Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet wel zeggen dat ik denk dat mijn stiefvader en ik echt OORLOG hadden gehad als we bij elkaar in huis zouden wonen. Maar ze zijn gaan samenwonen toen ik al uit huis was. Mijn broertje kan het een stuk minder goed met 'm vinden en dat kan ik me wel voorstellen, hij is zo'n ontzettende neat freak, dat zou ik ook echt niet uithouden. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Ik noem de nieuwe vriend van mijn moeder en de nieuwe vriendin van mijn vader natuurlijk geen stiefvader en -moeder, maar de 'stiefmoeder' is best een prima mens, alleen heeft ze een beetje veel kwaaltjes en vindt ze maar weinig leuk en ik merk dat mijn vader daar een beetje in mee gaat. Gelukkig heeft het verder geen invloed op ons, ze vindt het juist heel belangrijk dat ie veel quality time met z'n kinderen heeft. En m'n 'stiefvader' kende ik vroeger al, en dat is gewoon allemaal een beetje snel en lullig gegaan en hij durft ons nu niet echt onder ogen te komen, maar volgens mij is dat ook wel een prima kerel ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Toen mijn stiefmoeder zich beklaagde over hoe ze snapte dat ik niets opruimde omdat ik was gewend om bij mijn moeder in een gore zwijnenstal te wonen, heb ik haar ook een mep op haar lelijke spleetoogplatkop verkocht ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is dus wel zo dat mijn 'stiefmoeder' af en toe ook van die trekjes heeft; al haar kwaaltjes en al haar bezoekjes aan allerlei natuurdokters enzo... dat ik me daar nu misschien iets sneller druk om ga maken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Althans; het valt opzich wel mee, ligt er een beetje aan of de kakkers en populaire mensen eerst mogen kiezen, of de mensen die het gwn begrijpen en je niet 'expres' als laatste kiezen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik dacht al dat je 't wel een leuk striptekenaar zou vinden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij geloof ik al helemaal niet dat mijn vader daar dan in mee zou gaan. Ik moet wel zeggen dat ik hier dus al wat van geschrokken ben, want m'n vader is de nuchterheid zelve, en nu gaat ie vrolijk mee naar haar vreemde doktertjes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat: