Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2011, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Hm, dat klinkt wel plausibel, die tegenstrijdigheid in evolutionair belang. Maar toch, waarom moet dat gejank dan zo vervelend zijn? Kuikens krijsen toch ook niet, ze tjilpen zachtjes.
Misschien ervaren die kuikenmama's dat getsjielp van 't kroost wel net zo irritant als wij het gemekker van kinderen!
Advertentie
Oud 15-06-2011, 11:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, die affiche ziet er inderdaad wel okay uit. Maar ik zie alsnog maar een handjevol bands die ik wel zou willen zien. Sepultura is natuurlijk wel awesome
een handjevol bands is meer dan genoeg
Verwijderd
Citaat:
Hm, dat klinkt wel plausibel, die tegenstrijdigheid in evolutionair belang. Maar toch, waarom moet dat gejank dan zo vervelend zijn? Kuikens krijsen toch ook niet, ze tjilpen zachtjes.

Ik eigenlijk ook
In Parijs waren we met allemaal kinderhaters en fantaseerden we erover hoe we ze de Seine in zouden jonassen
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch juist positief. Ik voel me nooit oud, want op de zeldzame momenten dat ik 'tjonge, 24' denk bedenk ik me dat ik pas sinds een jaar of drie/vier geen mongool ben. De eerste twintig jaar van je leven tellen niet echt mee, dan ben je nog geen volledig mens. Dus eigenlijk ben ik 4 en jij 9 en we worden ongeveer 50 ofzo, dat is behoorlijk jong! En bloemmetje97 is volgens die schaal -7, dus logisch dat je kromme getallen krijgt als je dat met ons gaat vergelijken.
Ja, je hebt gelijk hoor en ik snapte prima wat je bedoelde maar een algeheel gevoel van sielugheid maakte zich even meester van me
Oud 15-06-2011, 11:55
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Eh, jij bent nu 13, ik 24. 24-13=???

Spoiler
Ik bedoelde als ik 14 ben, aangezien jij dit hele jaar nog 24 bent dat we dán 10 jaar schelen. Maar dat is niet zo want je word nog 25. Dan is het pas 11, net als nu.

Spoiler
Verwijderd

Ok dan André Manuel, Gummbah, Herman Brusselmans, TRASH, Jules Deelder, Grote Meneer Kaktus Show (omg ).. is ook wel de moeite waard
En ik heb muziek nog niet eens bekeken
Verwijderd
Citaat:
een handjevol bands is meer dan genoeg
True, true. Maar goed, ik ga al naar Rock Werchter dit jaar en 16 juli kan ik sowieso niet in verband met een familiebarbecue.
Verwijderd
Citaat:

Ok dan André Manuel, Gummbah, Herman Brusselmans, TRASH, Jules Deelder, Grote Meneer Kaktus Show (omg ).. is ook wel de moeite waard
En ik heb muziek nog niet eens bekeken
Oud 15-06-2011, 11:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Simpel, omdat wanneer de kinderen het netjes vragen de ouders niet reageren. Huilen is een "wapen" van kinderen waarmee ze ouders proberen te manipuleren.
Oud 15-06-2011, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde als ik 14 ben, aangezien jij dit hele jaar nog 24 bent dat we dán 10 jaar schelen. Maar dat is niet zo want je word nog 25. Dan is het pas 11, net als nu.

Spoiler
Nee, dan zouden we 10,5 jaar schelen, bijvoorbeeld. Niet 10
Oud 15-06-2011, 11:58
Verwijderd
De grap is nu trouwens dat ik Zwarte Cross verwar met iets anders. Iets waar iemand naartoe ging die echt walgelijke muzieksmaak had en die vertelde dat er daar alleen maar van dat soort muziek gedraaid werd. Maar ik weet niet meer wat. Ze zou qua beeld wel prima tussen de vooroordelen van Zwarte Cross passen trouwens.
Oud 15-06-2011, 11:59
Verwijderd
Citaat:
De grap is nu trouwens dat ik Zwarte Cross verwar met iets anders. Iets waar iemand naartoe ging die echt walgelijke muzieksmaak had en die vertelde dat er daar alleen maar van dat soort muziek gedraaid werd. Maar ik weet niet meer wat. Ze zou qua beeld wel prima tussen de vooroordelen van Zwarte Cross passen trouwens.
Het piratenfestijn?
Verwijderd
Citaat:
Simpel, omdat wanneer de kinderen het netjes vragen de ouders niet reageren. Huilen is een "wapen" van kinderen waarmee ze ouders proberen te manipuleren.
Fffuu ik had vroeger als puppy een prima "wapen"; van nijd mijn adem inhouden totdat m'n moeder zich zorgen ging maken (WIN!). Totdat ze dat een keertje voorlegde aan -ik meen- een arts en die zei "lol laat 'm lekker blauw worden joh, gewoon negeren". En ineens zat ik zonder ion cannon
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Nee, dan zouden we 10,5 jaar schelen, bijvoorbeeld. Niet 10
Afgerond !, en je weet niet eens wanneer ik jarig ben.
Verwijderd
De importbruid heeft ook een of andere vriendin (?) die eens per twee/drie dagen langskomt, en als ze weggaat dan staan ze met z'n tweeën in de deuropening, voor mijn deur, met dat kind erbij, en dan gaat het tien minuten lang zo:

Importbruid: "Bye-bye!"
Kind, heel blij, hard en schel: "BAAI BAAI!"
Vriendin: "Byyyyeeee!"
Importbruid: "Miss yooouuu!"
Kind: "MIS JOOOEEEE!"
Vriendin: "Love you!"
Importbruid: "Love yuuou!"
Kind: "BAAI BAAAAAI! LOVE YOOOUUUU!! "
Vriendin: "Miss yooou! Bye-byyeee!"
Ik: *mompel* godverkanker graftaktering
Verwijderd
Minke Doe es raden wie me toe wil voegen op facebook.
Oud 15-06-2011, 12:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Afgerond !, en je weet niet eens wanneer ik jarig ben.
dan nog schelen jullie 10,66 - 11,20 jaar en niets in de buurt van 10,00
Oud 15-06-2011, 12:01
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Spoiler
Verwijderd
Citaat:
De importbruid heeft ook een of andere vriendin (?) die eens per twee/drie dagen langskomt, en als ze weggaat dan staan ze met z'n tweeën in de deuropening, voor mijn deur, met dat kind erbij, en dan gaat het tien minuten lang zo:

Ik: *mompel* godverkanker graftaktering [afbeelding]

Citaat:
Dit dus
Verwijderd
In de stadswandeling van laatst zat trouwens echt een verschrikkelijk lelijk dingetje van T.R.A.S.H. Ik vind ze normaal ontzettend gaaf, en ik ben jaloers op alles wat ze doen en kunnen, maar godver, dit was echt alleen maar agressief en pathetisch en daarmee vooral gewoon gênant om naar te kijken.
Oud 15-06-2011, 12:02
Verwijderd
Oh en Que@sy heeft met ontvriend. Wat een deceptie!
Verwijderd
Citaat:
Het piratenfestijn?
Nee, ik weet het echt niet meer.

Citaat:
Minke Doe es raden wie me toe wil voegen op facebook.
Ehhh...?
Ik weet niet
Moet ik het publiekelijk raden?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Spoiler
Maar jij bent, biologisch gezien, ook al bijna volwassen, dus dan is het logisch dat je niet meer dat soort gedrag vertoont.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Dan schelen we 10,2 jaar (als ik 14 zou zijn!) aangezien ik in augustus jarig ben!
Oud 15-06-2011, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, mij ook, ik zag het laatst ook
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat harteloos!
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik weet het echt niet meer.

Ehhh...?
Ik weet niet
Moet ik het publiekelijk raden?
Het is na Kweezie je beste vriend hier
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:

Ik: *mompel* godverkanker graftaktering [afbeelding]
Oud 15-06-2011, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, mij ook, ik zag het laatst ook

Citaat:
Wat harteloos!
Ja ik ben er helemaal stuk van
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Maar jij bent, biologisch gezien, ook al bijna volwassen, dus dan is het logisch dat je niet meer dat soort gedrag vertoont.
Nja, heel zelden komt het nog van pas .
Verwijderd
Citaat:
Het is na Kweezie je beste vriend hier
Nooooooooo
q@ndy?
Oud 15-06-2011, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Nooooooooo
q@ndy?
Uhu!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nja, heel zelden komt het nog van pas .
Het wordt ook automatisch minder nuttig, omdat het instinct van ouders zegt dat naar mate je ouder wordt, je ze ook minder nodig hebt.
Verwijderd
Citaat:
Ja, je hebt gelijk hoor en ik snapte prima wat je bedoelde maar een algeheel gevoel van sielugheid maakte zich even meester van me
Strakker schip runnen, waarde Q!

Citaat:
Ja, dat weet ik natuurlijk wel, maar het is ook in 't belang van de moeder dat de kinderen niet doodhongeren, en diersoorten waar minder gekrijst wordt zijn nog niet uitgestorven, dus ik vind het nog steeds een beetje slecht uitgedacht van de evolutie.
Verwijderd
Citaat:

Ja ik ben er helemaal stuk van
Ik miste haar spannende updates als 'Zo, nu slapen', 'Wat een dagje', 'Moe', 'Hoofdpijn' en wat niet al op mijn homepage en toen ging ik maar eens checken hoe dat kwam
Oud 15-06-2011, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Uhu!
Oud 15-06-2011, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Ik miste haar spannende updates als 'Zo, nu slapen', 'Wat een dagje', 'Moe', 'Hoofdpijn' en wat niet al op mijn homepage en toen ging ik maar eens checken hoe dat kwam
Ik miste haar in het overzicht gezamenlijke vrienden van Kandy en mij!
Oud 15-06-2011, 12:09
Verwijderd
Ben je vrienden met hem geworden dan ja?

Ik ging even kijken of hij mij toevallig ook wilde toevoegen, maar helaas (hij vindt me niet aardig!! )
Maaaarrrr... ik vond natuurlijk veel beter nieuws
Oud 15-06-2011, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ben je vrienden met hem geworden dan ja?

Ik ging even kijken of hij mij toevallig ook wilde toevoegen, maar helaas (hij vindt me niet aardig!! )
Nee Maar dan kun je wel kijken wie gezamenlijke vrienden zijn!

Hahah jaaaaa ik wilde het hier niet posten, want dat wil ze vast zelf, maar ik kreeg een heel goed telefoontje
Oud 15-06-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Strakker schip runnen, waarde Q!
Makkelijk praten; jij zit nog aan de goede kant van de 20
Oud 15-06-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Hahah jaaaaa ik wilde het hier niet posten, want dat wil ze vast zelf, maar ik kreeg een heel goed telefoontje
Fucking V-leden
Oud 15-06-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Nee Maar dan kun je wel kijken wie gezamenlijke vrienden zijn!

Ik kreeg een leuke naamzoek
Oud 15-06-2011, 12:13
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dan schelen we 10,2 jaar (als ik 14 zou zijn!) aangezien ik in augustus jarig ben!
nee schat. in augustus word jij 14, in oktober wordt sann 25.

dus het is 11 jaar op 2 maanden na -> 10,83 jaar verschil.
Oud 15-06-2011, 12:16
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
nee schat. in augustus word jij 14, in oktober wordt sann 25.

dus het is 11 jaar op 2 maanden na -> 10,83 jaar verschil.
Ik sta ook maar een 5,4 voor wiskunde hoor , schat, al wist je het niet.
(niet meer te verbeteren, dit is eindcijfer blok 4), uiteindlijk wel een 6 .
Oud 15-06-2011, 12:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, dat weet ik natuurlijk wel, maar het is ook in 't belang van de moeder dat de kinderen niet doodhongeren, en diersoorten waar minder gekrijst wordt zijn nog niet uitgestorven, dus ik vind het nog steeds een beetje slecht uitgedacht van de evolutie.
Bij mensen is het zo dat kinderen vrij lang afhankelijk zijn van hun ouders. En aangezien mensen bovenaan de voedselketen staan brengt het gekrijs weinig risico met zich mee (i.v.m. roofdieren lokken bijvoorbeeld).
Oud 15-06-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Makkelijk praten; jij zit nog aan de goede kant van de 20
Smoesjes Alle leeftijden hebben hun voordelen.
Oud 15-06-2011, 12:18
Verwijderd
Calculy Yukon naamzoek: jammer dat je voor de oliebranche gaat (toch?), want ik hoorde vanochtend -eindelijk- dat ik rijksambtenaar word!
Oud 15-06-2011, 12:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Gefeliciteerdt, Quis.
Verwijderd
Citaat:
Smoesjes Alle leeftijden hebben hun voordelen.
Kijken of jij er op je 29e nog zo over denkt
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerdt, Quis.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten