onaantrekkelijk op sbs.
Advertentie
Oud 12-06-2011, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb ik die niet!?

Jouwe? Ja. Wat zou daarin moeten staan? Ik wil de mijne ook wel eens zien. Maar die is niet leeg.
Oude/nieuwere windowsversie?
Oud 12-06-2011, 22:05
Geel
Geel is offline
Citaat:
Jouwe? Ja. Wat zou daarin moeten staan? Ik wil de mijne ook wel eens zien. Maar die is niet leeg.
Ik weet niet Offtopic posts?
Hoeveel waarschuwingen/bans heb je gehad?
Oud 12-06-2011, 22:05
Uice
Uice is offline
Ik luister Pinkpop op 3, wat een saaie zooi allemaal. 'Frisse popmuziek' zeiden ze over de vorige band. Nou.
Oud 12-06-2011, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Oude/nieuwere windowsversie?
Ohja, dat kan. Ik zal morgen eens op de andere computer kijken.

Citaat:
Ik weet niet Offtopic posts?
Hoeveel waarschuwingen/bans heb je gehad?
Eén ip-ban. Perongeluk. En, ik weet niet, twee of drie waarschuwingen wegens offtopic posten ofzo?
Verwijderd
Ik heb alleen Elbow teruggekeken op 3 voor 12, van Pinkpop. En dat was heel fijn. Maar ik ben een te grote fan om objectief te zijn. Dat zou op Lowlands wel een fijn potje flink janken kunnen worden /emowijf.
Verwijderd
Citaat:
Ohja, dat kan. Ik zal morgen eens op de andere computer kijken.

Eén ip-ban. Perongeluk. En, ik weet niet, twee of drie waarschuwingen wegens offtopic posten ofzo?
Heb jij zelfs waarschuwingen? Wow
Oud 12-06-2011, 22:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waarom heb ik die niet!?
Misschien is je Windows corrupt! Snel, format c:\!
Oud 12-06-2011, 22:10
Geel
Geel is offline
Is het het waard om te rellen?
Uice
Uice is offline
Hier zijn twee dingen die Kluun geschreven heeft:

Citaat:
DE 10 GEBODEN VAN HET VOETBAL KIJKEN

1. Gij zult niet meedoen aan een voetbalpoel op kantoor, creche of sportschool, zulks ter voorkoming dat u schreeuwt om een penalty voor die Italiaan.

2. Gij zult niet blijven herhalen dat u het toch zo gezellig vindt om met zijn allen voetbal te kijken. Voetbal is er niet voor de gezelligheid, daar is Ik hou van Holland voor uitgevonden en dat begint in september weer.

3. Gij zult niet roepen dat het maar een spelletje is of varianten daarop als 'Kom op zeg, er zijn wel ergere dingen in het leven' en gij zult al helemaal geen voorbeelden geven van zogenaamd ergere dingen.

4. Gij zult de buurvrouw die even langs komt wippen niet binnenlaten, die couscous-schotel van de kookcursus niet op wedstrijddagen uitproberen en u er van weerhouden in de uren voor de wedstrijdaanvang uw nieuwe mobiele telefoon te programmeren.

5. Gij zult ons vrijwaren van klussen van welke aard dan ook, en nee, ook tijdens de rust kunnen we niet even dat babybedje in elkaar zetten.

6. Gij zult niet opmerken dat er gisteren ook al voetbal was, 'en morgen toch zeker niet weer, he?', noch vragen tot wanneer dat EK eigenlijk duurt en zeker niet de hoop uitspreken dat Oranje vanavond wordt uitgeschakeld, zodat 'we tenminste weer door kunnen met ons leven.'

7. Gij zult niet vragen waar Litmanen blijft, wanneer Marco van Basten zich zelf omkleedt en of dat niet Bas Muijs is die daar op de grond ligt. Gij zult niet zeggen dat u Danny Blind zo?n lekkertje vindt, kreten van verrukking slaken als Youri Mulder in beeld komt en gij zult het met ons eens zijn dat het experiment met Natasja Froger als analiste na Kroatie - Nederland is als mislukt dient te worden beschouwd.

8. Gij zult geen versnaperingen serveren die voor knaagdieren bestemd zijn, geen peen- of wortelsoort 'omdat die zo leuk oranje zijn' en bovenal niets dat rijmt op ofu, met name geen tofu. Voetbal = bruin fruit, dat eerst tot 180 graden is verwarmd.

9. Bier.

10. Gij zult geen grensrechters corrigeren of met ons in discussie gaan, noch zult gij het EK benutten om uw kennis van de buitenspelregel op te vijzelen.

Tot slot: wij hebben dit jaar onze mond gehouden tijdens Voetbalvrouwen, Noppen en naaldhakken, Desperate Housewives, Lucky Letters en Greys Atonomy, u houdt van 7 juni tot 29 juni uw mond. En ook van 11 juni t/m 11 juli 2010.
Citaat:
HOE JE

Hoe je iedere ochtend met je lieve stemmetje roept dat je wakker bent.
En een lief stemmetje blijft houden als het even duurt voor ik doorheb dat ik het lieve stemmetje niet droom, maar dat het afkomstig is van jou.

Hoe je vervolgens geduldig ophoudt met roepen zodra je hoort dat ik de trap afstrompel, de vierentwintig treden naar beneden, naar jouw kamertje.
Hoe je me dan aankijkt als ik de deur open en ik 'goeiemorgen lief snuitje van me' zeg.
Hoe je, met Nijnie tegen je borst gedrukt, je armen om me heen slaat en je hoofdje op mijn schouder legt als ik je uit je bedje til.
Hoe je dan even je speentje uitdoet om me een kus te geven.
Hoe ik in mijn schouderholte voel dat je met je hoofdje knikt, als ik zeg dat mama nog slaapt en dat je wel tussen ons in mag liggen, maar niet mag praten, niet mag draaien en niet net zo als gisteren met je handjes aan mama's haren mag trekken.
Hoe je dan, net als gisteren, zegt dat je dat belooft, maar dat je nu eerst moet plassen.
Hoe je dan zit op de wc, in het te felle licht, met je beentjes bungelend en je blik op de muur voor je.
Hoe je dan, met je speentje in je mond, 'klaar' zegt.
Hoe je je dan weer als een slappe slaperige pop laat optillen.
Hoe je je armpjes nog steviger om mijn hals slaat als ik zeg dat je goed moet vasthouden op de trap, omdat papa ook nog niet zo wakker is.
Hoe je dan in onze slaapkamer naar het midden van ons bed kruipt, zo zachtjes mogelijk om mama niet wakker te maken (vergeefs).
Hoe je, tegen alle peuterprincipes in, je best doet om weer in slaap te vallen, terwijl het toch al half zes is. Als we mazzel hebben.
Hoe je daar dan ligt, met je speentje in, Nijnie stevig tegen je aangeklemd, je oogjes dicht, met je handje woelend door je eigen krullen.
Hoe je, als de wekkerradio dan eindelijk, eindelijk is gegaan, knikt als ik vraag 'of je nog even lepeltjes bij papa komt liggen terwijl mama gaat douchen.'
Hoe je dan, met je ruggetje naar me toe, vraagt of ik 'je rug wil masseren'.
Hoe je vervolgens, als ik met mijn duimen je schoudertjes masseer, helemaal ontspant en stil bent, waarschijnlijk voor het laatst deze dag.
Hoe je 'nog eventjes' zegt als ik zeg dat we nu toch echt op moeten staan, omdat mama klaar is met douchen en mijn duimen een vergaande tijdelijke staat van reumatiek dreigen te ontwikkelen.
Hoe je nog dan soms even checkt of 'papa jou altijd zal bescherrummen,' omdat ik je dat een tijdje geleden een keer heb ingefluisterd.
Hoe je dan, voor we uit bed mogen, zegt dat je verliefd bent op papa. En op mama. En op Eva. En op Nijnie.
En hoe je dan die knuffel-met-twee-armpjes-geeft, waarbij je mijn gezicht tussen je armpjes klemt en secondenlang je mond op de mijne houdt.
Hoe je gisterenochtend aan de ontbijttafel, verwachtingsvol naar mama's buik kijkt, die buik met je handjes streelt en dan met een ernstig gezicht verklaart dat je zeker weet dat die baby die nu in mama's buik zit te wachten tot hij er uit mag, net zo lief en zacht zal worden als jouw Nijnie.
Kluun verdient geld met schrijven.
Uice
Uice is offline
Ik ben in een cynische bui, maar niet op een cynische manier.
Oud 12-06-2011, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Heb jij zelfs waarschuwingen? Wow
Verbaast dat je?
Oud 12-06-2011, 22:11
Verwijderd
Kluun. Pfah. PFAH. En nu ben ik vergeten wat ik wilde zeggen.
Oud 12-06-2011, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Is het het waard om te rellen?
Wat?

Citaat:
Verbaast dat je?
Ja echt heel erg! Like officiele waarschuwingen, of 'let er even op, dit is geen waarschuwing maar we zeggen het toch even' waarschuwingen?
Oud 12-06-2011, 22:13
Verwijderd
Oja! Kennen jullie mensen die "vrind" zeggen? Ik heb dat twee keer gehoord van (rechten, dus bal) professoren. Ik vraag me af of het dan ook "vrindin" is. Of bestaat dat woord niet?
Uice
Uice is offline

1:56.
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het stom dat hij de fantastische zinsnede 'Hoe je' verkracht.
Oud 12-06-2011, 22:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik luister Pinkpop op 3, wat een saaie zooi allemaal. 'Frisse popmuziek' zeiden ze over de vorige band. Nou.
Sowieso heb ik nooit de lol gesnapt van al die Lowlands en Pinkpop-edities. De helft van de namen ken je niet, of zijn platgedraaide bands die je al tig keer eerder hebt gehoord.

Ik ben 1 keer naar PP geweest en 2 keer naar LL, en ging eigenlijk meer voor de sfeer dan voor de muziek.
Oud 12-06-2011, 22:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oja! Kennen jullie mensen die "vrind" zeggen? Ik heb dat twee keer gehoord van (rechten, dus bal) professoren. Ik vraag me af of het dan ook "vrindin" is. Of bestaat dat woord niet?
Mijn oma zegt vaak 'vrinden', en volgens mij ook weleens 'vrind' en 'vrindin'. Maar bij mijn oma weet je het nooit zeker. Ze spreken de 'gn' in 'magnetron' ook als als in 'champagne'.
Oud 12-06-2011, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Mijn oma
Verwijderd
Citaat:
Ja echt heel erg! Like officiele waarschuwingen, of 'let er even op, dit is geen waarschuwing maar we zeggen het toch even' waarschuwingen?
Weet ik niet. Ik kreeg een PM met iets in de richting van 'Hoi Etmakas, je hebt de laatste tijd op diverse subfora een beetje moeite met ontopic blijven, bla bla bla. Dus bij dezen ben je gewaarschuwd.' Is dat officieel? En een andere keer kreeg ik een mail met daarin iets dergelijks.

Citaat:
Ja, een vriendin van me zegt dat. Maar ze gebruikt het voor vrienden en vriendinnen allebei.
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Oud 12-06-2011, 22:16
Verwijderd
Vrindin heb ik overigens nog nooit gehoord.
Verwijderd
Citaat:
Weet ik niet. Ik kreeg een PM met iets in de richting van 'Hoi Etmakas, je hebt de laatste tijd op diverse subfora een beetje moeite met ontopic blijven, bla bla bla. Dus bij dezen ben je gewaarschuwd.' Is dat officieel? En een andere keer kreeg ik een mail met daarin iets dergelijks.

Ja, een vriendin van me zegt dat. Maar ze gebruikt het voor vrienden en vriendinnen allebei.
Mja ik denk wel dat dat officieel is Wat grappig, dat had ik niet verwacht
Verwijderd
Citaat:
Mijn oma zegt vaak 'vrinden', en volgens mij ook weleens 'vrind' en 'vrindin'. Maar bij mijn oma weet je het nooit zeker. Ze spreken de 'gn' in 'magnetron' ook als als in 'champagne'.
Ik zeg ook 'manjetron'
Oud 12-06-2011, 22:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zeg ook 'manjetron'
Echt? Ik dacht dat mijn oma de enige was. En van haar weet ik niet eens of ze serieus is.
Oud 12-06-2011, 22:18
Verwijderd
ik moet nogal hard lachen als ik iemand "vrind" hoor zeggen. het gaat gewoon te ver. en wat, manjetron? Oh, dat brengt me op vraag 2! Die blonde van Abba, Agnetha. Spreek je dat dan ook uit als Anjeta? Want ik heb beide mogelijkheden wel eens gehoord.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Wat?
Ik weet niet? Geeft het voldoening, rellen? En is die voldoening het dan waard om te rellen?

Citaat:
+Etmakas: Manjetron?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Greys Atonomy?
Citaat:
Manjetron!
Oud 12-06-2011, 22:19
Verwijderd
Zijn jullie in goed contact met je yoni?
Verwijderd
Citaat:
Echt? Ik dacht dat mijn oma de enige was. En van haar weet ik niet eens of ze serieus is.
Ja, echt. Mijn ouders ook. Ik weet ook niet zo goed of ik het ironisch bedoel, en al helemaal niet of mijn ouders het ironisch bedoelen. Ik weet wel dat de meeste mensen 'mag-netron' zeggen, maar ik ben het gewend om 'manjetron' te gebruiken.
Zeggen jullie mágnetron of magnetrón?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Greys Atonomy?
Dat vind ik nog het minst erge. Het ergste vind ik denk ik 'bruin fruit'.
Oud 12-06-2011, 22:20
Geel
Geel is offline
Citaat:
Yoni (Sanskrit: योनि yoni) is the Sanskrit word for female genitalia.

?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
je yoni? is dat een nieuw woord voor je vagina?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Yoni is voor mij vooral het mongooltje van om de hoek.
Verwijderd
Citaat:
Wat!?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, echt. Mijn ouders ook. Ik weet ook niet zo goed of ik het ironisch bedoel, en al helemaal niet of mijn ouders het ironisch bedoelen. Ik weet wel dat de meeste mensen 'mag-netron' zeggen, maar ik ben het gewend om 'manjetron' te gebruiken.
Zeggen jullie mágnetron of magnetrón?
Mijn oma zegt mánjetron, in zeg magnetrón.
Oud 12-06-2011, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet? Geeft het voldoening, rellen? En is die voldoening het dan waard om te rellen?

+Etmakas: Manjetron?
Ik ben niet zo'n rellerd. Ik heb één waarschuwing voor een rel, of nou ja flamen (of een flame? Het was maar 1 opmerking), en ik wist van te voren dat ik daar waarschijnlijk een waarschuwing voor zou krijgen, maar dat was het wel waard Verder vind ik het forum vooral gezellig en heb ik er niet zo'n behoefte aan.

(de ander voor offtopic posten, terwijl het best ontopic was, eigenlijk)
Oud 12-06-2011, 22:22
Uice
Uice is offline
Als er nog geen woord bestond voor vagijn, hoe zouden jullie het dan noemen?
Geel
Geel is offline
Citaat:
Mijn oma zegt mánjetron, in zeg magnetrón.
Het zou nog raarder zijn als zij manjetrón zegt. Dat klinkt toch niet!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[filmpje]

Wat is daarmee, behalve dat het voor geen meter klinkt?
Verwijderd
Citaat:
Het zou nog raarder zijn als zij manjetrón zegt. Dat klinkt toch niet!
Ehhhhh.
Martiño
Martiño is offline
haha, Dharma en Greg hebben seks op een trampoline, dat lijkt mij ook wel wat
Verwijderd
Citaat:
Waarom wil je dat weten?
Geel
Geel is offline
Volgens mij dat ze kijkt alsof ze moet poepen.
Verwijderd
Citaat:
je yoni? is dat een nieuw woord voor je vagina?
als ik me niet vergis staat het zo in de kama sutra, dus nieuw, nee
Citaat:
Wat!?
Gooische vrouwen

En ik zeg magneetrón. Op mijn vrouwenforum was er laatst een topic of je magnutron of magneetron zegt.
Oud 12-06-2011, 22:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, nu is Tim Knol. Knol. Knololololol.
Verwijderd
Citaat:
haha, Dharma en Greg hebben seks op een trampoline, dat lijkt mij ook wel wat
Dat is best gaaf
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat is daarmee, behalve dat het voor geen meter klinkt?
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ehhhhh.
Nooeees!

Regels voor berichten