Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De grap is nu trouwens dat ik Zwarte Cross verwar met iets anders. Iets waar iemand naartoe ging die echt walgelijke muzieksmaak had en die vertelde dat er daar alleen maar van dat soort muziek gedraaid werd. Maar ik weet niet meer wat. Ze zou qua beeld wel prima tussen de vooroordelen van Zwarte Cross passen trouwens.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De importbruid heeft ook een of andere vriendin (?) die eens per twee/drie dagen langskomt, en als ze weggaat dan staan ze met z'n tweeën in de deuropening, voor mijn deur, met dat kind erbij, en dan gaat het tien minuten lang zo:
Importbruid: "Bye-bye!" Kind, heel blij, hard en schel: "BAAI BAAI!" Vriendin: "Byyyyeeee!" Importbruid: "Miss yooouuu!" Kind: "MIS JOOOEEEE!" Vriendin: "Love you!" Importbruid: "Love yuuou!" Kind: "BAAI BAAAAAI! LOVE YOOOUUUU!! ![]() ![]() Vriendin: "Miss yooou! Bye-byyeee!" Ik: *mompel* godverkanker graftaktering ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de stadswandeling van laatst zat trouwens echt een verschrikkelijk lelijk dingetje van T.R.A.S.H. Ik vind ze normaal ontzettend gaaf, en ik ben jaloers op alles wat ze doen en kunnen, maar godver, dit was echt alleen maar agressief en pathetisch en daarmee vooral gewoon gênant om naar te kijken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |